*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 102745 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariazante

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Οκτώβριος 03, 2007, 07:26:33 μμ »
πηρα ενα ιδιαιτερο β λυκειου και θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα ρητορικα κειμενα.ποιοι λογοι ειναι μεσα στην υλη?γιατι ολα τα βοηθηματα δεν εχουν ορισμενους λογους?ξεκινουν απο το Λυσια με το υπερ Μαντιθεου?η μηπως ειναι στην κριση του καθηγητη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:00:02 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 03, 2007, 07:54:13 μμ »
Καλησπέρα,

ξεκινούν πάντα από Λυσία Υπέρ Μαντιθέου , μετά κάνουν Δημοσθένη Υπέρ Ροδίων Ελευθερίας (κάποια αποσπάσματα) και τέλος Ισοκράτη Περί Ειρήνης (πάλι κάποια αποσπάσματα). Κάποια μέρη των λόγων τα διδάσκονται απευθείας ως μεταφρασμένα.Τα βοηθήματα έχουν συνήθως εκείνα τα αποσπάσματα που αφορούν στην ύλη.
Στην ύλη είναι ακόμη μια γενική εισαγωγή για τη ρητορεία και εισαγωγές των τριών λόγων.
Την ύλη ακριβώς μπορείς να τη βρείς στο alfavita(όταν λειτουργήσει και πάλι..) ή στη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος g_vagia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 22, 2007, 11:42:10 πμ »
Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος από εσας  να με βοηθήσει στο ποια ακριβώς είναι η ύλη στα αρχαία Β λυκείου. Ποια αποσπάσματα διδάσκονται από το πρωτότυπο στα Ρητορικά και ποια από μετάφραση?
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 26, 2007, 05:35:51 μμ »
Ο Λυσίας είναι όλος στο πρωτότυπο. Οι ενότητες 14-17 από κάποια σχολεία γίνονται περιληπτικά ή δεν τις κάνουν καθόλου. Αυτό γίνεται γιατί παλιά που ήταν πανελλαδικό εξεταζόμενο δεν ήταν στην ύλη, οπότε οι περισσότεροι παλιοί βαριούνται να το διαβάσουν για να το κάνουν. Δημοσθένης: από το πρωτότυπο 1-4 και 17-20 και μεταφρασμένο το ενδιάμεσο (5-16) Ισοκράτης: πρωτότυπο: 1-2, 14-16 και μεταφρασμένο 17-27. Κάποιοι προς το τέλος της χρονιάς προλαβαίνουν και λυρική.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:00:02 »

Αποσυνδεδεμένος Fairytale

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 27, 2007, 11:55:43 πμ »
Δίδαξα πέρσυ το συγκεκριμένο μάθημα και σου παραθέτω την ύλη όπως οριζόταν στο βιβλίο των οδηγιών.

Λυσίας, Υπέρ Μαντιθέου
Εισαγωγή: σσ. 9 - 13 & 15 - 20.
Εισαγωγή στο λόγο του Λυσία: σσ. 79 - 78.
Προοίμιο 1 - 13 (πρωτότυπο)
Απόδειξις: 4 - 8 (πρωτότυπο), 9 - 13 (πρωτότυπο), 14 - 17 (δε διδάσκονται αναλυτικά), 18 - 19 (πρωτότυπο)
Επίλογος: 20 - 21(πρωτότυπο)


Δημοσθένης, Υπερ των Ροδίων Ελευθερίας

Εισαγωγή: σσ. 123 - 126
Προοίμιο: 1 - 2 (πρωτότυπο)
Πρόθεσις: 3 - 4 (πρωτότυπο)
Πίστις: 5 - 16 (μετάφραση), 17 - 20 (πρωτότυπο), 21 - 34 (δε διδάσκονται αναλυτικά)
Επίλογος: 35 (δε διδάσκεται αναλυτικά)


Ισοκράτης, Περί Ειρήνης

Εισαγωγή: σσ. 269 - 272
Προοίμιο: 1 - 2 (πρωτότυπο), 14 - 15 (πρωτότυπο)
Πρόθεσις: 16 (πρωτότυπο)
Πίστις: 17 - 27 (μετάφραση), 63 - 144 (δε διδάσκονται αναλυτικά)
Επίλογος: 145 (δε διδάσκεται αναλυτικά)
Μη νομίζεις ότι είσαι φτωχός γιατί τα όνειρά σου δεν πραγματοποιήθηκαν.
Πραγματικά φτωχός είναι εκείνος που δεν ξέρει να ονειρεύεται.

