*

Αποστολέας Θέμα: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος  (Αναγνώστηκε 8165 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 15, 2022, 04:23:41 μμ »
Να σημειώσω εδώ βέβαια ότι θεωρούμε κατόρθωμα την επιτυχημένη αναδιατύπωση του βιβλίου. Δεν είναι ακριβώς αυτό η διδασκαλία της ιστορίας, αλλά εδώ ανοίγει μια εντελώς διαφορετική συζήτηση, που δεν είναι της παρούσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 15, 2022, 04:33:08 μμ »
Να σημειώσω εδώ βέβαια ότι θεωρούμε κατόρθωμα την επιτυχημένη αναδιατύπωση του βιβλίου. Δεν είναι ακριβώς αυτό η διδασκαλία της ιστορίας, αλλά εδώ ανοίγει μια εντελώς διαφορετική συζήτηση, που δεν είναι της παρούσης.
Προφανώς και δεν είναι αυτό το ζητούμενο στην Ιστορία (δεν είδα κάπου να αναφέρεται αυτό) αλλά είναι ένδειξη ότι ο μαθητής δεν μαθαίνει απλά παπαγαλία το μάθημα. Που και με τα ίδια λόγια να μου το πει, για μένα μια χαρά είναι αρκεί να βλέπω ότι το κατάλαβε. Να είναι, για παράδειγμα, σε θέση να συνθέσει πληροφορίες, να καταλάβει πού αναφέρονται οι πηγές, να προβεί σε έναν βαθμό έστω σε κριτική ανάλυσή τους κλπ. Επίσης είναι , άσχετα με την Ιστορία, ενδεικτικό μιας άνεσης στην έκφραση, που δυστυχώς δεν έχουν γενικά τα παιδιά σήμερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2022, 04:36:19 μμ από English »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 15, 2022, 05:30:54 μμ »
@elranna Την παπαγαλία στις πανελλήνιες που θεώρησα εξαρχής εξαίρεση, εγώ κυρίως την ακολούθησα λόγω χρόνου. Με δικά μου λόγια δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι εντός χρόνου στις εξετάσεις αυτές, οπότε ξεκινούσα με γκολ από τα αποδυτήρια όπως μου έλεγαν τότε και είχαν δίκιο. Συμφωνώ πως τώρα πια τα θέματα είναι λιγότερο παπαγαλίας από ό,τι στο παρελθόν. Έθεσες όμως και ένα ζήτημα τεράστιας σημασίας, αυτό της δυσκολίας διατύπωσης των γνώσεων σε σωστά ελληνικά. Η κόρη μου δεν το έχει και όμως το πρόβλημα παραμένει σε κάποιον που ζητάει παπαγαλία. Πλέον ξέρει πως στο μάθημα αυτό δεν θα βαθμολογηθεί άριστα, ίσως μάλιστα κάπου στο 16, αφού το διαγώνισμά της βαθμολογήθηκε στο 15!!! χωρίς να παραλείπει κάτι, με τάξη που το 90% είναι στο 10 και οι 2 μαθητές που παπαγάλισαν όλα τα κεφάλαια μέχρι τώρα πήραν 20. Προφανώς και μισεί ήδη τη σχολική ιστορία...
@Έσπερος σου είχα πει πως σε θεωρώ εξαιρετική καθηγήτρια, θεωρώ όμως πως δεν γνωρίζεις τι κυκλοφορεί εκεί έξω...
@English μακάρι όλοι να είχαν μεράκι τέτοιο, δεν θα με πείραζε να έκανε και μαθηματικός ιστορία τότε...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 15, 2022, 08:00:56 μμ »
@English στο δικό μου σχολείο οι «κλασικές» φιλόλογοι θεωρούν ότι δεν ζητάνε παπαγαλία, απλώς ότι θελουν τα παιδιά να αναπτύσσουν και να μην απαντούν μονολεκτικα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην διορθώνουν λέξη λέξη, αλλά περιμένουν ότι τα παιδιά μαθαίνουν παραγράφους. Ενώ εγω θεωρώ ότι πρέπει να απαντούν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Επίσης πιστεύουν ότι το να μαθαίνεις το βιβλίο σε βοηθάει μετά να διατυπώνεις σωστά, ενώ εγω θεωρώ ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Όσο για τις πανελλήνιες, ήμουν γενιά συστήματος Αρσενη. Πανελλήνιες σε δίκαιο, θρησκευτικά, βιολογία, διπλές ιστορίες κλπ. Ποτέ δεν είχα μελετήσει συστηματικά αυτά τα μαθήματα, ήμουν βιβλιοφάγος, είχα γενικές γνώσεις, πρόσεχα στην παράδοση, τα βόλευα χωρίς να φαίνεται ότι δεν τα είχα μάθει συστηματικά. Στο λύκειο πιέστηκα πολύ, ε μετά το πήρα απόφαση, έδινα το βιβλίο στη μαμα μου και της τα έλεγα. Μαθαίνονται αυτά, θέλω να πω. Μέτε δυστυχώς είχαμε πολλή παπαγαλία στην άθλια φιλολογία Αθήνας. Κάπου εκεί λοιπόν, πιστεύω ότι ήταν σαν να μου έκαναν λοβοτομή και να έχασα όλη την ικανότητά μιυ για κριτική σκέψη…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 15, 2022, 08:27:30 μμ »
"Ποτέ δεν είχα μελετήσει συστηματικά αυτά τα μαθήματα, ήμουν βιβλιοφάγος, είχα γενικές γνώσεις, πρόσεχα στην παράδοση, τα βόλευα χωρίς να φαίνεται ότι δεν τα είχα μάθει συστηματικά. Στο λύκειο πιέστηκα πολύ, ε μετά το πήρα απόφαση, έδινα το βιβλίο στη μαμα μου και της τα έλεγα"

