*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 24750 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

kelif

  • Επισκέπτης
Εκπαιδευτικός είπαμε;
Είλωτες και τα υπόλοιπα παιδιά, και οι μαθητές σου;
Αν επικρατούσαν τέτοιες λογικές, τότε μετά από τόσους πολέμους και ειδικά τους 2 παγκοσμίους, το ανθρώπινο είδος θα είχε εξαφανιστεί..

Δεν κρίνω τις προσωπικές επιλογές σου, και κανενός γενικά, απλά σχολιάζω τα δημοσίως γραφόμενα.

Ως  προς την προτεραιότητα των τοποθετήσεων, δεν το θεωρώ μείζον θέμα, ας γίνεται και με κοινωνικά κριτήρια. Μικρή σημασία έχει αν θα πάει κάποιος στο Α σχολείο ή στο παραδίπλα Β κλπ.
[/b]


 Αυτη τη μανια να κατηγορειτε την επαγγελματικη ιδιοτητα καποιου αφηνοντας υπονοούμενα για την ικανοτητα του μονο και μονο επειδη δεν σας αρεσουν αυτα που λεει ή σας φαινονται σκληρα πιθανον να το δουμε λιγακι;;;θα σας αρεσε να αφησουν κι οι αλλοι υπονοουμενα για αυτα που λετε εσεις και την ευκολη σκληροτατη κριτικη σας;;

Όσο για το δευτερο αλλοι το θεωρουν μειζον θεμα Αν σε παρουν ππχ Κερκυρα και το ενα κενο ειναι κεντρο και το αλλο τερμα Θεου ή Παξους ή ή ή ναι υπαρχει μεγαλη διαφορα, ...Αν σε εναν νομο πιανεις διπλα απο το σπιτι σου και σε στελνουν στο αλλο ακρο που μπορει να ειναι 2 ωρες δρομος και πρεπει να νοικιασεις με οτι εξοδα συνεπαγεται ενω αξιζεις το πιο κοντινο με αντικειμενικα κριτηρια...Το μορια στη σειρα τι νοημα εχουν οταν δεν τα βρισκεις μπροστα σου;;;Εδω γινεται σκοτωμος με τα δυσπροσιτα και πολλοι αναφερουν οτι ειναι αδικια να μην τους τα αναγνωριζουν γιατι πηγαν σε δυσκολες περιοχες με δυσκολες συνθηκες , γιατι πηγαν εκει;;;για καλυτερη σειρα λογω μοριων...δεν ειναι το ιδιο με το να ααφιρουνται τη στιγμη της τοποθετησης;;Αν ηταν καποιος να πηγαινει στο τελευταιο κενο μονιμως, γιατι να αγωνια αν θα τον παρουν απο την αρχη της χρονιας , αν θα τον παρουν πληρους ή μειωμενου που εχει διαφορα στα μορια κλπ κλπ;;;Ποσοι και ποσοι δεν πηγαιναν χωρις φραγκο στην τσεπη κι εβαζαν κι απο την τσεπη τους, εκεινοι ξερουν με τι στερησεις, να πανε ωρομισθιοι μονο και μονο για προυπηρεσια και μορια κι οταν τελικα φτυνοντας αιμα τα αποκτας μετα παλι να μη σ αφηνουν να εξαργυρωσεις τον κοπο σου ετων, και αυτο δεν το θεωρεις μειζον θεμα;;;;εγω λοιπον το θεωρω και ναι ειμαι εκπαιδευτικος αν το αναρωτιεσαι και για μενα...Γιατι στα παιδια μου μαθαινω, εκτος των αλλων, και πως ο κοπος τους πρεπει να επιβραβευεται καποια στιγμη...Αλλιως δεν θα εχουν εξωτερικο κινητρο κανενα, και πολλες φορες τα εξωτερικα κινητρα και οι ματαιωσεις επηρεάζουν και τα εσωτερικα..Και το θεωρω και εντελως ανηθικο  -και δεν προκειται να αλλαξω τη λεξη οσες αντιδρασεις κι αν υπαρξουν- να με παιρνει γνωστη μου τριτεκνη τηλ προχθες και να μου λεει πως δεν την συμφερει να μην ισχυσουν τα κοινωνικα κριτηρια -ενω της τα εχουν ηδη μετρησει και την εχουν ανεβασει πανω-κατω300-350 θεσουλες, χωρις τις οποιες μπορει να μην την επαιρναν και καθολου, αρα πολυ κερδισμενη βγηκε, απο το να μεινει εντελως εκτος οπως της εχει ξανασυμβει στο παρελθον-και να μου λεει πως παλιοτερα μονο να πιασει το νομο την ενοιαζε και μετα θα πηγαινε οπου ηθελε, και δεν ντρεποταν να το λεει αυτο σε εμενα που γι αυτην ενω εγω ημουν στους πρωτους του πινακα πηγαινα εκει που δεν ηθελε αυτη να παει εξαιτιας της....και να στο λεει μετα απο χρονια "κλεψιας" της θεσης μου, κι ενω οπως προειπα εχει ηδη μοριοδοτηθει για αυτην την ιδιοτητα της...των αλλων οι ζωες δηλαδη δεν καταστρεφονται;;;πως θα γινει ο ατεκνος τριτεκνος αν πηγαινει στο τερμα παντα;;;;οσο για το αν θα προσπαθησουν να αποκρυψουν κενα οπως ειπε η Ιρμα αν θυμαμαι καλα, οποιος θελει να τον συρω προσωπικα στα δικαστηρια κι αναφερομαι σε οποιους πανε να τα αποκρυψουν και να χασουν τη θεση τους ας το κανουν ....εγω θα κινηθω νομικα κι ας πεσει οποιος συνδικαλιστης θελει πανω μου προκειμενου να καλυψει διευθυντες αιρετους η οποιο αλλο βλασταρι τους επιθυμει κι εχει κανει λοβιτουρες αν εχει κανει ..μονο για το καλο τους μην προσπαθησουν το παραμικρο ...ηδη ενας διευθυντησ σε καποιον νομο τρεχει και δεν φτανει χρονια τωρα  στα δικαστηρια και δεν ξερει αν θα παρει συνταξη επειδη καποτε επιχειησε να καλυψει καταστασεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2020, 12:35:45 μμ από kelif »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στον επόμενο τόνο οι διορισμοί θα περάσουν στους δήμους, οι οποίοι θα κάνουν τις προκηρύξεις των θέσεων με τα δικά τους κριτήρια ο καθένας.

