*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 134991 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PANAGIWTA_K

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #336 στις: Μάιος 22, 2022, 03:26:01 πμ »
Ο γραπτός πρέπει να μπει κάποια στιγμή αλλά χρειάζεται χρόνος για να οργανωθεί. Σε αντίθετη περίπτωση θα ευνοηθούν στο μέλλον αυτοί που δεν καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο στις σπουδές. Θα στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά ενώ θα πληρώνουν και για τα του προσοντολογίου έτοιμα όλα στο πιάτο με τον λιγότερο κόπο. Όταν κάποιος αγωνίζεται και διαβάζει δεν θα δυσκολεύεται να γράψει καλά και στο γραπτό.

Κατά τη γνώμη μου όμως το υπουργείο αλλού αποσκοπεί με την συζήτηση για αλλαγή του συστήματος προσλήψεων. Απλά θέλει να δώσει σε αυτούς που υποσχέθηκε περισσότερα μπόνους για τα κοινωνικά κριτήρια και τον γραπτό θα τον μεταθέσει αργότερα και ίσως και να μην τον εφαρμόσει στην πράξη ποτέ. Εδώ άλλωστε υπάρχει και το παράλογο. Από τη μία υπάρχει μία συντηρητική κυβέρνηση που ΄΄θέλει΄΄ με τον γραπτό να βοηθήσει ΄΄τα παιδιά του λαού΄΄ και από την άλλη οι ΄΄αριστεροί ή προοδευτικοί΄΄ που ακούνε γραπτό και βγάζουν σπυριά.

Όταν ψήφιζαν στην προηγούμενη κυβέρνηση το νόμο με το προσοντολόγιο είχα στείλει στους βουλευτές τον προβληματισμό μου και προέβλεπα εξαγορά των προσόντων από τους κατέχοντες.

Τι σχεση εχει η δεξια και η αριστερα με τον γραπτό; Σας πληροφορω πως ειχαμε δεξια όταν εγιναν οι παρανομιες σε γραπτους διαγωνισμους 2004, 2006 και 2008, για τις οποίες ακομα τρεχουμε στα δικαστηρια.Για όσους δε γνωρίζουν, ο τοτε νομος οριζε πως πρωτα εξαντλείται ο πίνακας των επιτυχόντων κάθε ειδικότητας από όπου αντλούνται οι αναπληρωτές και μετά ξεκινα ο ενιαίος, πραγμα που δεν ισχυσε ποτε αφου πολλοί που δεν είχαν επιτυχία σε ΑΣΕΠ πηγαν αναπληρωτες ενω επιτυχοντες δεν κληθηκαν ποτε. Μιλαμε για καραμπινάτη παρανομία επί της οποίας έχει εκδωθεί απόφαση από το ΣτΕ, την οποία απόφαση κάνουν πως ξεχνούν στο υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:30:34 »

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #337 στις: Μάιος 22, 2022, 07:51:40 πμ »
.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #338 στις: Μάιος 22, 2022, 10:08:39 πμ »
Δεν καταλαβαίνω τη γενίκευση: το διδακτορικό ή μεταπτυχιακό  ειναι σιγουρα αγορασμενο; Αποκλείεται να το εχει καποιος με την αξία του; Μαθατε μια κουβεντα και την κοπανατε ολη τη ωρα για μειωσετε τους αλλους. Η δικη μου η αισθηση ειναι- και το λεω ξεκαθαρα χωρις να κρατω τα προσχηματα, όπως και οι περισσοτεροι εδω περα μεσα βεβαια -πως τα ατομα που θελουν τον γραπτό ειναι εκεινα που σκοπεύουν με θεμιτα η αθεμιτα μεσα να προσπερασουν συναδελφους που ειτε εχουν προυπηρεσια είτε εχουν πτυχια. Το να διεκδικεις μια θεση στην εργασια δεν ειναι κακο αλλα το να υποτιμας τον αλλον επειδη σε συμφερει ετσι ειναι. Για το θεμα των ασεπιτων που εθεσα, το προσπερασαμε γρηγορα, γιατι δε μας νοιαζει και πολύ αν δε θίγονται τα δικα μας συμφεροντα...

