0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να ενημερώσω τελικά για την έκβαση της συζήτησης στον σημερινό σύλλογο: εντέλει αποφασίστηκε να μην μεταφερθω με τον μαθητη μου. Εξέθεσα για άλλη μια φορά την κατάσταση για τον μαθητη μου και πως εγώ έχω ερθει για να λειτουργήσω προς όφελος του μαθητη μου. Συνεπώς θεωρώ αντιπαιδαγωγικό να μεταφέρουμε ένα μαθητη σε άλλο τμημα ποσο μάλλον έναν μαθητη με διάγνωση που χρειάζεται ένα σταθερό πλαίσιο και που εδώ και ενάμιση πλέον μήνα έχει αρχίσει και αναπτύσσει σχέσεις με τους συμμαθητές του και έχει δεθεί με τη δασκάλα του. Δεν ξέρω αν τους έπεισαν αυτά ή το γεγονός πως αγχώθηκαν για το γεγονός πως θα δημιουργηθεί ένα «δύσκολο» τμημα, το οποίο στο μέλλον ελλείψει μιας παράλληλης στήριξης θα πρέπει να το διαχειριστεί κάποιος εξ ολοκλήρου μόνος του αλλά τελικά συμφώνησαν πως δεν πρέπει να γίνει η μεταφορά του μαθητη. Μια συνάδελφος εστίασε μόνη στο γεγονός πως το θέμα μας δεν είναι ο μαθητής μου αλλά η δυσκολία της άλλης δασκάλας και με αυτό πρέπει να ασχοληθούμε και να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε. Καταληκτικά θα μπαίνουν εκ περιτροπής συνάδελφοι στις ώρες που τους περισσεύουν μέσα στο τμημα για να είναι μαζί με τη δασκάλα.