*

Αποστολέας Θέμα: προφορικές εξετάσεις μαθητών  (Αναγνώστηκε 3763 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: προφορικές εξετάσεις μαθητών
« Απάντηση #28 στις: Ιουνίου 09, 2025, 07:44:56 pm »
Συμφωνώ μαζί σου για τους μαθητές που είναι στη χαμηλή βαθμολογική κλίμακα και με σοβαρή διάγνωση. Πρέπει να είναι κανείς πολύ αναίσθητος ώστε να εμποδίσει έναν τέτοιο μαθητή να προχωρήσει, έστω και με τους δικούς του ρυθμούς στο να πάει στο ΕΠΑΛ και τέλος πάντων να μάθει μια τέχνη. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρει μια χαρά κι ας μην ξέρει σύνταξη αρχαίου κειμένου.
Όταν όμως μιλάμε για μαθητές που, λόγω πχ. δυσορθογραφίας και παρόμοιων διαγνώσεων (που κανονικά είναι πεδίο στήριξης του Δημοτικού), εξετάζονται προφορικά και παίζουν μεταξύ 18, 19 ή παραπάνω, εγώ προσωπικά επαναφέρω στο μυαλό μου την φράση κλειδί: "η ιδιαίτερη αντιμετώπιση των εξεταζόμενων δεν συνιστά σε καμία περίπτωση επιεική αξιολόγηση ή άλλης μορφής ιδιαίτερη μεταχείριση" και ζητώ κανονικότατη σύνταξη, απλά προφορικά, και αφού εξηγήσω περισσότερο την εκφώνηση. Επειδή εκεί η επιείκεια είναι εις βάρος της ισότητας και πολύ συχνά είναι απλά μέσο μιας μόνιμης "βαθμοκλοπής" μέχρι και την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Από εκεί και πέρα, μαγικά χάνεται...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: προφορικές εξετάσεις μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:17:22 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4802
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: προφορικές εξετάσεις μαθητών
« Απάντηση #29 στις: Ιουνίου 09, 2025, 08:51:53 pm »
Στις ελάχιστες και σπανιότατες περιπτώσεις πιυ έχουμε τέτοιους μαθητες, η αλήθεια είναι ότι σχεδον όλα τα γράφουν και συχνά πολύ αναλυτικά. Όμως όταν υπάρχει προφορική εξέταση όλοι καταλαβαίνουμε ότι περιμένουν κάτι παραπάνω από αυτά που προετοίμασαν μόνοι τους. Εγω εκεί σε όσα έχουν λάθη ή παραλείψεις κάνω μια νύξη κ αφήνω λίγο χρόνο να σκεφτούν μήπως διορθώσουν κάτι, αλλά πολύ διακριτικά. Όμως δεν μας συμβαίνει συχνά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας είναι οι μαθητες που κινούνται στο 15-16 και συνήθως δεν έχουν καμία προσωπική πειθαρχία ή κανένα προσωπικό κίνητρο να προετοιμαστούν σοβαρα και και κουράζονται και από τον χρόνο προετοιμασιάς  κ τον χρόνο αναμονής και θέλουν να τελειώνουν. Περιμένουν όμως ότι σε κάθε ερώτηση, της οποίας δεν έχουν διαβάσει καν την
εκφώνηση όση ώρα περίμεναν, θα τους λες αναλυτικά τι θες και θα το σκέφτονται εκείνη την ώρα, κάτι που είναι πρακτικά αδύνατο αν το ίδιο άτομο έχει να εξετάσει έτσι 10 ατομα… και δεν ξέρω και τι μήνυμα τους δίνει και σε τι τα βοηθάει. Γιατι αν θέλουν να δώσουν πανελλήνιες, η εξέταση που θα βιώσουν θα εινσι πολύ διαφορετική.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32902
  • Τελευταία: dimipara
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1184515
  • Σύνολο θεμάτων: 19490
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.