Όχι, δεν είναι βεβαίως όλα "αγορασμένα".

Ωστόσο:

1. Είναι γεγονός πως όποιος μπει σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα αποφοιτήσει κιόλας από αυτό, ασχέτως της προσπάθειάς του;

ΝΑΙ.

Κατά 95% σε όσα είναι δωρεάν και κατά 99,99% σε όσα είναι με δίδακτρα. Όλοι λοιπόν παίρνουν τα μόρια.


2. Είναι γεγονός πως μοριοδοτούνται ακριβώς το ίδιο όλα τα μεταπτυχιακά, δεν πάει να είναι μονοετή ή διετή, να το τέλειωσε ο ένας με 9 και ο άλλος κακήν κακώς με 7;

ΝΑΙ.

Τίποτα δεν παίζει ρόλο, όλοι από 20 μόρια. Όλα στην ίδια χοάνη.


3. Είναι πλέον διαδεδομένη πρακτική να δίνουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές τις εργασίες τους σε τρίτους, ώστε να τις εκπονήσουν;

ΝΑΙ.

Γεμάτο είναι το ίντερνετ και το facebook με σχετικές αγγελίες και όποιος είναι σε επαφή με το πανεπιστήμιο τα τελευταία χρόνια γνωρίζει πως πρόκειται για μια πρακτική που όλο και διευρύνεται.


4. Υπάρχει κάποιο αντικειμενικό θεσμικό σύστημα που ρυθμίζει καθολικά την επιλογή υποψηφίων διδακτόρων;

ΟΧΙ.

Παίζει ρόλο η προσωπική γνωριμία με κάποιον καθηγητή ώστε να επιλεγείς;

Τις περισσότερες φορές ΝΑΙ.

Υπάρχει λοιπόν ισότητα ευκαιριών; ΟΧΙ.


5. Υπάρχει διαβάθμιση στην ποιότητα των διατριβών που εκπονούνται;

ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

Άλλωστε, άλλες βαθμολογούνται με Άριστα και άλλες με Λίαν Καλώς.

Άλλες είναι πολύ σοβαρές διατριβές και άλλες γελοίες (ρίξτε περί αυτού μια ματιά στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών). Υπάρχει κανένας που τις αξιολογεί συγκριτικά;

Αποτυπώνεται κάπου αυτό στα μόρια; ΟΧΙ.

Όλοι παίρνουν 40 μόρια και στις περισσότερες περιπτώσεις διορίζονται.


=========

Θίγουν όλα τα παραπάνω όσους από εμάς κοπιάσαμε πραγματικά για τις μετά το πτυχίο σπουδές μας;

ΝΑΙ, ΜΑΣ ΘΙΓΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ.

=========


Πρόκειται για πάρα πολλές αδικίες μαζεμένες και κρυμμένες - προσωρινά - κάτω από το χαλάκι. Η παράταση του προσοντολογίου θα διευρύνει περαιτέρω όλα τα παραπάνω.

Για αυτό και η μόνη λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός, δίχως βέβαια τα παραθυράκια που άνοιγαν οι κυβερνήσεις για να τον ακυρώσουν.

