*

Αποστολέας Θέμα: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή  (Αναγνώστηκε 2957 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 05:12:35 μμ »
Μπορεί κάποιους απλώς να τους ενοχλεί να τους δίνει οδηγίες εναντίον του θρησκευτικού φανατισμού μια θεούσα υπουργός μιας κυβέρνησης που δεν τολμά να απαγορεύσει μέσα σε πανδημία να κοινωνούν από το ίδιο κουτάλι κάθε Κυριακή πρωί. Μπορεί επίσης να μας ενοχλεί η εργαλειοποίηση του θύματος από τον Μακρον που θυμήθηκε το αποικιοκρατικό του παρελθόν και που τον προσκυνάμε γιατί κάνει τσαμπουκάδες στον Ερντογαν. Μπορεί να μας ενοχλεί γενικώς η υποκρισία.
Αυτό το παραμυθάκι με την Θεούσα Κεραμέως πόσο θα το πλασάρετε;
 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:39 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 05:40:54 μμ »
Επειδή αναφερόσουν σε δική μου ανάρτηση, αλλά δεν είχες το σθένος να αναφερθείς συγκεκριμένα, θα σου απαντήσω γιατί πρέπει να σταματήσει η διαστρέβλωση των γραφόμενων άλλων.
Κανένας, τουλάχιστον όχι εγώ, δεν δικαιολογεί έναν φόνο, όπως και τον συγκεκριμένο. Η αναφορά άλλων στοιχείων έχει να κάνει με τη γενικότερη ερμηνεία των κοινωνικών κλπ φαινομένων που παρατηρούνται συγκεκριμένα στη Γαλλία, τα οποία δεν πρέπει να παραβλέπονται (ΟΧΙ όμως για να δικαιολογήσουν κάτι, ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα).

Το ότι αποφεύγω τις προσωπικές αντιπαραθέσεις σεβόμενος τους κανόνες του φόρουμ κακώς το εκλαμβάνεις ως αδυναμία. Κάποιοι το κάνουν συστηματικά χωρίς συνέπειες. Επίσης, αν έχω σθένος ή όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσύ, αν και ένα δείγμα θα πρέπει να έχεις. Ίσως θα πρέπει να έχεις την ικανότητα να διαχωρίζεις την προκλητικότητα και την εριστικότητα από τη σθεναρότητα.
Στο θέμα μας τώρα. Πουθενά δεν είδα να καταδικάζεις αυτή την άγρια δολοφονία του ξένου καθηγητή, όπως τον χαρακτηρίζεις και μιλάς για προκλήσεις που ξεσηκώνουν τους φανατισμένους, τις σφαγές που έκαναν οι Γάλλοι και τις στρατιωτικές επεμβάσεις. Με την ίδια λογική κάθε πρώην Ανατολικογερμανός, Πολωνός, Ούγγρος και πρώην Τσεχοσλοβάκος θα έπρεπε να σκοτώνει όπου πετύχει πρώην Σοβιετικούς!
Επίσης, σκίτσα προκλητικά του Χριστού και της Παναγίας που μας προτρέπεις να φανταστούμε, υπάρχουν άφθονα στο διαδίκτυο και είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Όσο για τη Λιβύη, τα ξένα στρατεύματα που βρίσκονται εκεί είναι τα Τούρκικα και Σύριοι αντάρτες, μουσουλμάνοι δηλαδή, για να σταματήσει η διαστρέβλωση!
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 06:19:45 μμ »
Στην Κύπρο ένας εκπαιδευτικός διώκεται γιατί έχει ζωγραφίσει έργα επικριτικά προς κάποιες πτυχές της κυπριακής ιστορίας κ επειδή χρησιμοποιεί κ τη μορφή του Χριστού, πχ ως πρόσφυγα πίσω από συρματοπλέγματα. Ας μην είμαστε τόσο υπερόπτες πρις όσους έχουν θρησκευτικό φανατισμό. Κι εδώ έχουμε πολλούς ταλιμπάν, απλώς δεν κόβουμε κεφάλια. Η ριζοσπαστικοποίηση του Ισλάμ δεν είναι άσχετη με πολιτικά παιχνίδια. Πολλοί μουσουλμάνοι ζούσαν για δεκαετίες με τελείως δυτικό τρόπο ζωής. Η Δύση επένδυσε στον φανατισμό τους για να ρίξει τα μη αρεστά σ αυτήν καθεστώτα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 06:22:23 μμ »
Αν θυμάμαι καλά την Κεραμέως την αφόρισε ο Αμβρόσιος μαζί με Μητσοτάκη και Χαρδαλιά όταν έκλεισαν τις εκκλησίες το Πάσχα. Καλά έκαναν και μακάρι να είχαν την τόλμη να τις έκλειναν και τώρα. Ίσως όχι και τόσο θεούσα λοιπόν.