Να υποθέσω με πολιτικά κριτήρια, γνωριμίες, φωτογραφικές διατάξεις, όπως παίρνουν ξανά και ξανά τους ίδιους στους δήμους με ΕΣΠΑ...

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κι αν θέλω να εργαστώ στον κλάδο Α που ήδη έχω προϋπηρεσία, η μεταφερομενη προϋπηρεσία μου στον κλάδο Β δεν κατοχυρώνεται νομικά;
Εϋλογο ερώτημα που το έχω και εγώ.... Το ρισκάρουμε όμως? Ποιός μας εξασφαλίζει? Γιαυτό ..ασε να πάρω το σίγουρο.... όποιος ζητάει τα πολλά ..χάνει και τα λίγα ..!!

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3423
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Εϋλογο ερώτημα που το έχω και εγώ.... Το ρισκάρουμε όμως? Ποιός μας εξασφαλίζει? Γιαυτό ..ασε να πάρω το σίγουρο.... όποιος ζητάει τα πολλά ..χάνει και τα λίγα ..!!

Το θεμα ειναι οτι δεν ζητας πολλα. Οταν φετος πολλοι μεταφερανε στον κλαδο σου και εχασες θεσεις οπως και εσυ μετεφερες και κερδισες θεσεις στον αλλον κλαδο....
Τα πραγματα ειναι πιο απλα.
Παλαιοτερα ισχυε μεταφορα... καλως κακως την καταργησανε αφου δωσανε την επιλογη στους εκπαιδευτικους να την κρατησουν στον εναν κλαδο ολη ή  διασπασμενη.. ο ν. Γαβρογλου την επανεφερε εμφανιστηκε και παλι καταργηθηκε...εδω ομοιως το υπουργειο πρεπει να πραξει τα δεοντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σχετικά με τα κοινωνικά κριτήρια. Να πω το εξής.
Διαπιστώνω ότι σε έναν μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση των ατόμων που έχουν 2-3-4 παιδιά ή κάποιο βαθμό αναπηρίας τους εξασφαλίζει να είναι πιο πάνω από βασικά προσόντα και από μικρές προϋπηρεσίες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζω αρκετά βοηθητικό για αυτόν τον κόσμο (ΑμεΑ και πολύτεκνους).

