*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια  (Αναγνώστηκε 1624 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 20, 2024, 08:31:05 μμ »
Στη βθμια συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν ο,τι θέλουν (έως ο,τι τους κατέβει). Οπότε δεν έχει νόημα να καλλιεργηθούν στα παιδιά προσδοκίες, γιατί μέσα στην ίδια σχολική χρόνια πιθανότατα ο μαθηματικός θα θέλει το ένα, ο φυσικός το άλλο, και κ φιλόλογος πιθανότατα θα βγάλει όλη τη δυσκαμψία που μπορεί να βγάλει κανεις (εμπειρική διαπίστωση για τις συναδέλφους φιλολόγους). Γονείς και μαθητες πρέπει να ξέρουν ότι στο γυμνάσιο τα πάντα θα είναι αλλιώς και μάλλον άσχημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:37:45 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 20, 2024, 08:58:43 μμ »
προς όλους. Τα κόμπλεξ που βγάζουν μερικοί για το γυμνάσιο και τους συναδέλφους που δουλεύουν εκεί να σταματήσουν....

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 20, 2024, 10:01:52 μμ »
Αυτό ισχύει. Το συζήταγα και με συνάδελφο προχθές για τις σειρές των μαθητών των τελευταίων χρόνων. Πού θεωρείς ότι οφείλεται αυτό; Στον εγκλεισμό λόγω κορωνιού; Ή το πρόβλημα είχε αρχίσει ήδη; Στα κινητά οφείλεται;
Θεωρώ πως είναι η σημαντικότερη ερώτηση ενός εκπαιδευτικού σήμερα. Στο Λύκειο έρχεται με καθυστέρηση τριών χρόνων από τη δική μας εικόνα στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά μοιάζουν με ζόμπι. Η γνώμη μου είναι πως οξύνθηκε με τον εγκλεισμό αλλά υπήρχε ήδη. Δεν οφείλεται στα κινητά όμως ως συσκευές επικοινωνίας, viber με φίλους κλπ. Εκεί υπάρχει ένα τέλος. Οφείλεται για μένα στα παιχνίδια που παίζουν στα κινητά τα αγόρια και στις σειρές που βλέπουν στα κινητά τα κορίτσια. Έρχονται με κύκλους κάτω από τα μάτια πλέον στο σχολείο λες και διάβαζαν μεταμεσονύκτια. Ξεκίνησαν από το τάμπλετ που χρησιμοποιούσαν οι γονείς όταν τα είχαν μωρά για να φάνε (απενεργοποίηση της διάθεσης να αποφύγουν τη δύσκολη μπουκιά, απορρόφηση πλήρης), πήγε στο "δώσε το κινητό να σταματήσουν να γκρινιάζουν" και έφτασε στο "πάρε το κινητό να επικοινωνείς με τους φίλους σου και να σε βρίσκω" που έδωσε τη δυνατότητα να βλέπουν ταινίες όλη μέρα. Μαθητές μου λένε πως είδαν 3 κύκλους σειράς σε μερικές μέρες ή είδαν μερικά βίντεο στο τικ τοκ και πέρασε η μέρα. Σε μια διακοπή ρεύματος, μου είπε μαθητής πως δεν ήρθε την πρώτη ώρα γιατί το πρωί αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο. Τα αγγλικά πλέον είναι το αγαπημένο τους μάθημα. Δεν είναι μόνο η κούραση βέβαια αυτό που βλέπουμε και κάνει τους περισσότερους μαθητές να μοιάζουν με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Όσα βλέπουν απευθύνονται σε άλλες αξίες, άλλα ενδιαφέροντα, άλλες συμπεριφορές από αυτές που διδάσκονται σε οικογένεια και σχολεία και διαμορφώνουν τα παιδιά που δεν είναι παιδιά πλέον.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 21, 2024, 09:14:27 πμ »
Στη βθμια συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν ο,τι θέλουν (έως ο,τι τους κατέβει). Οπότε δεν έχει νόημα να καλλιεργηθούν στα παιδιά προσδοκίες, γιατί μέσα στην ίδια σχολική χρόνια πιθανότατα ο μαθηματικός θα θέλει το ένα, ο φυσικός το άλλο, και κ φιλόλογος πιθανότατα θα βγάλει όλη τη δυσκαμψία που μπορεί να βγάλει κανεις (εμπειρική διαπίστωση για τις συναδέλφους φιλολόγους). Γονείς και μαθητες πρέπει να ξέρουν ότι στο γυμνάσιο τα πάντα θα είναι αλλιώς και μάλλον άσχημα.
Το ίδιο ισχύει και στην πρωτοβαθμια, δεν υπάρχουν μόνο οι δασκαλοι, υπάρχουν και οι ειδικοτητες, όποτε δεν υπάρχει μια ενιαία γραμμή. Επίσης οι ειδικοτητες μένουμε πολλές φορές ακάλυπτες λόγω συμπλήρωσης ωραρίου του εκπαιδευτικού παράλληλης και μένουμε να παλεύουμε μόνοι μας, έχοντας μέσα στην τάξη παιδιά με πολύ σημαντικά θέματα. Στην δεύτερη ξένη γλώσσα εγώ προσωπικά, έντεκα χρόνια τώρα, δεν έχω δει ποτέ παράλληλη εκτός από μια φορά που ήταν ιδιωτική…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:37:45 »

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 21, 2024, 01:32:19 μμ »
@durin
Η ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν.

