0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα αυτο ακριβως είναι που λέμε ότι η οργανικοτητα της Αθμιας αναφέρεται και σε δημοτικά σχολεία που θα επρεπε να έχουν υποβαθμιστεί έτσι ωστε να εμφανιζουν τα πραγματικά οργανικά κενά. Θα μπορούσαν μάλιστα αυτά τα πλασματικά οργανικά κενά αντι να χαθούν να αποδοθούν μέσω της μεταφοράς τους ανά ΠΔΕ στις κοινές ειδικότητες της Αθμιας ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες για μόνιμο προσωπικό.
και δυστυχώς δεν υποβοβαζονται αφου θελουν αποφαση δημοτικου συμβόλιο. Ενω στι κοινες ειδικότητες αντίστοιχα δεν εχουν θεσπιστει νεες οργανικες. Αυτο το υπουργείο θα έπρεπε να το εχει λυσει με το εργαλείο που ονομάζεται my school. Μου γραφει ο σερραιος ειστε υπεράριθμοι οι γυμναστές. Για κατσε ρε παίκτη. Πανελλαδικα ειμαστε σε 2 διευθύνσεις. Ομως και αυτοι που ειναι αποσπωνται σε εθνικες ομαδες κτλ. Εχεις εικονα τι γίνεται με τους πε 70? Πραγματικά? Η ζεις σε αλλο κόσμο διοτι 17 χρόνια στα σχολεία κατι έχουμε δει κάτι έχουμε καταλάβει. Γραφετε για πλεόνασμα ειδικότητες στην αθμια. Εχετε παει πανω να δειτε το myschool? Διοτι καποιοι το ειδαμε. Και το ξερουν και οι ιθύνοντες
Οι κοινές ειδικότητες στην δευτεροβάθμια είναι πλεονασματικες. Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να αποσπώνται υποχρεωτικά στην πρωτοβάθμια της περιοχής τους και να μην γεμίζουν το πρόγραμμα τους με β αναθέσεις. Επίσης θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο και στην πρωτοβάθμια.Για τις μεταθέσεις, μετατάξεις και διορισμούς, θα πρέπει ο αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας να εφαρμοστεί αυτούσιος και στην πρωτοβάθμια. Στις κοινές ειδικότητες να μην δίνεται μετάθεση ή διορισμός σε περιοχή που πλεονάζει και στις δύο βαθμίδες.Όταν γίνουν αυτά, τότε θα αρχίσουμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αδικημένους.
Δίκιο έχεις. Αφού λοιπόν θα ξεκινήσουμε να κάνουμε όλα αυτά, ας επιστρέψουμε υποχρεωτικά κι όλους τους αλεξιπτωτιστές που βαφτίστηκαν πριν 25 χρόνια ΠΕ86 με το σεμινάριο των 400 ωρών, στο (δε θα το πω βασικό, γιατί δεν έχουν κι άλλο) πτυχίο τους. Όταν φύγουν οι 2500-3000 αυτοί και γυρίσουν στις ειδικότητες τους, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αδικημένους.
Εκτρέπει τη συζήτηση αλλού, αλλά θα απαντήσω. Πρέπει να γίνουν και άλλα πράγματα. Οι απόφοιτη ΑΤει να πληρώνονται σαν ΤΕ και όχι σαν ΠΕ, όπως συμβαίνει στο υπόλοιπο δημόσιο. Να ξαναγίνει έρευνα για το εάν χρειάζεται πληροφορικός για να διδάσκει ζωγραφική στην 1 δημοτικού ή είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο δάσκαλος.Κρατάμε πάντως ότι οι αδικημένοι των κοινών ειδικοτήτων δεν συμφωνειτε με τον ίδιο τρόπο υπολογισμού των οργανικών κενών στις δύο βαθμίδες.
Καλά αν το πάμε έτσι, θα πρέπει να ελέγξουμε όπως έλεγε κι η Αννούλα η Διαμαντοπούλου την παιδαγωγική επάρκεια όλων των καθηγητικών σχολών, συμπεριλαμβανομένων και των φιλολόγων. Εμείς έχουμε βγάλει ΑΣΠΑΙΤΕ οι Πληροφορικοί. Εσείς; Αυτό που κρατάτε δεν το έχει πει κανένας από τις κοινές ειδικότητες. Τώρα το βγάλατε από το μυαλό σας, γιατί βολεύει το αφήγημα σας. Όσο για το ΤΕ και ΠΕ, αν και ΠΕ προσωπικά, έχετε αποδείξεις ότι παράγουμε περισσότερο έργο οι ΠΕ ή ότι τα μαθήματα των ΤΕ είναι πιο εύκολα;Υ.Γ. Αφού εκτρέπετε τη συζήτηση, μετά λέτε ότι την εκτρέπω εγώ. Πλάκα έχετε.
Η συζήτηση αφορούσε τα οργανικά κενά των κοινών ειδικοτήτων. Η πρώτη ανάρτηση αφορούσε αυτό το θέμα. Η δεύτερη ήταν απάντηση στη δική σου.Θεωρείς ότι αν σε μια περιοχή υπάρχουν 20 πλεονάσματα πληροφορικών στη δευτεροβάθμια και 6, μη καταγεγραμμένα κενά πληροφορικών στην πρωτοβάθμια, θα πρέπει να γίνουν μεταθέσεις ή διορισμοί πληροφορικών;
Θεωρώ ότι όπως σου απάντησα και το θεωρείς εκτροπή, αν φύγουν οι αλεξιπτωτιστές, οι Πληροφορικοί έχουν τεράστια ελλείμματα. Δε νομίζω να δεχόσουν να κάνουν οι πλεονάζοντες Πληροφορικοί 400 ώρες σεμινάριο και να βαφτιστούν ό,τι ΠΕ είσαι εσύ ε; Γιατί έτσι και τα πλεονάσματα μας θα έφευγαν κι εσύ όμως δε θα είχες κενά. Επί του θέματος, τα πλεονάσματα έχουν μειωθεί κατά πάρα πολύ και τείνουν να εξαφανιστούν. Για παράδειγμα, στη
Επειδη καποιο γραφουν για πλεόνασμα γυμναστων στη βθμια τους υπενθυμίζω οτι φετος θα γινουν εκει συμφωνα με τον πατρεα παντα ( διοτι η πεαδ δινει αλλο νούμερο) 35 διορισμοι. Αυτοι ειναι των προπερσινων κενων. Ουτε καν των περσινων συνταξιοδοτησεων
Θεωρείς ότι αν σε μια περιοχή υπάρχουν 20 πλεονάσματα πληροφορικών στη δευτεροβάθμια και 6, μη καταγεγραμμένα κενά πληροφορικών στην πρωτοβάθμια, θα πρέπει να γίνουν μεταθέσεις ή διορισμοί πληροφορικών;