Και γιατί άραγε τα άνοιγαν;

Mήπως γιατί χαλούσε το βόλεμα, το οποίο και πάλι επανήλθε με το προσοντολόγιο;

Μήπως επειδή ο γραπτός είναι το πιο δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα, το οποίο δεν επιτρέπει όλες αυτές τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα;

 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2022, 10:17:11 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος alex1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #339 στις: Μάιος 22, 2022, 10:24:11 πμ »
Θα συμφωνήσω στα πιο πολλά..όπως και όταν ειμασταν στις σχολές τυχαία άτομα από παρατάξεις που δεν είχαν καμία επαφή με τα μαθήματα πέρναγαν άνετα έχοντας τα θέματα πιο πριν.. χρειάζεται γενικά μια αλλαγή όχι μόνο στην πρόσληψη όπως και στην συνταξιοδότηση..θα έπρεπε καθηγητές να μην βγαίνουν σύνταξη στα 60-65-67...ούτε να χρειάζομαι ΑΣΕΠ κάθε δύο τρία χρόνια για αν γίνω αναπληρωτής

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:30:34 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #340 στις: Μάιος 22, 2022, 10:47:26 πμ »
Dume τα είπες όλα!Συμφωνώ απολύτως!!!

Αποσυνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #341 στις: Μάιος 22, 2022, 11:31:38 πμ »
Ωραία όλα αυτά, αλλά πιστεύετε ότι και σε γραπτό διαγωνισμό δεν θα μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά και διδακτορικά;
Ίσως με λιγότερα μόρια αλλά θα μοριοδοτούνται.

Από την άλλη αν κάποιος είναι τόσο φοβερός και κάνει άριστο διδακτορικό γιατί να φύγει από το Πανεπιστήμιο και τη Σχολή με την οποία συνεργάστηκε; Εγώ δεν θα έφευγα.

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #342 στις: Μάιος 22, 2022, 12:04:12 μμ »
μπορείς να το αποδείξεις?
Άν όχι
απλά συκοφαντείς
Δε θα υστερεί απλά και δε το καταλαβαίνεις γιατί δεν έχεις δώσει ποτε ασεπ
πάντα θεωρείται δεδομένο ότι θα γράψετε καλά

για μενα αποτελει αποδειξη -ηθικη τουλαχιστον- σε καποια τουλαχιστον του  εξωτερικου οτι οποιος τα πηρε τρεμει χειροτερα απο τον διαολο το λιβανι να εξεταστουν προφορικα στην γλωσσα που το απεκτησαν  βλεπε καποοι wannabe(πολυχρησιμοποιημενη λεξη τον τελευταιο καιρο) διευθυντες εκπαιδευσης που καταθετουν στο ΣΤΕ αιτηση να ακυρωθει η διαταξη και να μην εξεταστουν στην ξενη γλωσσα αποκτησης του πτυχιου..αν ολα ειναι καλως καμωμενα γιατι προσπαθουν να το αποφυγουν;

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #343 στις: Μάιος 22, 2022, 01:07:33 μμ »
  βλεπε καποοι wannabe(πολυχρησιμοποιημενη λεξη τον τελευταιο καιρο) διευθυντες εκπαιδευσης

αυτό που κάποιοι τα ξέρουν όλα και προσβάλλουν ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ (ξαναλέω) κάποιους σχολιαστές και την ακούνε τελικά,   χωρίς να είναι σε θέση να απαντήσουν τίποτα εύστοχο , αποδεικνύεται περίτρανα από ενασχόληση με -μεταπήδηση σε θέματα που ουτε καν υποψιάζονται τι παίζει  -και είναι φανερό πως στην απεξω δεν γνωρίζουν πρόσωπα , πράγματα , διαδικασίες- πλάκα έχει... ναι, για τις κρίσεις διευθυντών εκπαίδευσης αυτό είναι το μείζον ! καλοφάγωτο το σανό.

Τι σχεση εχει η δεξια και η αριστερα με τον γραπτό; Σας πληροφορω πως ειχαμε δεξια όταν εγιναν οι παρανομιες

όπως τα λες. τα βλεπεις χωρίς παρωπίδες (ακόμα και τώρα τα τελευταία τρία χρόνια οι μεθοδεύσεις και η διοικητική αλητεία δεν έχει πάτο σε πολλά ζητήματα πέρα από το φλέγον και θεμελιώδες του διορισμού) . καλή τύχη να έχετε . και μόνο η αναφορά σε γραπτό τώρα που πλησιάζουν εκλογές και διορισμοί...

