ΜΕΝΙ@, Kindergarten teacher, Mskonstance, pskouras και 31 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νεοσσέ, θεωρείς πως στην Πρωτοβάθμια η αυξημένη αριθμητικά διαδικασία διορισμών γενικής, θα έχει αντίκτυπο στους αναπληρωτες ειδικής; Ενδέχεται δηλαδή να δεχθεί πλήγμα η παράλληλη στήριξη;
Μπορούμε να ελπίζουμε σε ίδρυση νέων θέσεων στα ΚΕΔΑΣΥ ή πιστεύετε ότι είναι αργά;
Θα ήταν ευκταίο αλλά με βάση τα αντανακλαστικά του υπουργείου το θεωρώ απίθανο. Έχει αλλεργία στην ίδρυση οργανικών. Στην πρωτοβάθμια για παράδειγμα, επρεπε πρώτα να βρεθούν τα κονδύλια για τους 10.0000 διορισμούς κι έπειτα να προχωρήσει στην ίδρυση τους, τόσο οριακά που έγινε μπάχαλο με τις μεταθέσεις!Άλλωστε το όφελος θα ήταν μηδαμινό, τουλάχιστον για τους εκπαιδευτικούς. Περισσότερο νόημα θα είχε η ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης ή/και η ίδρυση νέων οργανικών στα ήδη υπάρχοντα.
Trust no one , είχα την εντύπωση πως για να διορίσει στην ειδική και στην πρωτοβάθμια έπρεπε να υπάρχουν οργανικές θέσεις. Τελικά δεν ισχύει;
Το μπάχαλο με τις μεταθέσεις έγινε εσκεμμένα και δεν έχει καμία σχέση με τους διορισμούς. Όπως αφήνει κάθε χρόνο 800 οργανικά κενά ακάλυπτα στους δασκάλους, θα μπορούσε (και το έκανε σε ένα βαθμό) να ιδρύσει τις οργανικές στην ώρα τους κι αν δεν έβρισκε κονδύλια, να τις άφηνε ακάλυπτες. Αλλά κι ακόμη όταν βρήκε τα κονδύλια, δεν το εμπόδιζε σε τίποτα να ξανατρέξει από την αρχή τις μεταθέσεις. Καλοκαίρι ήταν. Ιούλιος. Δεν ήταν δα ότι είχαν παρουσιαστεί οι μετατιθέμενοι κι είχαν ξεκινήσει να διδάσκουν. Αλλά κι έτσι να ήταν, εξ ορισμού αν ξαναέτρεχαν οι μεταθέσεις, θα έπαιρναν μετάθεση είτε πάλι στο ίδιο μέρος, είτε σε υψηλότερη τους προτίμηση. Οπότε δε νομίζω να πείραζε κανέναν απολύτως. Εσκεμμένα έγιναν όλα και μεγαλύτερη απόδειξη από το γεγονός ότι απέκλεισαν και τους ζητούντες βελτίωση θέσης δεν υπάρχει. Ειλικρινά δεν έχει καμία λογική αυτό, ειδικά όταν ακολουθήθηκε διαφορετική πολιτική στους ΕΕΠ-ΕΒΠ, για το ίδιο ακριβώς θέμα.Υ.Γ. Ελπίζω μόνο οι ειδικότητες που δεν ιδρύθηκαν πέρσι οργανικές (ή ιδρύθηκαν λίγες) κι είναι ψηλά σε μόρια να μην την πάτησαν φέτος και να έβαλαν μόνο 1 προτίμηση. Αποσυνδέστε λοιπόν στο μυαλό σας τον χρόνο ίδρυσης των οργανικών με τους διορισμούς. Δεν έχουν καμία σχέση. Είναι απλά μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για καταστρατήγηση πινάκων (μορίων μετάθεσης) και ρουσφετάκια στα δικά μας παιδιά.
Δεν το θεωρώ πιθανό. Για να γίνει αυτό που περιγράφεις, ρουσφετολογικά να ευνοηθούν κάποιοι και να καταστρατηγηθούν οι πίνακες μετάθεσεις, προϋποθέτει οργάνωση και συντονισμό σε τέτοιο επίπεδο από ανθρώπους που θέλουν οδηγίες χρήσης για να δέσουν τα κορδόνια τους. Περισσότερο προέκυψε σαν παρενέργεια παρά έγινε σκόπιμα, κατά τη γνώμη μου, όπως και πολλά άλλα νομοθετήματα. Η ανικανότητα τους λοιπόν, τα αργά αντανακλαστικά και η γραφειοκρατία είναι στοιχεία που με κάνουν δύσπιστο απέναντι στο οργανωμένο σενάριο που αναφέρεις.
Ξαναλέω. Ανοργανωσιά λες. Πες ότι είναι έτσι. Ιδρύει τις οργανικές τον Ιούλιο. Τόσο στους ΕΕΠ-ΕΒΠ, όσο και στις ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας. Κάνει συμπληρωματικές μεταθέσεις. Αποκλείει όσους είχαν πάρει ήδη μετάθεση. Ενιαία αντιμετώπιση ως εδώ. Τίθεται το θέμα στο υπουργείο για τους ΕΕΠ-ΕΒΠ για το αν θα πρέπει να δοθούν οι νέες οργανικές και σε αυτούς που αιτήθηκαν βελτίωση θέσης. Βγάζει διευκρινιστική εγκύκλιο το υπουργείο και λέει ναι, να δοθούν και σε αυτούς. Μετά από 1 βδομάδα, τίθεται το θέμα και για τις ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας. Ξέρω από πρώτο χέρι ότι έφτασε στον υπουργό πάνω από 1 φορά. Αρνούνται να βγάλουν αντίστοιχη εγκύκλιο. Έτοιμη την είχαν. Ημερομηνίες θα άλλαζαν και 2-3 άλλες λεπτομέρειες. Εσκεμμένο ήταν ξεκάθαρα. Αφού λοιπόν αυτό ήταν ξεκάθαρα εσκεμμένο, γιατί να πιστέψω ότι όλα τα υπόλοιπα ήταν απλά ανοργανωσιά;
Οκ, πάω πάσο, δεν γνώριζα αυτή τη λεπτομέρεια. Τελικά έχουν τελειοποιήσει την τεχνική να περνάνε την επιτηδειότητα για κωλυσιεργία, εξαπατώντας μας με βαθιά υποκριτική τέχνη! Δε τους το'χα..
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Θα μάθουμε άραγε φέτος αριθμό προτάσεων σύστασης οργανικών πρωτοβάθμιας;;