*

Αποστολέας Θέμα: Η Επαγγελματική Εκπαίδευση στις αιρετές Περιφέρειες  (Αναγνώστηκε 7147 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Επαγγελματική Εκπαίδευση στις αιρετές Περιφέρειες
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 20, 2020, 08:13:14 πμ »
Με όλα αυτά που έχω δει δεν με παραξενεύει καθόλου, μπορεί να συμπληρώνει το απόγευμα και στο γειτονικό ΙΕΚ.
Εφόσον το νομοσχέδιο ετοιμάζεται να κατατεθεί, θα το δούμε μπροστά μας. Δεν πρέπει να μας παραξενεύει, ο Αρβανιτόπουλος δεν έθεσε σε διαθεσιμότητα 2000 εκπαιδευτικούς εν μια νυκτί, με κάποιες εξαιρέσεις τελικά, π.χ. πολύτεκνους; Η ίδια πολιτική συνεχίζεται.

Δεν έχω ιδία άποψη, μιας και δεν είμαι ούτε στην Πρωτοβάθμια είμαι ούτε στην Δευτεροβάθμια, αλλά σαν "τρίτο μάτι", θα ήθελα να ρωτήσω, είναι κακό δηλαδή αν κάποιος μόνιμος ή αναπληρωτής (μάλλον περισσότερο για τον μόνιμο αφορά αυτό) δεν συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο στο οποίο έχει οργανική θέση, να πάει σε άλλη δομή εκπαίδευσης? Θα έπρεπε δηλαδή να πληρώνεται χωρίς να δουλεύει? Για να μην αναφέρω το ωράριο για το οποίο είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με διοικητικές εργασίες ή παράλληλες εργασίες σχετικά με την εκπαίδευση, που σχεδόν κανένας δεν τηρεί?


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Επαγγελματική Εκπαίδευση στις αιρετές Περιφέρειες
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 20, 2020, 09:16:00 πμ »
Φυσικά και δεν είναι κακό να πάει για να συμπληρώσει ωράριο. Απλώς, δεν γνωρίζω με ποιόν τρόπο  γίνεται κάτι τέτοιο (να εργάζεσαι ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς/ες φορείς/δομές). Αν είναι μόνιμος,  γίνεται ίσως με απόσπαση ;

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Η Επαγγελματική Εκπαίδευση στις αιρετές Περιφέρειες
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 20, 2020, 03:25:28 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι αυτό λέγεται εντοπιότητα και είναι καλό.

Αλλά δεν βλέπω για ποιο "τοπικισμό" μιλάς, μιας και οι προσλήψεις και ότι άλλο, γίνονται με σχετικά διαφανείς διαδικασίες. Αν πάρουμε για παράδειγμα την περίπτωση των ΙΕΚ (επειδή ασχολούμαι με τα ΙΕΚ, έχω καλύτερη άποψη), παρόλο που η όλη διαδικασία γίνεται κεντρικά (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), οι πίνακες της μοριοδότησης είναι τοπικού χαρακτήρα, μιας και καταρτίζονται ξεχωριστά για κάθε περιφέρεια (δικαίωμα συμμετοχής μόνο σε μια περιφέρεια, όχι απαραίτητα την περιφέρεια καταγωγής ή διαμονής σου). Για να μην πω ότι οι πίνακες είναι όχι απλά τοπικού χαρακτήρα, μιας και στην ουσία καταρτίζονται όχι μόνο για κάθε ΙΕΚ ξεχωριστά, ούτε για κάθε ειδικότητα ξεχωριστά, αλλά ειδικά για το κάθε μάθημα. Παρόλο που είναι νέα διαδικασία (πολύ παλιότερα γινόταν με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή δηλώναμε στο κάθε ΙΕΚ ξεχωριστά, συγκεκριμένα μαθήματα, με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε, - οι παλιότεροι θα ξέρουν για ποιο πράγμα μιλάω), κι έχει ακόμα κάποια (ίσως και αρκετά) σημεία βελτίωσης, νομίζω ότι είναι προς την σωστή κατεύθυνση...

Δεν ξέρω αν έχεις εμπειρία πως δουλεύουν οι τοπικές υπηρεσίες, όμως, από τα λίγα που γνωρίζω (είμαι νέος στην τοπική αυτοδιοίκηση, όχι σαν αιρετός, αλλά σαν μόνιμος), κάθε διαδικασία που πραγματοποιείται, πραγματοποιείται από μόνιμο προσωπικό και όχι προσωρινό ή αιρετό και πάντα μα πάντα πρέπει να καλύπτεται από κάποια σχετική νομοθεσία. Με άλλα λόγια ότι κι αν κάνουν πρέπει να έχει προβλεφθεί από κάποιο επίσημο όργανο του κράτους. Άρα αυτό το "δικούς τους" είναι αρκετά δύσκολο να γίνει στα πλαίσια μιας καλά σχεδιασμένης διαδικασίας. Άλλο τα "ρουσφέτια" που γίνονται στους Δήμους και τις Περιφέρειες και άλλο η εκπαίδευση.

Αλλά και για να χρησιμοποιήσω και την λογική που χρησιμοποιείς, σκέφτηκες ότι πολλοί θα σπεύσουν να γίνουν "δικοί τους" ζητώντας να εξαγοράσουν κάποια θέση σε μια τέτοια διαδικασία, εξαργυρώνοντας την ψήφο τους σε κάποιες επερχόμενες εκλογές (άσχετα αν αυτό που φαντάζονται είναι εφικτό ή όχι)...

Αν αναφέρεις ως παράδειγμα διαφάνειας ή παράδειγμα προς μίμηση τα ΙΕΚ, τότε συγνώμη αυτό είναι ανέκδοτο. Στις εν λόγω δομές υπήρχε πάντα και υπάρχει το "βολεύουμε τον κολλητό", παλιά στο φουλ αλλά και τώρα ακόμα. Δεν άκουσες τα αίσχη που έγιναν με τη μοριοδότηση και τις ενστάσεις; Αν είναι να γίνονται οι διαδικασίες όπως και στα ΙΕΚ, τότε θα είναι η απόλυτη ξεφτύλα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 243
Σύνολο: 244

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.