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #344 στις: Μάιος 22, 2022, 05:27:16 μμ »
αυτό που κάποιοι τα ξέρουν όλα και προσβάλλουν ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ (ξαναλέω) κάποιους σχολιαστές και την ακούνε τελικά,   χωρίς να είναι σε θέση να απαντήσουν τίποτα εύστοχο , αποδεικνύεται περίτρανα από ενασχόληση με -μεταπήδηση σε θέματα που ουτε καν υποψιάζονται τι παίζει  -και είναι φανερό πως στην απεξω δεν γνωρίζουν πρόσωπα , πράγματα , διαδικασίες- πλάκα έχει... ναι, για τις κρίσεις διευθυντών εκπαίδευσης αυτό είναι το μείζον ! καλοφάγωτο το σανό.


ναι ολα τα ξερουμε περισσοτερο απ σενα..πλακα εχεις εσυ..η μαλλον ειχες γιατι οταν κατι επαναλαμβανεται διαρκως χανει και το αστειο του πραγματος και περναει στο φασμα του φαιδρου!!!

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #345 στις: Μάιος 22, 2022, 05:39:21 μμ »
μάθε σε πρώτη φάση να βάζεις το σχόλιό σου έξω από την παράθεση...  ;D

περισσότερα από σένα σίγουρα ξέρω με βάση αυτά που γράφεις . και άλλοι όπως βλέπουμε από τα σχόλιά τους.

κατά τα λοιπά θα μας πεις ανοίγοντας άλλο νήμα για τους διευθυντές εκπαίδευσης; ενδιαφέρομαι πολύ.

Ωραία όλα αυτά, αλλά πιστεύετε ότι και σε γραπτό διαγωνισμό δεν θα μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά και διδακτορικά;
Ίσως με λιγότερα μόρια αλλά θα μοριοδοτούνται.

Από την άλλη αν κάποιος είναι τόσο φοβερός και κάνει άριστο διδακτορικό γιατί να φύγει από το Πανεπιστήμιο και τη Σχολή με την οποία συνεργάστηκε; Εγώ δεν θα έφευγα.

Όπως αναφέρθηκε (από πολλούς) η στρέβλωση ξεκινησε νωρίς. φυσικά και θα μετράνε. εδώ είναι ανήκουστο να μετράνε τα κοινωνικά κριτήρια (σε ένα βαθμό λελογισμένα θα ήταν δίκαιο, αλλά δεν το βλέπω). Αναφορικά με το Πανεπιστήμιο : ποιος σου είπε ότι κάνοντας διδακτορικό πιάνεις θέση στο Πανεπιστήμιο και δεν την αφήνεις;;;;; Δεν ισχύει, εκεί να δεις ιστορίες τρέλας. Σκέψου ότι ίσως είναι πιο εύκολο (όχι η καλύτερη λύση, μεγάλη συζήτηση) να διοριστείς και μετά να φύγεις ΕΔΙΠ (ξαναλέω : άλλα μεγάλα ζητήματα). Αλλά αρκετοί το κάνουν. Δικαιοσύνη για ολους δεν έχει, αλλά ξαναλέω το ΥΠΑΙΘ είναι παράλογο και άδικο σε πολλά, δεν βρίσκεις άκρη. Θέλει να το τρέχεις δικαστικά . Εκεί έκαναν λάθος ίσως οι του 2008, έπρεπε ΟΛΟΙ ΑΜΕΣΑ να το τρέξουν. Τι να πεις...

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #346 στις: Μάιος 22, 2022, 05:45:48 μμ »

Πρόκειται για πάρα πολλές αδικίες μαζεμένες και κρυμμένες - προσωρινά - κάτω από το χαλάκι. Η παράταση του προσοντολογίου θα διευρύνει περαιτέρω όλα τα παραπάνω.

