*

Αποστολέας Θέμα: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες  (Αναγνώστηκε 3841 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #28 στις: Ιανουαρίου 15, 2025, 06:35:52 pm »
Φανταζομαι ότι ο συνάδελφος δεν θέλει να δώσει λεπτομερειες γιατί είναι κάπως φωτογραφικό το περιστατικό. Και ήδη πολλά είπε. Είναι χρήσιμη η συζήτηση όμως, έστω και έτσι.

Σχετικά με τις νομικές συμβουλές, ναι φυσικά είναι διαφορετικό το να πάρεις έναν γνωστό σου δικηγόρο να ζητήσεις συμβουλές και άλλο το να κινηθείς νομικά. Το δεύτερο για τους περισσότερους από εμάς έχει οικονομικές και πρακτικές δυσκολίες και φαντάζει ψυχικά επώδυνο. Το πρώτο είναι εύκολο, αν εχεις κάποιον γνωστό. Αν δεν υπάρχει δικηγόρος, κάποιες ΕΛΜΕ έχουν τηλέφωνα να συστήσουν. Δεν θα συνιστούσα κάποια μεγαλύτερη κουβέντα με συνδικαλιστές γοατι δεν νομίζω ότι αυτά όλα εμπίπτουν στα ενδιαφέροντά τους, δυστυχώς. Αλλιώς, μπορεί κάποιος να μιλήσει με έναν έμπειρο συναδελφο που να έχει ζήσει καταστάσεις (μην ρωτήσετε τη συνταξιούχο 70αρα θεία σας, πιθανότατα αυτά όλα της φαίνονται επιστημονική φαντασία). Ή ρωτήστε έναν παλιό σας διευθυντή που έχει ικανότητες χειρισμού καταστασεων, ή τον σύμβουλο σχολικής ζωής κάποιου άλλου σχολείου, όχι απαραίτητα γιατί αυτά που θα σας πει είναι θέσφατα, αλλά γιατί θα ακούσετε πώς αντιμετωπίζονται σοβαρα περιστατικά σε αλλα σχολεία, για να έχετε εικόνα τι θα μπορούσε να έχει γίνει στο δικό σας, ώστε να το ζητήσετε, ή τι δεν έχει δουλέψει, ώστε να το αποφύγετε. Και γι αυτό πρέπει στο σχολείο μεταξύ μας να μιλάμε (για να το δέσω και με άλλο θέμα συζητησης), να επιδιώκουμε να συζητάμε με τους συναδέλφους για το τι μας συμβαίνει, να ρωτάμε για την προϊστορία κάποιων καταστασεων, να μπαίνουμε στο πνεύμα της φιλοσοφίας αυτού του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος automato

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #29 στις: Ιανουαρίου 15, 2025, 07:17:21 pm »
Να συζητάμε να μιλάμε και στο τέλος ΜΗΔΕΝ...
Είναι φανερή η έλλειψή πειθαρχίας και ωχαδερφισμού από πλευράς εκπαιδευτικών...οι οποίοι γίνονται μαθητοπατερες για να αποφύγουν τον κόπο να επιβάλουν την τάξη

Όταν ο σύλλογος υπάρχει μόνο για κουτσομπολιό , ο διευθυντής κοιτάζει να βγει στην σύνταξη και χρησιμοποιεί ρουφιάνους...για να ελέγχει το σχολείο οι οποίοι δεν έχουν και πρόβλημα να το ομολογούν κιόλας...Λυπάμαι αυτά μας αξίζουν...

Έχει διαλυθεί το σχολείο άσχετα αν κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και την πληρώνουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί... >:(




Φανταζομαι ότι ο συνάδελφος δεν θέλει να δώσει λεπτομερειες γιατί είναι κάπως φωτογραφικό το περιστατικό. Και ήδη πολλά είπε. Είναι χρήσιμη η συζήτηση όμως, έστω και έτσι.

