*

Αποστολέας Θέμα: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 36331 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #112 στις: Αύγουστος 01, 2021, 10:31:24 μμ »
Αμάν με τα τεχνικά. Το έχεις πει στους άλλους ότι θέλεις να γίνει όπως στη γερμανία? Δεν σας συμφέρει, ούτε τους ΠΕ02, ΠΕ03 αυμφέρει. Δεν εχεις υπολογίσει τις ώρες, όπως δεν ήξερες και για τα κενά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:23:02 »

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #113 στις: Αύγουστος 01, 2021, 11:10:11 μμ »
Για τα δεδομενα της ελλαδας (στον βαθμο που το αντιλαμβανομαι σωστα αλλα και το θυμαμαι ως μαθητρια), η φυσικη ειναι απο τα πιο ελιτιστικα και δυσνοητα μαθηματα που ελαχιστα εχει να προσφερει στον μεσο μαθητη.
Κατ αυτην την εννοια(και παντα κατα τη γνωμη μου), ουτε προκειται ουτε και πρεπει να αυξηθουν οι ωρες της.
Εννοειται οτι αναφερομαι σε μαθηματα που απευθυνονται σε ολους τους μαθητες και οχι σε μαθηματα προσανατολισμου για οσους θελουν να σπουδασουν συναφη αντικειμενα (για καποιες σχολες του πολυτεχνειου απ οσο ξερω).


Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #114 στις: Αύγουστος 02, 2021, 12:02:25 πμ »
Δεν νοιώθει κανείς ότι είναι κατάντια για τον εκπαιδευτικό κόσμο να τρώγονται μεταξύ τους οι ειδικότητες για το ποιος θα πάρει τα περισσότερα ΨΙΧΟΥΛΑ; Μήπως θα έπρεπε να κινητοποιηθούμε όλοι, μόνιμοι, αναπληρωτές, πάντες και να ταρακουνήσουμε και τους συνδικαλιστάρες; Η πίτα όπως και να κοπεί είναι πάρα πολύ μικρή, αν δεν το δούμε αυτό, ότι και να λέμε εδώ, πάλι μικρή θα παραμείνει. Αυτά τα ουτοπικά από εμένα και καλό βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #115 στις: Αύγουστος 02, 2021, 12:46:42 πμ »
gvasilis, επειδή έζησα στη Γερμανίας αξίζει να κάνω κάποιες επισημάνσεις. Στο πίνακα που παραθέτεις εμφανίζεις τον αριθμό ωρών της Βιολογίας αλλά στη Γερμανία υπάρχουν μετά την Τετάρτη Δημοτικού τρία επίπεδα σπουδών (Haupt-, Real- και το Gymnasium και επιπροσθέτως υπάρχουν συνήθως και κατευθύνσεις. Στην 5η και 6η στο Hauptschule συχνά οι φυσικές επιστήμες διδάσκονται ενιαία. Δεν γνωρίζω πως βγάζεις τα νούμερα διότι μέσος όρος δύσκολα βγαίνει. Αλλά έστω και αν είναι σωστός ο μέσος όρος, αξία έχει να υπάρξουν συγκρίσεις με τα όμορα μαθήματα των Φ.Ε.. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση στη Γερμανία είναι η δυναμική παρουσία της Γεωγραφίας ή οποία διδάσκεται περίπου όσο η Βιολογία. Με αυτή τη λογική στον επόμενο κύκλο διορισμών αφού θα έχουν ΄΄φύγει΄΄ πολλοί Φυσικοί, Χημικοί (παλιές ειδικότητες) θα πρέπει να διοριστούν μόνο Γεωλόγοι.
Αναφέρθηκα στη Γερμανία διότι δεν είναι τυχαίο κράτος γιατί αν πάμε σε φτωχές χώρες της Αφρικής από τον δικό σου πίνακα βλέπουμε μεγάλο αριθμό ωρών Βιολογίας. Σε κάθε χώρα η περιοχή του πλανήτη υπάρχουν πάντα κάποιοι λόγοι για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Στην Αφρική δίνουν για παράδειγμα βαρύτητα στο φυσικό περιβάλλον ή μπορεί να θεωρείται δύσκολη η διδασκαλία της Φυσικής ή της Χημείας. Στην Ελλάδα επίσης δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα Αρχαία και στα Ελληνικά ίσως λόγω της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Δίνουμε βαρύτητα επίσης και στα θρησκευτικά διότι το κράτος και η θρησκεία μας δεν έχουν διαχωριστεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:23:02 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #116 στις: Αύγουστος 02, 2021, 01:15:52 πμ »
Για τα δεδομενα της ελλαδας (στον βαθμο που το αντιλαμβανομαι σωστα αλλα και το θυμαμαι ως μαθητρια), η φυσικη ειναι απο τα πιο ελιτιστικα και δυσνοητα μαθηματα που ελαχιστα εχει να προσφερει στον μεσο μαθητη.
Κατ αυτην την εννοια(και παντα κατα τη γνωμη μου), ουτε προκειται ουτε και πρεπει να αυξηθουν οι ωρες της.
Εννοειται οτι αναφερομαι σε μαθηματα που απευθυνονται σε ολους τους μαθητες και οχι σε μαθηματα προσανατολισμου για οσους θελουν να σπουδασουν συναφη αντικειμενα (για καποιες σχολες του πολυτεχνειου απ οσο ξερω).
Οι φυσικές επιστήμες δεν μπορούν να συγκριθούν με καμιά άλλη κατάκτηση του ανθρώπινου γένους. Οι φυσικές επιστήμες μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε το σύμπαν και τον ίδιο μας το εαυτό. Να προσεγγίσουμε θεμελιώδη ερωτήματα του τύπου. Ποιοι είμαστε; Από που ερχόμαστε; Που πηγαίνουμε; Οι φυσικές επιστήμες είναι πηγή δύναμης για τον άνθρωπο και την κοινωνία. Αυτή είναι η αλήθεια.
Καμία προσωπικότητα δεν έχει επιδράσει τόσο βαθιά όσο ο Ισαάκ Νεύτων, από τη φιλοσοφία του Καντ μέχρι τη ντετερμινιστική θεωρία  του μαρξισμού ή την ψυχολογία του Freud...
Είναι τέτοια η ανατροπή  στην πνευματική υπόσταση της ανθρωπότητας που ουσιαστικά η σύγχρονη εποχή άρχεται από τον Ισαάκ Νεύτων και ύστερα.
Καμία ανάγνωση της ιστορίας ή της πραγματικότητας δεν μπορεί να είναι αληθινή χωρίς τον επιστημονικό εγγραμματισμό.
Ας πάρουμε έναν μετανάστη από το Αφγανιστάν, που σίγουρα ξέρει κάποια ποιήματα από την πατρίδα του, έχει πλούσια προφορική παράδοση εκεί, μερικά τραγούδια, να παίζει κάποιο μουσικό όργανο, να ζωγραφίζει, να κατασκευάζει τεχνουργήματα..
Η ουσιαστική του διαφορά από έναν ευρωπαίο είναι ο επιστημονικός γραμματισμός που δεν έχει.
Αυτό επηρεάζει την προσωπικότητα του και τον τρόπο που βλέπει τον κόσμο. Στην ουσία αυτό είναι το εμπόδιο στο να επικοινωνήσει με την δυτική κουλτούρα.
Κανένα project ένταξης και  επεξηγήσεων δεν θα είναι αρκετό αν δεν πάει σε κανονικό σχολείο να μορφωθεί από την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #117 στις: Αύγουστος 02, 2021, 03:06:08 πμ »
gvasilis, επειδή έζησα στη Γερμανίας αξίζει να κάνω κάποιες επισημάνσεις. Στο πίνακα που παραθέτεις εμφανίζεις τον αριθμό ωρών της Βιολογίας αλλά στη Γερμανία υπάρχουν μετά την Τετάρτη Δημοτικού τρία επίπεδα σπουδών (Haupt-, Real- και το Gymnasium και επιπροσθέτως υπάρχουν συνήθως και κατευθύνσεις. Στην 5η και 6η στο Hauptschule συχνά οι φυσικές επιστήμες διδάσκονται ενιαία. Δεν γνωρίζω πως βγάζεις τα νούμερα διότι μέσος όρος δύσκολα βγαίνει. Αλλά έστω και αν είναι σωστός ο μέσος όρος, αξία έχει να υπάρξουν συγκρίσεις με τα όμορα μαθήματα των Φ.Ε.. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση στη Γερμανία είναι η δυναμική παρουσία της Γεωγραφίας ή οποία διδάσκεται περίπου όσο η Βιολογία. Με αυτή τη λογική στον επόμενο κύκλο διορισμών αφού θα έχουν ΄΄φύγει΄΄ πολλοί Φυσικοί, Χημικοί (παλιές ειδικότητες) θα πρέπει να διοριστούν μόνο Γεωλόγοι.
