*

Αποστολέας Θέμα: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου  (Αναγνώστηκε 9918 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 07, 2022, 10:14:20 μμ »
Έχω λιγότερα από 5 χρόνια διδακτική εμπειρία, οπότε έχω μέντορα κ καλά, και ταυτόχρονα επειδή κανείς από τους παλιούς του Σχολείου δε θέλει να αναλάβει, ο διευθυντής με όρισε συντονιστή. Δεν κολλάνε αυτά τα δύο κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι μπορώ να πατήσω κάπου κ να αρνηθώ; γιατί από το φεκ άκρη δεν έχω βγάλει.

Αναμενόμενο όπως τα έγραφες και  αν δεις την απάντησή μου για το ΦΕΚ , το είδες κι εσύ εξάλλου, δεν θα πάρεις σαφή απάντηση πιστεύω, όπως ειδικά είναι η κατασταση στα σχολεια τώρα, ούτε ο ΓΓ δεν ξέρει να σου πει, αν τον ρωτούσες. Γενικά ένα μπάχαλο... Θες να αρνηθείς όντως; Σε κουράζει; Μην κάνεις και τίποτα ιδιαίτερο. Τυπικό θα είναι μάλλον καθώς φαίνεται στην πορεία. Περιμένουμε γενικότερα εξελίξεις όπως καταλαβαίνεις. Κάνε υπομονή. Μπορείς να μιλήσεις με διεύθυνση ή ΣΕΕ αλλά αμφιβάλλω αν θα πάρεις απάντηση και από εκεί. Ατυχία της εξουσιας των υπερδιευθυντών...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:47:14 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 07, 2022, 10:39:13 μμ »
Δεν είναι απαραίτητα αθώο.
Σκεψου να προκύψει στο σχολείο θέμα μεταξύ ατόμων του ίδιου κλάδου - ή μάλλον μεταξύ γονέων και σχολείου. Ο κύριος τάδε έβαλε τόσες σελίδες που ήταν πολλές, ο κύριος δεινα έβαλε πιο εύκολο διαγωνισμα στο Α1, η κυρία τάδε έβαλε τα ιδθα θέματα σε όλους κ αυτοί που ήταν τελευταίοι τα ήξεραν, η κυρία τάδε πάει  γρήγορα και ζητάει πιο πολλά κλπ. Και να εχεις διευθυντή γελοίο που θεωρεί ότι διευθύνει ιδιωτικό και οι πελάτες έχουν δίκιο, και να βάλει τον συντονιστή να βγάλει το φίδι απ την τρύπα. Κι αν είναι σαφές και προφανές ότι ο καθηγητής έχει δίκιο, κάτι πάει κι έρχεται. Αν όμως ο συνάδελφος έκανε ένα λάθος, έχει μια ιδιορρυθμία, είναι ξεροκεφαλος και δεν ακούει, οτιδήποτε, εκεί πώς ξεμπλέκεις; Θα πεις σε συναδελφο ότι κάνει λάθος; Θα τον καλύψεις με κίνδυνο να εκτεθείς και εσυ; Είναι πονηροί καιροί και ο θεσμός δεν μπήκε για διευκόλυνση.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 01:03:08 πμ »
Παρέμβαση-υπόδειξη στη δουλειά του άλλου δε μπορεί να γίνει. Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2022, 02:06:27 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 07:25:48 πμ »
Παρέμβαση-υπόδειξη στη δουλειά του άλλου δε μπορεί να γίνει. Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.

Πώς δεν μπορεί; Αν δυο φιλόλογοι έχουν τελείως διαφορετικό ρυθμό και καθίσταται δύσκολο να συμβαδίσουν και να βγουν θέματα; (πέρσι μου ετυχε, είναι η πρώτη κι ελπίζω τελευταία φορά που σχολίασα τι έκανε συνάδελφος γιατί δεν έβρισκα λογική). Ο διευθυντής θα πει στον συντονιστή να το αναλάβει και να το λύσει ή θα τον κατηγορήσει που δεν το έκανε νωρίτερα.

