*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 65594 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« στις: Μάρτιος 25, 2023, 12:07:35 μμ »
……Τον Ιούλιο θα αναλάβουν υπηρεσία οι νέοι Διευθυντές των σχολείων της χώρας. Πρόκειται για οριστική απόφαση την οποία έλαβε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως. Ηδη η Ν. Κεραμέως έχει ζητήσει τη γνώμη της Νομικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας, σχετικά με τις νομικές διαδικασίες οι οποίες θα εφαρμοστούν γι αυτή την απόφαση. Ανάλογη γνώμη, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, έχει ζητήσει η υπουργός Παιδείας και για την ανάληψη υπηρεσίας από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης του Α' και Β' Συμβουλίου (Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας). Κι αυτό διότι πάρα πολλοί από τους επιλεγέντες Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, κυρίως στην Αττική, διδάσκουν μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων στη Γ' Λυκείου, και στην περίπτωση ανάληψης υπηρεσίας στα νέα καθήκοντα, θα δημιουργούσε κενά , αυτή τη χρονική στιγμή που οι μαθητές προετοιμάζονται για τις εξετάσεις……

https://www.esos.gr/arthra/82559/oristika-ioylio-analamvanoyn-ypiresia-oi-neoi-dieythyntes-sholeion

….. δηλαδή στα υπόλοιπα Συμβούλια επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (… που τους ταλαιπωρούν εδώ και βδομάδες και … τρώνε πόρτα από σχολείο σε σχολείο προσπαθώντας να αξιολογήσουν τους «νεοδιόριστους»,!!) που δίδασκαν;;;

Άντε να τελειώνει αυτή η παρωδία της δήθεν «ατομικής αξιολόγησης»!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:35:28 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 921
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 25, 2023, 04:25:28 μμ »
"Λατρεύουμε το χάος επειδή μας αρέσει να τακτοποιούμε"Αλήθεια συμβούλους δεν διαθέτει η Σαχλαμαρέως;Δύο μήνες πριν τις εκλογές και την διεξαγωγή των Πανελλαδικών τους έπιασε η κωλοπιλάλα για εκλογή Διευθυντών και Επιθεωρητών εκπαίδευσης (ο όρος Σύμβουλος εκπαίδευσης είναι αδόκιμος όπως τα κάνανε)
Υ.Γ. Θα πρέπει κάποια στιγμή να δημιουργηθεί στην Ελλάδα κάποια ανεξάρτητη αρχή η οποία να εποπτεύει τις πολιτικές αποφάσεις των Υπουργών και τις επιπτώσεις τους στην κοινωνία και την δημόσια διοίκηση. Αν είσαι Υπουργός και υπέρμαχος της αξιολόγησης πρέπει να δίνεις το καλό παράδειγμα. Να τρως στην μάπα μία αξιολόγηση από μία υπεροκομματική επιτροπή για τις ενέργειες σου και τις αποφάσεις σου και μετά οι υφιστάμενοι σου!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2023, 04:27:03 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 26, 2023, 11:24:04 πμ »
Μπορεί η "Σαχλαμαρέως" -όπως την αποκάλεσε ο AshenOne- να μη διαθέτει συμβούλους άξιους να τη βοηθήσουν, αλλά το "μήνυμα" που έχει πάρει από τους "νεοδιόριστους" στις περιοχές που επιχειρήθηκε η εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης είναι εκκωφαντικό.
Αυτός είναι και ο λόγος που στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχει πέσει "σιωπητήριο".

Νόμιζαν πως οι "νεοδιόριστοι", έπειτα από τα άπειρα χρόνια ταλαιπωρίας που υπέστησαν ως αναπληρωτές θα πέσουν σαν "ώριμο φρούτο".
Κούνια που τους κούναγε....

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 921
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 26, 2023, 02:11:44 μμ »
Μπορεί η "Σαχλαμαρέως" -όπως την αποκάλεσε ο AshenOne- να μη διαθέτει συμβούλους άξιους να τη βοηθήσουν, αλλά το "μήνυμα" που έχει πάρει από τους "νεοδιόριστους" στις περιοχές που επιχειρήθηκε η εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης είναι εκκωφαντικό.
Αυτός είναι και ο λόγος που στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχει πέσει "σιωπητήριο".