Όταν τιμούμε κάποιον τον εργαλειοποιούμε; Ο Παύλος Φύσσας εργαλειοποιήθηκε; Θα ήταν πιο λογικό για τον Μακρόν να το προσπεράσει σαν να μην συνέβη τίποτα; Τι σχέση έχει η αποικιοκρατία με τον Τσετσένο αποκεφαλιστή; Θυμίζω ότι ο θύτης ήταν Τσετσένος. Όποιος προσπαθεί να παρακάμψει τον παράγοντα ισλαμικό εξτρεμισμό χρεώνοντας το γεγονός στην αποικιοκρατία απλά εθελοτυφλεί.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.

Η Κεραμεως είπε ορθά σε μια συνέντευξη ότι η κοινωνία μπορεί να μεταδψσει τον ιό κ γι αυτό την αφόρισε ένας γραφικός σόουμαν, αυτό δεν αναιρεί όμως το ότι η κυβέρνηση κάνει τεμενάδες στην Ιεραρχία.

Δεν εργαλειοποιει οποίος τιμά, εργαλειοποιει οποίος χρησιμοποιεί για δικές του επιδιώξεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:39 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 06:49:18 μμ »
Η Κεραμεως είπε ορθά σε μια συνέντευξη ότι η κοινωνία μπορεί να μεταδψσει τον ιό κ γι αυτό την αφόρισε ένας γραφικός σόουμαν, αυτό δεν αναιρεί όμως το ότι η κυβέρνηση κάνει τεμενάδες στην Ιεραρχία.

Η μισή Ιεραρχία βράζει με την κυβέρνηση επειδή έκλεισαν τις εκκλησίες το Πάσχα. Οι περισσότεροι απ' αυτούς πιστεύουν ότι ο κορονοϊός είναι ένα τέχνασμα για να χτυπηθεί η ορθοδοξία και το λένε με διάφορα μισόλογα σε κάθε ευκαιρία. Σε πολλά σχολεία έκαναν κήρυγμα ενάντια στην κυβερνητική πολιτική για τις μάσκες την ημέρα του αγιασμού.  Όσο υπερβολή μου φαίνεται ότι η κυβέρνηση βρήκε ευκαιρία να χτυπήσει την ορθοδοξία άλλο τόσο υπερβολική μου φαίνεται η άποψη ότι η Κεραμέως είναι θεούσα. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.


Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 07:05:09 μμ »
Οποιος ενδιαφέρεται να καταλάβει γιατί το θέμα μας αφορά και δεν είναι απλώς μια δολοφονία καποιου "ξένου καθηγητή"
ας διαβάσει το παρακάτω κείμενο της Σώτης Τριανταφύλλου που δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ. Μπορεί να διαπιστώσει το  πως έχει επηρεαστεί η διδασκαλία μαθημάτων όπως η ιστορία, η πολιτική αγωγή, η γυμναστική και η σεξουαλική αγωγή στα γαλλικά σχολεία λόγω του φόβου των δασκάλων και του αυτοπεριορισμού που αυτός δημιουργεί.


