*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων  (Αναγνώστηκε 5545 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

eleftheria

  • Επισκέπτης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2006, 02:05:55 μμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 10, 2006, 02:13:04 μμ »
Λογικό και επόμενο μου ακούγεται
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος Pepe Le Kout

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Φύλο: Άντρας
  • καθηγητής πε19
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 10, 2006, 06:42:13 μμ »
Για τους Γυμναστές, τους μουσικούς και τους καθηγητές Ξένων γλωσσών έτσι και αλλιώς ίσχυε αυτό.
Το σημαντικό είναι για τους Πληροφορικούς, που πλέον και επίσημα μπαίνουν στα δημοτικά!  :)

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 10, 2006, 07:01:21 μμ »
Το σημαντικό είναι για τους Πληροφορικούς, που πλέον και επίσημα μπαίνουν στα δημοτικά!  :)

Μα συγνώμη αλλά ήδη γνωρίζω ΠΕ19-ΠΕ20 μόνιμους καθηγητές που διδάσκουν και σε Δευτεροβάθμια αλλά και Πρωτοβάθμια (ολοήμερα).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 10, 2006, 09:53:47 μμ »
Το σημαντικό είναι για τους Πληροφορικούς, που πλέον και επίσημα μπαίνουν στα δημοτικά!  :)

Μα συγνώμη αλλά ήδη γνωρίζω ΠΕ19-ΠΕ20 μόνιμους καθηγητές που διδάσκουν και σε Δευτεροβάθμια αλλά και Πρωτοβάθμια (ολοήμερα).

 Με τους δυο προηγούμενους νόμους 2817/2000 και 2986/2002 μπορούσαν να μετακινηθούν για συμπλήρωση ωραρίου καθηγητές Αγγλικής, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και Φυσικής Αγωγής
 Επειδή από τη επόμενη χρονιά θα προστεθούν Γερμανικά και Γαλλικά στο κανονικό πρόγραμμα του Δημοτικού ενώ υπήρχαν και σχολεία που δεν είχαν εκπαιδευτικό για την πληροφορική στο ολοήμερο επεκτάθηκε η ρύθμιση και για τους υπόλοιπους (Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, και Πληροφορικής).
 Οποιαδήποτε μετακίνηση, αυτών των ειδικοτήτων, γινόταν μέχρι τώρα ήταν έξω από τα όρια του νόμου και μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αρνηθει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2006, 10:51:28 μμ από momos »
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 13, 2006, 12:51:47 μμ »
Το άσχημο συνάδελφε "momos" δεν είναι μόνο ότι γίνονται λάστιχο όλες οι παραπάνω κοινές ειδικότητες της Α/θμιας και Β/θμιας.
(Σημείωση: με τους παραπάνω νόμους λάθος αναφέρεις ότι γινόταν για τη Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες. Γινόταν μόνο στα ΤΑΔ και στην Α/θμια για τους γυμναστές. Οχι σε κάθε κανονικό σχολείο της Β/θμιας. Αν κάνω λάθος δείξε μου το σχετικό άρθρο, σε παρακαλώ.)

Το επιπλέον ανησυχητικό είναι η επόμενη παράγραφος β του ίδιου άρθρου (21) και νόμου που στο site της αλφαβήτα τους πέρασε ξώφαλτσα.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
β)  Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία [adion: ίδιας βαθμίδας ή όχι?]   του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»[/b]   

Εδώ υποκρύπτεται έντεχνα η δυνατότητα μετακίνησης των άλλων ειδικοτήτων (θεολόγου, φιλόλογου, μαθηματικού, κλπ) προς τα Δημοτικά ώστε να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Το αφήνουν να αποτελεί "θέμα ερμηνείας νόμου" και είδος "κραςςς τεστ" θα έλεγα.

Πως μεταφράζεις συνάδελφε "momos" την παραπάνω παράγραφο? (σε έχω ήδη ρωτήσει και ΕΔΩ).

Οταν λέει ο νόμος παραπάνω "...για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία" εσύ πως τον ερμηνεύεις? Σε σχολεία της ίδιας βαθμίδας ή και διαφορετικής?. Εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν μπορεί να ερμηνευτεί όπως εξυπηρετεί το δημόσιο?
 Αν η ερμηνεία του νόμου "βολεύει" την διαφορετική βαθμίδα αυτόματα καταργούνται οι βαθμίδες εκπαίδευσης τουλάχιστον για τις δυσπρόσιτες περιοχές, δηλαδή αυτό που αναφέρεις παραπάνω "...μέχρι τώρα ήταν έξω από τα όρια του νόμου και μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αρνηθει."

