*

Αποστολέας Θέμα: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός  (Αναγνώστηκε 11442 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό είναι αδύνατον. Όντως το πιστεύει κανείς;

Παρολο που ήταν ο μεγάλος φόβος μου, απλώς καταθέτω τι διαπίστωσα με ανακούφιση.

Τα παιδιά έγραψαν στο σύνολο τους όπως έγραφαν πέρσι στα διαγωνίσματα στην τάξη.
Οι ύποπτες εξαιρέσεις μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού σε σύνολο 200 γραπτών.
Το ένα ήταν παιδί δασκάλας... Το μόνο γραπτό που ήταν εμφανέστατα εκτός του βεληνεκούς του μαθητή.
Τα παιδιά που έχω καταλάβει ότι κάνουν φροντιστήριο στα αρχαία είχαν αρκετά λάθη. Τώρα αν αντιγράφουν λάθος, τι να πω....
Απλώς έχω αμφιβολία για μερικούς που θα τους είχα πχ για 17-18 κ μ έγραψαν 19.
Μεταξύ τους ήταν δύσκολη αντιγραφή γιατί είχα 4 ομάδες με 4-5 παιδιά η καθεμία.
Δεν βρέθηκα με γραπτό προκλητικά έξω από τα αναμενόμενα.

Είχα ξεκαθαρίσει όμως ότι ξέρω ότι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, ότι ξέρω ούτως ή άλλως ποιος έχει βοήθεια και ποιος όχι γιατί φαίνεται και στις ασκήσεις για το σπίτι, και ότι οποίος πιστεύει ότι με ξεγέλασε μια φορά, θα φανεί στο β τετράμηνο κ στις εξετάσεις.

Εννοειται ότι είχα παρα πολύ άγχος για το τι θα συναντήσω, δεν το κρύβω. Δεν είμαι απ αυτούς που ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποιος ενθουσιάζεται με τη διαδικασία των γραπτών και των διορθωμάτων; Είτε στο διά ζώσης είτε στην εξαε είναι βαρετή και άχαρη εντελώς. Είναι σημαντικό όμως γιατί διαπιστώνουν οι μαθητές τι μπορούν να καταφέρουν. Με τις κατάλληλες ερωτήσεις φαίνεται ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει. Αν τώρα κάποιος θα πληρώσει να του γράψουν το διαγώνισμα για τη β γυμνασίου και την α λυκείου, τι ναπω βρε παιδιά! Χαλαλι του! Για τη συνολική αξιολόγηση πάντοτε δίνω μικρό μέρος στα διαγωνίσματα. Εργασίες, συμμετοχή, εύστοχες απαντήσεις αξιολογούνται περισσότερο. Ακόμη η συνεργατικότητα και η διάθεση για έρευνα και ο ζήλος για το κάτι παραπάνω συνεκτιμώνται. Ξεκάθαρα από την αρχή αυτά τα δεδομένα στους μαθητές ώστε να μη μπερδεύονται. Με τα 5 άρια που πρέπει να κάνω 9άρια προβληματίζομαι. Μακάρι να χαν αντιγράψει να έγραφαν ένα 10 έστω και 8, να τους έβαζα τη βάση. Αλλά δυστυχώς δεν το έκαναν.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαστρέφεις λεγόμενα. Δεν ενθουσιάστηκα με τα ηλεκτρονικά για τους προφανείς λόγους που βλέπει κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν  είναι θέμα τεμπελιάς να διορθώσω. Είναι θέμα αμφιβολίας για το τι κάνουν όταν δεβ τους βλέπεις. τα δικά μας πλήρωναν για να στέλνουν ασκήσεις στη προαιρετική τηλεκπαίδευση πέρσι, είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ότι θα γίνει κ στο διαγωνισμα!!!! φαίνεται ότι δεν έγινε όμως. ακόμα κ πράγματα που θα απαντούσαν με ανοιχτό βιβλίο, δεν τα έψαξαν. Ή δεν κατάλαβαν πού να τα βρουν. μ
Πάντως δεν φαίνεσαι να μην δίνεις μεγάλη βάση στο διαγωνισμα. Μάλλον το αντίθετο!!!

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\

Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας), αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας), αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.
Αυτοτιμωρούνται...και όπως πάντα παίρνουν σβάρνα και τους μαθητές. Όλη η εκπαιδευτική διαδικασία έχει περάσει στην τηλεκπαίδευση. Σύλλογοι, ενημερώσεις γονέων και τόσα άλλα γίνονται με τηλεδιασκέψεις. Η αξιολόγηση των μαθητών είναι μέρος των διαδικασιών. Για όλους το ίδιο. Είναι πιο ευνοϊκό σε πολλές περιπτώσεις για τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί πού κωλύονται δεν καταλαβαίνω!!!

