0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και όσοι φοιτήσαμε στα μεταπτυχιακά ή στα διδακτορικά προγράμματα αυτό επιβεβαιώνουμε. Το επίπεδο των σπουδών πέφτει για να μπορούν να περνούν τους φοιτητές, αφού υπάρχει ποσοστό «κομμένων». Απαράδεκτα πράγματα! Αντί να κυνηγάμε τη βελτίωση, όλοι κοιτάμε προς τον τελευταίο. Έτσι, δεν πρόκειται ποτέ σε τίποτα να ξεχωρίσει η χώρα μας. Θα μένει πρώτη από το τέλος και όσοι ικανοί θα φεύγουν στο εξωτερικό. Πώς εγκαθιδρύθηκε αυτή η νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να περάσουν και να πάρουν πτυχίο είτε είναι επαρκείς είτε ανεπαρκείς είτε σχετικοί είτε άσχετοι; Ποια αρχή της δημοκρατίας στηρίζει αυτή η νοοτροπία; Για εμένα, δημοκρατία υπάρχει σε κοινωνία πεπαιδευμένων. Εδώ μοιράζουμε απολυτήρια και πτυχία με τη σέσουλα. Τα ίδια τα παιδιά απορούν πώς περνούν τις τάξεις! Πώς εισάγονται στο πανεπιστήμιο! Απορούν και κατόπιν αποθρασύνονται, γιατί έχουν μάθει να ικανοποιούνται όλες τους οι επιθυμίες και οι ανάγκες χωρίς να κινηθούν καν. Δυστυχώς επτωχεύσαμεν! Δεν περιμέναμε τον ιό για να μας ισοπεδώσει. Στον πάτο ήμασταν ήδη. Και όσοι λίγοι προσπαθούν, δεν έχουν κίνητρο να μείνουν εντός. Πληρώνει η χώρα να μορφώσει τους νέους και τους χαίρονται άλλοι στο εξωτερικό. Αιμορραγία πραγματική. Χαμένοι όλοι! Και οι μαθητές και εμείς και η κοινωνία όλη. Το 80% των μαθητών μου της Γ έχουν επίπεδο μόρφωσης για επαγγελματικό λύκειο. Το γνωρίζουν τα ίδια. Κάποια όμως θα πάνε στο Λύκειο, γιατί κάποιος γνωστός τους πέρασε χωρίς καμία προσπάθεια. Αυτό διδάσκει το παρόν σύστημα στα παιδιά. Μην προσπαθείτε κάπως θα βολευτείτε!
Κάθε γενιά λέει πως το επίπεδο της επόμενής της είναι χαμηλότερο. Τα ίδια που λέτε σήμερα για τους μαθητές σας τα έλεγαν οι γονείς σας για εσάς οι παππούδες σας για τους γονείς σας κοκ. Τα ίδια παραμύθια. Αρέσκεται να βαυκαλίζεται η προηγούμενη γενιά πως είναι ευφυέστερη της επόμενης. Ουδέν ψευδέστερον τούτου.
Δεν είπα ότι δεν έχουν ικανότητες, απλώς δεν τις αξιοποιούν. Έχουν πολλά κενά, γιατί έχουν μάθει να περνάνε τις τάξεις χωρίς να διαβάζουν και άρα χωρίς να ξέρουν βασικά πράγματα. Παλιότερα έμεναν μετεξεταστέοι ή επαναλάμβαναν την τάξη λόγω μαθημάτων που δεν κατείχαν. Τώρα με μέσο όρο 9,5 περνάνε όλοι και ο μόνος λόγος επανάληψης της χρονιάς είναι η υπέρβαση του ορίου απουσιών.Δεν συγκρίνω γενιές μεταξύ τους. Συγκρίνω τους μαθητές που έχω κάθε χρόνο και έτσι συμπεραίνω ότι το επίπεδο πέφτει. Δεν ξέρουν να κάνουν απλές πράξεις στα μαθηματικά, ενώ είναι ήδη στο Λύκειο.
Εδώ κάνεις λάθος. Οι βασικές και γενικές γνώσεις είναι για όλους. Σε δημοτικό και γυμνάσιο στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι όλα για όλους. Δεν χρειάζεται ταλέντο για να κατανοήσεις ένα απλό νεοελληνικό κείμενο. Να κρίνεις και να συγκρίνεις. Να μάθεις για την αναπαραγωγή και το κύτταρο. Δεν είναι θέμα ταλέντου. Δεν είναι χορός ή ζωγραφική! Κάνουμε λάθος να δικαιολογούμε συνεχώς τα παιδιά που δεν προσπαθούν για τίποτα. Δεν θα ζήσουν σε ζούγκλα. Δεν γίνεται να αγνοούν βασικά πράγματα προοριζόμενοι να ζήσουν σε κοινωνίες. Το αίτιο είναι το σχολείο ή τα σόσιαλ και τα βιντεοπαιχνίδια; Μακάρι να καλλιεργούσαν το ταλέντο τους παρά να διαβάζουν για ένα 10 δεν χρειάζεται πολύ. Επειδή κυκλοφορούν εκεί στον άυλο κόσμο και ζουν μια άλλη ζωή νιώθουν πανίσχυροι. Εκεί ναι δεν χρειάζονται γνώσεις. Μήπως τελικά είναι υπερτιμημένη; Στην νέα τάξη των πραγμάτων δεν απαιτείται η μόρφωση. Αμαθείς χρειάζονται. Έχεις δίκιο Λέων.