0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κανένα μίσος. Απλή περιγραφή της πραγματικότητας. Μπορείς να ρωτήσεις τις ειδικότητες και θα σε ενημερώσουν σχετικά με αυτό.
Μην με κάνεις τώρα να σου αναφέρω περιστατικά με συναδέλφους ΠΕ71 σε σχολεία. Πάλι φιλικά. Κάθε κλάδος έχει τα ευτράπελα του. Σε παρακαλώ. Ρίχνεις δηλητήριο σήμερα όλη μέρα!!!
Θέλεις να σου μιλήσουμε για δασκάλους που κάνουν μαθήματα ειδικοτήτων; Μπορείς να μου στείλεις προσπωπικο μήνυμα και να συζητήσουμε. Αν εσύ διαφωνείς είναι δικό σου θέμα, δεν είναι δηλητήριο.
Το ερωτημα ειναι: θα δωαει 15000 η 10.000 για διορισμους; διοτι αλλαζουν ολα τα δεδομενα με 15000. Και αυτη η υπουργος δεν λεει κατι κλειστο το στομα.
Ως προς τις ειδικότητες δεν ισχύουν αυτά που λέγονται. Οι μόνες περιπτώσεις όπου καλύπτονται μαθήματα ειδικοτήτων από ΠΕ70 είναι όταν το υπουργείο δεν προσλαμβάνει αναπληρωτές. Τα κενά όλων των ειδικοτήτων δηλώνονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ στο ΟΠΣΥΔ και σε πολλές περιοχές γίνεται και ΣΟΒΑΡΗ προσπάθεια να βρεθούν ώρες (στο ολοήμερο, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, ακόμα και ως γραμματειακή υποστήριξη) προκειμένου οι ειδικότητες να πηγαίνουν σε όσο το δυνατόν μικρότερο αριθμό σχολείων για να συμπληρώνουν ωράριο. Έχω δει ακόμα και να δίνονται ώρες στο ολοήμερο σε ειδικότητες αντί για δασκάλους (που έχουν ως α' ανάθεση όλες τις ώρες στο ολοήμερο), ενώ θα υπήρχε δυνατότητα να δοθούν σε δασκάλους ώστε να συμπληρώσουν κάποιες ώρες που τους λείπουν και να μην διατίθενται εξ ολοκλήρου σε άλλα σχολεια ως υπεράριθμοι.Με τις νέες οργανικές στις ειδικότητες, ακόμα και οι λίγες αυθαιρεσίες του υπουργείου με την μη κάλυψη όλων των κενών αναπληρωτών στις ειδικότητες θα πάψουν να ισχύουν, διότι δεν θα μπορεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ένας ΠΕ70 να αναλάβει ώρες οργανικά ανήκοντα εκπαιδευτικού ειδικότητας. Οι μόνες περιπτώσεις που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ κάποιες ώρες ειδικοτήτων θα καλύπτονται από δασκάλους θα είναι στα πολύ απομακρυσμένα ολιγοθέσια δημοτικά όπου αντικειμενικά είναι αδύνατο να καλυφθεί το ωράριο ενός εκπαιδευτικού ειδικότητας χωρίς να κάνει καθημερινά εκατοντάδες χιλιόμετρα για να μετακινηθεί από σχολείο σε σχολείο.
Καταλάβετε κάτι οι της Δευτεροβάθμιας. Οι ΠΕ70 έχουν πάντα κενά, γιατί βγάζουν κάθε χρόνο τουλάχιστον 1000 άτομα στη σύνταξη κι αν όχι όλες, το 90% των συνταξιοδοτήσεων αφήνει οργανικό κενό. Στη Δευτεροβάθμια αυτό δεν ισχύει. "Μα ο αλγόριθμος...". Όταν κι αν αλλάξει ο αλγόριθμος, το συζητάμε. Φυσικά κανένας δεν απαντάει στο ερώτημα "πώς ακριβώς θα προκύψει οργανικό κενό με κενό 3 ωρών σε 7 σχολεία", κάτι που απαγορεύεται από τον νόμο, μιας κι ο μέγιστος αριθμός σχολείων που επιτρέπεται είναι τα 5;Άρα αυτά τα 1000+ κενά, θα πρέπει να καλύπτονται κάθε χρόνο. Αν λοιπόν παίρνει 10000, το 1/10 έχει πάει στους δασκάλους εξ αρχής. Η έλλειψη οργανικών στους ΠΕ60 ήταν αυτή που κρατούσε τους διορισμούς τους χαμηλά (τώρα θα μου πεις χαμηλά, χαμηλά, 3055 έχει πάρει στη γενική από το 2020 και μετά κι είναι 3οι, πίσω μόνο από τους δασκάλους και τους φιλολόγους).Η δευτεροβάθμια λοιπόν περιορίζεται από τα οργανικά κενά της. Πέρσι έκαναν το κολπάκι με τα λειτουργικά κενά κι έτσι άνοιξε η όρεξη όλων (λογικό κι ανθρώπινο), αλλά αυτό το κολπάκι δε μπορεί να εφαρμοστεί κάθε χρόνο, γιατί 1ον μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε περιοχές που δεν εκκρεμούν αιτήσεις μετάθεσης και 2ον οι διορισμοί σε λειτουργικά κενά δυσκολεύουν τις μεταθέσεις, άρα γίνονται ακόμη λιγότερες οι περιοχές που δεν εκκρεμούν αιτήσεις μετάθεσης. Τα ανέλυσε ωραιότατα ο gio.tsil ως προς το τι φταίει για τα οργανικά κενά της δευτεροβάθμιας, αλλά δεν είδα να δίνει και κανένας ιδιαίτερη σημασία. Έχει κολλήσει η βελόνα στο "να αλλάξει ο αλγόριθμος". Φυσικά μετά θα διαβάζουμε εδώ "με στέλνουν σε 5 σχολεία!!!!!!".