Αναφέρθηκα στη Γερμανία διότι δεν είναι τυχαίο κράτος γιατί αν πάμε σε φτωχές χώρες της Αφρικής από τον δικό σου πίνακα βλέπουμε μεγάλο αριθμό ωρών Βιολογίας. Σε κάθε χώρα η περιοχή του πλανήτη υπάρχουν πάντα κάποιοι λόγοι για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Στην Αφρική δίνουν για παράδειγμα βαρύτητα στο φυσικό περιβάλλον ή μπορεί να θεωρείται δύσκολη η διδασκαλία της Φυσικής ή της Χημείας. Στην Ελλάδα επίσης δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα Αρχαία και στα Ελληνικά ίσως λόγω της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Δίνουμε βαρύτητα επίσης και στα θρησκευτικά διότι το κράτος και η θρησκεία μας δεν έχουν διαχωριστεί.
Δύσκολα θα ξανακάνω κάτι τέτοιο. Κυριως γιατί κανείς δεν τα πιστεύει αφού δεν συμφέρουν. Αν θυμάμαι καλά είχα κάνει τα gymnasium και στο πολυπληθέστερο κρατίδιο που είναι η βόρεια Ρηνανία πολλά σχολεία το είχαν ενοποιημενο. Κάπου βρήκα όμως ώρες αλλά δεν θυμάμαι πια λεπτομέρειες. Ακόμα και σε ένα ενοποιημένο μάθημα το έχουν οργανωμένο σε ενότητες. Είχε τις ώρες όλων των μαθημάτων αλλά σκέφτηκα να μην κάνω προπαγάνδα εναντίον της Φυσικής και της χημείας και δεν τα έβγαλα. Ώρολογια προγράμματα είναι όχι μέσοι όροι.
Σκεφτομουν πως να παρασύρω άλλους που να τους πιστεύουν περισσότερο να ψάξουν τις χώρες αλλά υποψιάζομαι ότι μόλις ξεκινά κάποιος καταλαβαινει ότι δεν συμφέρει τόσος κόπος και σταματά. Το αποτέλεσμα είναι άσχημο για τα ελληνικά δεδομένα. Θυμάμαι πριν 2-3 οι επιστημονικές ενώσεις Φ Ε με μπροσταρη την ΕΕΦ έκαναν και εκδήλωση παρουσιάζοντας λάθος δεδομένα για να το πόσο διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες, επειδή προφανώς η αλήθεια δεν συνέφερε.
Γιατί δεν τρως λίγες ώρες να μας κάνεις ένα πίνακα για τα ωρολόγια των φυσικών επιστημών σε όλα τα είδη σχολείων σε όλα τα κρατίδια της Γερμανίας? Θα ήθελα να δω. Πολλές φορές τα μαθήματα και το πρόγραμμα αν θα είναι ενιαίο η χωριστά σε κάθε κρατίδιο καθορίζονται και από το σχολείο. Εντάξει πρέπει να παραδεχτώ πως η παρότρυνση μου γίνεται εκ του ασφαλούς. Ίσως αν σταματήσω να ασχολούμαι με τους αναπληρωτές κάτσω να κάνω κάτι πιο οργανωμένο. Ίσως αφού μειωθεί η Βιολογία
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 02, 2021, 03:10:15 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #118 στις: Αύγουστος 02, 2021, 09:53:17 πμ »
Το ελληνικό σχολείο ξεκινάει στις 8:15 μέχρι 13:45 μάξιμουμ 5 ώρες.
Το αγγλικό, γαλλικό, ιρλανδικό, γερμανικό μεταξύ 8:30και 16:00  δηλαδή πάνω από 7 ώρες.
Η μεγάλη πλειοψηφία δεν πάει γενικό αλλά τεχνικό γυμνάσιο ή λύκειο.
Στην Ελλάδα αδικαιολόγητα οι περισσότεροι μαθητές προωθούνται μαζικά στο γυμνάσιο και μετά στο γενικό λύκειο. Έτσι το επίπεδο των μαθητών παραμένει αναγκαστικά χαμηλό για τις απαιτήσεις των βαθμίδων αυτών.
Όλοι ξέρουμε το μπάχαλο που επικρατεί στις τάξεις…
Η τεχνική εκπαίδευση εδώ θεωρείται υποδεέστερη και σε αυτήν καταλήγουν συνήθως οι κακοί μαθητές του γυμνασίου…
Σε ένα τέτοιο γυμνάσιο-ή λύκειο ακόμη περισσότερο- είναι ανεπίτρεπτο τέτοιο επίπεδο δυσκολίας. Φαίνεται άλλωστε στα αποτελέσματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων που σταθερά, οι μισοί τουλάχιστον, γράφουν κάτω απ’ την βάση.
Εμείς απ’ την εμπειρία της τάξης γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι δεν μαθαίνουν σχεδόν τίποτα. Άλλο που τους περνάμε αν μη τι άλλο μην μειωθούν τα τμήματα με διαρροή των αδυνατούντων…
Άρα η φυσική, η βιολογία, τα μαθηματικά ή τα αρχαία πρέπει να διδάσκονται σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο.
Στο γυμνάσιο σε επίπεδο το πολύ έκτης δημοτικού και στο λύκειο το πολύ σε επίπεδο σημερινής τρίτης γυμνασίου. Και σε αυτό θα βοηθούσε η αναθεώρηση της διδακτέα ύλης απ’ το ΙΕΠ που ούτως ή άλλως έχει εξαγγελθεί.
Όλη αυτή η συζήτηση για την σημασία του ενός και του άλλου μαθήματος δυστυχώς είναι ανεδαφική με βάση την ελληνική σχολική πραγματικότητα.
Σωστά ο Μητσοτάκης προσπαθεί με τα πρότυπα να διασώσει κάποιους μαθητές με χαρίσματα.  Η μεγάλη όμως μερίδα των μαθητών είναι καταδικασμένη σε μια ανεπαρκή φοίτηση.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι οι διδάκτορες που μάλλον ήδη μια χρονιά έχουν ως αναπληρωτές ψυλλιαστεί τι συμβαίνει…
Επειδή βαρέθηκα να μιλάω υποθετικά σε μια χώρα που όλα τα σοβαρά θέματα αντιμετωπίζονται σε φαντασιακό επίπεδο, νομίζω ότι καταλαβαίνω το σκεπτικό της Κεραμέως και του Μητσοτάκη:  «Αφήστε τα πράγματα ως έχουν, ψιλομπαλώστε ότι μπαλώνεται, πετάξτε ένα ξεροκόμματο στους λυσσάρηδες αναπληρωτές, μιλήστε τους με την γλώσσα που κατανοούν, της ισοπεδωτικής αριστερίλας. Διασώστε αυτούς του λίγους που αξίζει και έχουμε επιτελέσει το βέλτιστο, στο φινάλε θα πέσουν λεφτά στην οικονομία από εκσυγχρονισμό εξοπλισμού σχολικών μονάδων και εκεί είναι το ζουμί»…

