*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό πληροφορικής????  (Αναγνώστηκε 1445 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nick500

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μεταπτυχιακό πληροφορικής????
« στις: Νοέμβριος 29, 2023, 09:58:26 μμ »
Λοιπόν είμαι φοιτητής παιδαγωγικού δημοτικής και θα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει καποιος τρόπος να συνδιάσω το μεταπτυχιακό μου με την πληροφορική που παίζει πολυ στις μέρες μας. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τι είναι το HR γιατί είδα σε ένα άρθρο πανελληνίων που βρήκα  ( η αδερφή μου δίνει και θέλει και εκείνη παιδαγωγικό δημοτικής) ότι όσο τελειώνουν το δημοτικής μπορουν να κάνουν μεταπτυχιακό σε αυτό και όταν το έψαξα δεν κατάλαβα ουτε την σύνδεση ούτε ακριβώς τι είναι.  Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων όποιον απαντήσει :-* :-* :-* :-* .
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2023, 10:00:19 μμ από nick500 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό πληροφορικής????
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:30:21 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό πληροφορικής????
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 29, 2023, 11:20:44 μμ »

nick500,
ρίξε μια ματιά στο "Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών" του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Αποσυνδεδεμένος nick500

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό πληροφορικής????
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 30, 2023, 05:28:13 μμ »
nick500,
ρίξε μια ματιά στο "Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών" του Πανεπιστημίου Αιγαίου.