*

Αποστολέας Θέμα: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ  (Αναγνώστηκε 7610 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ElisaPDE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 09, 2024, 07:35:31 pm »
Ξέρετε αν εκτός από μαθηματικό και φυσικό είναι δυνατόν να προσληφθεί χημικός σε Κεδασυ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:39:59 »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 435
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #15 στις: Δεκεμβρίου 09, 2024, 10:20:39 pm »
Γνωρίζετε τι ισχύει στην περίπτωση που ο προϊστάμενος σε ΚΕΔΑΣΥ δίνει σε νεοαποσπασμενο μαθηματικό, άπειρο σε αξιολογήσεις , να αναλάβει μόνο αξιολογήσεις στο κεδασυ ενώ στον φυσικό που έχει οργανική θέση και εμπειρία στο κεδασυ του αναθέτει μόνο υποστήριξη έξω στα σχολεία;
Να σημειωθεί ότι το κεδασυ έχει πολύ λίγες διεπιστημονικές ομαδες

Πολλοι είναι οι λόγοι που ο προϊστάμενος πιθανόν δεν θέλει τον φυσικό στις αξιολογήσεις. Πάντως δεν είναι λογικό γιατί η υποστήριξη στα σχολεία δεν έχει την ίδια κούραση με τις αξιολογήσεις. Το δικαιο είναι να μοιράζονται οι δουλειές εναλλάξ ανά ημέρα, μια μέρα ο ένας αξιολόγηση και ο άλλος σχολείο, την επόμενη μέρα ανάποδα.
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #16 στις: Δεκεμβρίου 09, 2024, 11:36:35 pm »
Ξέρετε αν εκτός από μαθηματικό και φυσικό είναι δυνατόν να προσληφθεί χημικός σε Κεδασυ;

Ναι, είναι δυνατόν.

Συνήθως τρέχει το σύστημα αναπληρωτών/αποσπάσεων/μεταθέσεων, πρώτα για ΠΕ03 κι έπειτα για ΠΕ04.01, 0.2 κ.ο.κ.

Υπάρχει φυσικά και το ενδεχόμενο ο/η προϊστάμενος να δηλώνει στοχευμένα το κενό όπως θέλει. Για τα λειτουργικά κενά μάλιστα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία.

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 13, 2025, 04:14:44 pm »
Nora Kak
Θα σου πω εγώ τον λόγο για τον συγκεκριμένο μαθηματικό που από την ώρα που έχει πατήσει το πόδι του στο ΚΕΔΑΣΥ διατυμπανίζει το σούπερ κονέ που έχει και είναι ρυθμιστικός παράγοντας για τις προσλήψεις αναπληρωτών και των αποσπάσεων στα ΚΕΔΑΣΥ. Στην αρχή έταζε αναπληρωτές, τώρα τάζει και αποσπάσεις ώστε να εξασφαλίσει τη δική του απόσπαση με τη νέα σχολική χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:39:59 »

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #18 στις: Απριλίου 29, 2025, 09:38:33 pm »
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος


29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος

Σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ( ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω οι σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές και στις οικογένειές τους.

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται:

Ένταξη εννέα (9) σύγχρονων αξιολογικών εργαλείων που για πρώτη φορά θα αφορούν όλες τις επιστημονικές ειδικότητες των ΚΕΔΑΣΥ.
Η διεπιστημονική αξιολόγηση αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολόπλευρη υποστήριξη και μέρος αυτής, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες, θα μπορεί να διενεργείται μέσα στο σχολείο. Τα μέλη των Διεπιστημονικών Ομάδων αποκτούν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για τακτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες ευθύνης τους για υποστήριξη τόσο των μαθητών/τριών όσο και της σχολικής κοινότητας γενικότερα.
Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας στην οποία θα κατατίθενται τα αιτήματα αξιολόγησης αλλά και ο ηλεκτρονικός φάκελος του μαθητή. Κάθε μέλος των Διεπιστημονικών Ομάδων των ΚΕΔΑΣΥ θα αναρτά τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του και τις προτάσεις υποστήριξης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης πρωτόκολλα για τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και την έκδοση Αξιολογικών Εκθέσεων με κοινά κριτήρια και κοινές διαδικασίες. Στην ίδια πλατφόρμα θα αναρτάται η Αξιολογική Έκθεση του ΚΕΔΑΣΥ και το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης κάθε μαθητή με αναπηρία ή εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως πρώτο βήμα στο πλαίσιο αναβάθμισης των ΚΕΔΑΣΥ,  το ΥΠΑΙΘΑ, προχωρά στον εξοπλισμό τους, με το αναγκαίο τεχνολογικό υλικό.

Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε απόφαση να ενταχθούν και τα ΚΕΔΑΣΥ στο πρόγραμμα διάθεσης υπολογιστών, laptop και λοιπών υποστηρικτικών μέσων, συνολικού προϋπολογισμού 2.800.000 ευρώ.