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα που βγάζω αυτές τις μέρες είναι ότι μπορεί να θες διακαώς να διοριστείς αλλά σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος.

Προς υπέρμαχους του γραπτού ΑΣΕΠ
Φαίνεται πως ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να διερευνά ποιος άνθρωπος είναι ακατάλληλος και αν έχει ή δεν έχει την παιδεία που χρειάζεται για να είναι εκπαιδευτικός.

Εν τω μεταξύ συνεχίζει ένας από τους υπερμάχους του γραπτού ΑΣΕΠ να μου στέλνει προσωπικά μηνύματα, κοροϊδευτικά και υβριστικά χωρίς να του απαντάω. Δεν πειράζει. Με διασκεδάζει και μου υπενθυμίζει για ποιο λόγο διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ.

Γιατί αυτές οι "αδιάβλητες διαγωνιστικές εξετάσεις" δεν δείχνουν απολύτως τίποτα. Απόδειξη ότι υπάρχουν άνθρωποι εκπαιδευτικοί με γραπτό ΑΣΕΠ σαν αυτόν τον τύπο. Ας αναλογιστεί κανείς τι κάνει ένας τέτοιος τύπος στα σχολεία. Ένας τέτοιος τύπος (από την ύπαρξη του και μόνο) μου δίνει επιχειρήματα εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ.
 
Φαίνεται πως στο γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις. Όσοι προλάβατε και δώσατε ΑΣΕΠ και είστε φανατικά υπέρμαχοι διαψεύστε με αν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις ή όχι. 

     "Θέλετε τόσο πολύ να διοριστείτε μόνιμος στην εκπαίδευση που φτάνετε στην απόλυτη ξεφτίλα να στέλνετε σε άγνωστο άνθρωπο υβριστικά-κοροϊδευτικά μηνύματα αξιοποιώντας την κάλυψη της ανωνυμίας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν σας απαντάει γιατί δεν θέλει να πέσει στο επίπεδό σας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ ανοιχτά;"
     "Δεν έχετε το θάρρος να γράψετε τη γνώμη σας ανοιχτά, ενώ αυτόν που βρίζετε γράφει ευθέως την άποψη του ανοιχτά στο φόρουμ και μπαίνετε στη διαδικασία να τον κοροϊδέψετε σε προσωπικό μήνυμα;"
 
Είχαν μπει αυτές οι ερωτήσεις; Ή απλώς ο τύπος έλυσε στο γραπτό ΑΣΕΠ στην φυσική μια εξίσωση και θεωρήθηκε ότι κατέχει το γνωστικό αντικείμενο;

Την παιδεία-καλλιέργεια που έχει ο κάθε άνθρωπος (και άρα την καταλληλότητα για να γίνει εκπαιδευτικός) δεν τη αξιολογείς ούτε με βάση τα διδακτορικά (και τα λοιπά προσόντα) ούτε με την "επιτυχία" στον γραπτό ΑΣΕΠ.

Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.


 

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ

Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.
[/quote] Ενώ γίνεται να αποκλεισθεί ο παρανοικός αν επιλεγεί βάσει παλαιότητας πτυχίου και προυπηρεσίας; Η επιλογή η αξιοκρατική και δίκαιη γίνεται μόνο μέσω γραπτών διαγωνισμών. Και το ξέρεις κατά βάθος και εσύ και οι υπόλοιποι. Απλώς η αλήθεια πονάει. Είναι όντως απαράδεκτο να μην γίνεται σοβαρός ψυχιατρικός έλεγχος πριν να μπει κάποιος στην τάξη και επανέλεγχος βέβαια ανά τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί η ψυχική κατάσταση των ατόμων δεν μένει σταθερή.
Τα τεστ προσωπικότητας δεν ξέρω κατά πόσο διασφαλίζουν την ορθή αξιολόγηση της ψυχολογικής ισορροπίας.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.
 Ενώ γίνεται να αποκλεισθεί ο παρανοικός αν επιλεγεί βάσει παλαιότητας πτυχίου και προυπηρεσίας; Η επιλογή η αξιοκρατική και δίκαιη γίνεται μόνο μέσω γραπτών διαγωνισμών. Και το ξέρεις κατά βάθος και εσύ και οι υπόλοιποι. Απλώς η αλήθεια πονάει. Είναι όντως απαράδεκτο να μην γίνεται σοβαρός ψυχιατρικός έλεγχος πριν να μπει κάποιος στην τάξη και επανέλεγχος βέβαια ανά τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί η ψυχική κατάσταση των ατόμων δεν μένει σταθερή.
Τα τεστ προσωπικότητας δεν ξέρω κατά πόσο διασφαλίζουν την ορθή αξιολόγηση της ψυχολογικής ισορροπίας.

