0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παρακολουθώντας τις ανακοινώσεις της Διεύθυνσης που με ενδιαφέρει για τα οργανικά κενά της ειδικότητας μου έχουμε1 Οργανικά κενά για μεταθέσεις :302 Οργανικά κενά για μετατάξεις: 19 Λογικό μια και μετατέθηκαν στην περιοχή και ίσως ανακλήθηκαν κάποιες συνταξιοδοτήσεις3 Οργανικά κενά για υπεράριθμους 24Πώς γίνεται αυτό;
Για τους διορισμούς μας θα ξαναζητηθουν κενά μετά τις τοποθετήσεις;
Μάλιστα, μετά από 2000+ αναρτήσεις έλαβα προειδοποίηση ότι 'φλυαρω'. Υπέροχα.
Τα έχω αναφέρει και στο παρελθόν (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), θα τα πω και πάλι με λίγο διαφορετική διατύπωση.Στην Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).Στη Δευτεροβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ΔΕΝ ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες), διότι τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις προκύπτουν μέσα από έναν υπολογισμό που λαμβάνει εγγενώς υπόψη του τις μεταβολές στον αριθμό των τμημάτων (ένεκα των μεταβολών του μαθητικού δυναμικού).ΕΑΝ αύριο το πρωί μειωθεί το μαθητικό δυναμικό στο μισό και δε συμβεί καμία σχολική μεταβολή (υποβιβασμός, συγχώνευση, κατάργηση) και ζητήσει το Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να συμπληρώσουν Οργανικά Κενά για μεταθέσεις στο e-DataCenter, τότε:α) στην Πρωτοβάθμια θα συμπληρωθούν ακριβώς τα ΙΔΙΑ νούμερα με αυτά πριν από τη μείωση του μαθητικού δυναμικού,β) στη Δευτεροβάθμια θα υπάρξει σημαντική μείωση στα νούμερα (όχι βέβαια στο μισό, αλλά λιγότερο, περίπου κατά το ποσοστό μείωσης του αριθμού των τμημάτων).Το ίδιο θα συνέβαινε και αν υπήρχε αύξηση του διδακτικού ωραρίου (χωρίς καμιά σχολική μεταβολή).Συνεπώς ο (καθ)ορισμός των οργανικών θέσεων των «νέων» κλάδων της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α’ 38) του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ουδεμία επίπτωση έχει στα Οργανικά Κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας. Εξάλλου, σε ποια Περιοχή Μετάθεσης είναι αυτές οι θέσεις; (πουθενά, είναι στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας). Σχήμα καθ' υπερβολή: και 10.000 να όριζαν σε κάθε κλάδο (αν μπορούσαν), τι θα άλλαζε, αφού στις υπηρεσιακές μεταβολές της Δευτεροβάθμιας ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη οι κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες);Επίσης, επισήμανα εξ αρχής ότι για τις συγκεκριμένες θέσεις χρησιμοποιείται η λέξη ορισμός, άρα δεν έχουμε σύσταση ΝΕΩΝ οργανικών θέσεων. Και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε, διότι δεν θα το επέτρεπε το Υπουργείο Οικονομικών (εκτός αν υπήρχε ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από αλλού). Γι’ αυτό και στην Πρωτοβάθμια είχαμε σύσταση 721 οργανικών θέσεων με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.Ορισμός σημαίνει ότι έκαναν τη διαδικασία του https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081759#msg1081759 και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα. Απλώς στα ΦΕΚ για αυτή τη διαδικασία αναφέρονταν οι "παλιοί" κλάδοι και έπρεπε να υπάρξει ένας ορισμός βάσει των "νέων" κλάδων.