*

Αποστολέας Θέμα: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου  (Αναγνώστηκε 9245 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariapanag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλημέρα. Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής σε εξαθεσιο δημοτικό σχολείο. Εργάζομαι τα τελευταία 5 χρόνια(4 χρόνια παράλληλη στήριξη και φέτος πρώτη χρονιά στη γενική). Τοποθετήθηκα στην Α φάση σε εξαθεσιο σχολείο σε χωριό το οποίο διαθέτει 4 μόνιμους εκπαιδευτικούς και 1 αναπληρώτρια + άλλη μια, εμένα δηλαδή. Τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς από τη στιγμή που οι 4 μόνιμοι είναι και ντόπιοι, είτε κατάγονται από το χωριό, είτε ζούνε μόνιμα εκεί και έχουν όλοι από 25 έως 30 χρόνια υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο.  Με έπιασαν στην αρχή και μου έκραζαν τον διευθυντή ο οποίος είναι εκεί τα τελευταία 4 χρόνια και δεν έχει σχέση με την περιοχή. Τον στόλιζαν κανονικά και μπροστά του μέχρι και ξύλο τον είχαν απειλήσει ότι θα φάει συνάδελφος 60+ από εκεί μέσα. Όπως ήταν θεωρώ φυσικό πάγωσα και η στάση μου από την αρχή μέχρι σήμερα είναι καθαρά τυπική(κάνω τη δουλειά μου και φεύγω). Ο διευθυντής άβουλος προσπαθεί να τα έχει καλά μαζί τους από φόβο και τους καλύπτει, ασχέτως που δεν το βλέπουν(παράδειγμα στο ολοήμερο από τις 8 ώρες που έχουν αναλάβει πε 70 τις 6 ώρες τις έχω αναλάβει εγώ και ο διευθυντής και μόνο δύο ώρες οι ντόπιοι μόνιμοι). Μίλησα με κάποιον πρώην αιρετό της περιοχής συνταξιούχο πριν 20 μέρες. Μου είπε με μία λέξη έμπλεξες και ήξερε ακριβώς την κατάσταση λέγοντας ότι και ο διευθυντής δεν κάνει. Του ζήτησα να με βοηθήσει με βελτίωση. Μου είπε βεβαίως αλλά εδώ και 20 μέρες χάθηκε και δεν πήρε τηλέφωνο, ούτε το σηκώνει. Μιλώ με τους γονείς της τάξης 18 Σεπτεμβρίου και 2 μητέρες στην αρχή μου κάνουν κριτική ότι βάζω λίγα για αντιγραφή στο σπίτι εκθειάζοντας τους 4 μόνιμους εκεί μέσα που γνωρίζονται άριστα. Μαθαίνω από τα συμφραζόμενα ότι μία μόνιμη εκπαιδευτικός από εκεί μέσα κάνει ιδιαίτερα σε κάποια μαθήτρια της τάξης μου. Φτάνουμε στην Πέμπτη 29 Οκτωβρίου και ενώ συνεχίζω τυπικά την εργασία μου με τυπικές σχέσεις με συναδέλφους και καμία ενόχληση από τους γονείς. Δέχομαι την Πέμπτη ένα ειρωνικό σχόλιο συναδέλφου 60+ τοτέμ για το σχολείο και την περιοχή για το γεγονός ότι μέσα έξω δεν βγάζω εγώ προσωπικά τη μάσκα. Απαντώ σε ανάλογο ύφος. Την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου(χθες) με καλεί ο διευθυντής στο γραφείο του και μου λέει ότι δύο μανάδεςτον πήραν τηλέφωνο και του έλεγαν ότι δεν κάνω καλά το μάθημα δεν έχει ροή, δεν έχω καλό υλικό(φωτοτυπίες), τους βάζω πολλά να γράψουν από τον πίνακα και ανύπαρκτα περιστατικά, ότι πίνω πορτοκαλάδα στο μάθημα(έχω πάντα στην έδρα ποτήρι με νερό) και ότι θα συνεννοηθούμε με τους υπόλοιπους γονείς του χωριού να κάνουν καταγγελία στη διεύθυνση πρωτοβαθμιας. Ο διευθυντής το θεωρεί λογικά στημένο το περιστατικό από κάποιον-κάποιους συναδέλφους εκεί μέσα, εγώ το θεωρώ σίγουρο +δόση ζήλιας επειδή τόσο νέα μου έλεγαν στην αρχή οι συγκεκριμένες μανάδες και εργάζομαι. Η λύση που προτείνει ο διευθυντής είναι να αλλάξω κάποια πράγματα στο τρόπο διδασκαλίας με κυριότερο να τους δίνω σε φωτοτυπίες αυτά που έχουν για την άλλη μέρα(πχ άσκηση 3 σελ. 20 του βιβλίου) και όχι να τα αντιγράφουν από τον πίνακα και να μπει και αυτός στη τάξη κάποια στιγμή να δει πως γίνεται το μάθημα. Επίσης, να φέρνω τον υπολογιστή μου επειδή δεν διαθέτει δεύτερο το σχολείο για να τους δείχνω βίντεο τα οποία θα έχω κατεβάσει στον υπολογιστή, διότι δεν διαθέτουν οι τάξεις ίντερνετ. Κάνοντας αυτά αν το συνεχίσουν θα τους πει ότι υπάρχει εμπάθεια και όχι πρόβλημα. Εν τω μεταξύ χθες με πιάνει ένας μόνιμος με εκφράσεις... Όλα καλά, τι λέει κανένα πρόβλημα να στο λύσω;  Μου είχαν πει στις αρχές ότι με τους γονείς γνωρίζονται οι 4 μόνιμοι άριστα.
Υγ. Έχω γ τάξη με 8 παιδιά. Σχόλια, λύσεις. Βελτίωση θέσης; αναφορά των/του περιστατικου στο συνδικαλιστικο όργανο; Τι να κάνω;
Υγ2. Συνέλευση διδασκόντων για κλάματα. Κάθε φορά που πάει κάποιος να μιλήσει αναπληρωτής ή ειδικότητα με επιστημονικό λόγο του λένε ααααα θέλουμε να φύγουμε καλά καλά πήγε 2 η ώρα.
Υγ3. Η άλλη αναπληρώτρια ντόπια του χωριού(σε αντίθεση με εμένα που απέχω 600 χλμ) , καλές, όχι τυπικές σχέσεις με μόνιμους, πρόβλημα όμως με γονείς, αλλά της το λένε σε συνάντηση όχι με τηλέφωνο στο διευθυντή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2020, 10:50:38 πμ από mariapanag »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 09:03:06 πμ »
Έχεις συζητήσει με τον σύμβουλό σου;