Νόμιζαν πως οι "νεοδιόριστοι", έπειτα από τα άπειρα χρόνια ταλαιπωρίας που υπέστησαν ως αναπληρωτές θα πέσουν σαν "ώριμο φρούτο".
Κούνια που τους κούναγε....
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά αν μετά τις εκλογές προκύψει πάλι κυβέρνηση με κορμό ΝΔ θα μας την βγούνε δικαστικά και θα βγάλουν την απεργία - αποχή παράνομη. Ικανούς τους έχω να σύρουν και κόσμο στα πειθαρχικά... το απεύχομαι ολόψυχα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:35:28 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 26, 2023, 02:27:49 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά αν μετά τις εκλογές προκύψει πάλι κυβέρνηση με κορμό ΝΔ θα μας την βγούνε δικαστικά και θα βγάλουν την απεργία - αποχή παράνομη. Ικανούς τους έχω να σύρουν και κόσμο στα πειθαρχικά... το απεύχομαι ολόψυχα...
Χαλαρα αυτο θα κανουν.Κι εγω το απευχομαι!!!

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 26, 2023, 04:59:29 μμ »
Άντε να τελειώνει αυτή η παρωδία της δήθεν «ατομικής αξιολόγησης»!

όπως ήδη ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές, δεν θα τελειώσει , αν δεν αλλάξει η κυβέρνηση. ίσα ίσα θα έρθουν και χειρότερα.
το θέμα όσο και να καίει κάπως σε πρώτη φάση τους νεοδιόριστους και να δείχνει το μπάχαλο - όχι ότι δεν το είδαμε από τις πρώτες μέρες και εδώ και 4 χρόνια- περισσότερο καίει τις στελεχάρες - τους συμβούλους που τοποθετούνται τμηματικά και ήδη χάνουν μόρια και φράγκα. ποσώς ενδιαφέρονται για τις μονιμοποιήσεις , δυστυχώς ! εκεί ίσως δούμε και προσφυγές . έχουν έννομο συμφέρον σε υστερότερες κρίσεις με τυχόν συνυποψηφίους που ήδη είναι τοποθετημένοι.

αναφορικά με τους συμβουλάτορες τους κεραμικούς (σχόλιο ΑΟ) : φυσικά δεν νοιάζονται για την παιδεία αλλά παίζουν πολιτικάντικα και τους ακούει κι ας τα κάνουν μαντάρα, κάνουν ό,τι θέλουν και δεν ανοίγει μύτη, όλα τα περνάνε πάνω στον κλάδο και τους παλαμοκροτάνε και κάποιοι.
για την ανεξάρτητη αρχή : έχει γραφτεί και σε διαβουλεύσεις , φαντάσου, να υπάρξει γραφείο εσωτερικών υποθέσεων για fast track νομική απόφανση επί των δεκάδων εύκολα προσβαλλόμενων διοικητικών πράξεων του υπαιθ . αλλά ποιον συμφέρει; εδώ δεν έχουν υποτυπώδη διαφάνεια στην πληροφόρηση (κενά, έγγραφα υπηρεσιακά κλπ) και μιλάμε για σοβαρότητα στο υπαιθ;

τα πράγματα πέρα από τα ευχολόγια (και τα δικά μου) ειναι απλά : αν ξαναβγουν, κλάφτε τα.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 921
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 26, 2023, 06:51:13 μμ »

