0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα!Θα ήθελα να παραθέσετε μερικές πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση της τάξης ώστε να υπάρχει πειθαρχία και να ελέγχονται οι τυχόν παραβατικές συμπεριφορές. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, αναφέρομαι στη δευτεροβάθμια και σε μάθημα ειδικότητας που έχει το τμήμα μία ή το πολύ 2 ώρες...Στα περισσότερα τμήματα πάνε όλα καλά αλλά υπάρχουν δύο που με δυσκολεύουν...
Προσπάθησε να διακρίνεις αυτούς οι οποίοι διαταράσσουν το κλίμα. Αποκλείεται να είναι όλα τα παιδιά. Συνήθως είναι δυο τρεις. Εντόπισε τους και προσπάθησε να τους μιλήσεις. Σε ένα διάλλειμα ή σε ένα κενό σου κάλεσε τους και κάνε τους μια συζήτηση...αν τους πετύχεις το φιλότιμο θα πετύχεις πολλά...Υ.Γ... Δοκιμασμένη συμβουλή. Θέλουν να είναι το επίκεντρο... δώσε τους ρόλους. Βάλε τους να παραδώσουν π.χ. το επόμενο μαθημα...
Τους κρατάς απασχολημένους με γράψιμο.
κάνει ζωάρα ο κάθε «καλός» συνάδελφος με το ανυπόστατο μάθημα
Αν και προφανώς μιλάμε για Β/θμια εκπαίδευση εν προκειμένω, εγώ εφιστώ την προσοχή σας ως προς αυτή τη συμβουλή, γιατί μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ εκλαμβανόμενη ως ανεπάρκεια ή αδιαφορία με στόχο το ροκάνισμα χρόνου. Γνωρίζω περίπτωση δασκάλας σε πολυπληθές δημοτικό, η οποία καθ' όλη τη διετία που ήταν η βασική διδάσκουσα του τμήματος, έβαζε στους μαθητές "τεστ", "τεστ" και κόντρα "τεστ" (επίτηδες χρησιμοποιώ την επανάληψη, όπως και τα εισαγωγικά) χωρίς να έχει προηγουμένως εμβαθύνει κατ' ελάχιστον στην ύλη των μαθημάτων (μόνο ακροθιγώς μάθαιναν τα παιδιά ό,τι μάθαιναν). Κατά τη διάρκεια των "τεστ" αυτών, εκείνη "άπλωνε τραχανά" τις εργασίες του μεταπτυχιακού της (τις έβλεπαν, πέραν των μαθητών, ακόμα και συνάδελφοι ειδικοτήτων που τύχαινε να μπουν στην τάξη για το μάθημά τους αμέσως μετά το δικό της και δεν είχε προλάβει να τις μαζέψει), καθώς επίσης και μιλούσε ή μηνυματιζόταν στο κινητό.Για πείτε μας δηλαδή, στο γυμνάσιο ποια μαθήματα -κατά την άποψή σας- έχουν "υπόσταση" και ποια όχι; Και μήπως ακριβώς αυτή η διάκριση που "φοριέται" μεταξύ των ίδιων των εκπαιδευτικών -και που σίγουρα δεν κρύβεται από ένα σημείο κι έπειτα, κάνει μπαμ- είναι που υποβάλλει εμμέσως στους μαθητές να θεωρούν κάποια μαθήματα ως την "ώρα του παιδιού" αντί να τα πάρουν στα σοβαρά;
Το υπομονη μεχρι την σύνταξη δεν αποτελεί τρολάρισμα (άλλωστε δεν ξερω τι σημαίνει ο όρος). Αποτελεί την προσδοκία ανθρώπων με 15 χρονια σε φροντιστήρια και 21 χρόνια στο δημόσιο, με τεραστιες ποσότητες φύλλων εργασίας , 500 περίπου εκπαιδευτικών βίντεο στο youtube και πολλές παρουσιάσεις σε διάφορα σεμινάρια και συνέδρια. Αποτελεί προσδοκία αυτών που 2-3 σε κάθε τάξη , έχωντας την πλήρη υποστήριξη των κηδεμόνων διαλύουν κάθε προσπάθεια να γίνει σωστό μάθημα. Και είναι πολλοι αυτοί. Γι αυτό οι νέοι να είναι περισσότερο προσεκτικοί στο πως χρησιμοποιούν τους όρους του σήμερα...