Σχετικά με τις νομικές συμβουλές, ναι φυσικά είναι διαφορετικό το να πάρεις έναν γνωστό σου δικηγόρο να ζητήσεις συμβουλές και άλλο το να κινηθείς νομικά. Το δεύτερο για τους περισσότερους από εμάς έχει οικονομικές και πρακτικές δυσκολίες και φαντάζει ψυχικά επώδυνο. Το πρώτο είναι εύκολο, αν εχεις κάποιον γνωστό. Αν δεν υπάρχει δικηγόρος, κάποιες ΕΛΜΕ έχουν τηλέφωνα να συστήσουν. Δεν θα συνιστούσα κάποια μεγαλύτερη κουβέντα με συνδικαλιστές γοατι δεν νομίζω ότι αυτά όλα εμπίπτουν στα ενδιαφέροντά τους, δυστυχώς. Αλλιώς, μπορεί κάποιος να μιλήσει με έναν έμπειρο συναδελφο που να έχει ζήσει καταστάσεις (μην ρωτήσετε τη συνταξιούχο 70αρα θεία σας, πιθανότατα αυτά όλα της φαίνονται επιστημονική φαντασία). Ή ρωτήστε έναν παλιό σας διευθυντή που έχει ικανότητες χειρισμού καταστασεων, ή τον σύμβουλο σχολικής ζωής κάποιου άλλου σχολείου, όχι απαραίτητα γιατί αυτά που θα σας πει είναι θέσφατα, αλλά γιατί θα ακούσετε πώς αντιμετωπίζονται σοβαρα περιστατικά σε αλλα σχολεία, για να έχετε εικόνα τι θα μπορούσε να έχει γίνει στο δικό σας, ώστε να το ζητήσετε, ή τι δεν έχει δουλέψει, ώστε να το αποφύγετε. Και γι αυτό πρέπει στο σχολείο μεταξύ μας να μιλάμε (για να το δέσω και με άλλο θέμα συζητησης), να επιδιώκουμε να συζητάμε με τους συναδέλφους για το τι μας συμβαίνει, να ρωτάμε για την προϊστορία κάποιων καταστασεων, να μπαίνουμε στο πνεύμα της φιλοσοφίας αυτού του σχολείου.
ΠΕ03

