*

Αποστολέας Θέμα: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ  (Αναγνώστηκε 4508 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sofnik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« στις: Αυγούστου 19, 2022, 01:07:20 pm »
Καλημέρα. Απευθύνομαι εδώ , διότι δεν ξέρω να απαντήσω με σιγουριά σε άτομο που με ρώτησε .Η σειρά που έχει κάποιος στον πίνακα αναπληρωτών καθορίζει το αν θα προσληφθεί κάποιος στην  ά φάση ή η επιλογή περιοχών ;Ο συγκεκριμένος , δούλεψε πέρσι ά φάση στον νομό που ήθελε (δεν ξέρω πρόπερσι) και θέλει φέτος να δηλώσει πρώτα φυλακές και μετά όλο τον νομό του. Υπάρχει περίπτωση να τον προσλάβουν αργότερα εξαιτίας της επιλογής του και να χάσει την ά φάση; Συγχωρέστε με , αν υπάρχει σχετικό νήμα και δεν το είδα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:52 »

Αποσυνδεδεμένος Marianthi_PE70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Teacher's Life
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 19, 2022, 01:37:06 pm »
Ανάλογα τα κενά που θα δοθούν σε κάθε περιοχή, σχετίζονται με τις επιλογές μας. Αν βάλουμε 10 περιοχές που δεν έχουν κενά, θα μας προσπεράσει ο πίνακας. Αρκεί και μια περιοχή με κενά και καλή θέση στον πίνακα για να προσληφθεί κάποιος.
Με τους διορισμούς έχει μπερδευτεί πολύ η τράπουλα και δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι κανείς σίγουρος για οτιδήποτε φέτος.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5742
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 19, 2022, 01:41:08 pm »
Θα στο πω απλά. Έναν που έχει δηλώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, αν φτάσει η σειρά του, δεν υπάρχει περίπτωση να τον προσπεράσει το σύστημα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τη σειρά με την οποία τα έχει δηλώσει. Η σειρά ούτε βελτιώνει, ούτε χειροτερεύει τις πιθανότητες κάποιου να τον πάρουν. Το πράγμα αλλάζει όταν ΔΕΝ τα δηλώνει όλα ή τουλάχιστον όταν ΔΕΝ έχει δηλώσει "ασφαλείς" περιοχές. Δηλαδή αν δηλώσεις τα πάντα εκτός από Αττική, θα σε πάρουν κι ας μην έχεις δηλώσει τα πάντα.

Αποσυνδεδεμένος sofnik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 19, 2022, 02:44:49 pm »
Θα στο πω απλά. Έναν που έχει δηλώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, αν φτάσει η σειρά του, δεν υπάρχει περίπτωση να τον προσπεράσει το σύστημα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τη σειρά με την οποία τα έχει δηλώσει. Η σειρά ούτε βελτιώνει, ούτε χειροτερεύει τις πιθανότητες κάποιου να τον πάρουν. Το πράγμα αλλάζει όταν ΔΕΝ τα δηλώνει όλα ή τουλάχιστον όταν ΔΕΝ έχει δηλώσει "ασφαλείς" περιοχές. Δηλαδή αν δηλώσεις τα πάντα εκτός από Αττική, θα σε πάρουν κι ας μην έχεις δηλώσει τα πάντα.
Ξέρει ότι θα δουλέψει στο νομό του.Είναι  από τους πρώτους.Το θέμα είναι αν το σύστημα όταν φτάνει στο άτομο , ελέγχει αν τα επέλεξε όλα στον νομό του  ή προχωράει στον επόμενο και αυτόν τον καλεί όταν βγει το κενό της πρώτης του επιλογής .πχ.
1η επιλογή: Σχολείο ευρωπαϊκής παιδείας
2η επιλογή:  νομός Ηρακλείου.
Θα τον τραβήξει το σύστημα  λ.χ. στη ΄β ή ΄γ φάση όταν θα έχει κενό στο σχολείο ευρωπαϊκής παιδείας ή στην  ά φάση σε όλο τον νομό Ηρακλείου;
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:52 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 12075
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 19, 2022, 02:54:34 pm »
Θα τον τραβήξει το σύστημα στην α΄ φάση σε όλο το νομό Ηρακλείου.

Αποσυνδεδεμένος sofnik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 19, 2022, 05:16:48 pm »
Ευχαριστώ για την απαντηση!

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 08, 2025, 09:06:22 pm »
Απλό αλγεβρικό άθροισμα κενών ωρών (αφού φυσικά έχουν υπολογισθεί και τα τυχόν πλεονάσματα) ανά περιοχή (όχι ανά ομάδα σχολείων) και στη συνέχεια διαίρεση με το 20.
Ή ακόμη καλύτερα διαίρεση με το 18.
Απλές αλλαγές. Ίσως να υπάρχουν και άλλες που πράγματι θα προέλθουν από περισσότερο αρμόδιους.
Εδώ γεννούν ΤΕ, διορίζουν σε λειτουργικά, τοποθετούν ανά θρανίο δημοτικού, στον αλγόριθμο θα κολλήσουμε;
Και εδώ κάπου όμως ξεκινά η αντιπολίτευση ;) ;D

Ακουω για αλλαγες στον αλγοριθμο αλλα πουθενα δεν ειδα κατι συγκεκριμενο. Ισως ομως να υπαρχουν καταγεγραμμένες αλλαγες που απλα να μην τις εχω παρει χαμπαρι. Η δικη σου σκεψη ειναι η πρωτη συγκεκριμενη αλλαγη που βλεπω να καταγραφεται, και ειναι μια σκεψη που την εχω και γω αναφερει σε παλια μου σχετικη ανάρτηση.
Κι ομως ο αλγοριθμος , οπως εχω ξαναπει, δεν ειναι κατι πολυπλοκο για να χρειαστει εξειδικευμενο προσωπικο να ασχοληθει με το να βρει αλλαγες/διορθωσεις προς το δικαιοτερο/ωφελιμότερο  για την εκπαιδευτικη  λειτουργια. Ο αλγοριθμος ειναι τοσο απλος οσο το πιο κατω παραδειγμα:
Πριν όμως να πω οτι η δικη μου δδε εχει 24 σχολεια σε 6 ομαδες κατανεμημενα  και υπαρχουν δδε που εχουν 200+ σχολεια σε  20+ ομαδες κατανεμημενα, πλην ομως δε σημαινει οτι σε αυτες τις δδε η πολυπλοκοτητα των αλγοριθμικων υπολογισμων αυξάνεται.
Εστω λοιπον μια δδε με 3 ομαδες σχολειων όπου η 1 ομαδα εχει 2 σχολεια (α,β), η 2η ενα σχολειο (γ) και η 3η εχει δυο σχολεια (δ,ε)  και ειναι βεβαιο οτι ο βαθμος δυσκολιας των υπολογιστικων διαδικασιων που υπαρχει σε αυτη τη δδε ειναι ακριβως ο ιδιος με αυτον που υπαρχει σε μια δδε με 200 σχολεια. Απλα αυξανονται οι προσθαφαιρεσεις τις οποιες ομως δεν κανει ανθρωπινο χερι, αλλα ενα αρχειο xls με μια απλη συναρτηση προσθεσης θετικων και αρνητικων αριθμων που μπορει να δημιουργησει σχεδον ο οποιοσδηποτε εκπαιδευτικος (από τοσες επιμορφωσεις ΤΠΕ μας εχουν πέρασει αλλωστε):
Eστω οτι στην ειδικοτητα πε03 στον πινακα Α του σχολειου α υπαρχει ενα ελλειμμα (-)20 ωρων  και στον αντιστοιχο πινακα του  β σχολειου= πλεονασμα (+) 9 ωρες. Επομενως απο τους 2 πινακες Α αυτων των 2 σχολειων βγαινει συνολικα ενα ελλειμμα 11 ωρων και το οποιο καταγραφεται στον πινακα Β της δδε (και στον οποίο πινακα οι ωρες διαιρουνται με το 20 για να δωσουν τα ελλειμματα/πλεονασμ σε ατομα (εκπαιδευτικους), πλην ομως επειδη δεν ειναι τουλαχιστον 12 οι ωρες του ελλειμματος οι ωρες  αυτες χανονται δηλ στη στηλη των εκπαιδευτικων του πινακα Β θα μπει, απο την 1η ομαδα σχολειων, το μηδεν δηλ στην περιπτωση αυτη οι 11 ωρες ελλειμματος πετιουνται στα σκουπιδια.
Στη 2η ομαδα εστω οτι υπαρχει στον πινακα Α του γ σχολειου και στο  πε03 ενα -11 ωρων. Ομοιως και για τον ιδιο λογο χανονται αυτες οι ωρες και κατα συνεπεια στον πινακα Β της δδε θα καταγραφει απο την 2η ομαδα ακόμα ενα μηδενικο.
Στην 3η ομαδα και στον πινακα Α του σχολειου δ εστω οτι υπαρχει στο πε03 ενα -43 και στο ε σχολειο ενα +32 με τελικο συνολο ενα -11. Ομοιως και αυτες οι εντεκα ωρες θα χαθουν, στον πινακα Β της δδε, για τον ιδιο λογο που χαθηκαν και στις ομαδες 1,2. Αλλο ενα μηδενικο λοιπον και απο την 3η ομαδα, οποτε για το πε03 στον τελικο πινακα Γ, που θα σταλει στο υπουργειο για μεταθεσεις/διορισμους ,θα υπαρχει στο πε03 ενα απλο μηδενικο κι ενω υπηρχαν συνολικα στις 3 ομαδες 3 επι 11=33 ωρες ελλειμματος που πεταχτηκαν στα σκουπιδια.
