*

Αποστολέας Θέμα: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση  (Αναγνώστηκε 120714 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Over_the_Rainbow

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #182 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 12:34:48 μμ »
Γιατί τόση έχθρα με τα πανεπιστήμια της Κύπρου. Από τη στιγμή που μπαίνουν μεταπτυχιακά για προσόν, δε μπορούν να ισχύουν μόνο τα λίγα και εκλεκτά που γίνονται στην Ελλάδα.
Εγώ λέω για τα προπτυχιακά.
Επίσης έχω ψάξει  για μεταπτυχιακό Κύπρου και είναι όλα πανάκριβα...Και ας το παραδεχτούμε άλλο το προπτυχιακό και άλλο το μεταπτυχιακό..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:36 »

Αποσυνδεδεμένος Andriana andriana

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1028
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #183 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 02:44:19 μμ »
Γιατί τόση έχθρα με τα πανεπιστήμια της Κύπρου. Από τη στιγμή που μπαίνουν μεταπτυχιακά για προσόν, δε μπορούν να ισχύουν μόνο τα λίγα και εκλεκτά που γίνονται στην Ελλάδα.
Μα τι γραφεις ;;;; Λόγω του λάθους της τράπεζας δε θα έπρεπε να γίνουν ούτε όσοι έγιναν ! Να κινηθείτε εναντίον της τράπεζας

Αποσυνδεδεμένος evrialon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #184 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 02:48:19 μμ »
Για πες μου έναν λόγο να δεχτούν άτομο που έβγαλε ούτε 8000 στις πανελλήνιες να σπουδάσει εκεί εκπαιδευτικός; Δεν θα έπρεπε να έκαναν εξετάσεις για μπεις να σπουδάσεις;
Να σου θυμίσω ότι πέρυσι μπήκαν στο Μαθηματικό ελληνικού Πανεπιστημίου με 3 και σε πολλές άλλες σχολές με βαθμούς κάτω από τη βάση. Το θέμα δεν είναι πώς μπαίνεις σε μια σχολή αλλά πώς βγαίνεις.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #185 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 03:18:42 μμ »
Να σου θυμίσω ότι πέρυσι μπήκαν στο Μαθηματικό ελληνικού Πανεπιστημίου με 3 και σε πολλές άλλες σχολές με βαθμούς κάτω από τη βάση. Το θέμα δεν είναι πώς μπαίνεις σε μια σχολή αλλά πώς βγαίνεις.

Άραγε το Μαθηματικό Σάμου που ξεκινά με φοιτητές που στην πράξη δεν ξέρουν μαθηματικά, έχει τον ίδιο βαθμό δυσκολίας ως σχολή με αυτόν του Μαθηματικού Αθηνών ή του Μαθηματικού του ΑΠΘ για να την βγάλει κανείς ή να πάρει υψηλό βαθμό; Μπαίνουν εξίσου δύσκολα θέματα στις εξεταστικές;

Αν όχι, να μια ακόμα στρέβλωση.

Αν μάλιστα ο απόφοιτος Σάμου έχει τη δυνατότητα να κάνει στο καπάκι και ένα μεταπτυχιακό με δίδακτρα π.χ. στα παιδαγωγικά (και τονίζω το με δίδακτρα, γιατί είναι κοινό μυστικό πως σε αυτά τα μεταπτυχιακά πολύ δύσκολα κάποιος δεν λαμβάνει εν τέλει το μεταπτυχιακό δίπλωμα)

στο τέλος του δρόμου προσπερνά τον απόφοιτο του Μαθηματικού Αθηνών (που πχ. αναβάλλει το μεταπτυχιακό λόγω ανάγκης βιοπορισμού) στους πίνακες και ας έχει πιθανόν λιγότερες γνώσεις.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως το σύστημα Γαβρόγλου απλώς αθροίζει τυπικά προσόντα, τα οποία ως ένα βαθμό είναι "κούφια" εσωτερικά.