Αποσυνδεδεμένος mariapanag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 09:06:18 πμ »
Όχι δεν έχω μιλήσει με τον σχολικό σύμβουλο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 09:12:44 πμ »
Δεν είναι άσχημη ιδέα, ό,τι σε απασχολεί να το συζητήσεις μαζί του/της. Για αυτό τους έχουμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mariapanag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 09:17:24 πμ »
Στο σχολείο που είμαι δεν έχουμε ορίσει κάποιον εκπαιδευτικό σύμβουλο σχολικής ζωής.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 01:41:45 μμ »
Στο σχολείο που είμαι δεν έχουμε ορίσει κάποιον εκπαιδευτικό σύμβουλο σχολικής ζωής.

Τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου εννοεί. Ο σύμβουλος σχολικής ζωής είναι για τα παιδιά, όχι για τους εκπαιδευτικούς. Ο συντονιστής είναι ο παιδαγωγικός σου προϊστάμενος, όχι ο διευθυντής. Ο διευθυντής είναι μόνο ο διοικητικός προϊστάμενος σου. Με λίγα λόγια δεν πέφτει σε κανέναν λόγος το πώς κάνεις το μάθημα σου πλην του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 01:55:08 μμ »
Καλημέρα. Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής σε εξαθεσιο δημοτικό σχολείο. Εργάζομαι τα τελευταία 5 χρόνια(4 χρόνια παράλληλη στήριξη και φέτος πρώτη χρονιά στη γενική). Τοποθετήθηκα στην Α φάση σε εξαθεσιο σχολείο σε χωριό το οποίο διαθέτει 4 μόνιμους εκπαιδευτικούς και 1 αναπληρώτρια + άλλη μια, εμένα δηλαδή. Τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς από τη στιγμή που οι 4 μόνιμοι είναι και ντόπιοι, είτε κατάγονται από το χωριό, είτε ζούνε μόνιμα εκεί και έχουν όλοι από 25 έως 30 χρόνια υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο.  Με έπιασαν στην αρχή και μου έκραζαν τον διευθυντή ο οποίος είναι εκεί τα τελευταία 4 χρόνια και δεν έχει σχέση με την περιοχή. Τον στόλιζαν κανονικά και μπροστά του μέχρι και ξύλο τον είχαν απειλήσει ότι θα φάει συνάδελφος 60+ από εκεί μέσα. Όπως ήταν θεωρώ φυσικό πάγωσα και η στάση μου από την αρχή μέχρι σήμερα είναι καθαρά τυπική(κάνω τη δουλειά μου και φεύγω). Ο διευθυντής άβουλος προσπαθεί να τα έχει καλά μαζί τους από φόβο και τους καλύπτει, ασχέτως που δεν το βλέπουν(παράδειγμα στο ολοήμερο από τις 8 ώρες που έχουν αναλάβει πε 70 τις 6 ώρες τις έχω αναλάβει εγώ και ο διευθυντής και μόνο δύο ώρες οι ντόπιοι μόνιμοι). Μίλησα με κάποιον πρώην αιρετό της περιοχής συνταξιούχο πριν 20 μέρες. Μου είπε με μία λέξη έμπλεξες και ήξερε ακριβώς την κατάσταση λέγοντας ότι και ο διευθυντής δεν κάνει. Του ζήτησα να με βοηθήσει με βελτίωση. Μου είπε βεβαίως αλλά εδώ και 20 μέρες χάθηκε και δεν πήρε τηλέφωνο, ούτε το σηκώνει. Μιλώ με τους γονείς της τάξης 18 Σεπτεμβρίου και 2 μητέρες στην αρχή μου κάνουν κριτική ότι βάζω λίγα για αντιγραφή στο σπίτι εκθειάζοντας τους 4 μόνιμους εκεί μέσα που γνωρίζονται άριστα. Μαθαίνω από τα συμφραζόμενα ότι μία μόνιμη εκπαιδευτικός από εκεί μέσα κάνει ιδιαίτερα σε κάποια μαθήτρια της τάξης μου. Φτάνουμε στην Πέμπτη 29 Οκτωβρίου και ενώ συνεχίζω τυπικά την εργασία μου με τυπικές σχέσεις με συναδέλφους και καμία ενόχληση από τους γονείς. Δέχομαι την Πέμπτη ένα ειρωνικό σχόλιο συναδέλφου 60+ τοτέμ για το σχολείο και την περιοχή για το γεγονός ότι μέσα έξω δεν βγάζω εγώ προσωπικά τη μάσκα. Απαντώ σε ανάλογο ύφος. Την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου(χθες) με καλεί ο διευθυντής στο γραφείο του και μου λέει ότι δύο μανάδεςτον πήραν τηλέφωνο και του έλεγαν ότι δεν κάνω καλά το μάθημα δεν έχει ροή, δεν έχω καλό υλικό(φωτοτυπίες), τους βάζω πολλά να γράψουν από τον πίνακα και ανύπαρκτα περιστατικά, ότι πίνω πορτοκαλάδα στο μάθημα(έχω πάντα στην έδρα ποτήρι με νερό) και ότι θα συνεννοηθούμε με τους υπόλοιπους γονείς του χωριού να κάνουν καταγγελία στη διεύθυνση πρωτοβαθμιας. Ο διευθυντής το θεωρεί λογικά στημένο το περιστατικό από κάποιον-κάποιους συναδέλφους εκεί μέσα, εγώ το θεωρώ σίγουρο +δόση ζήλιας επειδή τόσο νέα μου έλεγαν στην αρχή οι συγκεκριμένες μανάδες και εργάζομαι. Η λύση που προτείνει ο διευθυντής είναι να αλλάξω κάποια πράγματα στο τρόπο διδασκαλίας με κυριότερο να τους δίνω σε φωτοτυπίες αυτά που έχουν για την άλλη μέρα(πχ άσκηση 3 σελ. 20 του βιβλίου) και όχι να τα αντιγράφουν από τον πίνακα και να μπει και αυτός στη τάξη κάποια στιγμή να δει πως γίνεται το μάθημα. Επίσης, να φέρνω τον υπολογιστή μου επειδή δεν διαθέτει δεύτερο το σχολείο για να τους δείχνω βίντεο τα οποία θα έχω κατεβάσει στον υπολογιστή, διότι δεν διαθέτουν οι τάξεις ίντερνετ. Κάνοντας αυτά αν το συνεχίσουν θα τους πει ότι υπάρχει εμπάθεια και όχι πρόβλημα. Εν τω μεταξύ χθες με πιάνει ένας μόνιμος με εκφράσεις... Όλα καλά, τι λέει κανένα πρόβλημα να στο λύσω;  Μου είχαν πει στις αρχές ότι με τους γονείς γνωρίζονται οι 4 μόνιμοι άριστα.
Υγ. Έχω γ τάξη με 8 παιδιά. Σχόλια, λύσεις. Βελτίωση θέσης; αναφορά των/του περιστατικου στο συνδικαλιστικο όργανο; Τι να κάνω;
Υγ2. Συνέλευση διδασκόντων για κλάματα. Κάθε φορά που πάει κάποιος να μιλήσει αναπληρωτής ή ειδικότητα με επιστημονικό λόγο του λένε ααααα θέλουμε να φύγουμε καλά καλά πήγε 2 η ώρα.
Υγ3. Η άλλη αναπληρώτρια ντόπια του χωριού(σε αντίθεση με εμένα που απέχω 600 χλμ) , καλές, όχι τυπικές σχέσεις με μόνιμους, πρόβλημα όμως με γονείς, αλλά της το λένε σε συνάντηση όχι με τηλέφωνο στο διευθυντή.