Αν ομως δεν υπηρχε ο κυματοθραυστης που λεγεται πινακας Β και ο οποιος ειναι η καρδια του αλγοριθμου, οι 33 ωρες αυτες που θα μεταφερονταν απευθειας από τους πινακες Α των σχολειων στον τελικο πινακα Γ  θα δημιουργουσαν  2 ελλειμματα πε03 (33 ωρες/20),  Σε αυτο το παραδειγμα ασφαλως ο αλγοριθμος λειτουργει ως κόφτης και κλεβει την εκπαιδευτικη κοινοτητα. Ναι αλλα υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι αν τα προσημα, στο πιο πανω παραδειγμα, ηταν απλα αντεστραμμενα τοτε ακομα και με τους ιδιους αριθμους ο αλγοριθμος θα δημιουργουσε 2 πλεονασματα που ομως λογω της υπαρξης των πινακων Β κρυβονται και το υπουργειο θα εβλεπε, στην περιπτωση αυτη, στον τελικο πιανκα Γ μηδεν πλεονασματα κι ενω η αληθεια θα ηταν διαφορετικη δηλ 2 πλεονασματα. Στην περιπτωση αυτη η υπαρξη των πινακων Β "σωζει" την εκπαιδευτικη κοινοτητα. Οποτε αυτο που θα βολευε τους εκπαιδευτικους θα ηταν μονο το εξης: στην περιπτωση που υπαρχει  σε μια περιοχη μεταθεσης ελλειμμα σε μια ειδικοτητα να καταργουμε τον πινακα Β και να τον εμφανιζουμε, ως άσσο απο το μανικι μας, σε μια πλεονασματικη ειδικοτητα...
Και να το πω κι αλλιως, η σκεψη που ανεφερες ως μια πιθανη αλλαγη ειναι ακριβως αυτη η καταργηση των πινακων Β δηλ να υπαρχουν  μονο οι πινακες Α και Γ οπως ακριβως γινεται στις αποσπασεις.
Και θα μπορουσες ισως καποιος να  πει
 "Μα,  αφου στις αποσπασεις υπαρχουν ενα σωρο ελλειμματα για ποιο λογο να μη μας συμφερει η καταργηση των πινακων Β ωστε ο αλγοριθμος των μεταθεσεων να ταυτιστει με αυτον που χρησιμοποιειται για τις αποσπασεις??".  Και γω θα απαντουσα οτι μεταξυ μας μιλαμε και ολοι γνωριζουμε οτι στις αποσπασεις συνυπολογιζεται και η β αναθεση που σε συνδυασμο με τις πασης φυσεως αποσπασεις, θητειες στελεχων και τις διαφορων τυπων μακροχρονιες αδειες δημιουργει την χαοτική διαφορα μεταξυ οργανικων κενων (α αναθεσης) και λειτουργικων κενων (α+β αναθεσης + β ειδικοτητας).
Κι αν εν πασει περιπτωση καταργηθει ο πινακας Β απο τον αλγοριθμο να μην ξεχναμε και καποιες παραπλευρες συνεπειες οπως για παραδειγμα:
Ναι μεν στον αλγοριθμο οργανικων κενων θα καταγραφονταν μονο ωρες Α αναθεσης αλλα ο διορισμος μεγαλου αριθμου των πολυπληθεστερων ειδικοτητων (πε02,πε03) με ωρες Α αναθεσης θα δημιουργουσε ενα καθεστως του τυπου το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο γιατι στο παραδειγμα που προανεφερα οι δυο πε03 που θα διοριζονταν, αν δεν υπηρχε βεβαια ο πινακας Β, για να αναλαβουν αυτες τις 33 ωρες ειναι βεβαιο οτι δε θα ετρεχαν για να συμπληρωσουν ωραριο σε 3 διαφορετικες ομαδες που θα μπορουσαν να ειναι απομακρυμενες μεταξυ τους, παρά θα επαιρναν ως  β, γ αναθεσεις πχ γεωγραφιες,φυσικες, χημειες ή οι πε02 θα επαιρναν πολιτικη παιδεια απο τους πε78+80, ή οι πε83 θα επαιρναν τις κοινες αναθεσεις των πε84 κ.α τετοιες "υφαρπαγες", με αποτελεσμα την ραγδαια συρρικνωση των λειτουργικων κενων για προσληψη αναπληρωτων των "μικρών" ειδικοτητων.
Για να μην αναφερθω στις δυσλειτουργιες που θα δημιουργουνταν στην καταρτιση των ωρολογιων προγραμματων των σχολειων, μιας και θα υπηραν περιπτωσεις που οι εκπιδευτικοι θα ετρεχαν μεχρι και σε 5 σχολεια διαφορετικων και απομακρυσμενων χιλιομετρικα, σχολειων.
Οι μονες, κατα τη γνωμη μου, ρεαλιστικες αλλαγες ειναι, οπως εχω ξαναγραψει, η επαναφορα της στηλης "εκτιμησης πυσδε" καθως και η αλλαγη του διαιρετη δηλ του 20.


« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 08, 2025, 09:09:50 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5742
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 08, 2025, 09:20:17 pm »
Ακουω για αλλαγες στον αλγοριθμο αλλα πουθενα δεν ειδα κατι συγκεκριμενο. Ισως ομως να υπαρχουν καταγεγραμμένες αλλαγες που απλα να μην τις εχω παρει χαμπαρι. Η δικη σου σκεψη ειναι η πρωτη συγκεκριμενη αλλαγη που βλεπω να καταγραφεται, και ειναι μια σκεψη που την εχω και γω αναφερει σε παλια μου σχετικη ανάρτηση.
Κι ομως ο αλγοριθμος , οπως εχω ξαναπει, δεν ειναι κατι πολυπλοκο για να χρειαστει εξειδικευμενο προσωπικο να ασχοληθει με το να βρει αλλαγες/διορθωσεις προς το δικαιοτερο/ωφελιμότερο  για την εκπαιδευτικη  λειτουργια. Ο αλγοριθμος ειναι τοσο απλος οσο το πιο κατω παραδειγμα:
Πριν όμως να πω οτι η δικη μου δδε εχει 24 σχολεια σε 6 ομαδες κατανεμημενα  και υπαρχουν δδε που εχουν 200+ σχολεια σε  20+ ομαδες κατανεμημενα, πλην ομως δε σημαινει οτι σε αυτες τις δδε η πολυπλοκοτητα των αλγοριθμικων υπολογισμων αυξάνεται.
Εστω λοιπον μια δδε με 3 ομαδες σχολειων όπου η 1 ομαδα εχει 2 σχολεια (α,β), η 2η ενα σχολειο (γ) και η 3η εχει δυο σχολεια (δ,ε)  και ειναι βεβαιο οτι ο βαθμος δυσκολιας των υπολογιστικων διαδικασιων που υπαρχει σε αυτη τη δδε ειναι ακριβως ο ιδιος με αυτον που υπαρχει σε μια δδε με 200 σχολεια. Απλα αυξανονται οι προσθαφαιρεσεις τις οποιες ομως δεν κανει ανθρωπινο χερι, αλλα ενα αρχειο xls με μια απλη συναρτηση προσθεσης θετικων και αρνητικων αριθμων που μπορει να δημιουργησει σχεδον ο οποιοσδηποτε εκπαιδευτικος (από τοσες επιμορφωσεις ΤΠΕ μας εχουν πέρασει αλλωστε):
Eστω οτι στην ειδικοτητα πε03 στον πινακα Α του σχολειου α υπαρχει ενα ελλειμμα (-)20 ωρων  και στον αντιστοιχο πινακα του  β σχολειου= πλεονασμα (+) 9 ωρες. Επομενως απο τους 2 πινακες Α αυτων των 2 σχολειων βγαινει συνολικα ενα ελλειμμα 11 ωρων και το οποιο καταγραφεται στον πινακα Β της δδε (και στον οποίο πινακα οι ωρες διαιρουνται με το 20 για να δωσουν τα ελλειμματα/πλεονασμ σε ατομα (εκπαιδευτικους), πλην ομως επειδη δεν ειναι τουλαχιστον 12 οι ωρες του ελλειμματος οι ωρες  αυτες χανονται δηλ στη στηλη των εκπαιδευτικων του πινακα Β θα μπει, απο την 1η ομαδα σχολειων, το μηδεν δηλ στην περιπτωση αυτη οι 11 ωρες ελλειμματος πετιουνται στα σκουπιδια.
Στη 2η ομαδα εστω οτι υπαρχει στον πινακα Α του γ σχολειου και στο  πε03 ενα -11 ωρων. Ομοιως και για τον ιδιο λογο χανονται αυτες οι ωρες και κατα συνεπεια στον πινακα Β της δδε θα καταγραφει απο την 2η ομαδα ακόμα ενα μηδενικο.
Στην 3η ομαδα και στον πινακα Α του σχολειου δ εστω οτι υπαρχει στο πε03 ενα -43 και στο ε σχολειο ενα +32 με τελικο συνολο ενα -11. Ομοιως και αυτες οι εντεκα ωρες θα χαθουν, στον πινακα Β της δδε, για τον ιδιο λογο που χαθηκαν και στις ομαδες 1,2. Αλλο ενα μηδενικο λοιπον και απο την 3η ομαδα, οποτε για το πε03 στον τελικο πινακα Γ, που θα σταλει στο υπουργειο για μεταθεσεις/διορισμους ,θα υπαρχει στο πε03 ενα απλο μηδενικο κι ενω υπηρχαν συνολικα στις 3 ομαδες 3 επι 11=33 ωρες ελλειμματος που πεταχτηκαν στα σκουπιδια.