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #30 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 11:40:33 am »
Αν οι εκπαιδευτικοί δε διεκδικήσουμε συγκηδεμονία και το δικαίωμα παραπομπής σε ΚΕΔΑΣΥ και όπου χρήζει βαθύτερης διερεύνησης και των γονέων σε ψυχίατρο χωρίς τη συναίνεσή τους, θα βλέπουμε να τα πράγμα να χειροτερεύουν και να διαβάζουμε εδώ περιστατικά. Ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός κηδεμόνας πρέπει να διεκδικήσει αυτό να του αναγνωριστεί νομικά ως δικαίωμα ισάξιο με του φυσικού κηδεμόνα και κατά περιπτώσεις να θεωρείται και ανώτερο.
Κάλλιο του θεραπεύειν το προλαμβάνειν κι εμείς εδώ συζητάμε για την παθητική ασφάλεια, ενώ δεν έχουμε εξασφαλίσει ακόμα την ενεργητική - πηγαίνουμε με την ελπίδα ότι αν φερθούμε σωστά δε θα συμβεί περιστατικό - που δυστυχώς ακόμη και τότε συμβαίνει. Γιατί ο εκπαιδευτικός κατάντησε να πληρώνεται για να μην κάνει σωστά τη δουλειά του αν δε θέλει να απειλείται.
Αν οι γονείς μας βλέπουν ταξικούς εχθρούς που απειλούμε τη βλακεία τους και τη βλακεία των παιδιών τους υπενθυμίζοντάς τους τι δεν έγιναν εκείνοι ενώ είμαστε αμφότεροι από την εργατική τάξη, γεννώντας τους το φθόνο, μόνο ένα τέτοιο νομοθετικό πλαίσιο μας προστατεύει. Ο υπερβολικός δικαιωματισμός έχει στραφεί εναντίον μας σε όλα τα επίπεδα.
Έχω προβληματιστεί πάρα πολύ με όσα διαβάζω στο νήμα και σίγουρα η νομική οδός είναι για τους πνιγμένους που πιάνονται από τα μαλλιά τους για να μη βουλιάξουν περισσότερο. Το θέμα είναι τι να κάνουμε για να μη βουλιάζει κανείς μας.
Αν δε διεκδικήσουμε το δικαίωμα στην συγκηδεμονία, δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα και οι απειλές για μηνύσεις και καταγγελίες θα συνεχίσουν σε ημερήσια διάταξη. Και αν το υπουργείο γνωρίζει λίγο πολύ την κατάσταση και την αφήνει να είναι και να συνεχίζει έτσι, μαντέψτε το επόμενο βήμα - την επίσημη (διότι κατ'ουσίαν έχει γίνει ήδη) εγκατάλειψη της δημόσιας εκπαίδευσης και την παραχώρηση σε ιδιώτες. Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι ένας χώρος που είχε παραμείνει σχετικά υγιής και προφυλαγμένος από τη σαπίλα της ευρύτερης κοινωνίας επειδή είχε να κάνει με εγκεφάλους υποδιαμόρφωση, χωρίς άλογες επιθετικές τάσεις και που ήταν γενικώς οι καταστάσεις ελεγχόμενες ως μικρογραφίες πραγματικών περιστατικών (όπως το σχολείο είναι μικρογραφία της κοινωνίας)ότι μετά τον εγκλεισμό χωρίς άμυνες έχει γίνει ένα ανοιχτό σύστημα που επικοινωνεί για να φέρει όλες τις ασθένειες της κοινωνίας και σχεδόν πια στο ίδιο μέγεθος. Όποια χαρά και αίγλη είχε ως χώρος και επάγγελμα, έχει εξανεμιστεί με τόση εξαχρείωση.
Παρά το συνάδελφο που έχει μπλέξει τώρα, πρέπει κάτι να γίνει να αλλάξουν τα πράγματα. Αλλιώς, από το ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε, θα γίνει το δεύτερο κι έχει ήδη αρχίσει. :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 18, 2025, 11:49:19 am από barbarosa »
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #31 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 12:49:23 pm »

Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνην
"Συγκηδεμονία" ή ορθότερα συνεπιμέλεια με γονείς, σημαίνει να έχεις τις ίδιες υποχρεώσεις με τους γονείς, όχι μόνο τα ίδια δικαιώματα. Δε νομίζω πως εννοείς πως θες να πληρώνεις για την τροφή, την ένδυση και τις άλλες ανάγκες του κάθε παιδιού. Αυτό που θες είναι εξουσία στο παιδί ενός ξένου, που δεν τόλμησε να ζητήσει ούτε το πιο ολοκληρωτικό καθεστώς. Ακόμη και σε πολύ συγκεκριμένες στιγμές της ιστορίας, ο δάσκαλος εσώκλειστων "γενιτσάρων", μοχλός κρατικής εξουσίας ήταν, δεν είχε τέτοιες εξουσίες. Δεν έχει τολμήσει να το ζητήσει εκπαιδευτικός πάντως ποτέ.

Το "δικαίωμα παραπομπής σε ΚΕΔΑΣΥ" δεν δίνεται στους εκπαιδευτικούς επειδή υπάρχει σύνταγμα. Χρειάζεται αλλαγή συντάγματος για τέτοια εξουσία πάλι (εξουσία του κράτους, όχι του εκπαιδευτικού), δεν είναι κάτι απλό και ορθά δεν γίνεται.

Το "δικαίωμα όπου χρήζει βαθύτερης διερεύνησης και των γονέων σε ψυχίατρο χωρίς τη συναίνεσή τους" είναι πέρα για πέρα εκτός συντάγματος και να χαίρεσαι που είναι, γιατί όπως θες να στέλνεις εσύ σε ψυχίατρο χωρίς συναίνεση άλλον. μπορεί να θελήσει κ άλλος να στείλει εσένα (και εκείνος θα έχει και περισσότερους λόγους πρόληψης και όχι θεραπείας, που είναι η αρχική σου σκέψη).