Έχεις μπλέξει με αποβράσματα...Πιάσε το συντονιστή εκπαιδευτικού έργου και πες του τα με κάθε λεπτομέρεια. Αν δεν σε άκουσει πήγαινε στο Διευθυντή εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 02:16:42 μμ »
Θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους. Να μιλήσεις με τον σύμβουλο. Έπεσες προφανώς σε ντόπιους που θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι τους και μαμάδες ξερόλες (συνήθως οι ίδιες δεν έχουν τελειώσει καν το σχολείο). Στις περισσότερες δε των περιπτώσεων συνάδελφοι και γονείς που δημιουργούν πρόβλημα χαρακτηρίζονται από κόμπλεξ και ζήλια είτε γιατί ο συνάδελφος/εκπαιδευτικός του παιδιού τους αν και νεότερος μπορεί να είναι πιο μορφωμένος και πετυχημένος ή ακόμη μπορεί και να βλέπουν ότι το μάθημα που κάνει είναι πολύ καλύτερο από το δικό τους αν οι ίδιοι είναι εκπαιδευτικοί.
Ελπίζω να μην υπάρχει η ίδια αντιμετώπιση από τον σύμβουλο. Να θυμάσαι πάντως πως στην τάξη σου είσαι κυρία εσύ και αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου, δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. Καλή δύναμη!