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #119 στις: Αύγουστος 02, 2021, 01:59:42 μμ »
Δύσκολα θα ξανακάνω κάτι τέτοιο. Κυριως γιατί κανείς δεν τα πιστεύει αφού δεν συμφέρουν. Αν θυμάμαι καλά είχα κάνει τα gymnasium και στο πολυπληθέστερο κρατίδιο που είναι η βόρεια Ρηνανία πολλά σχολεία το είχαν ενοποιημενο. Κάπου βρήκα όμως ώρες αλλά δεν θυμάμαι πια λεπτομέρειες. Ακόμα και σε ένα ενοποιημένο μάθημα το έχουν οργανωμένο σε ενότητες. Είχε τις ώρες όλων των μαθημάτων αλλά σκέφτηκα να μην κάνω προπαγάνδα εναντίον της Φυσικής και της χημείας και δεν τα έβγαλα. Ώρολογια προγράμματα είναι όχι μέσοι όροι.
Σκεφτομουν πως να παρασύρω άλλους που να τους πιστεύουν περισσότερο να ψάξουν τις χώρες αλλά υποψιάζομαι ότι μόλις ξεκινά κάποιος καταλαβαινει ότι δεν συμφέρει τόσος κόπος και σταματά. Το αποτέλεσμα είναι άσχημο για τα ελληνικά δεδομένα. Θυμάμαι πριν 2-3 οι επιστημονικές ενώσεις Φ Ε με μπροσταρη την ΕΕΦ έκαναν και εκδήλωση παρουσιάζοντας λάθος δεδομένα για να το πόσο διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες, επειδή προφανώς η αλήθεια δεν συνέφερε.
Γιατί δεν τρως λίγες ώρες να μας κάνεις ένα πίνακα για τα ωρολόγια των φυσικών επιστημών σε όλα τα είδη σχολείων σε όλα τα κρατίδια της Γερμανίας? Θα ήθελα να δω. Πολλές φορές τα μαθήματα και το πρόγραμμα αν θα είναι ενιαίο η χωριστά σε κάθε κρατίδιο καθορίζονται και από το σχολείο. Εντάξει πρέπει να παραδεχτώ πως η παρότρυνση μου γίνεται εκ του ασφαλούς. Ίσως αν σταματήσω να ασχολούμαι με τους αναπληρωτές κάτσω να κάνω κάτι πιο οργανωμένο. Ίσως αφού μειωθεί η Βιολογία
Είναι πράγματι για τη Γερμανία τουλάχιστον πολύ δύσκολο να βγάλει ένα τελικό συμπέρασμα διότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβει υπόψη. Πέρασε πολύ καιρός που έφυγα από αυτή τη χώρα αλλά με την αναζήτηση είδα σε μία περίπτωση πως το ωρολόγιο πρόγραμμα έχει ισχύ από το 2008 έως το 2022. Γενικά πάντως ισχύει πως η Φυσική διδάσκεται έως πριν την τελευταία τάξη 1 ή 2 ώρες περισσότερο από ότι η Βιολογία. Αυτοί που διαμαρτύρονται και έχουν λιγότερες ώρες είναι οι Χημικοί. Αλλά ξαναλέω πως το εντυπωσιακό είναι πως η Γεωγραφία διδάσκεται περίπου όσο η Βιολογία. Επίσης εντύπωση μου έκανε πως δεν υπάρχουν μονόωρα μαθήματα Φ.Ε..
Δεν έχω χρόνο να κάνω μία λεπτομερή μελέτη και αν ακόμα την έκανα θα κατέληγα σε έναν πολύ μεγάλο πίνακα λόγω των πολλών περιπτώσεων του εκεί εκπαιδευτικού συστήματος. Παρά ταύτα μπορώ να παραθέσω ενδεικτικά λινκ σε ένα σχετικό νήμα αν χρειαστεί να αποδείξω αυτά που ισχυρίζομαι.