Αποσυνδεδεμένος g_vagia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 05, 2008, 08:59:37 μμ »
Καλούμε να διδάξω φέτος λυρική ποίηση στη Β λυκείου και έχω πελαγώσει!!
Γνωρίζει κάποιος από σας να μου πει ποια ύλη διδάσκεται ακριβώς?
Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 05, 2008, 11:59:49 μμ »
Σύμφωνα με τις Οδηγίες για τη Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (έκδοση 2006-07, η πιο πρόσφατη δηλαδή), η διδασκαλία της Λυρικής Ποίησης προγραμματίζεται ως εξής:

Εισαγωγή 2 -3 ώρες, Ειδικότερα από την εισαγωγή πρέπει να διδάξεις:
1. Βασικές έννοιες:οι απαρχές και οι πηγές της λυρικής ποίησης σελ. 9-13 (εκτός από την ενότητα Επική αφήγηση και λυρική περιγραφή σελ. 9-11)
2. Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση, το όνομα και το πράγμα σελ. 13-17, εκτός από τη διαίρεση της λυρικής ποίησης κατά τα μέτρα σελ. 15
3. Η Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση 650-450 πΧ σελ. 16-20 (μέχρι: "Η Λυρική Ποίηση μετά το τέλος της αρχαϊκής εποχής").

Αρχίλοχος (αποσπ. 3,4,6,9) -3 ώρες
Μίμνερμος (αποσπ. 11) -2 ώρες
Σαπφώ (αποσπ. 14,17) - 3 ώρες
Πίνδαρος (Έβδομος Πυθιόνικος) - 2 ώρες
Σιμωνίδης (αποσπ. 29) - 1 ώρα

Τέλος:
Διαθεματικές προσεγγίσεις παράλληλων κειμένων: 1. Το θέμα της φθοράς (Μίμνερμος αποσπ. 11 και Σιμωνίδης αποσπ. 29) και η αφθαρσία της αρετής (Σαπφώ, αποσπ. 17 και Αρχίλοχος αποσπ. 9) - 2 ώρες.

Σύνολο ωρών δηλ. 16-17 ανάλογα με το πόσο θα σου πάρει η εισαγωγή....

Αυτά, ελπίζω να βοήθησα λίγο!

Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος g_vagia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 06, 2008, 02:06:54 μμ »
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Μέχρι τώρα όσα στοιχεία έβρισκα ήταν από το 2005 και νωρίτερα.
Να' σαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 13, 2008, 12:25:20 πμ »
Θα μπορουσατε μηπως να με βοηθησετε?πρωτη χρονια διδασκω...με ιδιαιτερα φυσικα.μπορειτε μηπως να με καθοδηγησετε για μια τελικη εππαναληψη αρχαια κατευθυνση β λυκειου εχω περιπου 5 μαθηματα...ηδη εχουμε βγαλει την υλη 2 φορες και εχουμε δουλεψει αρκετα αγνωστα κειμενα.αλλα δεν ξερω πως να κινηθω στην τελικη επαναληψη!ευχαριστω! :)

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 13, 2008, 12:30:12 πμ »
Για γνωστό ή για άγνωστο ενδιαφέρεσαι;
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 13, 2008, 12:43:40 πμ »
και για τα δυο αν ειναι ευκολο...κυριως για αγνωστο!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 13, 2008, 12:50:57 μμ »
Ως προς το γνωστό εγώ εξέτασα όλα τα σχόλια και τη μετάφραση..Να καλύψεις τις ερωτήσεις του ΚΕΕ. Τώρα για το άγνωστο πέρα από τα κείμενα εγώ πήρα τη γραμματική και το συντακτικό και έκανα μια επανάληψη στα πιο σημαντικά..Έγραψα και μια κατάσταση με τους αρχικούς χρόνους των σημαντικότερων ρημάτων (κυρίως ανώμαλων) και την έδωσα στους μαθητές, και μία κατάσταση με τα παραθετικά των σημαντικότερων επιθέτων/επιρρημάτων...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος elsa_02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 13, 2008, 04:54:46 μμ »
Μπορεις ακομη να δινεις στο παιδι προτεινομενα διαγωνισματα (και στο ιντερνετ και σε βιβλια υπαρχουν αρκετα)  η παλια θεματα πανελληνιων να προετοιμαζει τις λεξιλογικες ασκησεις και να εξασκειται μαζι σου στο αγνωστο την ωρα του μαθηματος. καποιοι καθηγητες δινουν εμφαση στις δευτερευουσες προτασεις των ρητορικων κειμενων, αλλοι στις ερωτησεις κατανοησης. καλο θα ειναι να δεις το στυλ των διαγωνισματων που εχει γραψει μεχρι τωρα το παιδι και να κινηθεις αναλογα.

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 13, 2008, 09:44:19 μμ »
ευχαριστω πολυ!καπως ετσι κινουμαι!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.315 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.