Αν ομως δεν υπηρχε ο κυματοθραυστης που λεγεται πινακας Β και ο οποιος ειναι η καρδια του αλγοριθμου, οι 33 ωρες αυτες που θα μεταφερονταν απευθειας από τους πινακες Α των σχολειων στον τελικο πινακα Γ  θα δημιουργουσαν  2 ελλειμματα πε03 (33 ωρες/20),  Σε αυτο το παραδειγμα ασφαλως ο αλγοριθμος λειτουργει ως κόφτης και κλεβει την εκπαιδευτικη κοινοτητα. Ναι αλλα υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι αν τα προσημα, στο πιο πανω παραδειγμα, ηταν απλα αντεστραμμενα τοτε ακομα και με τους ιδιους αριθμους ο αλγοριθμος θα δημιουργουσε 2 πλεονασματα που ομως λογω της υπαρξης των πινακων Β κρυβονται και το υπουργειο θα εβλεπε, στην περιπτωση αυτη, στον τελικο πιανκα Γ μηδεν πλεονασματα κι ενω η αληθεια θα ηταν διαφορετικη δηλ 2 πλεονασματα. Στην περιπτωση αυτη η υπαρξη των πινακων Β "σωζει" την εκπαιδευτικη κοινοτητα. Οποτε αυτο που θα βολευε τους εκπαιδευτικους θα ηταν μονο το εξης: στην περιπτωση που υπαρχει  σε μια περιοχη μεταθεσης ελλειμμα σε μια ειδικοτητα να καταργουμε τον πινακα Β και να τον εμφανιζουμε, ως άσσο απο το μανικι μας, σε μια πλεονασματικη ειδικοτητα...
Και να το πω κι αλλιως, η σκεψη που ανεφερες ως μια πιθανη αλλαγη ειναι ακριβως αυτη η καταργηση των πινακων Β δηλ να υπαρχουν  μονο οι πινακες Α και Γ οπως ακριβως γινεται στις αποσπασεις.
Και θα μπορουσες ισως καποιος να  πει
 "Μα,  αφου στις αποσπασεις υπαρχουν ενα σωρο ελλειμματα για ποιο λογο να μη μας συμφερει η καταργηση των πινακων Β ωστε ο αλγοριθμος των μεταθεσεων να ταυτιστει με αυτον που χρησιμοποιειται για τις αποσπασεις??".  Και γω θα απαντουσα οτι μεταξυ μας μιλαμε και ολοι γνωριζουμε οτι στις αποσπασεις συνυπολογιζεται και η β αναθεση που σε συνδυασμο με τις πασης φυσεως αποσπασεις, θητειες στελεχων και τις διαφορων τυπων μακροχρονιες αδειες δημιουργει την χαοτική διαφορα μεταξυ οργανικων κενων (α αναθεσης) και λειτουργικων κενων (α+β αναθεσης + β ειδικοτητας).
Κι αν εν πασει περιπτωση καταργηθει ο πινακας Β απο τον αλγοριθμο να μην ξεχναμε και καποιες παραπλευρες συνεπειες οπως για παραδειγμα:
Ναι μεν στον αλγοριθμο οργανικων κενων θα καταγραφονταν μονο ωρες Α αναθεσης αλλα ο διορισμος μεγαλου αριθμου των πολυπληθεστερων ειδικοτητων (πε02,πε03) με ωρες Α αναθεσης θα δημιουργουσε ενα καθεστως του τυπου το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο γιατι στο παραδειγμα που προανεφερα οι δυο πε03 που θα διοριζονταν, αν δεν υπηρχε βεβαια ο πινακας Β, για να αναλαβουν αυτες τις 33 ωρες ειναι βεβαιο οτι δε θα ετρεχαν για να συμπληρωσουν ωραριο σε 3 διαφορετικες ομαδες που θα μπορουσαν να ειναι απομακρυμενες μεταξυ τους, παρά θα επαιρναν ως  β, γ αναθεσεις πχ γεωγραφιες,φυσικες, χημειες ή οι πε02 θα επαιρναν πολιτικη παιδεια απο τους πε78+80, ή οι πε83 θα επαιρναν τις κοινες αναθεσεις των πε84 κ.α τετοιες "υφαρπαγες", με αποτελεσμα την ραγδαια συρρικνωση των λειτουργικων κενων για προσληψη αναπληρωτων των "μικρών" ειδικοτητων.
Για να μην αναφερθω στις δυσλειτουργιες που θα δημιουργουνταν στην καταρτιση των ωρολογιων προγραμματων των σχολειων, μιας και θα υπηραν περιπτωσεις που οι εκπιδευτικοι θα ετρεχαν μεχρι και σε 5 σχολεια διαφορετικων και απομακρυσμενων χιλιομετρικα, σχολειων.
Οι μονες, κατα τη γνωμη μου, ρεαλιστικες αλλαγες ειναι, οπως εχω ξαναγραψει, η επαναφορα της στηλης "εκτιμησης πυσδε" καθως και η αλλαγη του διαιρετη δηλ του 20.

