0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωρίζουμε αν θα δοθούν για διορισμούς όλα τα Τ.Ε. σε ΠΕ 70 ΚΑΙ ΠΕ 60 γενική και ειδική γιατί υπάρχει κάτι που ακούγεται. Προφανώς στις περιοχές που θα μείνουν μετά τις συμπληρωματικές. Αλλά όλα.
Αυτό περιμένουμε όλοι αύριο να δούμε που θα γίνει το ΚΥΣΠΕ. Γιατί αν αφαιρεθούν και πάνε στα 1450-1500, απομένουν 500 θέσεις για την συμπλήρωση του αριθμού 10.000 και πρέπει να δούμε που θα πάνε. Αν δεν ήταν ''κανονικές'' οργανικές αλλά ανενεργές και εδώ τότε είναι ξεκάθαρο το πώς θα κινηθούν τα νούμερα. Για την δευτεροβάθμια που επιμένουν πάνω δεν αξίζει κάποιος να επιμένει άλλο. Πέρσι δόθηκε υπερδιπλάσια κάλυψη στη β βάθμια και ειδικά σε ΠΕ02 και ΠΕ03. ΔΕΝ μπορεί φέτος να διορίσει στα κενά των συντάξεων, όταν μάλιστα υπάρχουν άνθρωποι που δεν πήραν μετάθεση (και είναι αρκετοί). Είναι λογικά τα νούμερα στη Γενική Πρωτοβάθμια, άμα σκεφτεί κανείς ότι θα υπάρξει θέμα με τις προσλήψεις αναπληρωτών ήδη από την Α' φάση! Προσωπικά δεν θα μου κάνει ΚΑΜΙΑ εντύπωση ακόμα και τίποτα να μην πάρει στις δύο πρώτες φάσεις. Στη Β' βάθμια γενικής θα χρειαστούν προσλήψεις στη γενική, όπως φάνηκε και στα λειτουργικά των αποσπάσεων αλλά σε καμιά περίπτωση τα κενά αυτά δεν φωνάζουν μόνιμη κάλυψη
Η ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων οργανικών για ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς με την αντίστοιχη κατάργηση οργανικών θέσεων δασκάλων, μαθηματικών, φιλολόγων κλπ στην 1η Σεπτεμβρίου κατά τη γνώμη μου εξυπηρετεί άριστα την υπερστελέχωση των δημοτικών σχολείων με δασκάλους (+20%), ώστε να καλυφθεί τυχόν κενό από λήψη κάθε είδους αδειών. Ασφαλώς και θα δοθούν για διορισμό στους δασκάλους τώρα, αν και προφανώς πρόκειται για οργανικά κενά λόγω συνταξιοδότησης που δεν θα έπρεπε να ξαναστελεχωθούν πιθανότατα λόγω υποβιβασμού σχολείου.Τι πετυχαίνει μ' αυτό τον τρόπο το ΥΠΑΙΘΑ;Έχει πλήρως στελεχωμένα τα δημοτικά που ως γνωστό χωρίς δασκάλους δεν μπορούν να λειτουργήσουν, ενώ χωρίς ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς λειτουργούν πολύ άνετα..Κλείνει το μάτι σε ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς ότι οι 1.200 διορισμοί του χρόνου είναι δικοί σας. Οι οργανικές που καταργεί στη ΔΕ προφανώς δεν επηρεάζουν τους διορισμούς αφού τις έχει κόψει ήδη ο αλγόριθμοςΠραγματικά πολύ έξυπνη κίνηση.
Καλημέρα! Να ελπίζουμε σημερα σε καμία ανακοίνωση για αριθμό ανα κλάδο και ειδικοτητα?
καλημερα, σημερα θα τρεξει ειπανε για τις συμπληρωματικες μεταθεσεις. μαλλον αυριο ή τεταρτη το βλεπω
δηλαδή εκτός από τις περιοχές μπορεί να αλλάξει και ο αριθμός ανα ειδικοτητα από τις συμπληρωμτικες μεταθεσεις?
