0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα!Θα ήθελα να παραθέσετε μερικές πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση της τάξης ώστε να υπάρχει πειθαρχία και να ελέγχονται οι τυχόν παραβατικές συμπεριφορές. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, αναφέρομαι στη δευτεροβάθμια και σε μάθημα ειδικότητας που έχει το τμήμα μία ή το πολύ 2 ώρες...Στα περισσότερα τμήματα πάνε όλα καλά αλλά υπάρχουν δύο που με δυσκολεύουν...
Προσπάθησε να διακρίνεις αυτούς οι οποίοι διαταράσσουν το κλίμα. Αποκλείεται να είναι όλα τα παιδιά. Συνήθως είναι δυο τρεις. Εντόπισε τους και προσπάθησε να τους μιλήσεις. Σε ένα διάλλειμα ή σε ένα κενό σου κάλεσε τους και κάνε τους μια συζήτηση...αν τους πετύχεις το φιλότιμο θα πετύχεις πολλά...Υ.Γ... Δοκιμασμένη συμβουλή. Θέλουν να είναι το επίκεντρο... δώσε τους ρόλους.
Τους κρατάς απασχολημένους με γράψιμο.
Αν και προφανώς μιλάμε για
Το υπομονη μεχρι την σύνταξη δεν αποτελεί τρολάρισμα (άλλωστε δεν ξερω τι σημαίνει ο όρος). Αποτελεί την προσδοκία ανθρώπων με 15 χρονια σε φροντιστήρια και 21 χρόνια στο δημόσιο, με τεραστιες ποσότητες φύλλων εργασίας , 500 περίπου εκπαιδευτικών βίντεο στο youtube και πολλές παρουσιάσεις σε διάφορα σεμινάρια και συνέδρια. Αποτελεί προσδοκία αυτών που 2-3 σε κάθε τάξη , έχωντας την πλήρη υποστήριξη των κηδεμόνων διαλύουν κάθε προσπάθεια να γίνει σωστό μάθημα. Και είναι πολλοι αυτοί. Γι αυτό οι νέοι να είναι περισσότερο προσεκτικοί στο πως χρησιμοποιούν τους όρους του σήμερα...