Ειδικότερα  στα 71 ΚΕΔΑΣΥ που λειτουργούν στη χώρα θα διατεθούν:

2.000 laptop
192 σταθεροί υπολογιστές, ισάριθμες κάμερες και μικρόφωνα
118 πολυμηχανήματα πολλαπλών χρήσεων ( εκτύπωση, σκανάρισμα, λειτουργία σε δίκτυο)
71 φωτοαντιγραφικά
118 εξωτερικοί δίσκοι για αποθήκευση δεδομένων.
 

 Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε σχετικά: «Αλλάζουμε τη φιλοσοφία λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ με  σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία των διεπιστημονικών ομάδων στα σχολεία, καθώς η συστηματική και ολιστική αξιολόγηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την παροχή εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. H καλύτερη και άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, που γνωρίζουν τα παιδιά, τις ανάγκες τους αλλά πολλές φορές και την καθημερινότητα της οικογένειας είναι κομβικής σημασίας. Η δυνατότητα που δίνεται η αξιολόγηση να γίνεται μέσα στο σχολείο θα επιλύσει και το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρέπει να μετακινηθούν για να βρεθούν σε κάποιο ΚΕΔΑΣΥ μακριά από το χώρο κατοικίας τους. Επιπλέον, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία, τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενισχύουμε περαιτέρω το έργο των ειδικών επιστημόνων ώστε να διασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών. Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι πολύτιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στη συμβουλευτική υποστήριξη της οικογένειας και η ουσιαστική αναβάθμισή τους, αποτελεί κυβερνητική αλλά και προσωπική μου μέριμνα»
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 29, 2025, 09:46:23 pm από giannisn1991 »

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 05:01:28 pm »
Καλησπέρα σε όλους! Εν όψει των αιτήσεων για τις μεταθέσεις, γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάτι νεότερο ή τι ακούγεται ότι θα γίνει με τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ το καλοκαίρι; Είμαστε και εμείς που αγαπάμε τη δουλειά σε ΚΕΔΑΣΥ και μας ταιριάζει και δεν έχουμε πρόβλημα να δουλεύουμε 30 ώρες την εβοδμάδα, ενώ στο σχολείο το ώραριο μας θα έπεφτε στις 21 διδακτικές ώρες. Επίσης, όταν κάποιος έχει μια καλή οργανική θέση στο σχολείο, είναι ακόμα πιο δύσκολο να αποφασίσει τι θα κάνει με την αίτησή του για το ΚΕΔΑΣΥ. Οι διακοπές. ωστόσο, το καλοκαίρι είναι για όλους μας σημαντικές και αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο ξεκούρασης για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στα καθήκοντά μας και στις ατελείωτες αξιολογήσεις. Τι μέλλει γενέσθαι;;

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 932
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Το δε ζητούμενον αλωτόν...
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 08:21:34 pm »
Δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα. Το καλοκαίρι δεν βγαίνουν γνωματεύσεις. Όσον αφορά τις ώρες, οι 21 είναι διδακτικές, ενώ οι 30 διοικητικές. Καμία σχέση. Ούτε μάθημα ούτε διοικητικό οκτάωρο. Γι' αυτό έχουν τέτοια ζήτηση... :D  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 24, 2025, 08:34:15 pm από Daidalos »

