*

Αποστολέας Θέμα: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα  (Αναγνώστηκε 4192 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 09:28:52 μμ »
Το αντίθετο, αν δεν αιτιολογηθεί η απουσία υποχρεωτικά μπαίνει μοναδα

Ωραία, φέρνει ο άλλος χαρτι γιατρού έτσι τυπικα. Και; Το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε ή να κάτσει να διαβάσει και να γράψει?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:11:43 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 11:07:53 μμ »
Ωραία, φέρνει ο άλλος χαρτι γιατρού έτσι τυπικα. Και; Το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε ή να κάτσει να διαβάσει και να γράψει?
Φυσικά και το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε. Εκπαιδευτικοί είμαστε; Αξιολογητές είμαστε. ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 13, 2022, 09:28:18 πμ »
Φυσικά και το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε. Εκπαιδευτικοί είμαστε; Αξιολογητές είμαστε. ;D

Οπότε εγω που όλη την ώρα λέω ότι δεν με νοιάζει ο βαθμός του διαγωνισματος γιατί θεωρώ ότι απλώς δείχνει την γραπτή επίδοση, και μετράω πιο πολύ την καθημερινή συμμετοχή, δεν είμαι καλή αξιολογήτρια.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 13, 2022, 01:09:19 μμ »
Οπότε εγω που όλη την ώρα λέω ότι δεν με νοιάζει ο βαθμός του διαγωνισματος γιατί θεωρώ ότι απλώς δείχνει την γραπτή επίδοση, και μετράω πιο πολύ την καθημερινή συμμετοχή, δεν είμαι καλή αξιολογήτρια.
Όχι, και να διορθωθείς άμεσα. Αυτά είν' ανεπίτρεπτα που λες στους εξεταζόμενους μαθητάς. Ακυρώνεις τη μεγαλειώδη αξιολογητική ύπαρξη τόσων συναδέλφων. Λίγο σεβασμό δείξε. :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:11:43 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 13, 2022, 06:27:16 μμ »
Πέρα από πλάκα. Το γραπτό είναι ένας βασικός παράγοντας αξιολόγησης. Φυσικά και πρέπει να μετράει σε ένα ποσοστό στον βαθμό του τριμήνου. Η σωστή και ολοκληρωμένη γραπτή παρουσιαση ενός θέματος (σε οποιοδήποτε μάθημα) σε ορισμένο χρόνο είναι μία από τις βασικές δξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ένας μαθητής και για την οποία πρέπει να αξιολογείται. Κατά την γνώμη μου το "δεν με νοίαζει και πολύ το γραπτό" πρέπει να γίνει " έχουν και τα γραπτά την σημασία τους σε ορισμένο (σημαντικό) ποσοστό βέβαια". Σου λέει ο άλλος "μα δεν ήταν στην μέρα του, αγχώθηκε κλπ" . Φυσικά μπορεί να συμβαίνει σε καποιες λίγες περιπτώσεις (στις περισσότερες ο μαθητής δεν ήταν καλά προετοιμασμένος). Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση (μη καλή ημέρα κκλπ) είναι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής και που αποτελούν μέρος της συνολικής αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία από ωριαίο διαγώνισμα
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 13, 2022, 06:49:45 μμ »
Πέρα από πλάκα. Το γραπτό είναι ένας βασικός παράγοντας αξιολόγησης. Φυσικά και πρέπει να μετράει σε ένα ποσοστό στον βαθμό του τριμήνου. Η σωστή και ολοκληρωμένη γραπτή παρουσιαση ενός θέματος (σε οποιοδήποτε μάθημα) σε ορισμένο χρόνο είναι μία από τις βασικές δξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ένας μαθητής και για την οποία πρέπει να αξιολογείται. Κατά την γνώμη μου το "δεν με νοίαζει και πολύ το γραπτό" πρέπει να γίνει " έχουν και τα γραπτά την σημασία τους σε ορισμένο (σημαντικό) ποσοστό βέβαια". Σου λέει ο άλλος "μα δεν ήταν στην μέρα του, αγχώθηκε κλπ" . Φυσικά μπορεί να συμβαίνει σε καποιες λίγες περιπτώσεις (στις περισσότερες ο μαθητής δεν ήταν καλά προετοιμασμένος). Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση (μη καλή ημέρα κκλπ) είναι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής και που αποτελούν μέρος της συνολικής αξιολόγησης.

Ακριβώς αυτό λέω. Το γραπτό με νοιάζει ως αποτύπωση συγκεκριμένων δεξιοτήτων (γραπτή έκφραση, διαχείριση χρόνου κ άγχους, μελέτη επανάληψης κλπ). Επομένως θεωρώ αναγκαίο να γράψει ο μαθητής για να έχω πλήρη εικόνα, άρα δεν με αφορά το τυπικό κομμάτι αν δικαιούται ή όχι να γράψει. Θέλω να γράψει για να έχω πλήρη εικόνα κ εγω κ αυτός. Άρα θα γράψει ασχέτως του λόγου απουσίας. Απλώς αν η απουσία ήταν αδικαιολόγητη, δεν θα έχω τύψεις να τον ζορισω στον προγραμματισμό του πότε θα γράψει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 232
Σύνολο: 233

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.