0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ούτε βουρδουλα,ούτε εκμηδένιση από διευθυντές βλέπω προσωπικά στο νέο σύστημα.Τουλαχιστον,όχι περισσότερο από αυτό που συμβαίνει τώρα με ορισμένους όντως εξουσιομανεις ή ανεπαρκείς διευθυντές.Επειδή έχω εμπιστοσύνη στην πραγματική (και όχι δυνητική) απατεωνιά του νεοέλληνα, είμαι πεπεισμένος ότι ελάχιστοι πανελλαδικώς θα κριθούν ως μη ικανοποιητικοί.
Το ότι το μέλλον προβλέπεται ασαφές, δεν είναι λόγος να παρατήσουμε την τάξη και ....να το βάλουμε στα πόδια.Εκτός αν δεν μας άρεσε από πριν.
Πέρα από το ότι δε διευκρινίζεται με ποια περιοδικότητα θα γίνεται η αξιολόγηση στη διάρκεια της τετραετίας, για τους αναπληρωτές κ' την αξιολόγηση δεν είδα να αναφέρεται κάτι. Τί να συμπεράνω;
Το διδακτορικό σου μαθαίνει να κάνεις έρευνα, να έχεις πιο κριτική σκέψη, να ψάχνεις πολλές πηγές και να παρουσιάζεις τα συμπεράσματα σου. Δεν είναι λοιπόν άσχετο το διδακτορικό με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Φυσικά αυτό δεν κάνει κάποιον αυτόματα καλύτερο εκπαιδευτικό, το μεράκι και η εμπειρία είναι ακόμα πιο σημαντικα...αλλά η λογική του ότι όποιος δεν έχει κάνει διδακτορικό είναι σίγουρος πως αυτός που έκανε δεν έμαθε τίποτα μάλλον δεν μου φαίνεται και πολύ καλό χαρακτηριστικό ενός εκπαιδευτικού...