0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κρατάνε λέει ημερολόγιο κάποιοι. Τι κάνετε ακριβώς;
Μετράμε τις μέρες να πάει η Κεραμίδα σπίτι της.
Μας είπε να μιλήσουμε με τον σύμβουλο να έρθει αυτός να κάνει μια διδασκαλία (συμβιβαστική λύση προφανώς), ο άνθρωπος είπε ότι θα ήθελε γενικα να έρθει αλλά δεν φάνηκε να θεωρεί ότι αυτό καλύπτει την «υποχρέωση”, αλλά τι να πει κι αυτός από τη θέση του. Είπαμε λοιπόν απλα ότι αν δεν έχει αλλάξει η κυβέρνηση ώς τον Ιούνιο, οι πιο παλιές θα μπούμε η μια σε μάθημα της άλλης σ ένα κενό και θα πούμε ότι κάναμε διδασκαλίες. Αν οι «νέοι» (που εμένα είναι συνομήλικοι μου) θέλουν να έρθουν, ας έρθουν, εμείς σε δικό τους μάθημα δεν μπαίνουμε πάντως.
Σαχλαμάρες γενικώς...οι θεσμοί αυτοί στην χώρα δεν μπορούν να λειτουργήσουν, γιατί απλώς είναι (είμαστε) βλάχοι όλοι!!! Και είμαστε με ευθύνη δική μας αλλά και την Πολιτείας που τόσα χρόνια δεν έχει πάρει στα σοβαρά το έργο της Εκπαίδευσης και απλώς παίζουν τα χαρτιά τους...που είναι η επιμόρφωση; Η στήριξη; Τα υποδείγματα; Ο χρόνος απελευθέρωσης από άλλα καθήκοντα και το επίδομα θέσεων; Πουθενά! Όλα μόνο για τους τίτλους και τα χαρτιά. Κενοί περιεχομένου οι θεσμοί αυτοί. Σημαντικοί, σπουδαίοι, θα έφερναν αποτελέσματα...αλλά...ένα μεγάλο αλλά!!! Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: κουλτούρα συνεργασίας, εκπαιδευτικοί με όρεξη για τη δουλειά τους και με διάθεση επικοινωνίας με τους μαθητές, δάσκαλοι πάνω από όλα, με όραμα, με μεράκι, με θέληση να φέρουν το κάθε παιδί σε σύνδεση με τον άλλον, με τον εαυτό του και με τον άλλον. Αυτή είναι η ουσία της Παιδείας...δυστυχώς για τους περισσότερους - αν δεν πρόκειται για καθαρά βολεμένους- το σχολείο οφείλει να αντιγράψει το φροντιστήριο: εναντικοποίηση διδασκαλίας! Αυτό το μοντέλο δεν προάγει την παιδεία. Πρέπει να εγκαταλειφθεί χθες!