                Γαλλικό σχολείο και Ισλάμ

Στη Γαλλία, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, απελευθερώθηκε ο δημόσιος λόγος. Κανείς δεν ξέρει αν αυτή η αιφνίδια ρήξη της πολυετούς σιωπής θα διαρκέσει και τι αντίκτυπο θα έχει στο εσωτερικό και στις διεθνείς σχέσεις. Πάντως, φαίνεται να συμφωνούμε όλοι, σχεδόν όλοι, ότι στην Ευρώπη το κοινωνικό σώμα και οι θεσμοί διαβρώνονται όλο και βαθύτερα από την ισλαμική στρατηγική. Οι παρεμβάσεις των ισλαμιστών γονέων στο σχολείο, η εξαίρεση των παιδιών τους από τους κανονισμούς, ο εκφοβισμός του διδακτικού προσωπικού είναι μέρος της τακτικής για τη μετατροπή του λαϊκού, δημόσιου σχολείου σε κάτι που να μοιάζει με κορανικό. Την ιδέα αυτή μοιράζονται πολλοί φιλήσυχοι μουσουλμάνοι, οι οποίοι θα ήθελαν να προστατεύονται τα παιδιά τους από «την εισβολή και την πολιτιστική αλλοτρίωση» ώστε να αναπτύσσεται «η μουσουλμανική τους προσωπικότητα», όπως υπαγορεύει η Ισλαμική Οργάνωση για την Παιδεία, τις Επιστήμες και τον Πολιτισμό (Isesco). Με λίγα λόγια, μέχρι σήμερα ζητούσαν από τη Γαλλία να εφαρμόζει την πολιτική των χωρών από τις οποίες προέρχονται: αντί να εντάσσονται στη γαλλική κοινωνία καλούσαν τη γαλλική κοινωνία να ενταχθεί στο ισλάμ. Η κυβέρνηση Μακρόν-Καστέξ υποσχέθηκε να τερματίσει αυτή τη διεκδίκηση –θα δούμε.

Προς το παρόν, η κατάσταση έχει ως εξής: στο μάθημα της ιστορίας, οι καθηγητές αντιμετωπίζουν ανυπακοή και φασαρίες μέσα και έξω από την τάξη, κυρίως όταν διδάσκουν περί της Ευρώπης του Καρλομάγνου, γέννησης του Ισλάμ, Σταυροφοριών, άλωσης της Κωνσταντινούπολης, αποικιοκρατίας και τα τοιαύτα. Στο μάθημα της πολιτικής αγωγής, περιορίζονται σε γενικότητες προκειμένου να μη θίξουν τα πολιτικά και θρησκευτικά ήθη των μουσουλμάνων μαθητών, γονέων και ιμάμηδων (οι οποίοι ενημερώνονται με το νι και με το σίγμα για όλα όσα ακούγονται στις σχολικές τάξεις μέσω μαγνητοφωνήσεων με κινητά). Στα αθλήματα και στη γυμναστική το επίμονο αίτημα είναι να μη συνυπάρχουν τα αγόρια με τα κορίτσια: πολλοί αριστεροί δήμοι έχουν διαφορετικά ωράρια για τα κορίτσια των μουσουλμανικών οικογενειών στις πισίνες. Στο μάθημα της βιολογίας και των επιστημών, οι καθηγητές δεν τολμούν να παρουσιάσουν την ιστορία της εξέλιξης του ανθρώπου και του Μπινγκ Μπανγκ. Στο μάθημα της σεξουαλικής αγωγής η αίθουσα αδειάζει: όταν τα παιδιά των μουσουλμάνων μένουν στην τάξη κλείνουν επιδεικτικά τα αυτιά τους. Το μάθημα της ιστορίας της τέχνης βάλλεται επίσης εξαιτίας της «γυμνότητας» στη ζωγραφική και στη γλυπτική. Και παρότι η μαντίλα απαγορεύεται στο σχολείο, τα κορίτσια έρχονται ως την πύλη κουκουλωμένα και ύστερα καλύπτουν το κεφάλι με τουρμπάνι το οποίο ελάχιστα διαφέρει από τη μαντίλα. Το ζήτημα εμφανίζεται ως ενδυματολογικό. Τέλος, υπάρχει πίεση για τρόφιμα χαλάλ στις καντίνες και, προσφάτως, για την εισαγωγή του μαθήματος της αραβικής γλώσσας, άρα και την πρόσληψη περισσότερων μουσουλμάνων καθηγητών.

