*

Αποστολέας Θέμα: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21  (Αναγνώστηκε 4872 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 06, 2020, 10:44:49 πμ »
Από ==>
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/326730_nees-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-oles-oi-allages#disqus_thread

Οι πρώην ΠΕ15 (εκπαιδευτικοί οικιακής οικονομίας), νυν ΠΕ80 έχουν
Α ανάθεση
1. Οικιακή οικονομία (Γυμνάσιο, μάθημα «εργαστηριακό» που σπάει σε 2 τμήματα από το 2020-2021)
2. Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) (Λύκειο, ΕΠΑΛ)
3. Οικονομία (Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού)
4. Αρχές Οικονομίας (Μάθημα επιλογής, ΕΠΑΛ)
5. Αρχές Λογιστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
6. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
7. Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
8. Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
9. Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα (EXCEL) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
10. Οικονομικά Μαθηματικά & Στατιστική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
11. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
12. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
13. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
14. Φορολογική Πρακτική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
15. Λογιστικές Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
16. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
17. Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
18. Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
19. Γεωγραφία Τουρισμού (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
20. Εφαρμογές στον Τουρισμό (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
21. Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
22. Εφαρμογές Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
23. Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
24. Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
25. Εφαρμογές Εφοδιαστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
26. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία (ΕΠΑΛ)
27. Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΕΠΑΛ)
28. Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γυμνάσιο)

Β ανάθεση
1. Κοινωνιολογία ((Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού για το σχολικό έτος 2020-2021)
2. Γεωγραφία-Γεωλογία (Γυμνάσιο)
3. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο)
4. Στοιχεία Δικαίου (Αστικό- Εμπορικό – Εργατικό- Τουριστικό) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)

Μπορούν να μας δείξουν τους οδηγούς σπουδών τους τα τελευταία 25 χρόνια για να δούμε πού βασίστηκε το ΙΕΠ για να τους δώσει αυτές τις αναθέσεις;
Οι ίδιοι πάντως για το βασικό τους μάθημα (οικιακή οικονομία) είχαν βγάλει ανακοίνωση που υποστήριζαν ότι οι άλλες ειδικότητες που το έχουν ανάθεση είναι ακατάλληλες.
Η λογική τα δικά μου δικά μου, αλλά τα δικά σου δικά μου γιατί είμαι υπερεπιστήμονας.
Το επιχείρημα ότι έχουν επιμορφωθεί και πιστοποιηθεί στις Τ.Π.Ε. Β΄ επιπέδου μαζί με τους ΠΕ04 είναι αστείο.

Άσχετη ερώτηση:
Γιατί ενώ διδάσκουν πρώτες βοήθειες στην οικιακή οικονομία,
αν συμβεί κάτι στο σχολείο αναλαμβάνουν οι γυμναστές;


Το ερώτημα είναι γιατί τσουβαλιαστηκαν μαζί άσχετες μεταξύ τους ειδικότητες στον κλάδο πε80.  Δεν είναι μόνο Οικιακής οικονομίας, είναι Οικονομολόγοι, Διοίκησης επιχειρήσεων, Τουριστικών επαγγελμάτων κ.α. Είναι τραγικό να αναγκάζονται οι οικιακής οικονομίας για να κάνουν ΑΟΘ κατευθυνσης και οι οικονομολόγοι να έχουν Β ανάθεση γεωγραφία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:23:38 »

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 06, 2020, 10:45:37 πμ »
Τραγικός Γαβρόγλου δεν άφησε τίποτα όρθιο.

Αυτό το "κατά προτεραιότητα" πως ακριβώς ερμηνεύεται; Δηλαδή αν έχεις έναν παλιό ΠΕ15 και έναν νέον ΠΕ09 (και αντίστοιχα στις άλλες "συγχωνευμένες" τέτοιες περιπτώσεις) ποιoς παίρνει την πρώτη ανάθεση;

Έχω ακούσει ότι πρώην ΠΕ15 πήραν οργανικές σε ΕΠΑΛ και ΤΕΙτζήδες λογιστικής/τουριστικών σε ΓΕΛ! :o

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 06, 2020, 11:54:27 πμ »
Για οικονομία χώρου παράθεσης και μόνο, ζητώ συγγνώμη συνάδελφε diamand.


