*

Αποστολέας Θέμα: Διάταξη για τις αυτόνομες τάξεις Γυμνασίου σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές  (Αναγνώστηκε 2873 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κάποια απ αυτά θα μπορεί να τα κάνει με τις ειδικότητες του κοντινού δημοτικού, όπως λέει. Αν και σε αυτά τα μερη αμφιβάλλω αν θα υπάρχει δημοτικό με τόσο προσωπικό. Οπότε πάμε για μεταφορα του μοντέλου των ολιγοθέσιων δημοτικών, στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά αυτά έτσι ήταν στο δημοτικό, δεν θα ζησουν κάτι διαφορετικό, εμάς μας κάνει εντύπωση. Δεν νομίζω ότι θεωρούμε λειτουργικό να υπάρχει ένα πλήρως στελεχωμένο δημοτικό και πλήρως στελεχωμένο γυμνάσιο, 10 εκπαιδευτικοί για 2 μαθητες.

Φυσικά και το θεωρουμε, οπως και το θεωρουμε ΔΙΚΑΙΟ. Ιση πρόσβαση στην παιδεία για ΟΛΑ τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φυσικά και το θεωρουμε, οπως και το θεωρουμε ΔΙΚΑΙΟ. Ιση πρόσβαση στην παιδεία για ΟΛΑ τα παιδιά.

Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;


Αποσυνδεδεμένος Loyla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο δασκαλος(καθηγητης )  ειναι   εμπνευστης  πανω   απο ολα!Μπορει να  δωσει πνοη και ωθηση  στα παιδια   στους μαθητες  πισω απο ενα  τζαμι   μπροστα τους   χιλιομετρα μακρυα   οπου και να  βρισκεται. Σε λιγα   χρονια και βεβαια  δεν θα  μιλαμε     για  τα σχολεια οπως  τα ξερουμε!   Ηρθε ο καιρος να   δωσουμε   στις   απομακρυσμενες  περιοχες   γνωση!   Ααααα και για να μην  παρεξηγηθω  δεν  συμφωνω    με   την κυβερνηση   αυτη και  καλα   των  αριστων   αλλα  αυτο που συμβαινει  αν   γινει και σοβαρα και σωστα   θα  δωσει μελλον   σε πολλα παιδια!

Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;

Φυσικα και θεωρώ αδικα τα ολιγοθεσια. Για ποιο λογο το παιδί στο διθεσιο να μην κανει τα μαθήματα των ειδικοτήτων ; Για ποιο λογο να μην κανει 100%  τα μαθήματα που προβλέπονται για την ταξη του και να μοιράζεται το χρόνο που θα το διδασκε ο  δάσκαλος του με κάποιο παιδι αλλης ταξης;
Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικος που τα θεωρεί δικαια θελετε να μου πειτε για το παιδι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Γνωρίζει κανείς τέτοιες περιπτώσεις (εκτός από τη Γαύδο που την αναφέρουν συνέχεια); Και αν κάποιο γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις σε ένα μικρό νησί λειτουργεί κανονικά, υπάρχει περίπτωση να μεταπέσει στο νέο καθεστώς;

Αγαθονήσι. Τον Σεπτέμβριο που μας έρχεται: 2 μαθητές στο Δημοτικό, 2 στο Γυμνάσιο.
Τη χρονιά που πέρασε, αν θυμάμαι καλά,  ο σύλλογος στο Γυμνάσιο με Λ/Τ είχε πέντε εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;
Το μονοθέσιο αποτελεί την καλύτερη εμπειρία της ζωής μου γιατί είναι ρεαλιστικό κοινωνικό μοντέλο. Παιδιά διαφορετικών ηλικιών και δυνατοτήτων που λάμπουν το καθένα μέσα στην ιδιαιτερότητά τους και την ιδιαίτερη κλίση τους και ικανότητα την οποία μοιράζονται με τους συμμαθητές τους. Δεν ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο λόγω της αναγνώρισης της διαφορετικότητας σε επίπεδο γνωστικής ικανότητας και λόγω της διαφοράς ηλικίας
 Παρά τις όποιες προστριβές τα παιδιά αποκτούν κοινωνική μόρφωση και μαθαίνουν στην ευγενή άμιλλα, όχι στον ανταγωνισμό και το κυριότερο πώς να κοινωνικοποιούνται με άτομα διαφορετικής ηλικίας και ψυχολογικών αναγκών. Γίνονται υπεύθυνα, αναλαμβάνουν ευθύνες. Το σύστημα διδασκαλίας λειτουργεί και με αλληλοδιδακτική και είναι πολύ κοντά στο μοντεσσοριανό της αυτενέργειας. Σε βάθος χρόνου, μόνο όφελος είναι γιατί το παιδί μαθαίνει να είναι ευπροσάρμοστο και να λαμβάνει πρωτοβουλίες κι ας υστερεί στο γνωστικό, το οποίο αντισταθμίζεται από την ωριμότητα που αποκτά για να το καλύψει και από μόνο του.
Για μένα τα ολιγοθέσια πρέπει να αυξηθούν και επειδή κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μορφώνεται στον τόπο του, αλλά και επειδή αποτελεί όφελος για την ανάπτυξή του.
Κατά τον ίδιο τρόπο και οι αυτόνομες γυμνασιακές τάξεις - αν και εκεί πιστεύω θα έχουν την ελάχιστη διάκριση σε επίπεδα (Α',
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 12, 2024, 12:29:20 pm από barbarosa »
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 635
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.