Για αυτό και η μόνη λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός, δίχως βέβαια τα παραθυράκια που άνοιγαν οι κυβερνήσεις για να τον ακυρώσουν.

Και γιατί άραγε τα άνοιγαν;

Mήπως γιατί χαλούσε το βόλεμα, το οποίο και πάλι επανήλθε με το προσοντολόγιο;

Μήπως επειδή ο γραπτός είναι το πιο δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα, το οποίο δεν επιτρέπει όλες αυτές τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα;

 


Δυστυχώς (για την πραγματικότητα) και ευτυχώς (για την αντίληψή σου των πραγμάτων) έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Να ξέρεις ότι όλα αυτά ισχύουν και εντός . Στο εύχομαι να να δείτε μπροστά σας , αφού λυθεί το μείζον του διορισμού, και να σοβαρευτεί επί των ημερών υπηρεσίας σας το υπουργείο . Όπως είπες , στο ΕΚΤ είναι όλα αναρτημένα (τα ελληνικά τουλάχιστον, τα βαλκανικά μπορεί και να ωχριούν μπροστά σε μερικές εργασιούλες επιπέδου προτζεκτ αλά παλαιά α' λυκείου).

Ο διαγωνισμός πολεμήθηκε και ακυρώθηκε στην πράξη από την πολιτική ηγεσία- από τους συνδικαλιστές μόνον ον πρώτος ΑΣΕΠ (ασήμαντο μπροστά στις φάμπρικες που στήθηκαν μετά και μέχρι σήμερα). Είναι εξοργιστικό όχι μόνο για σας έξω , αλλά για τους μέσα ίσως και χειρότερο (μην το δεις υπερβολικό αυτό). Καλή επιτυχία σε όλους !

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #347 στις: Μάιος 22, 2022, 06:03:58 μμ »
Γραπτός  διαγωνισμός δεν σημαίνει εξάλειψη προσοντολογίου...βλεπε 3848 Διαμαντοπούλου
Παράθεση
Η βαθμολογική βάση επιτυγχάνεται εφόσον ο υποψήφιος συγκεντρώνει μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον πενήντα πέντε μονάδες με βαθμολογική κλίμακα από το ένα έως το εκατό και λαμβάνει τουλάχιστον πενήντα μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.
Παράθεση
Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια ως ακολούθως
Παράθεση
Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.
Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.
Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.
Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρμόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην παρούσα περίπτωση.
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/n-3848-2010.html


 8) 8) 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  εξακολουθείτε να θέλετε γραπτό;  8) 8) 8) 8)

Αποσυνδεδεμένος PANAGIWTA_K

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #348 στις: Μάιος 22, 2022, 06:11:14 μμ »
Όχι, δεν είναι βεβαίως όλα "αγορασμένα".

Ωστόσο:

1. Είναι γεγονός πως όποιος μπει σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα αποφοιτήσει κιόλας από αυτό, ασχέτως της προσπάθειάς του;

ΝΑΙ.

Κατά 95% σε όσα είναι δωρεάν και κατά 99,99% σε όσα είναι με δίδακτρα. Όλοι λοιπόν παίρνουν τα μόρια.


2. Είναι γεγονός πως μοριοδοτούνται ακριβώς το ίδιο όλα τα μεταπτυχιακά, δεν πάει να είναι μονοετή ή διετή, να το τέλειωσε ο ένας με 9 και ο άλλος κακήν κακώς με 7;

ΝΑΙ.

Τίποτα δεν παίζει ρόλο, όλοι από 20 μόρια. Όλα στην ίδια χοάνη.


3. Είναι πλέον διαδεδομένη πρακτική να δίνουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές τις εργασίες τους σε τρίτους, ώστε να τις εκπονήσουν;

ΝΑΙ.