Τον δικό μου διευθυντή τον έχω ικανό χαλαρά να μας φωνάξει για να κρίνουμε διαγωνισμα ή διόρθωση γραπτού από συναδελφο επειδή το απαίτησε γονιός. Και στον διευθυντή με κλειστές πόρτες του λες ότι είναι μ@@@@ και δεν ασχολείσαι. Στον γονιό που δεν ξέρει πώς λειτουργούν αυτά και εσένα μπορεί να σ έχει και σε εκτίμηση, τι θα πεις;

Αυτό το διακοσμητικό, είναι εκεί που μπορεί να καταλήξει και μάλλον εκεί θα καταλήξει. Η στόχευση δεν είναι αυτή όμως. Αυυο στο οποίο αποβλέπει είναι, να υπάρχει  ομοιομορφία και ομοιογένεια μεταξύ των τμημάτων. Αφού λέει ότι συντονίζεις και τα διαγωνίσματα. Έτσι όπως γίνεται στο εξωτερικό κι εδώ στα ιδιωτικά, που δεν εχεις σχεδον κανένα περιθώριο προσωπικής ελευθερίας. Φυσικά εχεις δίκιο στο ότι το ιεραρχικό πλαίσιο είναι ασαφές, φυσικά δεν μπορείς να δώσεις εντολή σε συναδελφο κι αυτός δεν είναι υποχρεωμένος να σε ακούσει. Απ αυτήν την άποψη, είναι διακοσμητικό. Αλλά δεν σημαίνει ότι θα το περάσεις ανώδυνα.
(στο σχολείο μου λόγω θεμάτων συμπεριφοράς, ασχολήθηκαν παρα πολύ οι σύμβουλοι σχολικής ζωής, πιο πολύ απ τον διευθυντή θα έλεγα, και γι αυτό συγκέντρωσαν τελικά τα βέλη των υπολοίπων επειδή τα θέματα δεν λύθηκαν αμέσως ή τελείως. Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές είναι πάντα οκ προς τους μαθητες τους, συνολικά όμως δεν θα έλεγα το ίδιο για τις συναδελφικες τους σχέσεις, οπότε προκύπτουν προβλήματα).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2022, 07:57:10 πμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:47:14 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 10:57:13 πμ »
Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.

το ΦΕΚ δεν συμφωνεί ούτε μαζί σου ... έτσι θα είναι γενικά, το ανέφερα κι εγώ ,  αλλά υπάρχει το χαοτικό (και επί τούτου αλλά και λόγω ανικανότητας σύνταξης σε κάποια σημεία) και με τους υπερδιευθυντές και την "αξιολόγηση" όλα μπορεί να τα δούμε. το θέμα είναι εγγενές : ο νόμος δεν έπρεπε να περάσει έτσι τουλάχιστον , γιατί λέει κατάμουτρα ότι ο κλάδος έχει κορόιδα ! όταν αναφέρει ότι έχουν απο κοινού με τον διευθυντή την ευθύνη ξεκάθαρα (και χωρίς φράγκα , όπως το λες) ;
το θέμα - το έχω ξαναπεί- μέχρι να καταργηθεί ο νόμος από τον επόμενο, αν είναι άλλης κυβέρνησης , είναι να καταργηθεί στην πράξη, αλλά αυτό είναι στο χέρι μόνο των στελεχών και της στάσης που κρατάνε στα σχολεία (και των συμπλεγμάτων μερικών, συναδελφικότητας-αντισυναδελφικότητας , παρτακισμού και δεν συμμαζεύεται).
συμπερασματικά : στο (α)κατάλληλο περιβάλλον μπλέκεις μια χαρά...

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 10:59:30 πμ »
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν  ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 11:13:35 πμ »
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν  ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)
Άρχοντας. Τιμούμε τέτοιους συναδέλφους που τιμούν το επάγγελμά μας ως λειτούργημα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 11:15:55 πμ »
συμπερασματικά : στο (α)κατάλληλο περιβάλλον μπλέκεις μια χαρά...
Αυτό, πράγματι, είναι γενικός κανόνας.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 11:37:26 πμ »
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν  ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)

καλά, αυτή είναι γνωστή (σχεδόν πάγια) τακτική μερικών συμβούλων πολλά χρόνια τώρα κατά περίπτωση σε διάφορες ειδικότητες ;) , μερικοί και ανερυθρίαστα το παρουσιάζουν ως corpus (όχι δικό τους δίκαια αλλά με ψιλή εποπτεία και πρωτοβουλία) , δείτε τι κάνουμε στην περιοχή μου , πώς τους κατευθύνω κλπ κλπ ! το να βγάλει κάποιος ο ίδιος τράπεζα θεμάτων ΚΑΤΑΔΙΚΗ του κάποιος ούτε λόγος, ούτε έχω δει, ελπίζω να μην αδικώ, να μάθουμε να τον παλαμοκροτήσουμε κιόλας... η σαπίλα λέμε είναι βαθιά και χρόνια

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 02:36:55 μμ »
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν  ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)