Ωραιότατα και λογικότατα τα λες, αλλά η λογική των περισσοτέρων είναι να "τρουπώσω". Είτε αυτό σημαίνει διορισμό, είτε αυτό σημαίνει μετάθεση. Μέχρι και το δευτερόλεπτο που αυτό θα επιτευχθεί, όλοι είναι διατεθειμένοι για τα πάντα. "Ας πάρω εγώ μετάθεση κι ας πηγαίνω στα πιο απομακρυσμένα μεταξύ τους σχολεία". Το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο όμως (μόλις έχει δεθεί ο γάιδαρος), αρχίζουν οι γκρίνιες. "Είναι ομάδα σχολείων αυτή που μου έβγαλαν; Και πώς θα πηγαίνω από το ένα σχολείο στο άλλο; Θα πετάω; Καλά σοβαρά; 5 σχολεία; Τι αίσχος είναι αυτό;"

Κι εσύ πάλι γενναιόδωρος ήσουν στο παράδειγμα σου. 11 ώρες έλλειμμα σε κάθε σχολείο. Αν είναι 2 ώρες; 3; 1;

Επίσης πολύ σωστά μιλάς για το μεγάλο ψάρι, αλλά και πάλι οι περισσότεροι αδιαφορούν. Εκτός αν είναι αυτοί που ζημιώνονται, αλλά αν ανήκουν στα μικρά ψάρια, θα έχουν και μικρή φωνή, που πιθανότατα δε θα ακουστεί.

Συμπέρασμα: Ούτε η παιδεία νοιάζει τους περισσότερους, ούτε το καλό της επιστήμης τους ούτε τίποτα. Να μεγιστοποιήσουν τους διορισμούς και τις μεταθέσεις τους θέλουν κι αυτό σημαίνει αύξηση των ωρών τους στο πρόγραμμα κι αύξηση των β,γ αναθέσεων τους σε συνδυασμό με περιορισμό των β,γ αναθέσεων άλλων ειδικοτήτων. Όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε, όπως και το σύνθημα "ένα πιο δίκαιο σύστημα μεταθέσεων". Όταν λέγεται αυτό, ο καθένας έχει στο μυαλό του το σύστημα που θα του δώσει του ίδιου μετάθεση. Δικαιοσύνη και τρίχες κατσαρές.