Στάλθηκε από: diamand : 6/7/2020 στις 10:44:49 πμ »

Το ερώτημα είναι γιατί τσουβαλιαστηκαν μαζί άσχετες μεταξύ τους ειδικότητες στον κλάδο πε80.
 Δεν είναι μόνο Οικιακής οικονομίας, είναι Οικονομολόγοι, Διοίκησης επιχειρήσεων, Τουριστικών επαγγελμάτων κ.α.
Είναι τραγικό να αναγκάζονται οι οικιακής οικονομίας για να κάνουν ΑΟΘ κατευθυνσης και οι οικονομολόγοι να έχουν Β ανάθεση γεωγραφία.


Οι ενοποιήσεις έγιναν γιατί "κατηγορήθηκε" το ΥΠΑΙΘ από την ΕΕ ότι έχουμε  πολλές ειδικότητες...

Τεύχος Α’ 38/02.03.2018
σελίδα 5889
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/fekpanepisthimio.pdf

ΠΕ80 είναι/έγιναν:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..

Αντίστροφο ερώτημα: "Πότε είχαν ανάθεση τη Γεωλογία-Γεωγραφία οι ειδικότητες:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)  ;;;"
Απάντηση: ΠΟΤΕ.

Επόμενο Ερώτημα:
Θα ήταν καλύτερα - για τους εκπαιδευτικούς ΑΛΛΑ και τους μαθητές - η ΠΕ15 ειδικότητα
να μην ανήκει στην ομαδοποιημένη ΠΕ80 αλλά σε ποιά άλλη ομαδοποιημένη ή σε καμία ίσως ;;

Καλύτερη χρήση του ΦΕΚ στο σύνδεσμο:
http://dide.flo.sch.gr/site/wp-content/uploads/2018/03/%CE%9D%CE%95%CE%9F%CE%99_%CE%9A%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%99_%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%95%CE%A3_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf


Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 06, 2020, 12:11:53 μμ »
Πώς να αιτιολογηθεί το μπάχαλο;;; Άντε να δούμε....

Από: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-07/anatheseis-mathimatwn-gumnasiou-gel.pdf
σελίδα: 27189
Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.


Καταλήγω ότι η προτεραιότητα αφορά τους ΠΡΩΗΝ ΠΕ15 ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΠΕ80[/u].
[/color]

Ας χαλαρώσουμε...με πτήση ΔΙΑΚΟΠΩΝ...
https://safeYouTube.net/w/z5iN
* Συνάδελφε άλλο να......
=>ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Γυμνάσιο κάνοντας έστω 1 ώρα Οικιακή Οικονομία ή Γεωγραφία ή Κοινωνική+Πολιτική Αγωγή ή +να .....
=> ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε  Α' Λυκείου...με Πολιτική Παιδεία.....
+άλλο να τρως......
===-> ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ...ΤΡΕΛΟ.... ΠΑ (ΛΟΥΚΙ)  Γ' Λυκείου  με πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα Α.Ο.Θ + με μαθητές με απαιτήσεις....Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών+Πειραιά....πού να πηγαίνουν ΌΛΟΙ φροντιστήριο.... +να σε στήνουν στον τοίχο με γιουχαρισμα.....εάν σε δουν άσχετο.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:23:38 »

Αποσυνδεδεμένος Lilykol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 06, 2020, 01:54:56 μμ »
Οι οικιακής οικονομίας από περιπτώσεις που ξέρω τα τελευταία χρόνια μπήκαν στο Χαροκόπειο με Μαθηματικά και ΑΟΘ.Από το 2013 οι νέοι απόφοιτοι γράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο καθώς άλλαξε το πρόγραμμα σπουδών.Και οι παλιότεροι μπορούσαν αρκεί να είχαν κάνει το μεταπτυχιακό της σχολής "Βιώσιμη ανάπτυξη"

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 06, 2020, 03:37:46 μμ »
* Συνάδελφε άλλο να......
=>ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Γυμνάσιο κάνοντας έστω 1 ώρα Οικιακή Οικονομία ή Γεωγραφία ή Κοινωνική+Πολιτική Αγωγή ή +να .....
=> ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε  Α' Λυκείου...με Πολιτική Παιδεία.....
+άλλο να τρως......
===-> ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ...ΤΡΕΛΟ.... ΠΑ (ΛΟΥΚΙ)  Γ' Λυκείου  με πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα Α.Ο.Θ + με μαθητές με απαιτήσεις....Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών+Πειραιά....πού να πηγαίνουν ΌΛΟΙ φροντιστήριο.... +να σε στήνουν στον τοίχο με γιουχαρισμα.....εάν σε δουν άσχετο.....