Γεμάτο είναι το ίντερνετ και το facebook με σχετικές αγγελίες και όποιος είναι σε επαφή με το πανεπιστήμιο τα τελευταία χρόνια γνωρίζει πως πρόκειται για μια πρακτική που όλο και διευρύνεται.


4. Υπάρχει κάποιο αντικειμενικό θεσμικό σύστημα που ρυθμίζει καθολικά την επιλογή υποψηφίων διδακτόρων;

ΟΧΙ.

Παίζει ρόλο η προσωπική γνωριμία με κάποιον καθηγητή ώστε να επιλεγείς;

Τις περισσότερες φορές ΝΑΙ.

Υπάρχει λοιπόν ισότητα ευκαιριών; ΟΧΙ.


5. Υπάρχει διαβάθμιση στην ποιότητα των διατριβών που εκπονούνται;

ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

Άλλωστε, άλλες βαθμολογούνται με Άριστα και άλλες με Λίαν Καλώς.

Άλλες είναι πολύ σοβαρές διατριβές και άλλες γελοίες (ρίξτε περί αυτού μια ματιά στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών). Υπάρχει κανένας που τις αξιολογεί συγκριτικά;

Αποτυπώνεται κάπου αυτό στα μόρια; ΟΧΙ.

Όλοι παίρνουν 40 μόρια και στις περισσότερες περιπτώσεις διορίζονται.


=========

Θίγουν όλα τα παραπάνω όσους από εμάς κοπιάσαμε πραγματικά για τις μετά το πτυχίο σπουδές μας;

ΝΑΙ, ΜΑΣ ΘΙΓΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ.

=========


Πρόκειται για πάρα πολλές αδικίες μαζεμένες και κρυμμένες - προσωρινά - κάτω από το χαλάκι. Η παράταση του προσοντολογίου θα διευρύνει περαιτέρω όλα τα παραπάνω.

Για αυτό και η μόνη λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός, δίχως βέβαια τα παραθυράκια που άνοιγαν οι κυβερνήσεις για να τον ακυρώσουν.

Και γιατί άραγε τα άνοιγαν;

Mήπως γιατί χαλούσε το βόλεμα, το οποίο και πάλι επανήλθε με το προσοντολόγιο;

Μήπως επειδή ο γραπτός είναι το πιο δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα, το οποίο δεν επιτρέπει όλες αυτές τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα;

Έχουμε δει παρατυπίες σε προηγούμενους γραπτούς;
ΝΑΙ (έχω αναφερθει προηγουμένως σε ασεπίτες του 2008 και προηγουμένων)

Έχουμε κάποιον γνωστό που πέρασε τον γραπτό και απορήσαμε μόλις το μάθαμε γιατί ξέραμε πως δεν...μπορεί το παιδί;
ΝΑΙ
Και μετά τον/την είδαμε να διορίζεται δίπλα στο σπίτι του!

Έχουμε ακούσει για θέματα που δόθηκαν από πριν σε φροντιστήρια;
ΝΑΙ
Και εμείς τα κορόιδα διαβάζαμε...

Έχουμε δει δείγματα διαφθοράς στις ελληνικές κυβερνήσεις;
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ
Αυτα αρκούν! Τώρα αν εσύ πείθεσαι πως το υπουργείο ενδιαφέρεται για την αξιοκρατία και την αντικειμενικότητα...

Αποσυνδεδεμένος ikc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Γραπτος.Εκπαιδευτικων
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #349 στις: Μάιος 22, 2022, 06:13:57 μμ »
Για αυτό φέρνουν την απόλυση εμμέσως... 8)

https://www.in.gr/2022/05/21/greece/dimosioi-ypalliloi-tha-apolyontai-ystera-apo-tesseris-dysmeneis-kriseis/?


Παράθεση
Ο διαγωνισμός πολεμήθηκε και ακυρώθηκε στην πράξη από την πολιτική ηγεσία από τους συνδικαλιστές

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.