Εξισώνονται σχολές διαφορετικής δυναμικής και επίσης όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται το ίδιο, ασχέτως του βαθμού δυσκολίας τους ή του βαθμού του μεταπτυχιακού διπλώματος, αφού αυτός δεν παίζει κανένα ρόλο.

Έτσι, κριτήριο της επιτυχίας δεν γίνεται τελικά η γνώση του αντικειμένου ή η αγάπη για τα παιδαγωγικά, αλλά το ποιος θα κάνει τις πιο πετυχημένες στρατηγικά κινήσεις.

Τα παραπάνω θα γίνονται όλο και εντονότερα όσο α. θα ξεχειλώνει περαιτέρω η τριτοβάθμια εκπαίδευση, β. όλοι θα ωθούνται στο κυνήγι όλο και περισσότερων τίτλων, ώστε να αποκτήσουν πολυπόθητα μόρια.

---

Μόνο η επαναφορά γραπτού διαγωνισμού, νομίζω, θα ανασχέσει αυτή την όλο και νοσηρότερη κατάσταση.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2021, 03:25:32 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:36 »

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #186 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 03:24:25 μμ »
Άραγε το Μαθηματικό Σάμου που ξεκινά με φοιτητές που στην πράξη δεν ξέρουν μαθηματικά, έχει τον ίδιο βαθμό δυσκολίας ως σχολή με αυτόν του Μαθηματικού Αθηνών ή του Μαθηματικό ΑΠΘ για να την βγάλει κανείς ή να πάρει υψηλό βαθμό; Μπαίνουν εξίσου δύσκολα θέματα στις εξεταστικές;

Αν όχι, να μια ακόμα στρέβλωση.

Αν μάλιστα ο απόφοιτος Σάμου έχει τη δυνατότητα να κάνει στο καπάκι και ένα μεταπτυχιακό με δίδακτρα π.χ. στα παιδαγωγικά (και τονίζω το με δίδακτρα, γιατί είναι κοινό μυστικό πως σε αυτά τα μεταπτυχιακά πολύ δύσκολα κάποιος δεν λαμβάνει εν τέλει το μεταπτυχιακό δίπλωμα)

στο τέλος του δρόμου προσπερνά τον απόφοιτο του Μαθηματικού Αθηνών (που πχ. αναβάλλει το μεταπτυχιακό λόγω ανάγκης βιοπορισμού) στους πίνακες και ας έχει πιθανότατα λιγότερες γνώσεις.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως το σύστημα Γαβρόγλου απλώς αθροίζει τυπικά προσόντα, τα οποία ως ένα βαθμό είναι "κούφια" εσωτερικά.

Εξισώνονται σχολές διαφορετικής δυναμικής και επίσης όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται το ίδιο, ασχέτως του βαθμού δυσκολίας τους ή του βαθμού του μεταπτυχιακού διπλώματος, αφού αυτός δεν παίζει κανένα ρόλο.

Έτσι, κριτήριο της επιτυχίας δεν γίνεται τελικά η γνώση του αντικειμένου ή η αγάπη για τα παιδαγωγικά, αλλά το ποιος θα κάνει τις πιο πετυχημένες στρατηγικά κινήσεις.

Τα παραπάνω θα γίνονται όλο και εντονότερα όσο α. θα ξεχειλώνει περαιτέρω η τριτοβάθμια εκπαίδευση, β. όλοι θα ωθούνται στο κυνήγι όλο και περισσότερων τίτλων, ώστε να αποκτήσουν πολυπόθητα μόρια.

---

Μόνο η επαναφορά γραπτού διαγωνισμού, νομίζω, θα ανασχέσει αυτή την όλο και νοσηρότερη κατάσταση.



