0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θέμα που τέθηκε , έχει μία προβληματική απάντηση, που οφείλεται στην έλειψη σαφούς νομοθετικής ρύθμισης. Εξηγώ εν συντομίαΝαι οι ειδικές κατηγορίες δεν κρίνονται ούτε οργανικά ούτε λειτουργικά υπεράριθμοι. Σαφέςα) Τι ορίζεται όμως λειτουργική υπεραριθμία; (ασαφές)β) Η λειτουργική υπεραριθμία είναι το ίδιο με την συμπλήρωση ωραρίου; (ασαφές) (Αυτό που γενικά -με συνδυασμό παλαιών ασαφών εγκυκλίων-εφαρμόζεται είναι: χρωστάω περισσότερες από 12 ώρες Α και
Οπότε ο/η ειδικής κατηγορίας θα πάει για 6 ώρες (συμπλήρωση ωραρίου) στο διπλανό σχολείο ή ο/η αρχαιότερος;
Η νομοθεσία λέει ότι ο εκπαιδευτικός ειδικής κατηγορίας (ακόμα κι αν πρόκειται για πολύτεκνο) δεν απαιτείται να πηγαίνει σε άλλο σχολείο για να συμπληρώνει το ωράριό του. Ξέρω ότι ακούγεται παράξενο, αλλά πρέπει να πάει ο αρχαιότερος για 6 ώρες στο διπλανό σχολείο.
Αυτο ομως δεν ισχυει στην πρωτοβαθμια για τις ειδικότητες που συμπληρώνουν σε ομαδες σχολείων (γαλλικων, γερμανικων, κα). Συμπληρώνουν ωραριο σε οσα σχολεία χρειαστεί ασχετα αν ανηκουν σε ειδικες κατηγορίες
Προφανώς ούτε και στη δευτεροβάθμια είναι τοποθετημένοι οργανικά σε ένα σχολείο δύο καθηγητές γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας, για να συμβεί αυτό που αναφέρθηκε. Αυτό μπορεί να συμβαίνει σε ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 κυρίως στη δευτεροβάθμια.
Το ανέφερα για να δείξω ότι ενώ αλλού δεν υπάρχει πρόβλημα στην μετακίνηση ειδικών κατηγοριών σε άλλο σχολείο, αλλού την πληρώνει ο παλαιότερος. Από τα πολλά παράλογα της εκπαίδευσης…
Τελικά ως προς το θέμα του ποιος επιλέγει πρώτος αναθέσεις μεταξύ αναπληρωτών της ίδιας ειδικότητας που τοποθετήθηκαν μαζί στο ίδιο σχολείο υπάρχει κάποιο ΦΕΚ, εγκύκλιος κτλ. που ορίζει ότι προηγείται αυτός με τα υψηλότερα μόρια; Γιατί αν δεν υπάρχει, είναι φλου το θέμα...