Βαφτίστε τώρα τα τεστ διαγωνίσματα...κι αν ανοίξουμε μέσα στον Φλεβάρη! Αν ανοίξουμε Απρίλη ή Μάη; ; ; ; Κάποια θα τα κάνετε στην εξ...δεν βγαίνει αλλιώς. Η άλλη λύση έχει δοθεί προ καιρού. Να χαθεί όλη η χρονιά, να πάμε πάλι από την αρχή του χρόνου. Κανονικότατα!!!

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας)

στη χειρότερη περίπτωση, πρόκειται για 32 διαγωνίσματα σε περίπου 16 εβδομάδες οπότε αντιστοιχούν 2 κάθε βδομάδα. Δε θα είναι εύκολο σύμφωνοι αλλά με σωστό προγραμματισμό και κατανόηση όλα γίνονται. Ας μη ξεχνάμε την μέχρι πρότινος εναλλακτική.

αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Αυτά λίγο πολύ συνέβαιναν και προ κοβιντ με τις εποχικές ιώσεις. Εκτός κι αν ξεσπάσει και τρίτο κύμα με νέα καραντίνα οπότε υποθέτω θα μας παραπέμψουν σε διαγωνίσματα εξ αποστάσεως που κανείς δεν τα θέλει.

Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα.

Παιδάκια είναι και λαλούν, παιδάκια είναι κι ας λένε. Χωρίς αστεία τώρα κάπου έλεος με τις δικαιολογίες των παιδιών..λίγο στο φιλότιμο αυτά, λίγο εμείς κατανοώντας την περίσταση να ρίξουμε τις απαιτήσεις μας (π.χ. όχι διαγώνισμα σε πολλές ενότητες) λύση θα βρεθεί.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.

Εδώ συμφωνώ, θα μπορούσε εκτάκτως να προβλεφθεί αξιολόγηση χωρίς απαραίτητα διαγώνισμα για το Α΄τετράμηνο. Αλλά από την π@π@ριά των εξ αποστάσεως δοκιμασιών καλύτερα η μετάθεσή τους στο Β΄

Αποσυνδεδεμένος fereggyos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.

Σίγουρα, τώρα όσον αφορά εμένα προσωπικά όλο αυτό δεν με δυσκολεύει και τόσο επειδή (και τόχω ξαναπεί):   α) τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη σχεδόν έτοιμα και β) την ύλη μου την έχω σχεδόν βγάλει. Στο μόνο που ίσως δυσκολευτώ είναι ο προγραμματισμός κι αυτό, αν κι εφόσον, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι έχουν ακολουθήσει τη γραμμή μου (πράγμα το οποίο , εξ' όσων γνωρίζω, δεν ισχύει).

Επίσης, λανθασμένα, κατά τη γνώμη μου, υπολογίζονται 16 υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουμε ένα αρκετά μικρότερο καλαθάκι, καθώς ξεχνάμε διακοπές Πάσχα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, καθώς και τους διάφορους κατά τόπους, περιφέρειες και πόλεις εορτασμούς / αργίες (απελευθερώσεων, πολιούχων και τα συναφή), χωρίς να υπολογίζω πιθανούς περιπάτους (που αυτοί λογικό θα είναι να περικοπούν λόγω παρατεταμένου κλεισίματος). Κι όλα αυτά βέβαια, αν ανοίξουμε τέλος του μήνα.....αν όμως πάει μακρύτερα η βαλίτσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο.

