0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαγωνίσματα εξ αποστάσεως τα θεωρώ (και είναι) στις παρούσες συνθήκες ένα μεγάλο λάθος (αυτολογοκρίνομαι για να μην πω κάτι άλλο). Με δεδομένη και τη στάση του υπουργείου, το πιο ορθό και δίκαιο θα είναι η μη κατάθεση βαθμολογίας σε αυτό το τετράμηνο, όπως προβλέπεται και από τη νομοθεσία.
Μετά από την ολοκλήρωση των διαγωνισμάτων, καταθέτω την εμπειρία μου. Μέθοδος: κλασικό διαγωνισμα με 3-4 παραλλαγές ανά τμήμα, αναρτημένο στις εργασίες, να απαντηθεί σε χαρτι κ να αποσταλεί φωτο. Είχα δώσει οδηγίες αποστολής κ είχα επιμείνει να κάνουν δοκιμή κ να πουν προκαταβολικά αν δεν ξέρουν κλπ. Όσο την είδατε τη δοκιμή, την είδα κι εγω. Φτάνουμε λοιπόν κάποιοι να λενε ότι δεν έχουν class γιατί δεν είχαν καταφέρει από πέρσι κλπ κλπ. Να μπαίνουν κ να λενε «κυρία δεν το βλέπω» γιατί κοιτούσαν άλλου. Να λενε δεν το βλέπω γιατί δεν καταλάβαιναν ότι έπρεπε να πατήσουν στον ενεργό σύνδεσμο με το αρχείο. Ειδικά στην Α γυμνασίου αυτά. Γενικα υπήρξαν στιγμές που νόμιζα ότι θα πάθω εγκεφαλικό. Μετά φτάνουμε στην αποστολή. κυρία πού να το στείλω κλπ, κάποιοι θυμήθηκαν ότι δεν ξέρουν να στέλνουν κλπ. Στα τμήματα που είχαν το μειλ μου διαπίστωναν ότι δεν μπορούσαν να στείλουν στο eclass. Στα τμήματα που δεν είχαν το μειλ μου, δεν είχαν καμία δυσκολία να στείλουν στο eclass. σύμπτωση;;;Δεν έχω διορθώσει, θα ενημερώσω για την εγκληματολογική ανάλυση (δεν φοβάμαι αντιγραφή αλλά φροντιστές).
Μια ερώτηση/απορία: το υλικό και τις ασκήσεις που βάζετε κάθε φορά για το επόμενο μάθημα σε όλη την περίοδο της τηλεκπαίδευσης οι μαθητές δεν τα παίρνουν από την eclass; το ρωτώ γιατί δεν στεκει το οτι δεν εχουνε λογαριασμο στην eclass, το υλικό πώς το βλέπουν; (η δικαιολογία έχει γίνει επιστήμη)
Αυτοί που δεν έχουν προφανώς και δεν συγκινούνται για το υλικό. Σε κάποιους το στέλνουν φίλοι στις ομαδικές συνομιλίες, αλλά αυτοί κάποια στιγμή μπήκαν στον κόπο κ έκαναν λογαριασμό, θυμήθηκαν κωδικούς κλπ.