0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορεί κάποιους απλώς να τους ενοχλεί να τους δίνει οδηγίες εναντίον του θρησκευτικού φανατισμού μια θεούσα υπουργός μιας κυβέρνησης που δεν τολμά να απαγορεύσει μέσα σε πανδημία να κοινωνούν από το ίδιο κουτάλι κάθε Κυριακή πρωί. Μπορεί επίσης να μας ενοχλεί η εργαλειοποίηση του θύματος από τον Μακρον που θυμήθηκε το αποικιοκρατικό του παρελθόν και που τον προσκυνάμε γιατί κάνει τσαμπουκάδες στον Ερντογαν. Μπορεί να μας ενοχλεί γενικώς η υποκρισία.
Επειδή αναφερόσουν σε δική μου ανάρτηση, αλλά δεν είχες το σθένος να αναφερθείς συγκεκριμένα, θα σου απαντήσω γιατί πρέπει να σταματήσει η διαστρέβλωση των γραφόμενων άλλων.Κανένας, τουλάχιστον όχι εγώ, δεν δικαιολογεί έναν φόνο, όπως και τον συγκεκριμένο. Η αναφορά άλλων στοιχείων έχει να κάνει με τη γενικότερη ερμηνεία των κοινωνικών κλπ φαινομένων που παρατηρούνται συγκεκριμένα στη Γαλλία, τα οποία δεν πρέπει να παραβλέπονται (ΟΧΙ όμως για να δικαιολογήσουν κάτι, ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα).
Αν θυμάμαι καλά την Κεραμέως την αφόρισε ο Αμβρόσιος μαζί με Μητσοτάκη και Χαρδαλιά όταν έκλεισαν τις εκκλησίες το Πάσχα. Καλά έκαναν και μακάρι να είχαν την τόλμη να τις έκλειναν και τώρα. Ίσως όχι και τόσο θεούσα λοιπόν.Όταν τιμούμε κάποιον τον εργαλειοποιούμε; Ο Παύλος Φύσσας εργαλειοποιήθηκε; Θα ήταν πιο λογικό για τον Μακρόν να το προσπεράσει σαν να μην συνέβη τίποτα; Τι σχέση έχει η αποικιοκρατία με τον Τσετσένο αποκεφαλιστή; Θυμίζω ότι ο θύτης ήταν Τσετσένος. Όποιος προσπαθεί να παρακάμψει τον παράγοντα ισλαμικό εξτρεμισμό χρεώνοντας το γεγονός στην αποικιοκρατία απλά εθελοτυφλεί. Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.
Η Κεραμεως είπε ορθά σε μια συνέντευξη ότι η κοινωνία μπορεί να μεταδψσει τον ιό κ γι αυτό την αφόρισε ένας γραφικός σόουμαν, αυτό δεν αναιρεί όμως το ότι η κυβέρνηση κάνει τεμενάδες στην Ιεραρχία.