Ναι γιατί στο γραπτό δνε είναι κούφια γνώση. Παπαγαλία εντελώς. Ένας διαγωνισμός είναι και θέμα τύχης . Κάποιος ξύπνησε καλά εκείνη τη μέρα και τα πήγε καλά, κάποιος στραβά και τα πήγε χάλια. Αλλά επειδή μιλάμε με γνώμονα την ποιότητα του εκπαιδευιτκού, τότε ας προχωρήσουμε σε άρση της μονιμότητας για όλους και σύνδεση αξιολόγησης με απολύσεις. Έτσι θα φεύγουν οι μη ικανοί και θα έχουν ευκαιρία και οι νεότεροι.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #187 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 03:27:50 μμ »
Ναι γιατί στο γραπτό δνε είναι κούφια γνώση. Παπαγαλία εντελώς. Ένας διαγωνισμός είναι και θέμα τύχης . Κάποιος ξύπνησε καλά εκείνη τη μέρα και τα πήγε καλά, κάποιος στραβά και τα πήγε χάλια. Αλλά επειδή μιλάμε με γνώμονα την ποιότητα του εκπαιδευιτκού, τότε ας προχωρήσουμε σε άρση της μονιμότητας για όλους και σύνδεση αξιολόγησης με απολύσεις. Έτσι θα φεύγουν οι μη ικανοί και θα έχουν ευκαιρία και οι νεότεροι.

Φοβάμαι πως παραφθείρετε τα επιχειρήματά μου και εδώ αλλά και σε άλλα σημεία όπου βρεθήκαμε σε διάλογο.

Όπως έγραψα και αλλού, η άρση της μονιμότητας θα είναι το τελειωτικό έγκλημα για την εκπαίδευση.

Άλλωστε ο θεσμός του αναπληρωτή ακριβώς αυτό δεν είναι στην πραγματικότητα; Η de facto άρση της μονιμότητας;

Όταν στους επόμενους πίνακες κάποιοι που είναι αναπληρωτές αυτή τη στιγμή πεταχτούν εκτός για 3 χρόνια, από κάποιους άλλους που θα φέρουν αμφιβόλου ποιότητας τυπικά προσόντα, αυτό δεν είναι στέρηση του δικαιώματος στην εργασία;

Προφανώς και θα πρέπει ένας γραπτός διαγωνισμός να συνδεθεί με συγκεκριμένο αριθμό διορισμών και να επαναλαμβάνεται με κανονικότητα.

ΥΓ. Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω να πεταχτούν σε κάποιον Καιάδα όσοι συνάδελφοι έχουν μεγάλη προϋπηρεσία και φάγαν την ψυχή τους από δω και από κει. Θα πρέπει, εννοείται, να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις. Ωστόσο η διαιώνιση της υπάρχουσας κατάστασης μόνο στα χειρότερα θα οδηγήσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2021, 03:57:29 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #188 στις: Δεκέμβριος 22, 2021, 06:51:10 μμ »

