0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το νημα δεν ειναι μονο για την 2ΓΕ αλλα και την 1ΓΕ οπου οι μισοί και πλέον δάσκαλοι πέρνουν 9,9883 με το καλημερα!
Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο...
Ακριβώς. Μη βιώσιμο. Σε βάθος χρόνου οι "υποψήφιοι" θα ξεχωρίζουν βάσει του πλήθους των παιδιων και της αναπηρίας. Όλα τα άλλα μπορεί να τα καλύψει κανείς με τον α ή β τρόπο. Το να απαιτείται, από την άλλη, διδακτορικό για να διδάξεις στη ββαθμια είναι τρελό! Το να πριμοδοτείται εφόσον υπάρχει λογικό. Συμπέρασμα: μόνο ο γραπτός ξεχωρίζει τους πιο καλούς στην εκπαίδευση, αφού τους αξιολογεί αποκλειστικά σε ό.τι χρειάζεται να κατέχει κανείς για να ναι ικανός και επαρκής να διδάσκει (αν βλέπαμε τα θέματα των μεταπτυχιακών.κ των διδακτορικών μερικών θα τραβούσαμε μαλλί!!!) και προσφέρει ισοτιμία... Νέοι υπήρξαμε κι εμεις και χωρίς τον γραπτό δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία. Στην Κύπρο μάλιστα εξετάζονται όλοι (ακόμη και οι φιλόλογοι) και στη γλώσσα. Το υποστηρίζω δυνατά! Απαράδεκτο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και να μη ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν!!
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός. Έχει γίνει κάποια έρευνα;
Ας πέσουν οι τόνοι. Αγνοείς αν έχω ή δεν έχω διδακτορικό για να ξεκινήσω από κάπου. Αν έχω ή δεν έχω δημοσιεύσεις ή ό,τι άλλο ανέφερες. Φυσικά και η εξειδίκευση σε επιστημονικό επίπεδο, σε βοηθά, αλλά δεν σε καθιστά από μόνη της άξιο για να διδάξεις. Μπορείς να δεις εξάλλου τους βαθμούς διδακτόρων στους τελευταίους δύο γραπτούς 2008 και 2006. Δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο: όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση! Σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μονάχα μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Κατόπιν, ορθώς ΠΡΕΠΕΙ να προσμετρώνται τα προσόντα και μόνο αυτά (τα κοινωνικά κριτήρια τα θεωρώ απαράδεκτα!), καθώς και η προϋπηρεσία κάποιου. Σίγουρα αυτός ο νόμος θεραπεύει κάποιες αδικίες: την πρόταξη πολυτέκνων, ειδικών κατηγοριών, την απουσία μοριοδότησης αυξημένων προσόντων, αλλά όλα αυτά υπήρχαν και στον ανεφάρμοστο προηγούμενο νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος ήταν δικαιότερος, αφού τους έβαζε όλους σε μια κοινή διαδικασία διεκδίκησης διορισμού επί ίσοις όροις. Αυτοί που είχαν 120 μόρια προϋπηρεσίας τους προσέξατε; Πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία βρέθηκαν σε θέση που θα τους οδηγήσει σε διορισμό ή πρόσληψη; Δυο τρεις το πολύ στις βασικές ειδικότητες στις οποίες έριξα μια πρόχειρη ματιά. Αν κάποιος έχει άλλα δεδομένα, ας μας ενημερώσει. Οι πρώην μαθητές μας, φοιτητές "καθηγητικών" σχολών και υποψήφιοι για θέση στο δημόσιο σχολείο με αυτό το σύστημα αποκλείονται εντελώς. Ακόμη κι αν ξεκινήσουν αύριο το διδακτορικό τους. Είναι παράλογο όμως να χρειάζεται κανείς διδακτορικό, για να εργαστεί ως νηπιαγωγός στο δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν το καταλαβαίνεις, συνάδελφε;
Οταν σχεδον ολοι θα εχουν μεταπτυχιακο, διδακτορικο και προυπηρεσια θα περιμενεις ολους αυτους να διοριστουν...? Η θα πηγαινεις μεχρι τα 67 αναπληρωτης...? Για να διακριθεις πρεπει να υπαρχει ενας μηχανισμος που δεν σε χαντακωνει με τους υπολοιπους και αυτος ειναι ο Γραπτος Διαγωνισμος...Προσεξτε διοτι υπαρχει κινδυνος και διεύρυνσης των ακαδημαϊκών προσόντων να μετράνε τα πάντα δηλαδή και των κοινωνικών κριτηρίων...μεγαλες ομαδες θα πιεσουν σιγουρα για αυτο...τα επόμενα χρονια...σε βαρος της προυπηρεσιας ...
οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων) Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας. Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα. και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....