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2254
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #8 στις: Αυγούστου 08, 2025, 11:15:37 pm »
Να τον σκεφτούμε τον αλγόριθμο. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε τον στόχο: α) περισσότεροι διορισμοί; β) διδασκαλία μαθημάτων μόνο με πρώτη ανάθεση, που προφανώς είναι καλύτερο για τους μαθητές; γ) εξοικονόμηση χρημάτων αδιαφορώντας για το α) και β) ; δ) κάτι άλλο;
Εξαρτάται δηλαδή από ποια οπτική το βλέπει κανείς.
Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι ο "αλγόριθμος" δεν έχει προκύψει από νόμο, διάταγμα ή υπουργική απόφαση. Μπήκε κάποια στιγμή με έγγραφο το "υπολογίστε με 20", μπήκε και το "12 ώρες ίσον οργανικό κενό" και από τότε σε γενικές γραμμές τηρείται αυτό, χωρίς να υπάρχει δέσμευση, νομική εννοώ, να μη γίνονται παρεκκλίσεις. Ό,τι θέλει κάνει το κάθε πυσδε, οι περιφερειακές διευθύνσεις μάλλον δεν πειράζουν τις προτάσεις των συμβουλίων και κάπως έτσι προκύπτουν τα οργανικά κενά. Μιλάμε πάντα για βθμια.
Είναι πολύπλοκο το ζήτημα και δεν θα πρέπει να το βλέπουμε αποσπασματικά, δηλαδή μόνο τον αλγόριθμο.
Ωραία θέμα άνοιξε πάντως, με ενδιαφέρον αναμένουμε προτάσεις.




Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 08, 2025, 11:36:59 pm »
Να τον σκεφτούμε τον αλγόριθμο. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε τον στόχο: α) περισσότεροι διορισμοί; β) διδασκαλία μαθημάτων μόνο με πρώτη ανάθεση, που προφανώς είναι καλύτερο για τους μαθητές; γ) εξοικονόμηση χρημάτων αδιαφορώντας για το α) και β) ; δ) κάτι άλλο;
Εξαρτάται δηλαδή από ποια οπτική το βλέπει κανείς.
Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι ο "αλγόριθμος" δεν έχει προκύψει από νόμο, διάταγμα ή υπουργική απόφαση. Μπήκε κάποια στιγμή με έγγραφο το "υπολογίστε με 20", μπήκε και το "12 ώρες ίσον οργανικό κενό" και από τότε σε γενικές γραμμές τηρείται αυτό, χωρίς να υπάρχει δέσμευση, νομική εννοώ, να μη γίνονται παρεκκλίσεις. Ό,τι θέλει κάνει το κάθε πυσδε, οι περιφερειακές διευθύνσεις μάλλον δεν πειράζουν τις προτάσεις των συμβουλίων και κάπως έτσι προκύπτουν τα οργανικά κενά. Μιλάμε πάντα για βθμια.
Είναι πολύπλοκο το ζήτημα και δεν θα πρέπει να το βλέπουμε αποσπασματικά, δηλαδή μόνο τον αλγόριθμο.
Ωραία θέμα άνοιξε πάντως, με ενδιαφέρον αναμένουμε προτάσεις.
Ο λόγος σου  όπως πάντα, τσεκούρατος και απόμακρος απο συναισθηματισμους πλην όμως ρεαλιστικός και εμποτισμένος με μπόλικο μεράκι. Για αυτό σε πάω ρε mmmm