.....Εξισώνονται σχολές διαφορετικής δυναμικής και επίσης όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται το ίδιο, ασχέτως του βαθμού δυσκολίας τους ή του βαθμού του μεταπτυχιακού διπλώματος, αφού αυτός δεν παίζει κανένα ρόλο.
....
ΠΡΟΤΑΣΗ: Βαθμός μοριοδότησης πτυχίου = Βαθμός πτυχίου Χ ΕΒΕ σχολης.
Έτσι π.χ το 6 μπορεί να γίνει 7,2 αλλά και 4,8 ανάλογα με την ΕΒΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2021, 07:49:45 μμ από Lucifer »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #189 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 08:09:04 πμ »
Ναι γιατί στο γραπτό δνε είναι κούφια γνώση. Παπαγαλία εντελώς. Ένας διαγωνισμός είναι και θέμα τύχης . Κάποιος ξύπνησε καλά εκείνη τη μέρα και τα πήγε καλά, κάποιος στραβά και τα πήγε χάλια.
Κι εγώ τα ίδια έλεγα σ' ένα φίλο μου όταν έδωσα εισαγωγικές. Εκείνος είχε περάσει Ηλεκτρολόγους ΕΜΠ. Εγώ πουθενά. Είχε σαρώσει Μαθηματικά Φυσική Χημεία. Εγώ λευκές κόλλες. Εκείνος πανέξυπνος. Εγώ δεν τα 'παιρνα τα γράμματα. Το βασικό, όμως, είναι ότι ξύπνησα με το δεξί μάγουλο στο μαξιλάρι και στράβωσα. Δεν είναι λίγο. Μου 'κοψε όλη τη φόρα. Αλλ' αυτά που λες του 'πα. Επί λέξει. Του παπαγάλου να πούμε. Εγώ αητός. Δέσμες τότε. Τον τσάκισα μιλάμε. Δεν είχε πού να κρυφτεί. Βρήκε ένα αμφιθέατρο του ΕΜΠ και κρύφτηκε μαζί μ' άλλους ομοίους του τυχεράκηδες. Όπως οι ασεπίτες κρύφτηκαν απ' τη ντροπή τους σε κάτι δημόσια σχολειά με τους μαθητές τους μαζί. Ας όψεται. Δε με νοιάζει. Εγώ ξέρω. Δε μασάω εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2021, 08:17:00 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος eve eve

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #190 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:08:31 πμ »
Φοβάμαι πως παραφθείρετε τα επιχειρήματά μου και εδώ αλλά και σε άλλα σημεία όπου βρεθήκαμε σε διάλογο.

Όπως έγραψα και αλλού, η άρση της μονιμότητας θα είναι το τελειωτικό έγκλημα για την εκπαίδευση.

Άλλωστε ο θεσμός του αναπληρωτή ακριβώς αυτό δεν είναι στην πραγματικότητα; Η de facto άρση της μονιμότητας;

Όταν στους επόμενους πίνακες κάποιοι που είναι αναπληρωτές αυτή τη στιγμή πεταχτούν εκτός για 3 χρόνια, από κάποιους άλλους που θα φέρουν αμφιβόλου ποιότητας τυπικά προσόντα, αυτό δεν είναι στέρηση του δικαιώματος στην εργασία;

Προφανώς και θα πρέπει ένας γραπτός διαγωνισμός να συνδεθεί με συγκεκριμένο αριθμό διορισμών και να επαναλαμβάνεται με κανονικότητα.

ΥΓ. Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω να πεταχτούν σε κάποιον Καιάδα όσοι συνάδελφοι έχουν μεγάλη προϋπηρεσία και φάγαν την ψυχή τους από δω και από κει. Θα πρέπει, εννοείται, να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις. Ωστόσο η διαιώνιση της υπάρχουσας κατάστασης μόνο στα χειρότερα θα οδηγήσει.
"Όταν στους επόμενους πίνακες κάποιοι που είναι αναπληρωτές αυτή τη στιγμή πεταχτούν εκτός για 3 χρόνια, από κάποιους άλλους που θα φέρουν αμφιβόλου ποιότητας τυπικά προσόντα, αυτό δεν είναι στέρηση του δικαιώματος στην εργασία;".
Όσοι εμειναν τωρα εκτος απο το 2019-2023 δεν ειναο στερηση δικαιωματος στην εργασια δλδ; Ενώ οι υπολοιποι μαζευουν προϋπηρεσια και παντα θα βρισκονται μπροστα στον πίνακα απο οσους δεν εργαζονται αυτη τη τριετια;