τα πράγματα πέρα από τα ευχολόγια (και τα δικά μου) ειναι απλά : αν ξαναβγουν, κλάφτε τα.
Μα δεν τους ενδιαφέρει η βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας και των υλικοτεχνικών υποδομών του δημοσίου σχολείου αλλά η επιβάρυνση των εκπαιδευτικών με γραφειοκρατικές μπαρούφες και συμπλήρωση πεδίων σε πλατφόρμες. Αυτό το βαφτίζουν "αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού". Ήδη προσωπικά προσανατολίζομαι να πω του Συμβούλου Εκπαίδευσης όταν θα έρθει η ώρα να με επισκεφθεί, να του προτείνω μια και καλή να με βάλει να παρακολουθήσω επιμόρφωση από το να τον έχω μπάστακα για ένα δίωρο σε μία ωραιοποιημένη και στημένη διδασκαλία η οποία ουδεμία σχέση έχει με την καθημερινότητα στο μάθημα μου. Τα σχέδια μαθήματος, τα σενάρια και τα φύλλα εργασίας είναι μέρος του σχεδίου του Υπουργείου στο όλο project που ονομάζεται "αξιολόγηση" και που ουδεμία σχέση έχει με το μάθημα μας σε μία συνηθισμένη ημέρα. Δεν γουστάρω να υποκρίνομαι ότι διδάσκω κάτι το special και πολύ περισσότερο δεν γουστάρω τους μαθητές μου σε ρόλο κομπάρσου με τον επιθεωρητή να παρατηρεί και να καταγράφει. Εικόνες από δεκαετίες πίσω. Μισώ και σιχαίνομαι την υποκρισία. Αν θέλει ο σύμβουλος ας έρθει να με βοηθήσει και να με συμβουλεύσει στο πρόβλημα που έχω με την διεξαγωγή της ύλης ενόψει "τράπεζας θεμάτων" και με ζητήματα που σχετίζονται με την παράδοση δύσκολων τμημάτων της ύλης. Αλλά το να έχω έναν μπάστακα με το μπλοκάκι την ώρα που κάνω μάθημα και να τον έχω να καταγράφει  προτιμώ το "μη ικανοποιητικός" και απ' ευθείας επιμόρφωση. Η μ-βλα-κία έχει και τα όρια της!!!

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 26, 2023, 06:59:07 μμ »
  Ήδη προσωπικά προσανατολίζομαι να πω του Συμβούλου Εκπαίδευσης όταν θα έρθει η ώρα να με επισκεφθεί, να του προτείνω μια και καλή να με βάλει να παρακολουθήσω επιμόρφωση από το να τον έχω μπάστακα για ένα δίωρο σε μία ωραιοποιημένη και στημένη διδασκαλία η οποία ουδεμία σχέση έχει με την καθημερινότητα στο μάθημα μου. Τ

σε βρίσκω πολύ σοβαρο στα σχόλια (γενικώς). έχει ένα νόημα αυτό που γράφεις, αλλά : δεν μπορούν όλοι να το κάνουν (υπάρχει φυσιολογικός φόβος), θα είναι ηπιοι οι περισσότεροι - πλην κρουσματων- σύμβουλοι, "έλα μωρέ, να τελειώνουμε, θα περάσεις" (το είπε και η Ζεττα). άλλο είναι το θέμα, όπως καταλαβαίνεις. μόνο από την πληροφορία ότι δεν θα υπάρξει όπως και να έχει διαπιστωτική πράξη για κανέναν θα έπρεπε να είχε πέσει το σύμπαν και δεν κουνιέται φύλλο , τι να λέμε;
θα γούσταρα πολύ να υπάρξει υπηρεσιακός υπαιθ σε κάποια φάση της περιπέτειας που έρχεται και να πει "υπογράφτε τις διαπιστωτικές" με τροπολογία αχαχαχ (δεν παίζει, αλλά λέμε καμια μ-βλα-κία κι εμείς να περάσει η ώρα - μέχρι τας εκλογάς αχαχα)

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 921
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 26, 2023, 07:10:01 μμ »
Παιδαγωγός σημαίνει προσωπικότητα. Και μία προσωπικότητα πρέπει να ενεργεί με βάση τις αρχές και της αξίες του, στηριζόμενος σε επιχειρήματα της απλής λογικής και στα πλαίσια της ατομικής του αξιοπρέπειας. Η υποκρισία και το δήθεν δεν συνάδουν με το κεφάλαιο που λέγεται "παιδαγωγός". Το Υπουργείο δεν θέλει εκπαιδευτικούς με προσωπικότητα... θέλει απλώς υπαλλήλους με τον όποιον τρόπο το αντιλαμβάνεται κανείς. Αλλά πάνω απ' όλα είμαστε παιδαγωγοί και πρέπει να χαίρουμε σεβασμού και εκτίμησης γιατί ο ρόλος που επιτελούμε είναι πολύ δύσκολος. Και στα πολύ δύσκολα θέλουμε υποστηρικτές και συμβουλάτορες ΟΧΙ απλούς επιτηρητές. Και φυσικά δεν αποδέχομαι για τον εαυτό μου τους χαρακτηρισμούς "πολύ καλός" ή "εξαιρετικός" γιατί δεν αγωνίζομαι στο 100άρι ή στο άλμα εις μήκος. Κάπου τα έχουν μπερδέψει εκεί στο Υπουργείο. Η Σαχλαμαρέως έχει μπερδέψει το βόλεϊ με την διδασκαλία... Αι σιχτίρ με τον κάθε άσχετο που θέλει να έχει άποψη σε αυτό που κάνω χωρίς να το έχει κάνει ο ίδιος... απλά πράματα!!!

