0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα συνάδελφοι.Αντιμετωπίζω το εξής δίλημμα, είμαι νεοδιόριστος και τοποθετημένος σε 3 σχολεία (επίτηδες, όλα ΕΠΑΛ) με σκοπό να έχω καλύτερη εικόνα του σχολείου που θα διαλέξω του χρόνου για οριστική τοποθέτηση μιας και αναπληρωτής στην συγκεκριμένη ΔΔΕ έχω κάνει μόνο 1 χρονιά άρα και η εμπειρία μου ήταν από μόνο 1 ΕΠΑΛ από τα 6 που έχουν την ειδικότητα μου σε πρωινά και με αυτήν την ταλαιπωρία μου φέτος θα έχω εικόνα για τα 4/6.Το πρόβλημα μου τώρα, λόγο σημαντικής προϋπηρεσίας μου στον ιδιωτικό τομέα και της φύσης του κλάδου μου (Ηλεκτρολόγος) προφανώς επιθυμώ να ασχοληθώ με το εργαστηριακό κομμάτι, και όπως επίσης είναι λογικό σαν νέος διαλέγω τελευταίος μαθήματα άρα και οι πιθανότητες μειώνονται δραματικά. Σε ένα λοιπόν από τα 3 σχολεία που υπηρετώ φέτος το σχολείο έχει μόλις 1 μόνιμο εκπαιδευτικό της ειδικότητας μου και 3 μόνιμους "συγγενικής" ειδικότητας (Ηλεκτρονικοί) που αρκετά μαθήματα μας τα έχουν ως
Λάθος κάνεις. Δεν θα διαλέξεις μαθήματα. Αν και είναι συγγενείς ειδικότητες πρώτα συμπληρώνει ο αρχαιότερος οργανικά με Α και
συμφωνα με το ΦΕΚ 2737/2020 που εχω δει λεει, η τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω εγω, οτι διαλεγουμε ολοι μαθηματα Α αναθεσης και μονο οταν εγω συμπληρωσω ωραριο μπορει να μου παρει ενα μαθημα αλλος που το εχει
Δε θα σου παραθέσω νόμο ή εγκύκλιο. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν επιτρέπεται να το κάνεις αυτό και θα σου φέρω ένα γενικό παράδειγμα.Οι φιλόλογοι έχουν Α αναθέσεις που δεν μπορεί να τις πάρει κανείς άλλος. Αυτές παίρνουν πρώτα. Δεν παίρνουν τις ιστορίες και μετά περιμένουν να έρθει άλλος φιλόλογος στο σχολείο για τις υπόλοιπες ώρες, ενώ οι καθηγητές ξένων γλωσσών που έχουν β ανάθεση την ιστορία φεύγουν σε άλλα σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο. Το ίδιο θα υποχρεωθείς να κάνεις κι εσύ. Ο Διευθυντής φροντίζει να δώσει έτσι τα μαθήματα ώστε να κρατήσει όσους περισσότερους γίνεται από τους οργανικά ανήκοντες.Αυτά που σου γράφω τα έχει γράψει και το μέλος g.t αναλυτικά στο παρελθόν, που έχει υπηρετήσει σε ΠΥΣΔΕ.
Άρθρο 100 του ν. 4823/2021Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία (Άρθρο 100 του νόμου 4823/2021) στην αρχή του διδακτικού έτους και το αργότερο εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την έναρξή του, οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν στον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας τις προτιμήσεις τους ως προς τις αναθέσεις διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και στα τμήματα.Λέξη κλειδί η "προτίμηση". Δεν διαλέγεις αλλά λές τι προτιμάς.Δες και εδώhttps://vaspapachristou.gr/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD/Όπως και να έχει εσυ και οι συνάδελφοι θα υποβάλλετε τι μαθήματα θέλετε. Αν δεν τα βρείτε οπότε δεν επικυρώσει ο σύλλογος τις αναθέσεις θα το κάνει ο διευθυντής όπως θέλει αυτός. Καταλαβαίνω οτι το βλέπεις απο το νομικό κομμάτι αλλά πίστεψε με δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσεις να στείλεις το συνάδελφο αλλού επειδή διάλεξες βολικά για σένα μαθήματα. Ακόμα και να το έκανες το τίμημα που θα πλήρωνες θα σε έκανε να αλλάξεις γνώμη.
Καλησπέρα, αν προσληφθούμε στη
Συνήθως, όχι. Παιδαγωγικά το καλύτερο είναι να μην αλλάζουν οι διδάσκοντες στα μαθήματα. Οι μαθητές έχουν μπει ήδη σε μια σειρά.Αν δεν γίνεται αλλιώς, για κάποιο σοβαρό λόγο, τότε μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή. Η λογική τα ξαναμοιράζουμε από την αρχή είναι λάθος.
Πέρυσι πάντως, που ήμουν από Α φάση, τα μοιράσαμε τρεις φορές, κάθε φορά που ερχόταν κάποιος. Και ο διευθυντής έλεγε ότι έτσι είναι το σωστό για να μπορούν όλοι να επιλέγουν και να μην δίνονται στους επόμενους τα περισσεύματα των άλλων.