Ισοπέδωτικος...γιατί να είναι λούφα εξ ορισμού τα μαθήματα οικιακή και γεωλογία-γεωγραφια;
Από τον διδάσκοντα εξαρτάται κατά πόσο έχει διάθεση να δουλέψει και να μη μείνει στα βασικά του βιβλίου και κατά δεύτερο ρόλο από τους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 06, 2020, 03:54:06 μμ »
Ισοπέδωτικος...γιατί να είναι λούφα εξ ορισμού τα μαθήματα οικιακή και γεωλογία-γεωγραφια;
Από τον διδάσκοντα εξαρτάται κατά πόσο έχει διάθεση να δουλέψει και να μη μείνει στα βασικά του βιβλίου και κατά δεύτερο ρόλο από τους μαθητές.
*Φέτος για να περάσουν οι μαθητές μου στην Γ' Λυκείου  από άγονο νησί της Γ' Κυκλάδων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ( όπως μου λένε ότι μάλλον έγραψαν στις  Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
 ~ 17-18 ) μαζί με τις φροντιστηριακες ασκήσεις + τα σχολικά βοηθήματα από βιβλιοπωλεία της Αθήνας
=> χρειάστηκε να ξεπετάξω παραπάνω από  1.000+σελίδες.....με απαιτητικές ασκήσεις.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2020, 03:56:08 μμ από Αδιάφορος »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 06, 2020, 04:34:20 μμ »
Αυτό δεν απαντά στο ερώτημα μου.
Ίσα ίσα, μπορεί να ειπωθεί ότι σε συνειδητοποιημένους
μαθητές δεν κάνεις μάθημα αλλά ασκησεολογια.
Μπορεί όντως να είναι απαιτητικό αν δε το έχεις ξανά κάνει αλλά μετά από μερικές φορές γίνεται ρουτίνα.
Επίσης τα μαθήματα των πανελλαδικών έχουν μια συγκεκριμένη χρησιμότητα. Δεν σπουδάζουν όλοι αλλά όλοι πάνε σχολείο όπου μαθαίνουν ενώ παράλληλα αναπτύσσουν ολοκληρωμένη προσωπικότητα και κοινωνικές δεξιότητες.
Τέλος,τα μαθήματα που απαξιώνεις ξεφεύγουν από την πεπατημένη, εχουν τέτοιο πρόγραμμα σπουδών με εναλλακτικές δραστηριότητες που ενδεχόμενως να αποτελούν όαση για τους "μη καλούς" μαθητές.
Τώρα αν ο διδάσκων θέλει να μην ιδρώσει τη φανέλα και να τη βγάλει ξεκούραστα, αυτό δεν απαξιώνει το μάθημα αλλά τον ίδιο. Σίγουρα πάντως δεν λουφαρουν όλοι όσοι κάνουν τα μαθήματα αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 07, 2020, 08:31:00 πμ »
Χημικός και Οικιακής Οικονομίας ( με την παλαιότερη οργανική ) έχουν οργανική σε γυμνάσιο . Φέτος ( από 1/7 ) ένας Φυσικός παίρνει οργανική στο σχολείο .

Πως γίνονται οι αναθέσεις ;

Στο σχολείο υπάρχουν 17 ώρες Φυσικής - 7 ώρες Χημείας - 7 ώρες Βιολογίας - 3x2 ώρες ( πλέον ) Οικιακής Οικονομίας - 11 ώρες Γεωγραφίας.

Ευχαριστώ εκ τω προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 07, 2020, 09:11:14 πμ »
Πως γίνονται οι αναθέσεις ;

Στο σχολείο υπάρχουν 17 ώρες Φυσικής - 7 ώρες Χημείας - 7 ώρες Βιολογίας - 3x2 ώρες ( πλέον ) Οικιακής Οικονομίας - 11 ώρες Γεωγραφίας.

