0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για τα δεδομενα της ελλαδας (στον βαθμο που το αντιλαμβανομαι σωστα αλλα και το θυμαμαι ως μαθητρια), η φυσικη ειναι απο τα πιο ελιτιστικα και δυσνοητα μαθηματα που ελαχιστα εχει να προσφερει στον μεσο μαθητη.Κατ αυτην την εννοια(και παντα κατα τη γνωμη μου), ουτε προκειται ουτε και πρεπει να αυξηθουν οι ωρες της.Εννοειται οτι αναφερομαι σε μαθηματα που απευθυνονται σε ολους τους μαθητες και οχι σε μαθηματα προσανατολισμου για οσους θελουν να σπουδασουν συναφη αντικειμενα (για καποιες σχολες του πολυτεχνειου απ οσο ξερω).
gvasilis, επειδή έζησα στη Γερμανίας αξίζει να κάνω κάποιες επισημάνσεις. Στο πίνακα που παραθέτεις εμφανίζεις τον αριθμό ωρών της Βιολογίας αλλά στη Γερμανία υπάρχουν μετά την Τετάρτη Δημοτικού τρία επίπεδα σπουδών (Haupt-, Real- και το Gymnasium και επιπροσθέτως υπάρχουν συνήθως και κατευθύνσεις. Στην 5η και 6η στο Hauptschule συχνά οι φυσικές επιστήμες διδάσκονται ενιαία. Δεν γνωρίζω πως βγάζεις τα νούμερα διότι μέσος όρος δύσκολα βγαίνει. Αλλά έστω και αν είναι σωστός ο μέσος όρος, αξία έχει να υπάρξουν συγκρίσεις με τα όμορα μαθήματα των Φ.Ε.. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση στη Γερμανία είναι η δυναμική παρουσία της Γεωγραφίας ή οποία διδάσκεται περίπου όσο η Βιολογία. Με αυτή τη λογική στον επόμενο κύκλο διορισμών αφού θα έχουν ΄΄φύγει΄΄ πολλοί Φυσικοί, Χημικοί (παλιές ειδικότητες) θα πρέπει να διοριστούν μόνο Γεωλόγοι.Αναφέρθηκα στη Γερμανία διότι δεν είναι τυχαίο κράτος γιατί αν πάμε σε φτωχές χώρες της Αφρικής από τον δικό σου πίνακα βλέπουμε μεγάλο αριθμό ωρών Βιολογίας. Σε κάθε χώρα η περιοχή του πλανήτη υπάρχουν πάντα κάποιοι λόγοι για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Στην Αφρική δίνουν για παράδειγμα βαρύτητα στο φυσικό περιβάλλον ή μπορεί να θεωρείται δύσκολη η διδασκαλία της Φυσικής ή της Χημείας. Στην Ελλάδα επίσης δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα Αρχαία και στα Ελληνικά ίσως λόγω της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Δίνουμε βαρύτητα επίσης και στα θρησκευτικά διότι το κράτος και η θρησκεία μας δεν έχουν διαχωριστεί.
Δύσκολα θα ξανακάνω κάτι τέτοιο. Κυριως γιατί κανείς δεν τα πιστεύει αφού δεν συμφέρουν. Αν θυμάμαι καλά είχα κάνει τα gymnasium και στο πολυπληθέστερο κρατίδιο που είναι η βόρεια Ρηνανία πολλά σχολεία το είχαν ενοποιημενο. Κάπου βρήκα όμως ώρες αλλά δεν θυμάμαι πια λεπτομέρειες. Ακόμα και σε ένα ενοποιημένο μάθημα το έχουν οργανωμένο σε ενότητες. Είχε τις ώρες όλων των μαθημάτων αλλά σκέφτηκα να μην κάνω προπαγάνδα εναντίον της Φυσικής και της χημείας και δεν τα έβγαλα. Ώρολογια προγράμματα είναι όχι μέσοι όροι.Σκεφτομουν πως να παρασύρω άλλους που να τους πιστεύουν περισσότερο να ψάξουν τις χώρες αλλά υποψιάζομαι ότι μόλις ξεκινά κάποιος καταλαβαινει ότι δεν συμφέρει τόσος κόπος και σταματά. Το αποτέλεσμα είναι άσχημο για τα ελληνικά δεδομένα. Θυμάμαι πριν 2-3 οι επιστημονικές ενώσεις Φ Ε με μπροσταρη την ΕΕΦ έκαναν και εκδήλωση παρουσιάζοντας λάθος δεδομένα για να το πόσο διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες, επειδή προφανώς η αλήθεια δεν συνέφερε.Γιατί δεν τρως λίγες ώρες να μας κάνεις ένα πίνακα για τα ωρολόγια των φυσικών επιστημών σε όλα τα είδη σχολείων σε όλα τα κρατίδια της Γερμανίας? Θα ήθελα να δω. Πολλές φορές τα μαθήματα και το πρόγραμμα αν θα είναι ενιαίο η χωριστά σε κάθε κρατίδιο καθορίζονται και από το σχολείο. Εντάξει πρέπει να παραδεχτώ πως η παρότρυνση μου γίνεται εκ του ασφαλούς. Ίσως αν σταματήσω να ασχολούμαι με τους αναπληρωτές κάτσω να κάνω κάτι πιο οργανωμένο. Ίσως αφού μειωθεί η Βιολογία
Συγχαρητήρια για τους συναδέλφους που διορίζονται Ο πίνακας έφτασε στον εκκαθαρισμένο στους 114 περίπου (167 στον τελικό πίνακα)Τελικά 5 διορίστηκαν σε άλλες ειδικότητες και 5 από ιδιωτικά δεν είχαν το δικαίωμα διορισμού φέτος.(Οι υπολογισμοί που έκανα ήταν σωστοί )Και περίπου 17 δεν δήλωσαν κάθε επιλογή του πίνακα. (Εδώ ο αγαπητός touristakos έπεσε λίγο έξω Ας ελπίσουμε στον μέλλον για καλύτερα δεδομένα και κυρίως σε συμμετοχή όλων των φυσικών στα ζητήματα της ειδικότητας.