Μην με ξαναερωτήσεις αν "είναι κακό αυτό"? Την απάντηση την ξέρουν όσοι δουλεύουν στα βουνά "παντός καιρού" και όχι εμείς οι βολεμένοι της πόλης.
Αναμένω πρώτα την απάντησή σου και μετά συζητάμε ...νηφάλια για την τυχόν επέκταση των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
---------------------------

Ενα άλλο "έξυπνο" σημείο που θέλει "κοινό αριθμητικό νου" είναι ότι αν διορίσουν υπεράριθμους στα δημοτικά στις παραπάνω ειδικότητες τότε θα πρέπει να κάνουν και τις 24 ώρες τους στη Β/θμια (και όχι 21 όπως θα εκαναν αν διορίζονταν εκεί).
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διορίσουν 80 διορίζουν 70 (1/8 η διαφορά "κέρδους") και πετυχαίνουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς "πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο".
Το πιάσατε το υπονοούμενο?

...απὀψεις μου άλλωστε.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2006, 01:22:58 μμ από adion »

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 13, 2006, 03:44:27 μμ »

Ενα άλλο "έξυπνο" σημείο που θέλει "κοινό αριθμητικό νου" είναι ότι αν διορίσουν υπεράριθμους στα δημοτικά στις παραπάνω ειδικότητες τότε θα πρέπει να κάνουν και τις 24 ώρες τους στη Β/θμια (και όχι 21 όπως θα εκαναν αν διορίζονταν εκεί).
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διορίσουν 80 διορίζουν 70 (1/8 η διαφορά "κέρδους") και πετυχαίνουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς "πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο".
Το πιάσατε το υπονοούμενο?

...απὀψεις μου άλλωστε.



Μπορεί στη δευτεροβάθμια να είναι 21 ώρες αντί για 24 της πρωτοβάθμιας αλλά επίσης εκεί η διδακτική ώρα είναι 45' αντί για 40' (πρωινό πρόγραμμα) ή 35' (ολοήμερο) που είναι στην πρωτοβάθμια. Επομένως οι ωρολογιακές ώρες είναι περίπου οι ίδιες.

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 13, 2006, 03:48:39 μμ »
Τα πολλά στην άλλη απάντηση

Μην με ξαναερωτήσεις αν "είναι κακό αυτό"? Την απάντηση την ξέρουν όσοι δουλεύουν στα βουνά "παντός καιρού" και όχι εμείς οι βολεμένοι της πόλης.

Δεν ξέρω αν εσύ νιώθεις βολεμένος αλλά εγώ δεν αισθάνομαι βολεμένος ανεξάρτητα από ποιο σχολείο ή περιοχή δούλεψα ή δουλεύω. Και είμαι κα γενικώς  "παντός καιρού" με επιλογή μου  8)

... με τους παραπάνω νόμους λάθος αναφέρεις ότι γινόταν για τη Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες. Γινόταν μόνο στα ΤΑΔ και στην Α/θμια για τους γυμναστές. Οχι σε κάθε κανονικό σχολείο της Β/θμιας. Αν κάνω λάθος δείξε μου το σχετικό άρθρο, σε παρακαλώ...


Η ρύθμιση ισχύει  για όλους. Μπορείς να δεις:

1566/1985 Άρθρο 4 παρ. 12
2817/2000 Άρθρο 8 παρ. 1
2986/2002 Άρθρο 9 παρ. 10

Εφαρμοζόταν συνήθως σε συναδέλφους των ΤΑΔ γιατί αυτοί "φαινομενικά" είχαν ώρες για διάθεση...
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 13, 2006, 05:42:12 μμ »
Αγαπητέ Χρίστε

Αχ! Αχ!  Ακόμη περιμένω την απάντησή σου στο επίμαχο σημείο της διαφωνίας μας. Στην παράγραφο β εννοώ. Δεν νομίζεις, για να τελειώνουμε, ότι επιδέχεται διαφορετικής ερμηνείας που ενδέχεται να γίνει και κατάχρηση?

Νάσαι καλά. Πολύ ωραίο το site σου.

----------------------------------------
Ασχετο:
Το Χρίστος προέρχεται από το ρηματικό επίθετο του "χρίζω"? (όπως π.χ. χρίσμα, επίχρισμα, κλπ. Εχει το ίδιο "έτυμον" με το χριστιανός?).
Το Χρήστος? (έχει ρίζα από το χρήζω? (όπως π.χ. "χρήζει βοηθείας").