Συνάδελφοι εσείς που έχετε την υπομονή και τις γνώσεις αλλά κυρίως τη θέληση... θα μπορέσουμε να έχουμε μια εικόνα των κενών που απομένουν για διορισμό στα ΤΕ μετά και τις συμπληρωματικές μεταθέσεις;
Δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα δοθούν όλα για διορισμό
Μάριε δεν φτάνουν οι αριθμοί για να τα δώσει όλα;;;
[/b]Το γεγονός ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι ο φτωχός συγγενής στην εκπαίδευση το ξέρουμε. Το βλέπουμε και εδώ μέσα. Στα περισσότερα μνμ είναι αόρατο και δεν το υπολογίζουν καν. Το πρόβλημα είναι όταν αυτή η κατάσταση συμβαίνει και στα σχολεία.Τα οργανικά κενά (παλιά και νέα) είναι 3501.Από 1/9 θα ισχύουν οι 1200 νέες οργανικές στα ΣΔΕΥ (600 ΠΕ23 και 600 ΠΕ30), αλλά και οι 538 στα ΚΕΔΑΣΥ (60 ΠΕ21, 202 ΠΕ23, 10 ΠΕ28, 64 ΠΕ29 και 202 ΠΕ30). Ο λόγος είναι αφού θα δώσουν ψίχουλα μπροστά στα κενά (1000 από τα 3501), δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθούν αδικίες με τις συμπληρωματικές μεταθέσεις. Βέβαια οι 1000 διορισμοί ψίχουλα είναι και μπροστά στα παλιά κενά, που ανέρχονται στα 1763.Σε όλους τους διορισμούς το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι οι αδικημένοι/ες της υπόθεσης. Άλλ@ παίρνουν πιο πάνω από τα οργανικά των μετατάξεων, άλλοι μιλούν για κάλυψη οργανικών που ταυτίζονται με τα λειτουργικά και άλλ@ παίρνουν ψίχουλα. Εδώ να επισημάνω ότι οι οργανικές του ΕΕΠ/ΕΒΠ δεν αντικατοπτρίζουν σε καμία περίπτωση τις ανάγκες. Ορίζονται αυθαίρετα. Στις ΣΜΕΑΕ δεν υπάρχει αναλογία με μαθητές/τριες και μπορούν να σε διαθέτουν κιόλας σε άλλα σχολεία ανεξάρτητα αν καλύπτονται ή όχι οι ανάγκες. Μόνο στα ΕΕΕΕΚ υπάρχει νομοθεσία, που όμως δεν τηρείται. Στις ΣΔΕΥ που τρέχουν κάθε μέρα και σε άλλο σχολείο; Μακάρι να ίσχυε ο «προβληματικός αλγόριθμος» της δευτεροβάθμιας και στο ΕΕΠ/ΕΒΠ. 1000 στα 3501 και είναι ok; Είναι δίκαιο, ηθικό, παιδαγωγικό; Ρωτήστε στις ΣΜΕΑΕ αν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς ΕΕΠ και ΕΒΠ. Τα υπάρχοντα κενά, που δεν αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες, είναι 824. Ρωτήστε στα ΚΕΔΑΣΥ (307 παλιά + 538 νέα); Τώρα αντιλαμβάνεστε γιατί αργεί και η εξέταση/επανεξέταση των αιτημάτων στα ΚΕΔΑΣΥ. Στα ΣΔΕΥ τα κενά είναι 629 και 1200 νέα. Εύχομαι κάποια στιγμή να αντιληφθούμε ότι το δάσκαλοι και ειδικότητες, το βασικές και μη ειδικότητες, το βασικός εκπαιδευτικός και η παράλληλη, το εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ/ΕΒΠ κτλπ δεν είναι παιδαγωγικό. Όλ@ είμαστε αναγκαίοι και το όλοι είμαστε ίσοι, αλλά κάποιοι πιο ίσοι δεν βγαίνει σε καλό παιδαγωγικά. Η διεπιστημονικότητα είναι αναγκαία και για κάποια παιδιά το να μην υπάρχει ΕΕΠ/ΕΒΠ σημαίνει ότι μπορεί να μην έρχονται στο σχολείο ή να μην ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. Γιατί ο στόχος μας είναι τόσο χαμηλός (να λειτουργούν, να ανοίξουν); Μιλάμε για σχολεία ή φύλαξη παιδιών; Το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι στις ΣΜΕΑΕ από το 1987. Δείτε πόσ@ ήταν οι μόνιμοι/ες τον Μάρτιο του 2020 πριν τους διορισμούς. Η σύγκριση μονίμων και αναπληρωτών/τριων ΕΕΠ/ΕΒΠ τι συμπεράσματα βγάζει; Η σύγκριση οργανικών κενών και αναπληρωτών/τριων; Και κλείνω όπως άρχισα. Το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι ο φτωχός συγγενής στην εκπαίδευση. Το ξέρουμε όλ@. Από αυτή την παραδοχή μέχρι το όλα βαίνουν καλώς στην κατανομή υπάρχει μία τεράστια απόσταση, που προσβάλλει. Αφού ο αριθμός των διορισμών είναι δεδομένος και δεν καλύπτει όλα τα υπάρχοντα κενά κάποι@ είναι αδικημένοι/ες και κάποι@ ευνοημένοι/ες. Κάποια μνμ εδώ μέσα είναι, όμως, προσβλητικά για τους μόνιμα αδικημένους/ες.