0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό ισχύει. Το συζήταγα και με συνάδελφο προχθές για τις σειρές των μαθητών των τελευταίων χρόνων. Πού θεωρείς ότι οφείλεται αυτό; Στον εγκλεισμό λόγω κορωνιού; Ή το πρόβλημα είχε αρχίσει ήδη; Στα κινητά οφείλεται;
Στη βθμια συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν ο,τι θέλουν (έως ο,τι τους κατέβει). Οπότε δεν έχει νόημα να καλλιεργηθούν στα παιδιά προσδοκίες, γιατί μέσα στην ίδια σχολική χρόνια πιθανότατα ο μαθηματικός θα θέλει το ένα, ο φυσικός το άλλο, και κ φιλόλογος πιθανότατα θα βγάλει όλη τη δυσκαμψία που μπορεί να βγάλει κανεις (εμπειρική διαπίστωση για τις συναδέλφους φιλολόγους). Γονείς και μαθητες πρέπει να ξέρουν ότι στο γυμνάσιο τα πάντα θα είναι αλλιώς και μάλλον άσχημα.
@durinΗ ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν.
Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)
Με αφορμή αυτό το θέμα να επισημάνω το κενό νόμου που δεν προβλέπει παράλληλη στήριξη στα μαθήματα ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που είναι 23 ώρες και καλύπτουν ολόκληρο κενό.
Δίνεται παράλληλη σε παιδιά στο λύκειο και ειδικά το επαλ; Σ εμάς δεν έχουν φέρει ποτέ και μάλιστα σε παιδιά πολύ ειδικών κατηγοριών ενώ δεν υπάρχει ειδικό σχολείο, οπότε είναι σαν να τιυς λενε ότι μετά το γυμνάσιο τέρμα το σχολείο…
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται. Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.