Μπροστά σε όλα τούτα οι καθηγητές ήταν –είναι– μόνοι. Το σύστημα τούς ζητούσε να αυτολογοκρίνονται, να αποφεύγουν τις διαμάχες και να μην πηγαίνουν κόντρα στο ρεύμα. Πολύ πριν από τους τελευταίους αποκεφαλισμούς, ένας καθηγητής στη Μυλούζ τιμωρήθηκε με τέσσερις μήνες διαθεσιμότητα επειδή μίλησε ευνοϊκά για το Charlie Hebdo· ένας άλλος επειδή διάβασε μια σελίδα από τη Βίβλο. Η αυτολογοκρισία δεν επαρκεί: μουσουλμάνοι γονείς διαμαρτύρονται επειδή οι καθηγήτριες φορούν φούστα ή επειδή επιπλήττουν τα παιδιά τους· η επίπληξη θεωρείται αντιμουσουλμανική συμπεριφορά. Γενικά, οι ισλαμικές οικογένειες καλλιεργούν δυσπιστία έναντι του σχολείου, το οποίο, κατά τη γνώμη τους, επιβάλλει βιαίως η γαλλική δημοκρατία.

Τις τελευταίες εβδομάδες πολλοί καθηγητές ομολόγησαν ότι έχουν δεχτεί απειλές κι ότι κάθε μέρα φοβούνται μήπως ξεστομίσουν κάτι που θα προσβάλει τους μουσουλμάνους. Όμως, ήδη το 2018, σε δημοσκόπηση του ifop, 38% από τους 650 ερωτηθέντες καθηγητές είχαν δηλώσει ότι δέχονται πιέσεις από γονείς και ιμάμηδες. Κανείς δεν τους έδωσε σημασία.

Το πρόβλημα δεν είναι η τρομοκρατία που όσο κι αν επεκταθεί θα έχει λιγοστά θύματα· ούτε πρέπει να παγιδευτούμε σε επιμέρους ζητήματα όπως η ελευθερία του λόγου ή της βλασφημίας. Το πρόβλημα είναι ότι, από το 1995 τουλάχιστον, όταν ο Αλγερινός Χαλέντ Κελκάλ δολοφόνησε ένα μετριοπαθή ιμάμη και τοποθέτησε βόμβες στον προαστιακό σκοτώνοντας οκτώ άτομα, ακόμα και οι μουσουλμάνοι που διαφωνούν με την τρομοκρατία, διαφωνούν ταυτοχρόνως με τους γαλλικούς νόμους: προβάλλουν ένα διαρκές «ναι με αλλά» που χαρακτηρίζει επίσης μεγάλο μέρος της αριστεράς. Όταν η αστυνομία πυροβόλησε και σκότωσε τον Χαλέντ Καλκάλ, η κοινή γνώμη έριξε το φταίξιμο στην αστυνομία. Κι όμως, αν δει κανείς το βίντεο, ο Καλκάλ κρατούσε όπλο μέχρι το τέλος.

Δεν είναι μόνο η σύμπλευση της αριστεράς με το ισλάμ που έχει κάνει το σχολείο τόσο εύθραυστο· είναι η υποβάθμιση του νομικού πολιτισμού και η διεστραμμένη πρόσληψη του κράτους δικαίου. Πολλοί καθηγητές σιωπούν διότι απλούστατα έχουν αποδεχθεί τον ισλαμικό εξαιρετισμό· φρονούν ότι οφείλουμε στους μουσουλμάνους ειδική μεταχείριση. Αντιμετωπίζουν το ισλάμ ως «διαφορά» και «πολυμορφία»· όχι ως δυστοπική, σεχταριστική, ολοκληρωτική ιδεολογία που εχθρεύεται τη μόρφωση και την ξεριζώνει όπου έχει την ευκαιρία και τα μέσα. Toν τελευταίο μήνα οι τζιχαντιστές έκλεισαν όλα τα σχολεία στην περιοχή Μόπτι του Μάλι: 750.000 παιδιά έμειναν χωρίς σχολείο.