Ευχαριστώ εκ τω προτέρων.
[/quote]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2020, 09:15:14 πμ από demeb »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 07, 2020, 09:15:48 πμ »
Χημικός και Οικιακής Οικονομίας ( με την παλαιότερη οργανική ) έχουν οργανική σε γυμνάσιο . Φέτος ( από 1/7 ) ένας Φυσικός παίρνει οργανική στο σχολείο .

Πως γίνονται οι αναθέσεις ;

Στο σχολείο υπάρχουν 17 ώρες Φυσικής - 7 ώρες Χημείας - 7 ώρες Βιολογίας - 3x2 ώρες ( πλέον ) Οικιακής Οικονομίας - 11 ώρες Γεωγραφίας.

Ευχαριστώ εκ τω προτέρων.
Ο χημικός παίρνει τις χημείες και τις βιολογίες, ο φυσικός παίρνει τις 17 ώρες φυσική, της οικιακής οικονομίας παίρνει τις 6 ώρες της οικιακής οικονομίας και τις ώρες της γεωγραφίας τις μοιράζονται ο χημικός και με τον οικιακής οικονομίας, ανάλογα με την παλαιότητα. Δηλαδή, αν είναι ο χημικός παλαιότερος στο σχολείο, συμπληρώνει το ωράριο του με τις γεωγραφίες και δίνει ότι περισσεύει στην οικιακής οικονομίας. Αν είναι της οικιακής οικονομίας παλαιότερος, παίρνει και τις 11 ώρες γεωγραφίας.

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 07, 2020, 11:28:40 πμ »
Κατά αρχας να ευχαριστήσω για την άμεση απάντηση .

Να διορθώσω τις ώρες Βιολογίας που είναι 3 + 3 + 4 = 10.

Αυτο δεν αλλάζει ( ουσιαστικά ) την κατανομή :

Φυσικός : 17 ωρες φυσικής ( Α ανάθεση )
Χημικός : 7 ωρες Χημείας ( Α ανάθεση )
Οικ. Οικ : 3x2 = 6 ώρες Οικ Οικ.

Προτεραιότητα στις Β Αναθέσεις : Παλαιότητα : Οικ Οικ > Χημικ΄> Φυσικ
Οικ Οικ : 11 ωρες Γεωγραφία
Χημικ : 10 ωρες Βιολογία
Φυσ : -

Συνολικά : Οικ Οικ = 6 + 11 = 17
Χημικ : 7 + 10 = 17
Φυσικ : 17

Εαν δεν ελευθερώσει ώρες ο Οικ Οικ παίρνοντας Πολιτειακή παιδεία ( αν μπορεί έναντι των Φιλολόγων ) όλοι "βγαίνουν" σε 2ο σχολείο . 

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 675
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 07, 2020, 01:58:52 μμ »
Dadi kai Demed Νομίζω και οι δυο έχετε ξεχάσει στην κατανομή ότι ισχύει και ένα ρημάδι άρθρο για την λειτουργική υπεραριθμία (όσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο το Σεπτέμβριο σύμφωνα με τον Π.Δ)  των ΠΕ04 με ισχύ μεγαλύτερη από αυτή της Υ.Α εφόσον πρόκειται για Π.Δ  που αναφερει κάτι για ομαδοποιήση.
Για ξαναδείτε το ..... Δεν πάνε όλοι για συμπλήρωση ωραρίου. Υπάρχει μία αντίφαση μεταξύ της Υ.Α των αναθέσεων και των άθρων για συμπλήρωση ωραρίου (λειτουργική υπεραριθμία)  100/97 αρθ 12,  παρ.18 αρθρ 36 του 4186/2013. Στην περίπτωση αυτή ισχύει το Π.Δ. Υπάρχει αναλυτική εξήγηση παρακάτω την οποία έχω επαναλάβει πολλές φορές και έχω γίνει κουραστικός. (θα μου επιτεθούν πάλι οι αναπληρωτές βιολόγοι).