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 10:14:13 pm »
Δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα. Το καλοκαίρι δεν βγαίνουν γνωματεύσεις. Όσον αφορά τις ώρες, οι 21 είναι διδακτικές, ενώ οι 30 διοικητικές. Καμία σχέση. Ούτε μάθημα ούτε διοικητικό οκτάωρο. Γι' αυτό έχουν τέτοια ζήτηση... :D  ;D
Το ζήτημα ήδη ανακινήθηκε από το υπουργείο, οπότε αφού έπεσε στο τραπέζι, υπάρχει στα σχέδια να το πραγματοποιήσουν πιστεύω, όπως τόσα άλλα, εξάλλου ό,τι θέλουν κάνουν, δε βρίσκουν και πολλά εμπόδια στον δρόμο τους. Το θέμα είναι ότι θέλουν να δουλεύουμε περισσότερο, δεν έχει σημασία αν θα βγάζουμε γνωματεύσεις, για αυτό και ρωτάω αν κάποιος έχει ακούσει κάτι περισσότερο. Όσον αφορά γα τη ζήτηση, εγώ το αντίθετο βλέπω, τουλάχιστον στην περιοχή μου είμαι η μόνη εκπαιδευτικός που θέλω να πάω, οι νεότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν την ένταξη, οι παλιότεροι, που έχουν πέσει κάτω από 20 ώρες, ούτε καν, δεν το ειχαν και δεν το έχουν ποτέ στις επιλογές τους. Θέλουν να κάνουν το τρίωρο ή τετράωρο, δε θέλουν να γράφουν ατελειώτες γνωματεύσεις και εννοείται πέρα από το ωράριο και το καλοκαίρι, υπάρχουν λιγότερες διακοπές Χριστουγεννα και Πάσχα τις οποίες δε θέλουν να στερηθούν. Εδώ όποιος αναπληρωτής πήγε μια χρονιά, τη δεύτερη δεν το δήλωσε, προτίμησε επιστροφή στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3918
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 11:18:33 pm »
Το ζήτημα ήδη ανακινήθηκε από το υπουργείο, οπότε αφού έπεσε στο τραπέζι, υπάρχει στα σχέδια να το πραγματοποιήσουν πιστεύω, όπως τόσα άλλα, εξάλλου ό,τι θέλουν κάνουν, δε βρίσκουν και πολλά εμπόδια στον δρόμο τους. Το θέμα είναι ότι θέλουν να δουλεύουμε περισσότερο, δεν έχει σημασία αν θα βγάζουμε γνωματεύσεις, για αυτό και ρωτάω αν κάποιος έχει ακούσει κάτι περισσότερο. Όσον αφορά γα τη ζήτηση, εγώ το αντίθετο βλέπω, τουλάχιστον στην περιοχή μου είμαι η μόνη εκπαιδευτικός που θέλω να πάω, οι νεότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν την ένταξη, οι παλιότεροι, που έχουν πέσει κάτω από 20 ώρες, ούτε καν, δεν το ειχαν και δεν το έχουν ποτέ στις επιλογές τους. Θέλουν να κάνουν το τρίωρο ή τετράωρο, δε θέλουν να γράφουν ατελειώτες γνωματεύσεις και εννοείται πέρα από το ωράριο και το καλοκαίρι, υπάρχουν λιγότερες διακοπές Χριστουγεννα και Πάσχα τις οποίες δε θέλουν να στερηθούν. Εδώ όποιος αναπληρωτής πήγε μια χρονιά, τη δεύτερη δεν το δήλωσε, προτίμησε επιστροφή στο σχολείο.

Ημουν απο το 2007 εως το 2021….

Στην αρχη μου αρεσε πολυ η δουλεια. Τα τρια τελευταια χρονια ενιωθα οτι εχασα τον εαυτο μου. Υπηρχαν και μηνυσεις και απειλες μηνυσεων απο γονεις αρκετα συχνα, οποτε εφυγα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Απάντηση #23 στις: Σήμερα στις 12:59:33 am »
Ημουν απο το 2007 εως το 2021….

Στην αρχη μου αρεσε πολυ η δουλεια. Τα τρια τελευταια χρονια ενιωθα οτι εχασα τον εαυτο μου. Υπηρχαν και μηνυσεις και απειλες μηνυσεων απο γονεις αρκετα συχνα, οποτε εφυγα

Όσοι ήταν τα παλιότερα χρόνια έμεναν περισσότερο, ο φόρτος δουλειάς ήταν διαφορετικός, δε μιλάω για κεδασυ στις μεγάλες πόλεις που πάντα  υπήρχε ροή δουλειάς, σε πιο περιφερειακά κεδασυ όμως, εκείνα τα χρόνια δεν έτρεχαν οι γονείς για γνωματεύσεις, με την ίδια συχνότητα που το κάνουν σήμερα, γενικά μετά τον κόβιντ, έπεσε τρελή δουλειά και μαζί με αυτή και δύσκολοι γονείς που συμπεριφέρονται απαράδεκτα, οπότε σας καταλαβαίνω απόλυτα. Ελάχιστοι φαντάζομαι έχουν μείνει τοσα πολλά χρόνια όσο εσείς. Γενικά είμαι της γνώμης ότι καλό είναι κάθε πενταετία, αν μπορούμε να αλλάζουμε περιβάλλον, γιατί επέρχεται ένα είδος "ιδρυματοποίησης". Όσο και να μου αρέσει η δουλειά στο ΚΕΔΑΣΥ, πιστεύω ότι σε κάποια χρόνια θα ήθελα να επιστρέψω στο σχολείο ξανά για λίγο. Η μη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα, μάς στερεί αρκετά και από τη σωστή κρίση στις γνωματεύσεις. Και πλέον καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που μας έλεγε η προϊσταμένη μας στο ΚΕΔΑΣΥ, ότι προτιμάει να έρχονται εκπαιδευτικοί που δεν έχουν αφήσει χρόνια το σχολείο, είναι συνήθως καλύτεροι, γιατί είναι πολύ σημαντικό να αποτελείς πρόσφατο κομμάτι της σχολικής πραγματικότητας, μπορείς να ανταποκριθείς με μεγαλύτερη επάρκεια και να αναγνωρίσεις τις μαθησιακές δυσκολίες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33115
  • Τελευταία: Vickypes
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193893
  • Σύνολο θεμάτων: 19568
  • Σε σύνδεση σήμερα: 706
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.