Η ακριβής περιγραφή και της δικής μου σχολικής πορείας!!!
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος domaria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 16, 2022, 07:24:25 πμ »
Καλά έχω κλάψει ώρες κι ώρες επειδή δεν μπορούσα να παπαγαλίσω. Τώρα πλέον βλέπω ότι απλα δεν θα επρεπε να εχω επιδιώξεις για καταξίωση, με αυτό το σύστημα τουλάχιστον. Εξαλλου κι αυτοί που σπουδάσαμε κι αυτοί που δεν σπούδασαν, στην ίδια οικονομική κατάσταση ειμαστε πάνω κάτω.

Να προσθέσω θέλω πάντως ότι η διδασκαλία της ιστορίας πρέπει να γίνεται με αναρτημένη χρονογραμμή και αναρτημένο χάρτη (ή υδρόγειο σφαίρα).

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 16, 2022, 08:25:32 μμ »
Είμαι απολύτως βέβαιος ότι αν ρωτήσεις την καθηγήτρια που προανάφερες στο παράδειγμά σου θα σου πει ότι κάνει μαθηματάρα. Κι ότι είναι υπόδειγμα διδάσκουσας προς μίμηση.
Φαίνεται να έχουμε εξελίξεις με το συγκεκριμένο παράδειγμα. Η διεύθυνση του σχολείου φέρεται να ενημέρωσε το Σύλλογο Γονέων ότι αμέσως μετά τις διακοπές, το σχολείο θα έχει νέα διδάσκουσα στο μάθημα, και ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να αναπληρωθούν στο ακέραιο οι χαμένες ώρες από τις επανειλημμένες απουσίες. Το πώς το κατάφερε η διεύθυνση (αν τελικά το κατάφερε) αποτελεί ένα άλυτο μυστήριο. Βέβαια, η ζημιά στα παιδιά έχει ήδη γίνει, έγραψαν μάλιστα και διαγωνίσματα αυτή την εβδομάδα όπου πάτωσαν σχεδόν όλα, όλων των τμημάτων της τάξης, και να δούμε πώς θα μπορέσει να αναστραφεί μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 16, 2022, 11:00:45 μμ »
Δεν θυμάστε οι τριτοδεσμιτες εκείνο το ανεκδιήγητο βιβλίο της ιστορίας ( το μικρό γκρι ) που καλούμαστε να μάθουμε για τις πανελλαδικές; Εγώ ακόμη θυμάμαι τον Κοραη και το «Ανατολική αγκινάρα» πάντως …..
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 12:53:52 πμ »
Δεν θυμάστε οι τριτοδεσμιτες εκείνο το ανεκδιήγητο βιβλίο της ιστορίας ( το μικρό γκρι ) που καλούμαστε να μάθουμε για τις πανελλαδικές; Εγώ ακόμη θυμάμαι τον Κοραη και το «Ανατολική αγκινάρα» πάντως …..

Μεγαλη ζημια!
Μαλιστα ειχαν αλλαξει 1-2 παραγραφοι απο την εξωτερικη πολιτικη (κεφαλαιο 6) μια χρονια και ενω το ειχα μαθει με τα παλια, επρεπε να ξεχασω τα παλια και να τα αντικαταστησω με τα καινουρια….

Ζημιααααααααααα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 11:02:11 πμ »
...
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα...
Roka εγώ θα έλεγα ότι είναι καλό να βάζεις και εσύ ανά διαστήματα "τεστάκια" στον μαθητή σου, αφενώς για να βλέπεις εάν έχει όντως κάποια βελτίωση με την μέθοδο που ακολουθείς, αφετέρου (κυρίως δλδ) για να έχεις κάτι να "δείξεις" στην μαμά. Δηλαδή, να, βάζω και τεστ και γράφει τόσο. Όσο αφορά την αριστεία, εφόσον έχετε ξεκινήσει από Σεπτέμβριο θα ζητήσεις πίστωση χρόνου, εφόσον όμως έχει κάποια βελτίωση ο μαθητής στα τεστ σου. Και όσο αφορά τις μεθόδους σου, αναφέρεις στην μητέρα ότι εσένα σε προσέλαβε επειδή είσαι ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ακολουθείς τις μεθόδους των γενικής αγωγής παιδαγωγών (καλά αυτό δεν ισχύει 100% το ξέρω, αλλά το φουσκώνουμε λίγο για να γίνεις κατανοητή). Αναφέρεις ότι σπούδασες Χ χρόνια παραπάνω για να μάθεις εξτρά παιδαγωγικές μεθόδους που ανταποκρίνονται στην διάγνωση του παιδιού. Και καλή τύχη  ???

