0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο γραπτός δεν αποδεικνύει τίποτα. Όσοι μπήκαν σε κορεσμένες καθηγητικές σχολές, ήξεραν που μπαίνουν και τις (μη) προοπτικές που υπάρχουν. Δεν τους φταίει κανείς για τις επιλογές τους.
το μονο που μπορει να ειναι αντικειμενικο ειναι ο γραπτος διαγωνισμος .-ναι μεσα σε 6 ωρες ο καλυτερος να περασει.και στους ολυμπιακους κανουν προετοιμασια 4 χρονια για να τρεξουν ενα αγωνα 10 secαν ειναι δικαιο για αυτους που εχουν δουλεψει 10 χρονια στην καλυμνο?πραφανως και οχιαν ειναι δικαιο για αυτους που εχουν τελειωσει απο το 2008(13 χρονια!!!) και δν ειχαν καμια ευκαιρια να δουλεψουν..προφανως και οχι..
Μα τι σχέση έχει ο γραπτός ΑΣΕΠ με την αύρα που εκπέμπεις στους μαθητές και στις μαθήτριες.. με την μεταδοτικότητα που έχεις, με τον τρόπο διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα, όσο και μέσα στο σχολικό κτίριο, με την προσωπικότητα που έχεις και αν αυτή είναι ικανή να κάνει τους μαθητές να σε θαυμάζουν ή να σε έχουν στο ψιλό.. Ο γραπτός μπορεί ως ένα σημείο να αξιολογήσει το γνωστικό αντικείμενο αλλά αυτό έχει αξιολογηθεί από το πανεπιστήμιο που πήραμε πτυχίο. Δεν χρειάζεται πάλι.. Όσο για τον δρομέα στους ολυμπιακούς.. αυτός προετοιμάζεται 4 χρόνια, τρέχει 10 δεύτερα και τελειώνει η δουλειά του εκεί. Εντελώς άστοχο παράδειγμα.Γραπτός για κανέναν/καμία ή για όλους (μόνιμους και αναπληρωτές)---> Εκεί να σε δω!
Ο,τι κ να κάνει πρέπει να αλλάξει το σημερινό χάλι με τα αγορσμένα χαρτιά απο ιταλοβουλαροκυπρους κ ισπανίες. Γραπτό ή αλλαγή μοριοδότησης να ρίξει δραστικά ή να εξαφανίσει τη μοριοδοτηση για όλα αυτά τα "μεταπτυχιακα" κ Γ2 που έχουν γεμίσει τους πίνακες ΕΙΔΙΚΑ τα τελευταία χρόνια. Θα εξαφανιστούν στο πι και φι. Έλεος με το σημερινό χάλι. ΟΤΙ ΠΛΕΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ. Αγοράζεις διορισμό κανονικότατα-με ενα ντενεκε λαδι.
Ο γραπτός δεν αξιολογεί το γνωστικό,απλώς είναι ένας αντικειμενικός τρόπος επιλογής.Από τη στιγμή που θέλει 10 καθηγητές και κάνουν αίτηση 100 κάπως πρέπει να γίνει η επιλογή.Τι να κάνουμε δηλαδή να πάμε βάση ομορφιάς;
Άρα το πρόβλημα μας δεν είναι τα "προσόντα", αλλά η άκριτη αναγνώριση τους από ΑΣΕΠ, ΔΟΑΤΑΠ και λοιπούς οργανισμούς, που άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου με πτυχία που δεν πληρούν τα αντίστοιχα κριτήρια ή ακόμη χειρότερα είναι εξαγορασμενα χωρίς κάποιος να πατήσει το πόδι του στην χώρα παραγωγής τους.
Τελευταία βλεπω μεγάλη πελατεία να γίνεται δεκτή εν μια νυκτι παντως κατα Κύπρο μεριά....
καλα ΠΡΟΦΑΝΩΣ κ τα ιδιωτικά στη Κύπρο ίδια κατάσταση είναι, όποιος μπαίνει=βγαίνει (ο παράς να πέφτει) απλα δεν δινουν Γ2 κ είναι λιγο πιο ακριβοί απο τους άλλους ανταγωνιστές. Στο δια ταύτα, κάτι πρέπει να αλλάξει με αυτη τη κατάσταση, είναι εξευτελιστικό μια χώρα να διορίζει εκπαιδευτικούς ανάλογα με το ποιος θα ψαξει το πιο άχρηστο πανεπιστήμιο να τα σκάσει. Είναι ίσως το χειρότερο σύστημα που έχει υπάρξει. Ας μετράει μόνο την προυπ αν δεν θέλει να βάλει ΑΣΕΠ. Είναι κάτι που ΔΕΝ αγοράζεται. *Ως τώρα Μεχρι να βρουν ΚΑΙ ΕΚΕΙ μόντα και πατεντα οι Ελληναράδες και να πληρώνουν τους μεσάζοντες και τους τιουτορς να τρέχουν και στα νησιά και στα βουνά και να παίρνουν αυτοί τα μόρια απο το σπίτι τους
Εδώ υπάρχει ένας γόρδιος δεσμός..Δεν υπάρχει λύση.. Πρέπει να υπάρχει ένα κριτήριο και μόνοΗ προϋπηρεσία δεν μπορεί να είναι αυτό.. Γιατι πολύ απλά δεν έχουν πρόσβαση σε αυτήΤα πτυχία δεν μπορεί να είναι.. Γιατί πολύ απλά τα περισσότερα τα δίνουν απλόχερα και τώρα με τα κολέγια.. Αυτό που είπε ένας φίλος για επιτροπή live φαντάζομαι μπορεί να καταλάβει την πατατα που είπε..Αφου για να έχει νόημα θα έπρεπε η μία και μόνο επιτροπή να μπει σε όλα τα μαθήματα σε όλους τους καθηγητες Γιατι άμα δεν είναι ίδια επιτροπή.. Δεν μπορεί να υπάρχει σύγκριση.. Όσο και να πονάει όσο και να αγχώνεσαι μια μόνο λύση υπάρχει.. Ο γραπτός.Αν δεν εισαι μέσα στους 11000 να παρακαλάς να γίνει γραπτόςΑλλιώς ελπίζω να έχεις χρήμα γιατί θα φτάσουν όλοι με 3 c2, 2 master, PhD..Εγώ προσωπικά θέλω να γράψω με ένα τύπο που έχει αγοράσει αυτά ή έχει τελειώσει ένα κολέγιο με άριστα Τώρα στον φίλο που λέει στους μόνιμους να γράψουν και οι μόνιμοι... Δεν κάνουμε αξιολόγηση σε αυτούς που είναι μέσα.. Ψάχνουμε τρόπο να μπει ο κόσμος όχι να βγάλουμε κόσμο..