Προσωπικά από πέρσι στην αρχή της συζήτησης για τον αριθμό διορισμού των Φυσικών ισχυρίστηκα ότι θα κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα λόγω της γνωστής κατάστασης (έλλειψη διορισμών επί 11-12 έτη και μείωση των ωρών Φυσικής). Εξ αιτίας της λειτουργίας της πολιτείας δηλαδή μένουν πολλοί συνάδελφοι με μεγάλη προϋπηρεσία εκτός διορισμού. Σε αυτό συμβάλλει και η αλλαγή μοριοδότησης με την προσθήκη των ακαδημαϊκών κριτηρίων. Επίσης θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πως έγιναν και κάποιοι διορισμοί λόγω δικαίωσης ΑΣΕΠΙΤΩΝ. Γενικά η συγκυρία ήταν σε βάρος των τωρινών Φυσικών υποψηφίων αλλά μετά από δύο έτη ίσως τα πράγματα να είναι πολύ ευνοϊκότερα.

Το θέμα της αναβάθμισης της διδασκαλίας της Φυσικής και γενικότερα των Φ.Ε. έχει περισσότερες διαστάσεις αλλά δεν είναι θέμα της σημερινής ημέρας.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #120 στις: Αύγουστος 02, 2021, 03:03:31 μμ »
Ένα αξιοσημείωτο άρθρο από Αλφαβητα που ενδιαφέρει ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04