Τέλος όσο για τα 32 διαγωνίσματα, εγώ μόνο έχω να βάλω 10 για το τρέχον και άλλα 10 για το επόμενο τετράμηνο! Αυτά γρήγορα γρήγορα, μας κάνουν 20, να ξεκινήσω να υπολογίζω και των υπολοίπων συναδέλφων (και αυτών που έβαλαν και όσων δεν έβαλαν στο Α τετράμηνο), ή καταλάβατε; ( Εκτός κι αν εγώ δεν καταλαβαίνω καλά τα μαθηματικά του συναδέλφου, οπότε θα τον παρακαλούσα να μου τα εξηγήσει λίγο καλύτερα).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2021, 10:04:01 μμ από fereggyos »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαστρέφεις λεγόμενα. Δεν ενθουσιάστηκα με τα ηλεκτρονικά για τους προφανείς λόγους που βλέπει κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν  είναι θέμα τεμπελιάς να διορθώσω. Είναι θέμα αμφιβολίας για το τι κάνουν όταν δεβ τους βλέπεις. τα δικά μας πλήρωναν για να στέλνουν ασκήσεις στη προαιρετική τηλεκπαίδευση πέρσι, είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ότι θα γίνει κ στο διαγωνισμα!!!! φαίνεται ότι δεν έγινε όμως. ακόμα κ πράγματα που θα απαντούσαν με ανοιχτό βιβλίο, δεν τα έψαξαν. Ή δεν κατάλαβαν πού να τα βρουν. μ
Πάντως δεν φαίνεσαι να μην δίνεις μεγάλη βάση στο διαγωνισμα. Μάλλον το αντίθετο!!!
Στο βαθμό των παιδιών στο γυμνάσιο δεν υπολογίζεται τόσο το διαγώνισμα. Στα Λύκειο βέβαια και δίνω μεγάλη σημασία. Προετοιμάζονται για το πανεπιστήμιο, αλλιώς δεν θα επέλεγαν να φοιτήσουν σε λύκειο.
Ενθουσιασμός δεν υπάρχει και μιλώ γενικά. Δεν είναι τεμπελιά να μην θέλεις τα διορθώματα. Είναι αγγαρεία από μόνο του. Και αν έχεις 200-250 γραπτά είναι απελπισία. Βάλε ώρες μπροστά στην οθόνη στην δεδομένη περίπτωση. Συμπέρασμα: κανείς μας δεν θέλει τα διαγωνίσματα. Ούτε τις βαθμολογίες. Την ησυχία μας θέλουμε. Για αυτό κάποιοι βάζουν 20 σε όλους και ξεμπερδεύουν με το ζήτημα. Το νόημα στον βαθμό τον δίνουμε εμείς.
Κλείνει σε λίγο καιρό το τετράμηνο. Όλοι έχουμε βρει έναν τρόπο να καταλάβουμε τι ξέρουν και τι δεν ξέρουν αν δουλεύουν και αν δεν. Το διαγώνισμα θέλουν γονείς και παιδιά να το δουν. Αν σε εσάς δεν θέλουν, θεωρώ ότι είναι εξαίρεση.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Σίγουρα, τώρα όσον αφορά εμένα προσωπικά όλο αυτό δεν με δυσκολεύει και τόσο επειδή (και τόχω ξαναπεί):   α) τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη σχεδόν έτοιμα και β) την ύλη μου την έχω σχεδόν βγάλει. Στο μόνο που ίσως δυσκολευτώ είναι ο προγραμματισμός κι αυτό, αν κι εφόσον, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι έχουν ακολουθήσει τη γραμμή μου (πράγμα το οποίο , εξ' όσων γνωρίζω, δεν ισχύει).

Επίσης, λανθασμένα, κατά τη γνώμη μου, υπολογίζονται 16 υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουμε ένα αρκετά μικρότερο καλαθάκι, καθώς ξεχνάμε διακοπές Πάσχα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, καθώς και τους διάφορους κατά τόπους, περιφέρειες και πόλεις εορτασμούς / αργίες (απελευθερώσεων, πολιούχων και τα συναφή), χωρίς να υπολογίζω πιθανούς περιπάτους (που αυτοί λογικό θα είναι να περικοπούν λόγω παρατεταμένου κλεισίματος). Κι όλα αυτά βέβαια, αν ανοίξουμε τέλος του μήνα.....αν όμως πάει μακρύτερα η βαλίτσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο.

Τέλος όσο για τα 32 διαγωνίσματα, εγώ μόνο έχω να βάλω 10 για το τρέχον και άλλα 10 για το επόμενο τετράμηνο! Αυτά γρήγορα γρήγορα, μας κάνουν 20, να ξεκινήσω να υπολογίζω και των υπολοίπων συναδέλφων (και αυτών που έβαλαν και όσων δεν έβαλαν στο Α τετράμηνο), ή καταλάβατε; ( Εκτός κι αν εγώ δεν καταλαβαίνω καλά τα μαθηματικά του συναδέλφου, οπότε θα τον παρακαλούσα να μου τα εξηγήσει λίγο καλύτερα).

Από 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το πρώτο τετράμηνο μέχρι 1 Ιουνίου που ξεκινούν οι εξετάσεις είναι 18 βδομάδες μετρημένες, βγάλε 2 βδομάδες για τις διακοπές του Πάσχα πάμε στις 16. Ακόμα κι αν βάλεις εξτρά αργίες άντε να πέσουμε στις 15. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά με άλλες χρονιές αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε μάθημα Α και Β ομάδας γράφανε τουλάχιστον ένα διαγώνισμα και ένα-δυο τεστ.

Επίσης, μετράμε πόσα διαγωνίσματα θα γράψει το κάθε τμήμα λόγω του περιορισμού τριών τη βδομάδα, όχι πόσα θα βάλουμε εμείς. Το δεύτερο εξαρτάται κυρίως από τις αναθέσεις κι όχι τόσο από την έκτακτη κατάσταση που επικρατεί. Στο γυμνάσιο, τα μαθήματα Α και Β ομάδας στα οποία προβλέπεται διαγώνισμα είναι 16, άρα κάθε τμήμα θα πρέπει να γράψει στην χειρότερη περίπτωση 16x2=32 διαγωνίσματα.