Το Δ αφορά γενικά οδηγίες για μαθητές με ΔΑΦ, δεν απευθύνεται συγκεκριμένα στον εκπαιδευτικό ΠΣ αλλά στους εξεταστές και επιτηρητές.

Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)

Είναι ενδεικτικό ως προς τι;
Έχει δοθεί σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου. Αυτό που πόσταρα εγώ είναι από τμήμα του υπουργείου. Και δε λέει κάτι διαφορετικό, η πηγή διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, δεν κατάλαβα το ταγκ σε μένα. 


Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 21, 2024, 02:36:59 μμ »
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Τα κουρέλια τραγουδάνε

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 21, 2024, 03:16:58 μμ »
Με αφορμή αυτό το θέμα να επισημάνω το κενό νόμου που δεν προβλέπει παράλληλη στήριξη στα μαθήματα ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που είναι 23 ώρες και καλύπτουν ολόκληρο κενό.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 21, 2024, 04:26:18 μμ »
Με αφορμή αυτό το θέμα να επισημάνω το κενό νόμου που δεν προβλέπει παράλληλη στήριξη στα μαθήματα ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που είναι 23 ώρες και καλύπτουν ολόκληρο κενό.

Και στην πρωτοβαθμια εχει κενα…. Στα μειονοτικα σχολεια, στο ελληνογλωσσο προγραμμα, δεν μπορουν να δουλεψουν εκπαιδευτικοι που ανηκουν στη μειονοτητα της Θρακης. Εκπαιδευτικοι τουρκογλωσσου δεν υπαρχουν ειδικης αγωγης. Αρα, η «λυση» ειναι να μπει ενας ελληνογλωσσος στα τουρκογλωσσα μαθηματα! Ενας που δεν ξερει τη γλωσσα, για να βοηθησει το παιδι! Παραλογο; Προφανως για το υπουργειο δεν ειναι παραλογο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 21, 2024, 09:12:27 μμ »
Δίνεται παράλληλη σε παιδιά στο λύκειο και ειδικά το επαλ; Σ εμάς δεν έχουν φέρει ποτέ και μάλιστα σε παιδιά πολύ ειδικών κατηγοριών ενώ δεν υπάρχει ειδικό σχολείο, οπότε είναι σαν να τιυς λενε ότι μετά το γυμνάσιο τέρμα το σχολείο…

Αποσυνδεδεμένος Τα κουρέλια τραγουδάνε

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 21, 2024, 09:44:54 μμ »
Δίνεται παράλληλη σε παιδιά στο λύκειο και ειδικά το επαλ; Σ εμάς δεν έχουν φέρει ποτέ και μάλιστα σε παιδιά πολύ ειδικών κατηγοριών ενώ δεν υπάρχει ειδικό σχολείο, οπότε είναι σαν να τιυς λενε ότι μετά το γυμνάσιο τέρμα το σχολείο…

Ναι, δίνεται.

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 22, 2024, 05:31:17 μμ »
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.

Καλό θα ήταν να μας παραθέσεις τις παρόμοιες οδηγίες που έχουν δοθεί και σε άλλους νομούς.
Θα ήταν ευχής έργον να ίσχυε κάτι τέτοιο όμως φοβάμαι πως αποτελεί δική σου αυθαίρετη ερμηνεία για το ρόλο της ΠΣ. Ιδίως το κομμάτι της διαμόρφωσης των θεμάτων.
Εγώ μένω στη ρητή αναφορά της μη παρέμβασης αλλά υποστήριξης με συγκεκριμένους τρόπους, όπως αυτοί περιγράφονται.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν, να κρίνουν και να αποφασίσουν μόνοι τους.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 22, 2024, 06:51:24 μμ »
Το ίδιο περίπου έγγραφο ήρθε και στο δικό μου σχολείο. Δεν έχω λόγο να πιστέψω πως τρολλάρουν σε κάθε περιοχή της Ελλάδας σχετικά με το τι θα ήθελαν. Επίσης, το ΚΕΔΑΣΥ ΗΜΑΘΙΑΣ (Αριθ. Πρωτ.: Φ.11/420) αναφέρει:
"Ο/η εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης: Παρευρίσκεται στην αίθουσα όπου ο/η μαθητής/τρια περιμένει να λάβει τα θέματα. Αφού δοθούν οι σχετικές εξηγήσεις από τον/την εκπαιδευτικό της Γενικής Αγωγής (εισηγητή/τρια του εξεταζόμενου μαθήματος), ο/η εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης θα διερευνήσει διακριτικά την πιθανότητα εάν χρειάζεται ο/η μαθητής/τρια κάποια περαιτέρω επεξήγηση επί των ερωτήσεων, χωρίς να του/της υποδείξει ή να υπονοήσει την απάντηση. Στη συνέχεια, ο/η μαθητής/τρια καλείται να επεξεργαστεί τα θέματα. Ακόμη ο/η εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης ενημερώνει τον/την μαθητή/τρια σχετικά με τον υπολειπόμενο χρόνο που έχει στη διάθεσή του/της, καθώς συχνά οι μαθητές/τριες με ΕΕΑ/ΕΜΔ δεν μπορούν να υπολογίσουν το χρόνο που τους διατίθεται. Αν πρόκειται για μαθητή/τρια με ΕΕΑ/ΕΜΔ για τον/την οποίο/α υπάρχει εισήγηση για προφορική εξέταση, ο εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης συνοδεύει τον/την μαθητή/τρια και ενεργεί υποστηρικτικά κατά την εξέταση εάν αυτό κριθεί χρήσιμο. Μπορεί, π.χ., να απλοποιήσει ή να διαφοροποιήσει ένα ερώτημα, με σκοπό την κατανόηση του ερωτήματος από τον/την μαθητή/τρια. Στην περίπτωση που εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης υποστηρίζει μαθητές/τριες που μπορεί να εξετάζονται ταυτόχρονα, παρευρίσκεται σ’ αυτόν/τήν που κρίνεται περισσότερο αναγκαίο. Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε ότι οι υποψήφιοι μαθητές/τριες με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες/Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες θα πρέπει κατά τη διάρκεια της εξέτασης να αντιμετωπίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση για να μπορούν να αποδώσουν σύμφωνα με τις γνώσεις και τις ικανότητές τους. Η διαδικασία της αξιολόγησης πρέπει να πραγματοποιείται με κατανόηση και διακριτικότητα με στόχο την ενίσχυση και ενθάρρυνση των μαθητών/τριών."

