*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Αποστολέας Θέμα: Ιστορία - Γυμνάσιο  (Αναγνώστηκε 571 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος ElisaPDE

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 203
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Ιστορία - Γυμνάσιο
    « στις: Νοέμβριος 25, 2021, 02:23:37 μμ »
    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν στο διαγώνισμα ιστορίας στην Β και Γ γυμνασίου, πρέπει να βάζουμε ερωτήσεις από τις οποίες επιλέγουν οι μαθητές για να απαντήσουν. Ή αυτό συμβαίνει μόνο στις τελικές εξετάσεις;

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:59:37 »

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2594
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
    « Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 25, 2021, 03:24:33 μμ »
    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν στο διαγώνισμα ιστορίας στην Β και Γ γυμνασίου, πρέπει να βάζουμε ερωτήσεις από τις οποίες επιλέγουν οι μαθητές για να απαντήσουν. Ή αυτό συμβαίνει μόνο στις τελικές εξετάσεις;

    Δεν υπάρχει επίσημα νόμος που να λέει ότι το διαγωνισμα σε κάποιο μάθημα είναι όπως οι εξετάσεις. Καλό είναι η γενική δομή να μοιάζει, δλδ να βάλεις κ πηγή ή εικόνα ή ο,τι άλλο. Αν θες βάζεις επιλογή, εγω το θεωρώ μπελά λόγω λιγότερου χρόνου. Δεν μπορείς τη δομή δίωρης εξέτασης να τξ μεταφέρεις αυτούσια σε 40λεπτο.

    Αποσυνδεδεμένος GLNS

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 139
      • Προφίλ
    Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
    « Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 26, 2021, 07:59:50 μμ »
    Σε διαδικτυακή συνάντηση που είχαμε την Τρίτη με τη συνάδελφο Συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, μας ζήτησε να είμαστε τυπικοί με τη δομή και στα διαγωνίσματα τετραμήνου, δηλαδή 5 ερωτήσεις στην Α Ομάδα από τις οποίες τα παιδιά θα επιλεγούν τις 3 και στη Β Ομάδα 2/4.
    Προσωπικά δεν το ακολουθώ διότι θεωρώ υπερβολή τις 9 ερωτήσεις για 40 λεπτά... μόνο για να τις διαβάσουν, να τις εξηγήσω, να τις κατανοήσουν και να επιλέξουν τις 5 που θα απαντήσουν, θα έχει χαθεί πολύς χρόνος.
    Εγώ συνήθως βάζω 4 ερωτήσεις στην Α Ομάδα και ζητώ να απαντηθούν οι 3 και μια "υποχρεωτική" ερώτηση (με παράθεμα ή εικόνα) στη Β Ομάδα.

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2594
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
    « Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 26, 2021, 08:29:23 μμ »
    Σε διαδικτυακή συνάντηση που είχαμε την Τρίτη με τη συνάδελφο Συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, μας ζήτησε να είμαστε τυπικοί με τη δομή και στα διαγωνίσματα τετραμήνου, δηλαδή 5 ερωτήσεις στην Α Ομάδα από τις οποίες τα παιδιά θα επιλεγούν τις 3 και στη Β Ομάδα 2/4.
    Προσωπικά δεν το ακολουθώ διότι θεωρώ υπερβολή τις 9 ερωτήσεις για 40 λεπτά... μόνο για να τις διαβάσουν, να τις εξηγήσω, να τις κατανοήσουν και να επιλέξουν τις 5 που θα απαντήσουν, θα έχει χαθεί πολύς χρόνος.
    Εγώ συνήθως βάζω 4 ερωτήσεις στην Α Ομάδα και ζητώ να απαντηθούν οι 3 και μια "υποχρεωτική" ερώτηση (με παράθεμα ή εικόνα) στη Β Ομάδα.

    Αυτό ακριβώς. Ούτε οι θετικοί βάζουν 9 για να διαλέξουν 6. Κάτι τετοια ψαρωτικα και τυπολατρικά μόνο στους φιλολόγους περνάνε, γιατί τσιμπάμε εύκολα!! Εγω βάζω 2+2 συνήθως ή 3+2, ανάλογα πώς βολεύει.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30860
    • Τελευταία: Pylos
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1092279
    • Σύνολο θεμάτων: 18322
    • Σε σύνδεση σήμερα: 583
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 31
    Επισκέπτες: 448
    Σύνολο: 479

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.