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 14, 2006, 08:56:03 μμ »
Αγαπητέ Χρίστε
Αχ! Αχ!  Ακόμη περιμένω την απάντησή σου στο επίμαχο σημείο της διαφωνίας μας. Στην παράγραφο β εννοώ. Δεν νομίζεις, για να τελειώνουμε, ότι επιδέχεται διαφορετικής ερμηνείας που ενδέχεται να γίνει και κατάχρηση?

Έχεις δίκιο αγαπητέ Αθανάσιε...

...Κατάχρηση  ???  μπορεί να γίνει όπως και σε πολλά άλλα πράγματα.
Βέβαια μιλάμε για μια ρύθμιση που δεν εφαρμόστηκε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια κι αν θες την εκτίμησή μου δεν θα εφαρμοστεί και στο μέλλον. Κι αυτό όχι γιατί την έκανε ανενεργή κάποιο εκπαιδευτικό κίνημα- σε πληροφορώ κανείς δε ασχολήθηκε-

Για να μην μείνει όπως η πρόκληση αναπάντητη...   :)
 
Αχ! Αχ!  Ακόμη περιμένω την απάντησή σου στο επίμαχο σημείο της διαφωνίας μας....
...ας κάνουμε  μια “υπόθεση εργασίας”  για να δούμε τα αποτελέσματα της επίμαχης διάταξης όπως εγώ τα βλέπω και τα αντιμετωπίζω...

Ας πάμε σε μια δυσπρόσιτη περιοχή, ένα νησάκι π.χ. που έχει το Δημοτικό του και το Γυμνάσιό του. Εκεί έχουν εξαντλήσει οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί το ωράριό τους, έχουν εξαντλήσει και  τις προβλεπόμενες υπερωρίες, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι γιοκ και λείπουν κάποιες ώρες Μαθηματικών.

Ε! λοιπόν δε  θεωρώ ότι έγινε κανένα έγκλημα κατά των εργασιακών μας σχέσεων -ποιες είναι αυτές άραγε; -  ούτε ότι θα γίνει η κερκόπορτα που θα οδηγήσει στην κατάρρευση  !!! των βαθμίδων της εκπαίδευσης αν ένας δάσκαλος που του περισσεύουν ώρες κάνει μαθηματικά στο Α1 του Γυμνασίου ή ένας Μαθηματικός στο Στ1 του Δημοτικού.

Το μεγάλο πρόβλημα για μένα θα είναι αν θα μπορούν να το κάνουν και αν μαθαίνουν τα παιδιά κι όχι αν θα χαλάσουν τα όποια στεγανά  ???  ???   ??? των βαθμίδων της εκπαίδευσης.

Βέβαια αυτό που σου αναφέρω ως απάντηση είναι αποτέλεσμα ενός τρόπου προσέγγισης των προβλημάτων του σχολείου - εκπαίδευσης που προσωπικά εδώ και χρόνια ακολουθώ. Να τα βλέπω και να τα ερμηνεύω όχι με τη λογική του "συμφέροντος της υπηρεσίας" ούτε με  τη λογική του "ατομικού συμφέροντος - βολέματος οποιουδήποτε συναδέλφου" ούτε κάτω από ένα "κλαδικό πατριωτισμό"  αλλά βάζοντας πρώτα το συμφέρον των παιδιών.
 Ίσως αυτό είναι λάθος μου....  :-\ αλλά να το ξέρεις, αν δεν έχουμε την ίδια οπτική θα αντιπαραθέτουμε σενάρια φανταστικά όπως το παραπάνω ή και πραγματικά και θα οδηγούμαστε σε άλλες εκτιμήσεις, θα παλεύουμε διαφορετικούς "εχθρούς" ή με διαφορετικό τρόπο τον ίδιο "εχθρό".  :)

...Πολύ ωραίο το site σου.

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Προσπαθώ να μην είμαι ανώνυμος στο χάος του ίντερνετ και το ίδιο κάνεις απ' ότι είδα κι εσύ με πολύ επιτυχία στις δικές σου σελίδες. Μπράβο σου κι αυτό δεν είναι μια τυπική ανταλλαγή φιλοφρονήσεων.