Για να λέμε την αλήθεια πάντως, τα δυο τρία τελευταία χρόνια που διορίστηκαν άνθρωποι συχνά χωρίς καμία πρότερη εμπειρία, οι οποίοι όμως έχουν την αυτοπεποίθηση των άλλων χώρων όπου έχουν εργαστεί (τριτοβάθμια δλδ), έχω διαπιστώσει ότι κάποιοι μετά βίας γνωρίζουν τη νομοθεσία ή μετά βίας έχουν ρεαλιστικές προσδοκίες, οπότε βλέπεις στο διαγωνισμα γυμνασίου μια ύλη λες κ είναι πρόοδος στο παν/μιο. Χωρίς να ρωτούν τι συνηθίζεται, χωρις να ζητάνε μια συμβουλή ή μια ιδέα. Εγω όταν διορίστηκα, που από άλλο χψρο είχα έρθει, όλα μου τα διαγωνίσματα τα έδειχνα σε κάποιον, και πάλι βέβαια έκανα «πατάτες». Ακόμα κ τώρα αν δεν είμαι σίγουρη, ζητάω μια γνώμη (αν είναι πολλά, αν είναι πολύ δύσκολα κλπ). Βλέπω ότι δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη, ή αν κάνουν μάθημα μαζί με άλλους δεν κάθονται να συζητήσουν για να βρεθεί μια μέση λύση. Ο ρόλος του συμβούλου θα έπρεπε να είναι να καθοδηγεί ως προς αυτά και να εξομαλύνει καταστάσεις. Αλλά άντε βγάλε άκρη με συμβούλους που έχουν ξεχασει τι σημαίνει μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 02:49:27 μμ »
εντάξει, μην υπερβάλλουμε ! πρέπει να μελετήσει κάποιος λίγο : αναλυτικό πρόγραμμα , οδηγίες μαθημάτων (κάθε χρόνο αναλυτικά) , βιβλίο καθηγητή/δασκάλου (αναλυτικότατα τελευταία χρόνια) ! υπάρχουν οδηγίες και διατάξεις για το πώς βάζεις διαγώνισμα , περιγράφεται (δεν σχολιάζω το πώς και τι , άλλο αυτό) , να διαβάζουμε και λίγο όχι όλα έτοιμα, κοινή λογική λίγη... αλίμονο αν και ο δάσκαλος θέλει δάσκαλο, μια γνώμη είναι θεμιτή, αλλά όχι και να μην έχεις διαβάσει βασικές "οδηγίες χρήσης" του επαγγέλματος ! δε φτάνει που ο εκπαιδευτικός είναι γονιός του γονιού;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 02:58:29 μμ »
εντάξει, μην υπερβάλλουμε ! πρέπει να μελετήσει κάποιος λίγο : αναλυτικό πρόγραμμα , οδηγίες μαθημάτων (κάθε χρόνο αναλυτικά) , βιβλίο καθηγητή/δασκάλου (αναλυτικότατα τελευταία χρόνια) ! υπάρχουν οδηγίες και διατάξεις για το πώς βάζεις διαγώνισμα , περιγράφεται (δεν σχολιάζω το πώς και τι , άλλο αυτό) , να διαβάζουμε και λίγο όχι όλα έτοιμα, κοινή λογική λίγη... αλίμονο αν και ο δάσκαλος θέλει δάσκαλο, μια γνώμη είναι θεμιτή, αλλά όχι και να μην έχεις διαβάσει βασικές "οδηγίες χρήσης" του επαγγέλματος ! δε φτάνει που ο εκπαιδευτικός είναι γονιός του γονιού;

Κι όμως τα τελευταία χρόνια, το έχω δει και αυτό. Κι είναι και στενάχωρο γιΤι δίνει πάτημα στους γονείς να διαμαρτύρονται και εκτίθενται άνθρωποι που είναι προφανές ότι έχουν δουλέψει, ότι ενδιαφέρονται.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 08, 2022, 09:18:56 μμ »
Όταν ο δάσκαλος κάνει καλά το μάθημά του στην τάξη τότε όλα βαίνουν ομαλώς. Τι σημαίνει κάνω καλά το μάθημά μου; Σημαίνει διδάσκω. Εξηγώ. Προσπαθώ. Αναλύω. Εμβαθύνω. Νοιάζομαι. Τότε, λοιπόν, ουδέν παράπονον υπάρχει από μαθητάς ή γονείς. Αν, όμως, δεν τα τηρεί αυτά και την έχει δει κάπως (που λεν και τα παιδιά) τότε κι οι γονείς θα διαμαρτύρονται και προβλήματα θα δημιουργούνται συνεχώς. Ο κόπος κι η έγνοια κάνει το δάσκαλο. Όσοι το σέβονται αυτό δεν αντιμετωπίζουν θέμα ή ό,τι προκύψει λύνεται ανώδυνα. Οι άλλοι καλώς τα παθαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 09, 2022, 12:39:55 μμ »
leon. Τόσο όμορφα και ξεκάθαρα. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159603
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.