Για εμένα με 10-15 μικροδιδασκαλίες (αυστηρές και όχι όπως γίνονται) και όπως πολύ σωστά γράφεις με ψυχιατρικούς ελέγχους το λύνεις αυτό το θέμα του να αποκλείσεις από την εκπαίδευση αυτούς τους τύπους.
 Η επιτυχία του γραπτού ΑΣΕΠ (που ο άλλος λύνει μια εξίοωση φυσικής και γράφει ένα σχέδιο μαθήματος) δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
 Όπως δεν μου λέει και ένα διδακτορικό τίποτα.
 Ότι η αλήθεια πονάει μπορώ να το πω και εγώ αυτό. Ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι λέει την αλήθεια.
 

kelif

  • Επισκέπτης
Σχετικά με τα κοινωνικά κριτήρια. Να πω το εξής.
Διαπιστώνω ότι σε έναν μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση των ατόμων που έχουν 2-3-4 παιδιά ή κάποιο βαθμό αναπηρίας τους εξασφαλίζει να είναι πιο πάνω από βασικά προσόντα και από μικρές προϋπηρεσίες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζω αρκετά βοηθητικό για αυτόν τον κόσμο (ΑμεΑ και πολύτεκνους).

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα που βγάζω αυτές τις μέρες είναι ότι μπορεί να θες διακαώς να διοριστείς αλλά σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος.

Προς υπέρμαχους του γραπτού ΑΣΕΠ
Φαίνεται πως ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να διερευνά ποιος άνθρωπος είναι ακατάλληλος και αν έχει ή δεν έχει την παιδεία που χρειάζεται για να είναι εκπαιδευτικός.

Εν τω μεταξύ συνεχίζει ένας από τους υπερμάχους του γραπτού ΑΣΕΠ να μου στέλνει προσωπικά μηνύματα, κοροϊδευτικά και υβριστικά χωρίς να του απαντάω. Δεν πειράζει. Με διασκεδάζει και μου υπενθυμίζει για ποιο λόγο διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ.

Γιατί αυτές οι "αδιάβλητες διαγωνιστικές εξετάσεις" δεν δείχνουν απολύτως τίποτα. Απόδειξη ότι υπάρχουν άνθρωποι εκπαιδευτικοί με γραπτό ΑΣΕΠ σαν αυτόν τον τύπο. Ας αναλογιστεί κανείς τι κάνει ένας τέτοιος τύπος στα σχολεία. Ένας τέτοιος τύπος (από την ύπαρξη του και μόνο) μου δίνει επιχειρήματα εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ.
 
Φαίνεται πως στο γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις. Όσοι προλάβατε και δώσατε ΑΣΕΠ και είστε φανατικά υπέρμαχοι διαψεύστε με αν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις ή όχι. 

     "Θέλετε τόσο πολύ να διοριστείτε μόνιμος στην εκπαίδευση που φτάνετε στην απόλυτη ξεφτίλα να στέλνετε σε άγνωστο άνθρωπο υβριστικά-κοροϊδευτικά μηνύματα αξιοποιώντας την κάλυψη της ανωνυμίας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν σας απαντάει γιατί δεν θέλει να πέσει στο επίπεδό σας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ ανοιχτά;"
     "Δεν έχετε το θάρρος να γράψετε τη γνώμη σας ανοιχτά, ενώ αυτόν που βρίζετε γράφει ευθέως την άποψη του ανοιχτά στο φόρουμ και μπαίνετε στη διαδικασία να τον κοροϊδέψετε σε προσωπικό μήνυμα;"
 
Είχαν μπει αυτές οι ερωτήσεις; Ή απλώς ο τύπος έλυσε στο γραπτό ΑΣΕΠ στην φυσική μια εξίσωση και θεωρήθηκε ότι κατέχει το γνωστικό αντικείμενο;

Την παιδεία-καλλιέργεια που έχει ο κάθε άνθρωπος (και άρα την καταλληλότητα για να γίνει εκπαιδευτικός) δεν τη αξιολογείς ούτε με βάση τα διδακτορικά (και τα λοιπά προσόντα) ούτε με την "επιτυχία" στον γραπτό ΑΣΕΠ.

Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.


 



 Θα ηθελες να μας διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις και σε ποιους απευθυνεσαι στην δευτερη παραγραφο σου ;;;;  Αν αναφερεσαι σε οσους λεμε οτι μετρηθηκαν μια φορα τα μορια πολυτεκνων και τριτεκνων τι θες να πεις ακριβως;; οτι επειδη δεν επιθυμουμε την διπλη μοριοδοτηση και επιθυμουμε να κοπιαζουμε και να αναγνωριζεται δεν ειμαστε ανθρωποι;;;;Αν αναφερεσαι σε εμας,  δεν επιθυμουμε διακαως να διοριστουμε , επιθυμουμε να αντιληφθουν καποιοι οτι υπαρχουμε κι εμεις κι οταν κατι το κερδιζουμε με το σπαθι μας να μην μας το κλεβουν/ 'κλεβουν' αλλοι..Που βρισκεις το παραλογο;;;Μοριοδοτηθηκαν ηδη....τι να κανουμε πια;; να εγκαταλειψουμε μηπως και τελειως το επαγγελμα;;;Αν αναφερεσαι αλλου και καταλαβα λαθος παω πασο...Αν ομως καταλαβα καλα κι απευθυνεσαι σε εμας ,το να χαρακτηριζεις  καποιον οτι δεν φερεται ανθρωπινα μονο και μονο  επειδη δηλωνει κι αυτος απλα την παρουσια του με τον αγωνα του κι οχι χαριστικα λυπαμαι πολυ και αμφιβαλλω για το ποιος επιθυμει πραγματικα διακαως να διοριστει πατωντας πανω στους αλλους διαρκως και ποιος ειναι ανθρωπος εντος ή εκτος εισαγωγικων..θα παρακαλουσα να διευκρινισεις ωστε να μην αδικω με τα δικα μου συμπερασματα.. Επισης απευθυνθηκαμε ξεκαθαρα στον αριθμο παιδιων ο οποιος ξαναλεω μοριοδοτηθηκε κι οχι σε αμεα..εμεις δεν το μπερδευουμε, δεν το ταυτιζουμε  και το διευκρινιζουμε..οσοι εχουν αντιθετη αποψη γιατι τα ταυτιζουν;;; μηπως γιατι τους ειναι πιο ευκολο να κανουν επικληση στο συναισθημα και να δημιουργησουν εντυπωσεις;;αλλο αριθμος παιδιων αλλο αμεα..ξεκαθαριζεται για μια ακομη φορα..για τους διαφορους καλοθελητες και πονηρους
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2020, 04:02:55 μμ από kelif »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

 Θα ηθελες να μας διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις και σε ποιους απευθυνεσαι στην δευτερη παραγραφο σου ;;;;  Αν αναφερεσαι σε οσους λεμε οτι μετρηθηκαν μια φορα τα μορια πολυτεκνων και τριτεκνων τι θες να πεις ακριβως;; οτι επειδη δεν επιθυμουμε την διπλη μοριοδοτηση και επιθυμουμε να κοπιαζουμε και να αναγνωριζεται δεν ειμαστε ανθρωποι;;;;Αν αναφερεσαι σε εμας,  δεν επιθυμουμε διακαως να διοριστουμε , επιθυμουμε να αντιληφθουν καποιοι οτι υπαρχουμε κι εμεις κι οταν κατι το κερδιζουμε με το σπαθι μας να μην μας το κλεβουν/ 'κλεβουν' αλλοι..Που βρισκεις το παραλογο;;;Μοριοδοτηθηκαν ηδη....τι να κανουμε πια;; να εγκαταλειψουμε μηπως και τελειως το επαγγελμα;;;Αν αναφερεσαι αλλου και καταλαβα λαθος παω πασο...Αν ομως καταλαβα καλα κι απευθυνεσαι σε εμας ,το να χαρακτηριζεις  καποιον οτι δεν φερεται ανθρωπινα μονο και μονο  επειδη δηλωνει κι αυτος απλα την παρουσια του με τον αγωνα του κι οχι χαριστικα λυπαμαι πολυ και αμφιβαλλω για το ποιος επιθυμει πραγματικα διακαως να διοριστει πατωντας πανω στους αλλους διαρκως και ποιος ειναι ανθρωπος εντος ή εκτος εισαγωγικων..θα παρακαλουσα να διευκρινισεις ωστε να μην αδικω με τα δικα μου συμπερασματα..


Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

kelif

  • Επισκέπτης
Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

Ok ναι

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3423
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

Δεν θα συμφωνησω ουτε θα διαφωνησω μαζι σου συναδελφε....
Απλα το οτι μοριοδοτηθηκαν επαρκως ...οταν ενα σεμιναριο στο οτι να ναι εδινε μορια.....και μια ξενη γλωσσα εδινε διπλασια μορια  μου φαινεται αστοχο.....

Απο την αλλη να βλεπω και το αναφερω και απο προσωπικο συμφερον το 2ο πτυχιο ΑΕΙ με 4 ετη σπουδων να μου δινει οσα μορια δινει μια ξενη γλωσσα ειναι γελοιο....

Στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω.....θα επρεπε νσ υπαρχει πρωτιστως σωστη ψυχιατρικη αξιολογηση ενος εκπαιδευτικου πριν διοριστει.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν θα συμφωνησω ουτε θα διαφωνησω μαζι σου συναδελφε....
Απλα το οτι μοριοδοτηθηκαν επαρκως ...οταν ενα σεμιναριο στο οτι να ναι εδινε μορια.....και μια ξενη γλωσσα εδινε διπλασια μορια  μου φαινεται αστοχο.....

Απο την αλλη να βλεπω και το αναφερω και απο προσωπικο συμφερον το 2ο πτυχιο ΑΕΙ με 4 ετη σπουδων να μου δινει οσα μορια δινει μια ξενη γλωσσα ειναι γελοιο....

Στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω.....θα επρεπε νσ υπαρχει πρωτιστως σωστη ψυχιατρικη αξιολογηση ενος εκπαιδευτικου πριν διοριστει.

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το δεύτερο πτυχίο. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δίνει περισσότερα από μια γλώσσα (ειδικά από μια δεύτερη γλώσσα που δεν τη λες και τόσο σημαντική.

Επίσης τα σεμινάρια δεν θα έπρεπε να είναι σε ότι να ναι αντικείμενο. Μάλλον δεν θα έπρεπε να είναι καθόλου αφού δεν μπορούν αν τα περιορίσουν στο γνωστικό αντικείμενο και στα παιδαγωγικά.

Έγραψα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς οι πολύτεκνοι και οι ΑμεΑ καθώς διαπιστώνει ότι ενώ τα ακαδημαϊκά τους είναι χαμηλα βοηθήθηκαν αρκετά για να περάσουν τουλάχιστον αυτούς με μικρές προϋπηρεσίες και νορμάλ ακαδημαϊκά. Άρα ευνοήθηκαν και δεν θεωρώ ότι στην τοποθέτηση πρέπει να μετρήσουν και πάλι.   

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εχει χιουμορακι παντως! Συνάδελφε εχεις την υποστηριξη μου αλλα εντάξει καλαμπουρίζουν οι περισσότεροι εδω μην δινεις σημασια

Συμφωνώ μαζί σου. Δεν θα έπρεπε να δίνω σημασία αλλά αηδιάζω και μόνο στην ιδέα ότι ένας τέτοιος άνθρωπος με αυτή την ποιότητα θέλει να με πείσει για τον γραπτό ΑΣΕΠ ότι αξιολόγησε την καταλληλότητά του.

Αυτός ο άνθρωπος θα πάει να διδάξει;;;

Και εσύ έχεις διαφωνήσει μαζί μου, αλλά ανοιχτά και χωρίς να με θίγεις.

Εμένα δεν μου έρχεται να στείλω σε κανέναν από σας που μπορεί να διαφωνώ κάποιο προσωπικό μήνυμα τέτοιου ύφους. Είναι αηδία.


Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολύ το..."φοβάμαι"... :D


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 279

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.