Ακολουθεί  ένα μακροσκελές και κουραστικό κείμενο που αναφέρει τι ισχύει για την υπεραριθμία ή την συμπλήρωση ωραρίου των ΠΕ04. Το κείμενο απευθύνεται μόνο σε όσους είναι ΠΕ04 με προβλήματα υπεραριθμίας ή συμπλήρωσης ωραρίου. Για τους υπόλοιπους θα είναι κουραστικό και βαρετό.
Η περίπτωση αφορά λειτουργικά πλεονάσματα και ρυθμίζεται τον Σεπτέμβριο με απόφαση ΠΥΣΔΕ. Τα ΦΕΚ που «εμπλέκονται» στην περίπτωση αυτή είναι :
Α) Υ.Α 67818/Δ2/4/5/2018   καθορίζει τις αναθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο συμπληρώνει το ωράριο του κάθε εκπαιδευτικός στο σχολείο. Από την ΥΑ προκύπτει πέρα από κάθε αμφιβολία ότι στην αρχή του σχολικού έτους  γίνεται κατανομή των ωρών με βάση τις ώρες των μαθημάτων Α ανάθεσης που έχει η κάθε ειδικότητα, με κριτήριο την παλαιότητα στην σχολική μονάδα . Αν υπολείπονται ώρες σε ένα εκπαιδευτικό θα πρέπει να  πάρει ώρες Β ανάθεσης τόσες όσες χρειάζεται για να συμπληρώσει το ωράριο του με κριτήριο την παλαιότητα– υπό την προϋπόθεση ότι οι ώρες αυτές έχουν περισσέψει από άλλες ειδικότητες μετά την κατανομή των δικών τους ωρών Α ανάθεσης και ότι οι ώρες αυτές δεν θα είναι περισσότερες από 11- Με αυτό τον τρόπο κρίνεται ποιος εκπαιδευτικός είναι «λειτουργικά υπεράριθμος» ή «συμπλήρωσης ωραρίου»  και αναρτάται στο my school.

Β)  Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04.
Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία.  Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14  και  Π.Δ 100/97 αρθ 12  θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη  άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου»  ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το οποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή  « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω.  Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).


Γ) Η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του νόμου 4186/2013 η οποία ισχύει τόσο για τα γυμνάσια όσο και για τα λύκεια. Σύμφωνα με αυτή οι υπεραριθμίες των ΠΕ04 (οργανικές και λειτουργικές) διαπιστώνονται και κρίνονται ομαδοποιημένα ανά κλάδο και όχι ανά ειδικότητα. Περιλαμβάνει φυσικά και τις περιπτώσεις «λειτουργικής υπεραριθμίας» με όλες τις έννοιες όπως αναφέρθηκε και στην προηγούμενη παράγραφο (υπεραριθμία + συμπλήρωση ωραρίου). Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από ειδικότητα ο τελευταίος τοποθετηθής χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος –συμπλήρωσης ωραρίου.

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου 2020-21
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 15, 2020, 10:55:58 πμ »
Κατά αρχας να ευχαριστήσω για την άμεση απάντηση .

Να διορθώσω τις ώρες Βιολογίας που είναι 3 + 3 + 4 = 10.

Αυτο δεν αλλάζει ( ουσιαστικά ) την κατανομή :

Φυσικός : 17 ωρες φυσικής ( Α ανάθεση )
Χημικός : 7 ωρες Χημείας ( Α ανάθεση )
Οικ. Οικ : 3x2 = 6 ώρες Οικ Οικ.

Προτεραιότητα στις Β Αναθέσεις : Παλαιότητα : Οικ Οικ > Χημικ΄> Φυσικ
Οικ Οικ : 11 ωρες Γεωγραφία
Χημικ : 10 ωρες Βιολογία
Φυσ : -

Συνολικά : Οικ Οικ = 6 + 11 = 17
Χημικ : 7 + 10 = 17
Φυσικ : 17

Εαν δεν ελευθερώσει ώρες ο Οικ Οικ παίρνοντας Πολιτειακή παιδεία ( αν μπορεί έναντι των Φιλολόγων ) όλοι "βγαίνουν" σε 2ο σχολείο .
Στα Γυμνάσια
Οι ΠΕ04.01 έχουν Β' ανάθεση ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ==>Οι ΠΕ03 έχουν Β' ανάθεση ΦΥΣΙΚΗ.
Οι ΠΕ04.02 έχουν Γ' ανάθεση ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

Οι ΠΕ03 έχουν Γ' ανάθεση ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 15, 2020, 11:01:46 πμ από cgs »

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30061
  • Τελευταία: Ioanna Kriti
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042199
  • Σύνολο θεμάτων: 17824
  • Σε σύνδεση σήμερα: 305
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 297
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.