Επαναλαμβάνω πως είναι οι συμβουλές, δηλ προσδοκίες (και όχι οι νόμοι που δεν υπάρχουν) και που δείχνουν τα προσδοκώμενα για την παράλληλη. Ερμηνείες και ειδικά αυθαίρετες δεν ταιριάζουν με μένα, παίζει να είμαι ο πιο προσεκτικός άνθρωπος σε διάβασμα νομοθεσίας. Ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει φυσικά, εξάλλου μήπως αυτό δεν κάνουν όλοι;
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 22, 2024, 07:40:34 μμ »
Πολύ ωραία και χρήσιμα τα παραπάνω. Αποτελούν σαφέστατα διευκρινίσεις για την υποστήριξη που παρέχει η παράλληλη η οποία ωστόσο δεν διαμορφώνει τα θέματα υπό την έννοια του καθορισμού τους.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που σε κάθε περιοχή δίνονται διαφορετικές οδηγίες, στο ίδιο πνεύμα, υπέρ της διευκόλυνσης του μαθητή με ΕΕΑ,από διαφορετικούς φορείς.
 

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 22, 2024, 08:08:59 μμ »
Σε γενικές γραμμές όλες οο οδηγίες που έχω δει (και συχνά οι σύμβουλοι παραπέμπουν σε αναλυτικές οδηγίες άλλων περιοχών) δεν έχουν καμία σχέση με την τυποποιημένη αυστηρή εξέταση όλων των μαθητών στα ίδια θέματα. Ή καλύτερα, η ιδέα των ομοιόμορφων εξετάσεων είναι παντελώς αντίθετη με τον σεβασμό των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων του κάθε παιδιού. Όλοι οι σύμβουλοι είναι υπέρ της μεγάλης ελευθερίας στην εξέταση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικά στα προφορικα, ενθαρρύνουν τα πάντα, αλλά δεν τα δίνουν πάντα γραπτώς.

Ακόμα και να μην γράφεται κάτι κάπου ρητά, οι γνωματεύσεις των περισσότερων παιδιών έχουν οδηγίες που απαιτούν κάποια παρέμβαση: κατάτμηση σε υποερώτηματα, απλούστευση ερωτημάτων, περισσότερος χρόνος. Αυτά όλα αφήνουν πολλά περιθωρια ερμηνειών.

Κατά τη γνώμη μου και με βάση την εμπειρία μου, το θέμα δεν είναι τι θέλει να κάνει η παράλληλη, αλίμονο αν δεν θέλει να εμπλακεί. Ως κατεξοχήν γνωστης των δυνατών και αδυνάτων σημείων του παιδιού, μεχρι το λύκειο θα έπρεπε να απαιτεί να εμπλακεί τουλάχιστον στην προφορική εξέταση, αν υπάρχει. Το θέμα είναι τι είναι πρόθυμος να δεχτεί ο εκπαιδευτικός της τάξης, κάτι που δεν είναι καθολου αυτονόητο. Επίσης μιας και αυτοί οι θεσμοί στοχεύουν εν τελει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενσωμάτωση των μαθητών στη γενική τάξη, κάτι που εφαρμοζεται στην Α Γυμνασίου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφαρμοστεί στη Γ Γυμνασίου. Φαντάζομαι ότι η δημιουργική ασάφεια υπάρχει και γι αυτό. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό ούτε δουλεύουν σε όλους οι ίδιες λύσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159766
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 299

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.