Σύμφωνα με τον κ. Τουλούμη, με την ανακοίνωση των διορισμών, σε ορισμένες ειδικότητες θα συμβούν τα εξής:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/354875_diorismoi-entos-tis-imeras-i-anakoinosi-ton-onomaton-sti-geniki-ekpaideysi

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #121 στις: Αύγουστος 02, 2021, 04:28:28 μμ »
Συγχαρητήρια για τους συναδέλφους που διορίζονται :)
Ο πίνακας έφτασε στον εκκαθαρισμένο στους 114 περίπου (167 στον τελικό πίνακα)
Τελικά 5 διορίστηκαν σε άλλες ειδικότητες και 5 από ιδιωτικά δεν είχαν το δικαίωμα διορισμού φέτος.
(Οι υπολογισμοί που έκανα ήταν σωστοί :D)
Και περίπου 17 δεν δήλωσαν κάθε επιλογή του πίνακα. 
(Εδώ ο αγαπητός touristakos έπεσε λίγο έξω  :)
Ας ελπίσουμε στον μέλλον για καλύτερα δεδομένα και κυρίως σε συμμετοχή όλων των φυσικών στα ζητήματα της ειδικότητας.
 

Αποσυνδεδεμένος Penrose

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #122 στις: Αύγουστος 02, 2021, 04:31:40 μμ »
Ευχαριστούμε Ulysses. Ημέρα χαράς σήμερα. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!
Συγχαρητήρια για τους συναδέλφους που διορίζονται :)
Ο πίνακας έφτασε στον εκκαθαρισμένο στους 114 περίπου (167 στον τελικό πίνακα)
Τελικά 5 διορίστηκαν σε άλλες ειδικότητες και 5 από ιδιωτικά δεν είχαν το δικαίωμα διορισμού φέτος.
(Οι υπολογισμοί που έκανα ήταν σωστοί :D)
Και περίπου 17 δεν δήλωσαν κάθε επιλογή του πίνακα. 
(Εδώ ο αγαπητός touristakos έπεσε λίγο έξω  :)
Ας ελπίσουμε στον μέλλον για καλύτερα δεδομένα και κυρίως σε συμμετοχή όλων των φυσικών στα ζητήματα της ειδικότητας.

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #123 στις: Αύγουστος 02, 2021, 04:33:10 μμ »
Συγχαρητηρια  ;D ;D
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος mpakias33

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #124 στις: Αύγουστος 02, 2021, 04:37:33 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλους και καλή τοποθέτηση.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσικοί και 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #125 στις: Αύγουστος 02, 2021, 04:58:32 μμ »
Συγχαρητήρια Συνάδελφοι-Συναδέλφισες! Καλή τοποθέτηση!

Καλές προσλήψεις και γρήγορο διορισμό και στους υπόλοιπους/ες!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158563
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.173 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.