Ασχετο:
Το Χρίστος προέρχεται από το ρηματικό επίθετο του "χρίζω"? (όπως π.χ. χρίσμα, επίχρισμα, κλπ. Εχει το ίδιο "έτυμον" με το χριστιανός?).
Το Χρήστος? (έχει ρίζα από το χρήζω? (όπως π.χ. "χρήζει βοηθείας").
;D
[άσχετο ]Έφαγα πολύ ξύλο στην Τετάρτη Δημοτικού και πήρα πολλά μηδενικά στην ορθογραφία για να μάθω να γράφω Χρίστος και όχι Χρήστος. Επέμενε ο δάσκαλός μου ότι “έτσι  πρέπει”. Δεν ξέρω αν είχε εμβαθύνει ετυμολογικά τόσο πολύ αλλά εμένα από τότε μου έμεινε κουσούρι...  8)  [/άσχετο]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2006, 08:59:05 μμ από momos »
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 15, 2006, 10:25:34 πμ »
Είδες λοιπόν που η παραπάνω παράγραφος β πολύ εύκολα μεταφράζεται κατά το δοκούν.

Υπέθεσες τα παρακάτω Χρίστο:
Παράθεση
Ας πάμε σε μια δυσπρόσιτη περιοχή, ένα νησάκι π.χ. που έχει το Δημοτικό του και το Γυμνάσιό του...λείπουν κάποιες ώρες Μαθηματικών.
Ε! λοιπόν δε  θεωρώ ότι έγινε κανένα έγκλημα κατά των εργασιακών μας σχέσεων -ποιες είναι αυτές άραγε; -  ούτε ότι θα γίνει η κερκόπορτα που θα οδηγήσει στην κατάρρευση  !!! των βαθμίδων της εκπαίδευσης αν ένας δάσκαλος που του περισσεύουν ώρες κάνει μαθηματικά στο Α1 του Γυμνασίου ή ένας Μαθηματικός στο Στ1 του Δημοτικού
Πρόσεξε τώρα τι απαντήσεις, θεωρώ, ότι θα λάβεις και εσύ αλλά και η πολιτεία, στην παραπάνω υπόθεσή σου:

Από Μαθηματική Εταιρεία ή Σύλλογο Μαθηματικών:
Από πότε εξειδικεύθηκε ο δάσκαλος στα μαθηματικά ώστε να διδάσκει την ύλη της Β/θμιας Εκπ/σης?  Δεν φθάνει που μας τους στέλνετε κουμπούρες χωρίς να μπορούν να κάνουν μια πράξη στο μυαλό τους, θέλετε τώρα να διδάξετε και εξειδικευμένα μαθήματα?

Από σύλλογο Γυμναστών (αν "τολμούσες" να υποθέσεις κάτι αντίστοιχο)
Από πότε εξειδικεύθηκε ο δάσκαλος στην προστασία του παιδιού από μυοσκελετικές καταπονήσεις και στην εκμάθηση αυτού "περίπλοκων κινητικών και προσαρμοστικών δεξιοτήτων" που απαιτεί το Αναλυτικό Πρόγραμμα Φ.Α. από την Α' Δημοτικού μέχρι Γ' Λυκείου? (και πολλά άλλα φυσικά)

Από ντόπιους γονείς που ξέρουν να απαιτούν:
Δεν φτάνει, αγαπητή και απομακρυσμένη Πολιτεία που μας ξέχασες σε αυτό τον έρημο τόπο και έχεις διώξει στις πόλεις όλους τους νέους μας, έχεις το θράσσος τώρα να μας λες ότι δεν μπορείς να παρέχεις στα ελάχιστα εναπομείναντα παιδιά μας τις σωστές γνώσεις όπως κάνεις (?) και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
 
Γονιός στη περίπτωση που δάσκαλος έκανε Φ.Α.:
Αντί αυτού μιλάει ο Κούγιας (θα δεχόταν αμισθί, μιας και το θέμα "πουλάει"): Επειδή το σοβαρό ατύχημα που προκαλέσατε στο παιδί τού εντολέα μου προήλθε από άγνοια του διδάσκοντος κάνω αγωγή εναντίον του δασκάλου, εναντίον της Δ/νσης που το ενέκρινε και εναντίον του Υπουργείου Παιδείας. Απαιτώ χρηματική αποζημίωση ίσης αξίας με το κτήριο του Υπουργείου (" θα του πάρω και το σπίτι" δεν είπε για τον Λαζόπουλο)

Αστεία φαίνονται μεν όλα τα παραπάνω αλλά μην τα θεωρείς Χρίστο, ότι είναι αδύνατον να συμβούν. Ιδιαίτερα όταν άνεργοι πτυχιούχοι θα έτρεχαν και στο τελευταίο χωριό για να διδάξουν και να βγάλουν ένα μικρό, έστω, μισθό.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2006, 10:42:56 πμ από adion »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 535
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.