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1949
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #10 στις: Αυγούστου 09, 2025, 09:58:17 am »
Οι όποιες αλλαγές έχουν γίνει στα χρόνια που έχω στην εκπαίδευση ήταν πάντα εις βάρος και ποτέ προς όφελος των εκπαιδευτικών. Η λογική είναι πάντα η εξοικονόμηση προσωπικού. Η πρωτοβάθμια πχ φώναζε για την διαφορά ωραρίου με την δευτεροβάθμια και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αντί να μειωθεί της Αθμιας, να αυξηθεί της Βθμιας. Οι πε05 και 07 έχουν οργανική σε ένα σχολείο και διατίθενται σε έως και 5 (ή και 6 αν είναι συστεγαζόμενα). Μια πιθανή αλλαγή αλγόριθμου μπορεί να αθροίζει τα κενα και να δίνει οργανικό κενό πχ στις 18 ώρες με ένα σχολείο οργανικής και στάνταρ συμπλήρωμα κάποιο δεύτερο σχολείο κάθε χρόνο…Έτσι για να υπάρχει αγωνία πού θα είσαι κάθε χρονιά (η κλασική αγωνία του Αυγούστου για το ποια σχολεία θα βάλουν στην ίδια ομάδα, ποτέ τα ίδια σε εμάς)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5038
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 09, 2025, 01:33:37 pm »
Τι είναι αυτός ο αλγόριθμος κ πώς η αλλαγή του θα επηρεάσει θετικά τους διορισμούς, τις μεταθέσεις κ τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της Β/θμιας;;;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος bagelisb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 11, 2025, 12:59:57 pm »
Ο αλγόριθμος υπολογισμού κενών - πλεονασμάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πιστεύω ότι μια χαρά μετράει αυτό που πρέπει να μετρήσει.

Η σημαντικότερες, κατά την άποψή μου βελτιωτικές κινήσεις είναι:

α) συνυπολογισμό σε επίπεδο διεύθυνσης οργανικών θέσεων για τα πρότυπα/πειραματικά/ωνάσεια. Είναι αρκετά πια αυτά τα σχολεία, και ανεξάρτητα από το ποιός θα πάει εκεί, κάποιος θα πάει. Δεν μπορεί να μην το μετράς κάπου.
β) συνυπολογισμό όλων των θέσεων ευθύνης. Με την ίδια λογική κάπου πρέπει να μετριώνται και οι θέσεις ευθύνης. Π.χ. στην δική μου περιοχή που έχει περίπου 50 σχολικές μονάδες, 50 Χ 10 ώρες (κατ' ελάχιστο) μείωση ωραρίου για τις θέσεις διευθυντών = 500 ώρες = 25 εκπαιδευτικοί. Αν υπολογίσεις και τουλάχιστον άλλες 10 θέσεις ευθύνης (ΔΔΕ, Πρ. Εκπ. Θεμάτων, ΚΕΣΥΠ, ΕΚΦΕ, κτλ) πλήρως καλυμμένος να είσαι οργανικά και κανείς να μην πάρει μακροχρόνια άδεια ή απόσπαση σημαίνει 35 κενά.
γ) επιτέλους κάτι να γίνει στον κλάδο ΠΕ04. Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αυτό αλλά εκεί ο αλγόριθμος και η πραγματικότητα είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:20:17 pm »
Νόμος 1566/1985
Άρθρο 14 Εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Παρ. 5
: "Στο σύνολο των οργανικών θέσεων περιλαμβάνονται και οι θέσεις σχολικών συμβούλων μέσης γενικής και μέσης τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης, προϊσταμένων των διευθύνσεων και γραφείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διευθυντές γυμνασίων, λυκείων, τεχνικών-επαγγελματικών σχολών και ΣΕΚ, υποδιευθυντών των γυμνασίων, λυκείων και τεχνικών – επαγγελματικών σχολών που έχουν εννέα και πάνω τμήματα, υπευθύνων τομέων ΣΕΚ και προϊσταμένων των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των διευθύνσεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης".

Μέχρι και το 2012 ο υπολογισμός των οργανικών κενών και πλεονασμάτων γινόταν με αφαίρεση των ωρών όλων των επί θητεία στελεχών που δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν για διδακτικό έργο (σχετ. βλ. την 32413/Δ2/23-03-2012 εγκύκλιο του Υπουργείου και τις αντίστοιχες παλαιότερες).

Από το 2013 και χωρίς να γίνει κάποια μεταβολή στη σχετική εκπαιδευτική νομοθεσία, οι ώρες αυτές προσμετρώνται στις διαθέσιμες ώρες για τον υπολογισμό των οργανικών κενών και πλεονασμάτων έργο (σχετ. βλ. την 70607/Δ2/23-05-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου και τις αντίστοιχες νεότερες).

Κάποια πράγματα σε αυτό το Υπουργείο είναι κατά πώς θα κοιμηθεί/ξυπνήσει ο Ντάφυ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193356
  • Σύνολο θεμάτων: 19562
  • Σε σύνδεση σήμερα: 796
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.