Αποσυνδεδεμένος fereggyos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Από 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το πρώτο τετράμηνο μέχρι 1 Ιουνίου που ξεκινούν οι εξετάσεις είναι 18 βδομάδες μετρημένες, βγάλε 2 βδομάδες για τις διακοπές του Πάσχα πάμε στις 16. Ακόμα κι αν βάλεις εξτρά αργίες άντε να πέσουμε στις 15. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά με άλλες χρονιές αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε μάθημα Α και Β ομάδας γράφανε τουλάχιστον ένα διαγώνισμα και ένα-δυο τεστ.

Επίσης, μετράμε πόσα διαγωνίσματα θα γράψει το κάθε τμήμα λόγω του περιορισμού τριών τη βδομάδα, όχι πόσα θα βάλουμε εμείς. Το δεύτερο εξαρτάται κυρίως από τις αναθέσεις κι όχι τόσο από την έκτακτη κατάσταση που επικρατεί. Στο γυμνάσιο, τα μαθήματα Α και Β ομάδας στα οποία προβλέπεται διαγώνισμα είναι 16, άρα κάθε τμήμα θα πρέπει να γράψει στην χειρότερη περίπτωση 16x2=32 διαγωνίσματα.

1) Σχετικά με την υπολειπόμενη διάρκεια μαθημάτων: Α) Το θέμα είναι όχι πότε λήγει το Α τετράμηνο (που εννοείται γνωρίζω πολύ καλά) αλλά πότε θα ανοίξουμε, διότι από εκείνην την ημερομηνία και εξής θα πρέπει να ξεκινήσουμε τους υπολογισμούς μας για τις υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και τον προγραμματισμό των διαγωνισμάτων που θα βάλουμε δια ζώσης. Β) Εξ όσων γνωρίζω επίσης, είθισται να κηρύσσεται επίσημη λήξη μαθημάτων στο γυμνάσιο γύρω στις 15 Μάη. Επομένως, τα μαθηματικά φαίνεται να μην βγαίνουν ούτε καν για τις 15 εβδομάδες.

2) Συνακόλουθα, δεδομένης της παραπάνω χρονικής στενότητας, πιθανότατα να υποχρεωθούμε να στριμώξουμε ακόμα και παραπάνω από τρία διαγωνίσματα για κάθε τμήμα ανά βδομάδα, προκειμένου να προλάβουμε να τα βάλουμε, εντός των χρονικών ορίων / λήξης των μαθημάτων.

Επομένως, συνολικά η παρατιθέμενη πρόταση δεν πείθει.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
1) Σχετικά με την υπολειπόμενη διάρκεια μαθημάτων: Α) Το θέμα είναι όχι πότε λήγει το Α τετράμηνο (που εννοείται γνωρίζω πολύ καλά) αλλά πότε θα ανοίξουμε, διότι από εκείνην την ημερομηνία και εξής θα πρέπει να ξεκινήσουμε τους υπολογισμούς μας για τις υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και τον προγραμματισμό των διαγωνισμάτων που θα βάλουμε δια ζώσης. Β) Εξ όσων γνωρίζω επίσης, είθισται να κηρύσσεται επίσημη λήξη μαθημάτων στο γυμνάσιο γύρω στις 15 Μάη. Επομένως, τα μαθηματικά φαίνεται να μην βγαίνουν ούτε καν για τις 15 εβδομάδες.

2) Συνακόλουθα, δεδομένης της παραπάνω χρονικής στενότητας, πιθανότατα να υποχρεωθούμε να στριμώξουμε ακόμα και παραπάνω από τρία διαγωνίσματα για κάθε τμήμα ανά βδομάδα, προκειμένου να προλάβουμε να τα βάλουμε, εντός των χρονικών ορίων / λήξης των μαθημάτων.

Επομένως, συνολικά η παρατιθέμενη πρόταση δεν πείθει.

Η επίσημη λήξη φέτος μπορεί να πάει πιο μετά, όλα είναι στον αέρα μέχρι και τις εξετάσεις ακόμα ανάλογα φυσικά με το πότε θα ανοίξουμε.
Για τα υπόλοιπα έχω ήδη τοποθετηθεί.


Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Πάντως, βλέπω ότι στο δικό μου σχολείο χωριζόμαστε σε 2 κατηγορίες. Όσοι έβαλαν διαγώνισμα και όσοι δεν έβαλαν. Όσοι δεν βάλαμε "βομβαρδιζόμαστε" από ερωτήματα για το τι θα γίνει. Ευτυχώς υπάρχουν οι σώφρονες φωνές παιδιών που αναγνωρίζουν ότι φέτος με τις συνθήκες αυτές δεν θα έπρεπε να μπει βαθμολογία στο α΄ τετράμηνο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 292
Σύνολο: 310

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.