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 11:24:50 πμ »
Αν ξέρετε, είναι δυνατόν μαθητής με εναντιωματική προκλητική διαταραχή (που σχετίζεται με ΔΕΠΥ) να είναι ο άριστος μαθητής, όπως τουλάχιστον το απαιτεί αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 12:14:28 μμ »
Αν ξέρετε, είναι δυνατόν μαθητής με εναντιωματική προκλητική διαταραχή (που σχετίζεται με ΔΕΠΥ) να είναι ο άριστος μαθητής, όπως τουλάχιστον το απαιτεί αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα;
"Οι μαθητές με ODD συνήθως αμφισβητούν τους κανόνες της τάξης, αρνούνται να κάνουν τις εργασίες τους και μαλώνουν ή μπορεί να πιαστούν στα χέρια μ' άλλους μαθητές. Αυτή η συμπεριφορά τους προκαλεί σημαντική εξασθένηση της λειτουργικότητάς τους κοινωνικά κι ακαδημαϊκά. Η σταθερή προσπάθεια να ελέγξουν τα όρια κι οι διαφωνίες με τους ενήλικες ή και τους συνομήλικους δημιουργούν ένα αγχωτικό και δυσάρεστο περιβάλλον στην τάξη."

Οπότε όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2022, 12:16:00 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 12:29:07 μμ »
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα...
Roka εγώ θα έλεγα ότι είναι καλό να βάζεις και εσύ ανά διαστήματα "τεστάκια" στον μαθητή σου, αφενώς για να βλέπεις εάν έχει όντως κάποια βελτίωση με την μέθοδο που ακολουθείς, αφετέρου (κυρίως δλδ) για να έχεις κάτι να "δείξεις" στην μαμά. Δηλαδή, να, βάζω και τεστ και γράφει τόσο. Όσο αφορά την αριστεία, εφόσον έχετε ξεκινήσει από Σεπτέμβριο θα ζητήσεις πίστωση χρόνου, εφόσον όμως έχει κάποια βελτίωση ο μαθητής στα τεστ σου. Και όσο αφορά τις μεθόδους σου, αναφέρεις στην μητέρα ότι εσένα σε προσέλαβε επειδή είσαι ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ακολουθείς τις μεθόδους των γενικής αγωγής παιδαγωγών (καλά αυτό δεν ισχύει 100% το ξέρω, αλλά το φουσκώνουμε λίγο για να γίνεις κατανοητή). Αναφέρεις ότι σπούδασες Χ χρόνια παραπάνω για να μάθεις εξτρά παιδαγωγικές μεθόδους που ανταποκρίνονται στην διάγνωση του παιδιού. Και καλή τύχη  ???

Αυτό είναι αλήθεια και σοβαρό επιχείρημα και θα έλεγα όχι φουσκωμένο. Γιατί αν είχε έναν απλό φιλόλογο γενικής αγωγής, θα προσπαθούσε απλώς να κάνει το παιδί να μάθει πέντε πράγματα που θεωρεί ότι μπορεί να καταλάβει. Ή απλα θα το έστελνε στο σχολείο γραμμένο. Από τη στιγμή που ο γονιός επιλέγει ειδικό παιδαγωγό, που φαντάζομαι ότι ως ειδικός θα ζητάει κ κάτι παραπάνω από τον απλό, θα πρέπει να περιμένει να δει την εξειδίκευση του, πώς βοηθά τις ανάγκες του παιδιού.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπλοκή γονέων στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 17, 2022, 03:14:04 μμ »
Εμένα η γνώμη μου Roka είναι πως η μητέρα σε προσέλαβε για να μαθαίνεις παπαγαλία το παιδί τα μαθήματά του και επειδή είσαι της ειδικής αγωγής πιστεύει πως έχεις μαγικούς τρόπους για να το βάζεις κάτω να παπαγαλίζει πιο εύκολα από ό,τι η ίδια. Δηλ αναγνωρίζει το πρόβλημα του παιδιού της μόνο στο ό,τι προβάλει αντιρρήσεις για να στρωθεί να διαβάσει και ήδη σε έχει ελέγξει και σε βρίσκει λειψή αφού τον εξετάζει και τον περιμένει άριστο παπαγάλο σαν τον αδελφό του. Στην θέση σου θα ένιωθα προσβολή και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα έλεγα ψέματα, όπως δεν θέλω να μου λένε (και μάλιστα στον εργοδότη μου). Ξεκαθάρισε την κατάσταση με τις θεωρίες, τις προσδοκίες της και την πραγματικότητα και ας χάσεις ένα εισόδημα.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 243
Σύνολο: 256

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.