0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εσύ θα προτείνεις τα παιδιά.Δεν χρειάζεται να έχουν μαθησιακές απαραιτητα. Θα ενημερωθούν οι γονείς κ θα πρέπει να φέρουν υπεύθυνη δήλωση ότι δέχονται να συμμετάσχει το παιδί τους στο πρόγραμμα.Στο γυμνάσιο η ενισχυτική λειτουργεί εντελώς διαφορετικά .Δεν γίνεται ανά σχολείο αλλά ανά ομάδα σχολείων ,τα λεγόμενα ΣΚΑΕ και είναι απογευματινές ώρες.Οι προσλήψεις εκεί γίνονται από άλλο πρόγραμμα ΕΣΠΑ που αφορά αυτό το έργο και μόνο.
Ναι, το ξέρω πώς λειτουργεί πια στο Γυμνάσιο. Έχουν περάσει και χρόνια από τότε που ήμουν μαθήτρια Γυμνασίου, χαχαχα, και δεν υπήρχαν άλλωστε άλλα κοντινά Γυμνάσια. Αλλά γενικώς τότε και στο γυμνάσιο και στο Λύκειο έτσι γινόταν η πρόσθετη διδακτική στήριξη.
είστε σίγουροι ότι η ενισχυτική στο δημοτικό γίνεται όποια ώρα βολεύει και όχι την ώρα του αντίστοιχου μαθήματος; π.χ. ενισχυτική στη Γλώσσα την ώρα της Γλώσσας, ενισχυτική στα Μαθητικά την ώρα των μαθηματικών, ενισχυτική στα Αγγλικά την ώρα των Αγγλικών
η δική μου ενημέρωση είναι ότι η ενισχυτική γίνεται μόνο την ώρα του μαθήματος, που σημαίνει ότι η ενισχυτική στα Αγγλικά στο δημοτικό θέλει και δεύτερο άτομο (κάτι που φέτος δεν είναι και πολύ σπάνιο), αλλά δεν έχω δει κάτι γραπτώς σε τμήμα ένταξης μου έχει τύχει να τα παίρνουνε και πολύ πιο σπάνια για γλώσσα κ μαθηματικά αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι και αυτό που προβλέπεται δεν αποκλείεται να ισχύει για όλους και να εφαρμόζεται πιο ελαστικά στους δασκάλους...
Συνάδελφοι, έχετε από τις Διευθύνσεις σας κάποια πληροφόρηση για το αν θα γίνουν φέτος βελτιώσεις θέσεων; Αν γίνουν, κανονικά δεν πρέπει να γίνουν μετά τις προσλήψεις της β' φάσης; Δηλ. να διαλέξουν κενά οι της α' φάσης που έχουν αιτηθεί βελτίωση θέσης πριν τους της β' φάσης; Αυτό βέβαια προϋποθέτει να γίνουν οι τοποθετήσεις μέσω Διευθύνσεων κι όχι μέσω ΟΠΣΥΔ όπως στην α' φάση. Σας έχουν πει κάτι ή όχι; Υποθέτω πως όχι αλλά είπα να ρωτήσω.
Δεν έχω ρωτήσει αλλά στο fb γράφουν ότι σε κάποιες διευθύνσεις έχουν δώσει αιτήσεις για βελτίωση θέσης σε αναπληρωτές.Θεωρώ ότι προηγούνται οι της α φάσης αλλά είναι δική μου εκτίμηση.
Η βελτίωση θέσης γίνεται όταν βρεθεί αντικαταστατης για αυτόν που αιτείται βελτίωσης .Δλδ μόλις γίνει η β φάση θα βελτιώσουν τη θέση τους οι της α φάσης κ οι προσληφθεντες της β φάσης θα πάνε στα κενά που θα αφήνουν οι της α φάσης.Όμως, είναι στη διακριτική ευχέρεια της εκάστοτε διεύθυνσης εάν θα δεχθεί τη διαδικασία (συν του ότι οι τοποθετήσεις φέτος γίνονται μέσω ΟΠΣΥΔ κ δεν ξέρω τι πιθανότητες παρέμβασης θα έχουν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης)
Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρείται φέτος σε φίλες ΠΕ06 είναι να τους έχουν δοθεί αρκετές ώρες β' ανάθεσης, κυρίως εργαστήρια. Συμβαίνει και σε εσάς;
Γνωρίζω την διαδικασία,έχω κάνει βελτίωση θέσης,συνήθως οι διευθύνσεις την δέχονται,τώρα για φέτος δεν ξέρω πως θα γίνει.