Στη Γαλλία με τα 2.200 τζαμιών –ο αριθμός τους δεν είναι ακριβής· υπάρχουν πολλά μη δηλωμένα– τους χιλιάδες ιμάμηδες που δεν μιλούν γαλλικά και κηρύσσουν το μίσος, καθώς και το απροσδιόριστο πλήθος νεοφερμένων μεταναστών που βρίσκουν καταφύγιο στις ισλαμικές κοινότητες και στις συμμορίες, ο ρόλος του σχολείου αντί να ενισχυθεί έχει συρρικνωθεί. Οι διοικήσεις είναι συνυπεύθυνες: παρά τις επαναλαμβανόμενες εκθέσεις, προειδοποιήσεις, μαρτυρίες για τον εξισλαμισμό των συνοικιών και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όλων των βαθμίδων, επέδειξαν απροθυμία, ορρωδία ή ανημπόρια. Αλλά αν δεν επιμείνουμε, έστω με τόση καθυστέρηση, στα κατάλληλα μέτρα, οι αποκεφαλισμοί θα συνεχιστούν: τις τελευταίες εβδομάδες συμφωνήσαμε και σ’ αυτή τη σκοτεινή προφητεία. Πού κρύβονταν τόσο χρόνια όλες αυτές οι φωνές της λογικής; Αναρωτιέμαι.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2020, 09:38:45 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Monte Sorry

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης Καρατζόγλου - Υιός Αριστείδη Καρατζογλου
    • Προφίλ
Απ: Ενός λεπτού σιγή για τον Γάλλο καθηγητή
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 02, 2020, 07:14:28 μμ »
Ακούω που ακούω χαζομάρες παντου, το να το ακους και απο Δασκάλους ειναι ενα παραπάνω. Η Γαλλια ειτε αρέσει ειτε δεν αρέσει ειναι ενα κοσμικό κράτος όπου η Ελευθερία του Τυπου υπάρχει και θα υπάρχει.
Αρχικά, το να κόβει κάποιος ενα κεφάλι δεν ειναι το ίδιο με το να κάψει ενα βιβλίο. Οποτε δεν μπορείς να συγκρίνεις τους ισλαμοεξτρεμιστές με τους χριστιανοταλιμπαν της Ελλάδας. Επίσης η Γαλλία μπορεί να καταπίεσε μερικές χώρες της Αφρικής αλλα μονο καλό τους έκανε. Μουσουλμανική χώρα ειναι το Ιράν και η Σαουδική Αραβία, μουσουλμανική χώρα και η Αλγερία, το Μαρόκο η Αίγυπτος η Συρία. Οι διαφορές ειναι οτι απο όσες χώρες πέρασε η Γαλλία κατάφερε και τους έκανε ανθρώπους και κοσμικά κράτη οι άλλες χώρες εμειναν 1000χρόνια πίσω και θα μείνουν. Τέλος δεν έχει ζήσει στην Γαλλία να μην μιλάει, όποιος δεν γνωρίζει οτι η συγχρονη Ευρώπη ειναι δημιουργημα της Γαλλίας να μην εχει άποψη η Γάλλια ειναι και πρέπει να μείνει ενας φάρος ελπίδας όπου η Ελευθερία Ισοτητα Αδελφότητα θα γίνονται πράξη καθημερινα!

Viva la France!!
Liberte , egalite , fraternite!!
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την αφιερώνουμε στο μίσος,
αλλά ευτυχώς το προσδόκιμο ζωής όλο και αυξάνεται..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 471

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.