Αποσυνδεδεμένος Νάκης Ιωάννης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 02:42:50 μμ »
Μηδενί δίκην δικάσης, πριν αμφοίν μύθον ακούσης.  ;)
35 χρόνια στην εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος mariapanag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 03:51:02 μμ »
Να μιλήσω με τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου, αλλά φοβάμαι μη γίνουν χειρότερα τα πράγματα, διότι λίγο πολύ όλοι γνωρίζονται και αντε βρες άκρη  600 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου. Μη γυρίσει ο διευθυντής και πει θα το ελυνα εγώ. Από την εμπειρία σας αν κάνω αυτό που προτείνει ο διευθυντής του σχολείου και κάνω το μάθημα με υπολογιστή(δικό μου καθώς δε διαθέτει το σχολείο δεύτερο)κλπ. Θα αλλάξει κάτι ή μετά θα βρίσκουμε άλλα. Μέχρι και το υλικό που δίνω το έκριναν ότι δεν είναι καλό. Φυσικά, δεν με υποχρεώνει κανείς να δίνω καν υλικό έξτρα. Θα μπορούσα να περιοριστώ στο βιβλίο μόνο. Φίλος μου σε Πυσπε άλλης περιοχής μου είπε ότι το θεωρεί στημένο από συναδέλφους το περιστατικό με την έννοια ότι βάζουν λόγια στους γονείς δηλητηριαζοντας τη συνείδηση (Α έτσι έπρεπε εκείνο, έτσι το άλλο) και εκείνοι με κρίνουν συνεχώς αρνητικά. Αν μου λέει είναι στημένο το περιστατικό(που λογικά με την έννοια που μου εξήγησε είναι) μου λέει βρες τρόπο να κάνεις βελτίωση, που και πάλι δεν σε κατοχυρώνει 100% διότι λίγο πολύ γνωριμίες έχουν παντού αν είναι 60+.Βελτίωση σε σχολείο με διευθυντή/ια κέρβερο και καλό άνθρωπο. Αντε να το πετύχεις. Μπορεί μου λέει να φτάσουν στο σημείο να σε κατηγορήσουν για πράγματα που δεν τα χωράει ο νους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2020, 03:57:46 μμ από mariapanag »

Αποσυνδεδεμένος fasvil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τους υπουργούς της
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 05:29:07 μμ »
Στην άλλη αναπληρώτρια πώς φέρονται;

Αποσυνδεδεμένος mariapanag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 05:57:27 μμ »
Στην άλλη αναπληρώτρια πώς φέρονται;
Με τους συναδέλφους έχει καλές σχέσεις παρόλο που δεν τους χωνεύει. Θα βγει και για ένα καφέ το μήνα που λέει ο λόγος... Εξοχικό στην περιοχή. Αλλά την πήραν με καλό μάτι από την πρώτη ημέρα. Μας είδαν μαζί την πρώτη ημέρα και της λένε δεν σε φοβάμαι εσένα. Με γονείς είχε θέματα αλλά την έπιασαν την ίδια δεν πήγαν στον διευθυντή.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 06:09:28 μμ »
Τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου εννοεί. Ο σύμβουλος σχολικής ζωής είναι για τα παιδιά, όχι για τους εκπαιδευτικούς. Ο συντονιστής είναι ο παιδαγωγικός σου προϊστάμενος, όχι ο διευθυντής. Ο διευθυντής είναι μόνο ο διοικητικός προϊστάμενος σου. Με λίγα λόγια δεν πέφτει σε κανέναν λόγος το πώς κάνεις το μάθημα σου πλην του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου.

Ναι, τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου εννοούσα.

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τραγικές καταστάσεις σε εξαθεσιο σχολείο της υπαίθρου
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 31, 2020, 07:12:48 μμ »
Δυνατότητα για βελτίωση θέσης υπάρχει; Αν ναι φύγε χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 296
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.