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 26, 2023, 07:36:54 μμ »
Αι σιχτίρ με τον κάθε άσχετο που θέλει να έχει άποψη σε αυτό που κάνω χωρίς να το έχει κάνει ο ίδιος... απλά πράματα!!!

αχαχαχ, αφού δεν είσαι νεοδιόριστος , κράτα νεύρα για αργότεραααααααα (και ΟΧΙ ΕΥΧΕΣ , please , θα πολλαπλασιαστούν ! )

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 26, 2023, 09:20:25 μμ »
αχαχαχ, αφού δεν είσαι νεοδιόριστος , κράτα νεύρα για αργότεραααααααα (και ΟΧΙ ΕΥΧΕΣ , please , θα πολλαπλασιαστούν ! )

Εντάξει πέφτει χοντρό δούλεμα με την έννοια "νεοδιόριστος" και τις "διαρροές" ότι ως δόκιμοι δεν έχουν δήθεν όλα τα δικαιώματα του μονίμου, ενώ και αίτηση για μετάθεση έκαναν και μεταθέσεις πήραν και αίτηση για διευθυντές σχολείων έκαναν και διευθυντές σχολείων θα γίνουν.
Έναν δευτεροετή φοιτητή της Νομικής να ρωτήσει κανείς είναι άλλο η μονιμοποίηση και άλλο η μονιμότητα. Οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί δεν  κινδυνεύουν ως προς τη μονιμότητά τους. Σύμφωνα με τον ισχύοντα Υπαλληλικό Κώδικα (Ν. 3528/2007) και το άρθρο 103 του Συντάγματος, η προστασία της συνταγματικής αρχής της μονιμότητας επεκτείνεται και στους δόκιμους δημοσίους υπαλλήλους αφού έχουν ΦΕΚ διορισμού. Αυτονόητα πράγματα!


Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1367
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 27, 2023, 07:29:51 πμ »
https://www.esos.gr/arthra/82555/dialogos-n-kerameos-prytaneon-gia-ti-thesi-ypoyrgoy-paideias-me-ti-nea-kyvernisi-meta ξανα;

Γιατί σας κάνει εντύπωση; Το έργο για το οποίο τοποθετήθηκε, το κάνει. Δεν τοποθετήθηκε εκεί για να λειτουργήσουν σωστά τε σχολεία ή τα πανεπιστήμια, τοποθετήθηκε για να εφαρμόσει πολιτικές του Μητσοτακη και έχει όχι μόνο την απόλυτη στήριξή του, το «έργο» της είναι από τα βασικά που έχει να επιδείξει η κυβέρνηση (λέμε τώρα). Η εκλογική της περιφέρεια δεν θίγεται από τις πολιτικές της, γιατί τα παιδιά της δεν φοιτούν σε δημόσια σχολεία, οπότε ναι, αν δεν αλλάξει κάτι στις εκλογές προφανώς θα την έχουμε ισόβια.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 27, 2023, 09:03:15 πμ »
Γιατί σας κάνει εντύπωση; Το έργο για το οποίο τοποθετήθηκε, το κάνει.

Όταν όμως δεν μπορεί να το κάνει το ρίχνει ... στην παλαβή, όπως σήμερα το πρωί έκανε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου με δήλωσή του στο alfavita.gr:
"...Ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας δήλωσε στο alfavita.gr ότι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης του Α' και Β' Συμβουλίου (Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας) "θα τοποθετηθούν άμεσα, ώστε μετά το Πάσχα να αρχίσει και στις περιοχές τους οι διαδικασίες αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών".

Μετά το Πάσχα όμως θα είμαστε στην προεκλογική περίοδο και έως τώρα στις περιοχές (Μακεδονία κ.λπ.) όπου επιχειρήθηκε η ατομική αξιολόγηση προέκυψε ένα τεράστιο μηδενικό!

Είπαμε:

ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162572
  • Σύνολο θεμάτων: 19253
  • Σε σύνδεση σήμερα: 688
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.