Αποσυνδεδεμένος pskouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 409
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #191 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:13:07 πμ »
"Όταν στους επόμενους πίνακες κάποιοι που είναι αναπληρωτές αυτή τη στιγμή πεταχτούν εκτός για 3 χρόνια, από κάποιους άλλους που θα φέρουν αμφιβόλου ποιότητας τυπικά προσόντα, αυτό δεν είναι στέρηση του δικαιώματος στην εργασία;".
Όσοι εμειναν τωρα εκτος απο το 2019-2023 δεν ειναο στερηση δικαιωματος στην εργασια δλδ; Ενώ οι υπολοιποι μαζευουν προϋπηρεσια και παντα θα βρισκονται μπροστα στον πίνακα απο οσους δεν εργαζονται αυτη τη τριετια;

Έχετε γίνει όλοι δικαστές και κρίνεται τα πτυχία των συναδέλφων...
Εγώ που σύμφωνα με τα λεγόμενά σας δεν έχω αμφιβόλου ποιότητας πτυχία, και θέλω να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής γιατί αυτό προστάζει ο νόμος είμαι παράλογος; Εσείς τι είστε;

Καληνύχτα και και καλές σας γιορτές

Νικουλα και Κιμ πάτα το κουμπί... Δεν υπάρχει σωτηρία

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #192 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:25:07 πμ »
Κι εγώ τα ίδια έλεγα σ' ένα φίλο μου όταν έδωσα εισαγωγικές. Εκείνος είχε περάσει Ηλεκτρολόγους ΕΜΠ. Εγώ πουθενά. Είχε σαρώσει Μαθηματικά Φυσική Χημεία. Εγώ λευκές κόλλες. Εκείνος πανέξυπνος. Εγώ δεν τα 'παιρνα τα γράμματα. Το βασικό, όμως, είναι ότι ξύπνησα με το δεξί μάγουλο στο μαξιλάρι και στράβωσα. Δεν είναι λίγο. Μου 'κοψε όλη τη φόρα. Αλλ' αυτά που λες του 'πα. Επί λέξει. Του παπαγάλου να πούμε. Εγώ αητός. Δέσμες τότε. Τον τσάκισα μιλάμε. Δεν είχε πού να κρυφτεί. Βρήκε ένα αμφιθέατρο του ΕΜΠ και κρύφτηκε μαζί μ' άλλους ομοίους του τυχεράκηδες. Όπως οι ασεπίτες κρύφτηκαν απ' τη ντροπή τους σε κάτι δημόσια σχολειά με τους μαθητές τους μαζί. Ας όψεται. Δε με νοιάζει. Εγώ ξέρω. Δε μασάω εγώ.

Προφανώς και δεν ήσουν καλός μαθητής καθώς κανείς απίστευτα μεγάλα λογικά σφάλματα. Εγώ έγραψα 19350 στις πανελλήνιες και παρόλο αυτά αναγνωρίζω πως και ο παράγοντας τύχη διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο. Επίσης όσο λιγότερος θέσεις για όσο περισσότερους υποψήφιους σημαίνει ότι αυξάνεται ο παράγοντας τύχης. Ξέρω δύσκολο concept για να το καταλάβεις. Αν πχ για 1000 θέσεις διαγωνίζονται 40000 υποψήφιοι, αυτό σημαίνει ότι το παιχνίδι για πολλούς θα κριθεί σε μια σωστή ή λάθος απάντηση. Και ναι σε αυτά τα επίπεδα σφάλματος η τύχη είναι σημαντικός παράγοντας. Και πέρα από το ότι δεν αποδεικνύει τίποτα. Αν θεωρήσουμε ότι αποδεικνύει κάτι ο γραπτός τότε είπαμε τη λύση : αξιολόγηση με γραπτό όλων των μόνιμων κάθε 5 χρόνια και απόλυση όσων δεν περνούν ένα όριο. Εφόσον μας κοφτει η ποιότητα παροχής εκπαίδευσης και αυτή κρίνεται από το γραπτό.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #193 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:26:17 πμ »
1.

