0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aυτό δεν μπορεί να λειτουργεί ως άλλοθι για την ασυδοσία και την προχειρότητα της εκάστοτε επιτροπής. Δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα πέρα από τις δυνατότητες -γνωστικές ή χρονικές- των μαθητών, όπως δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα στα οποία απαντούν λάθος οι ίδιοι (το έχουμε δει κι αυτό στο παρελθόν). Δεν μπορούν να απαιτούν από μαθητές να διαχειριστούν με ψυχραιμία τη δική τους ανευθυνότητα. Διότι σε τελευταία ανάλυση, αν μέσω των εξετάσεων διδάσκονται οι αρετές του καλού επιστήμονα, αυτοί τι πρότυπο επιστήμονα προβάλλουν με τέτοια συμπεριφορά;