"Όσοι εμειναν τωρα εκτος απο το 2019-2023 δεν ειναο στερηση δικαιωματος στην εργασια δλδ; Ενώ οι υπολοιποι μαζευουν προϋπηρεσια και παντα θα βρισκονται μπροστα στον πίνακα απο οσους δεν εργαζονται αυτη τη τριετια;"

2.
"
Έχετε γίνει όλοι δικαστές και κρίνεται τα πτυχία των συναδέλφων...
Εγώ που σύμφωνα με τα λεγόμενά σας δεν έχω αμφιβόλου ποιότητας πτυχία, και θέλω να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής γιατί αυτό προστάζει ο νόμος είμαι παράλογος; Εσείς τι είστε;
"

----------

1. Αναφέρθηκα απλώς στην κατάσταση που θα δημιουργηθεί όταν ξανα-ανοίξουν οι πίνακες. Αναφέρθηκα δηλαδή στο μέλλον. Φυσικά το ίδιο έγινε και με την αλλαγή το 2019.

2. Δεν είπα ποτέ πως δεν θέλω να ανοίξουν οι πίνακες, να ανοίξουν αργότερα κτλ. Μιλώ γενικά για τη λογική του συστήματος αυτού.

----------

Αυτό που συνολικά λέω είναι πως η διατήρηση του υπάρχοντος συστήματος θα οδηγεί σε εκ περιτροπής εργασία / ανεργία επί διαδοχικών τριετιών πολλές εκατοντάδες συναδέλφων.

Κοινώς, μια τριετία θα δουλεύεις και μια τριετία θα περιμένεις, αν βρεθείς σε χαμηλότερη θέση λόγω κατάθεσης νέων προσόντων από άλλους υποψήφιους, ελπίζοντας -ψιλομάταια- πως θα ξαναπλασαριστείς ψηλά στους πίνακες.

Αυτό λέω. Και το λέω επειδή ελέχθη πως η επαναφορά του γραπτού διαγωνισμού καταπατά το δικαίωμα στην εργασία.

Κατά τη γνώμη μου, το παρόν σύστημα κάνει τα ίδια και χειρότερα.

Όπως φυσικά και η γενίκευση και "μονιμοποίηση" του θεσμού των αναπληρωτών...

Και φοβάμαι πως ο καιρός που θα διαπιστώσουμε τα παραπάνω δεν απέχει πολύ. Απέχει μέχρι τους επόμενους πίνακες.


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:29:19 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #194 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:32:31 πμ »
Ναι γιατί στο γραπτό δνε είναι κούφια γνώση. Παπαγαλία εντελώς. Ένας διαγωνισμός είναι και θέμα τύχης . Κάποιος ξύπνησε καλά εκείνη τη μέρα και τα πήγε καλά, κάποιος στραβά και τα πήγε χάλια. Αλλά επειδή μιλάμε με γνώμονα την ποιότητα του εκπαιδευιτκού, τότε ας προχωρήσουμε σε άρση της μονιμότητας για όλους και σύνδεση αξιολόγησης με απολύσεις. Έτσι θα φεύγουν οι μη ικανοί και θα έχουν ευκαιρία και οι νεότεροι.


Με το συμπαθειο αλλα στα περισσοτερα μνμ σου απαντας πολυ ανωριμα..ισως εισαι νεαρης ηλικιας ...προφανως και δεν εχεις δωσει ασεπ γιατι αν ειχες δωσει θα μας ελεγες αν προκειται για παπαγαλια.μαλλον ετσι το φανταζεστε οσοι δεν εχετε ιδεα περι γραπτου ασεπ..μονο παπαγαλια δεν ειναι ..σαφως και πρεπει να διαβασεις για να εχεις γνωσεις αλλα υπαρχει και διαβασμα χωρις παπαγαλια ξερεις..αυτο που λεμε εμπεδωσης!!


"Όταν στους επόμενους πίνακες κάποιοι που είναι αναπληρωτές αυτή τη στιγμή πεταχτούν εκτός για 3 χρόνια, από κάποιους άλλους που θα φέρουν αμφιβόλου ποιότητας τυπικά προσόντα, αυτό δεν είναι στέρηση του δικαιώματος στην εργασία;".
Όσοι εμειναν τωρα εκτος απο το 2019-2023 δεν ειναο στερηση δικαιωματος στην εργασια δλδ; Ενώ οι υπολοιποι μαζευουν προϋπηρεσια και παντα θα βρισκονται μπροστα στον πίνακα απο οσους δεν εργαζονται αυτη τη τριετια;


Αλλο να μεινει καποιος εκτος  λογω πλαστων η αγορασμενων πτυχιων και αλλου ειδους λαμογιων απο οπου κι αν προερχονται, κι αλλο επειδη δεν ξερει να συμπληρωνει μια αιτηση ή να εκδιδει ενα παραβολο σωστα,...ειδικα για τους πινακες γενικης οταν ήδη ειχε γινει ο κακος χαμος με τα παραβολα ειδικης που ειχαν προηγηθει κι επρεπε να εισαι πιο υποψιασμενος και προσεκτικος..


Έχετε γίνει όλοι δικαστές και κρίνεται τα πτυχία των συναδέλφων...
Εγώ που σύμφωνα με τα λεγόμενά σας δεν έχω αμφιβόλου ποιότητας πτυχία, και θέλω να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής γιατί αυτό προστάζει ο νόμος είμαι παράλογος; Εσείς τι είστε;

Καληνύχτα και και καλές σας γιορτές

Νικουλα και Κιμ πάτα το κουμπί... Δεν υπάρχει σωτηρία

Χρειαζεται να εισαι τιμητης οταν βλεπεις πτυχια χωρις κανενα απολυτως κριτηριο εισοδου -εξοδου στο προγραμμα του και με διδακτρα στο Θεο;;ελατε τωρα καποιοι...και να σου πω και κατι;;το συστημα Γαβρογλου -που στην πραγματικοτητα ειναι συστημα Διαμαντοπουλου με λιγοτερες αδικιες-θα μπορουσε να αγγιξει την τελειοτητα αν υπηρχε επιτροπη κρισης  κι αξιολογησης προσοντων κι οχι ολα σωρηδων .. για αυτο γραπτος..μονοι τους καποιοι επιβαλλουν τον γραπτο ..με την αξυπναδα τους!!!τωρα οσοι ηταν τυχεροι και διοριστηκαν μπραβο τους..παντα υπαρχουν κι οι τυχεροι...εγω παλι ειμαι με τους ικανους..
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:35:05 πμ από serton »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Άνοιγμα πινάκων...νέα ενημέρωση
« Απάντηση #195 στις: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:35:16 πμ »
Αν θεωρήσουμε ότι αποδεικνύει κάτι ο γραπτός τότε είπαμε τη λύση : αξιολόγηση με γραπτό όλων των μόνιμων κάθε 5 χρόνια και απόλυση όσων δεν περνούν ένα όριο. Εφόσον μας κοφτει η ποιότητα παροχής εκπαίδευσης και αυτή κρίνεται από το γραπτό.
Οι ασεπίτες κρίθηκαν ήδη και διορίστηκαν με το γραπτό. Εσύ;

ΥΓ: Μετά τις Δέσμες και στα πρώτα χρόνια εφαρμογής του νόμου Αρσένη για τις πανελλαδικές ήταν τόσο γελοία τα θέματα όπου όλη η Ελλάδα κυριολεκτικά έπιανε 19.500 μόρια. Απ' το 2000 και μετά για κάποια χρόνια συνέβαινε αυτό το παράλογο. Πότε έδωσες εσύ;

ΥΓ2: Σε ξαναρώτησα μα δεν απάντησες. Συμμετείχες σε γραπτό ΑΣΕΠ; Αν ναι, πώς τα πήγες;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2021, 10:44:43 πμ από leon. »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 279
Σύνολο: 294

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.