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 18, 2025, 12:52:22 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #32 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 05:57:10 pm »
Το να κανεις έναν γονέα να διαπιστώσει πώς οτιδήποτε σχετικά με το παιδί του ίσως πάει λάθος, είναι δύσκολο. Ακόμα και για πιο απλα ζητήματα της νηπιακής ηλικίας, που μπορούν γρήγορα να μπουν σε σειρά με παρέμβαση ειδικών. Αυτό φυσικά δυσκολεύει όλο και περισσότερο, όσο τα παιδιά μεγαλώνουν και μιλάμε για περίπλοκα ζητήματα. Πολλοί γονείς κάνουν σοβαρα λάθη, και κάποιοι ίσως είναι και παντελώς ακατάλληλοι. Δεν γίνεται όμως να θεωρούμε ότι οι μαθητες μας είναι παιδιά μας. Και με δεδομένη την ανυπαρξία φροντίδας για παιδιά που δεν έχουν γονεϊκη φροντίδα στη χώρα μας, πρέπει κι εμείς να ειμαατε πολυ προσεκτικοί όταν εντοπίζουμε δείγματα παραμέλησης ή σοβαρής δυσκολίας στην εκτέλεση του γονεϊκού ρόλου, διότι δεν ξέρεις ποτέ αν θα κανεις μεγαλύτερο κακό. Όμως υπάρχουν τρόποι να φέρεις τους γονείς σε σημείο να συνεργαστούν ή έστω να αποδεχτούν ότι πρέπει να δράσουν. Θέλει άτομα με εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες, δεν πετυχαίνει πάντα, ή πετυχαίνει ώς ένα σημείο, αλλά γίνεται. Κι αν δεν γίνει με πειθώ, υπάρχουν και αρμόδιες υπηρεσίες εκτός σχολείου που μπορούν να διατάξουν κοινωνική έρευνα και έτσι να ασκηθεί μεγαλύτερη πίεση. Φυσικά αν δεν
υπάρχουν διευθυντές που να αναλαμβάνουν την ευθύνη, δεν γίνεται τίποτα. 

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #33 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:09:24 pm »

Αν αναβαθμιστούν οι παιδαγωγικές σπουδές και αποκτήσουν και επέκταση στον τίτλο "... & ψυχολόγος", η παραπομπή ερήμην άλλης συγκατάθεσης είναι εφικτή γιατί ο εκπαιδευτικός είναι ταυτόχρονα και ειδικός ψυχικής υγείας. Στη Γερμανία ήδη συμβαίνει. Αυτό μπορούμε να το ζητήσουμε, να το διεκδικήσουμε με αναβάθμιση των παιδαγωγικών τμημάτων και έπειτα των καθηγητών σχολών σε πενταετείς σχολές με χορήγηση integrated master που θα περιλαμβάνουν εφαρμοσμένες ψυχολογίες και πρακτικές ασκήσεις. Έτσι θα έχουμε όλα τα εχέγγυα για να παραπέμψουμε όποιο περιστατικό χρήζει διερεύνησης και δεν είναι τυχαίο γεγονός ακατάλληλης συμπεριφοράς. Επίσης παιδαγωγός και ψυχολόγος ταυτόχρονα ως τίτλος είναι κάτι που δημιουργεί το απαιτούμενο δέος για να μην έχουμε ντράβαλα. Αν ο εκπαιδευτικός είναι σε θέση να υποβάλλει εμπεριστατωμένες εκθέσεις σε φορείς ψυχικής υγείας, κανείς δε θα τολμούσε να έχει ακατάλληλη συμπεριφορά και ο ίδιος θα ήταν θωρακισμένος γιατί η τυφλή βία θα ξεσπούσε δυσκολότερα. Θα υπήρχε μια αναγκαστική εγκράτεια και κατ' επέκταση αυτορρύθμιση απ' όλες τις πλευρές.
Όσο για τη συγκηδεμονία, ένα μίνιμουμ συγκηδεμονίας έχουμε όλοι ήδη, καθώς συνεισφέρουμε από τις εισφορές μας προς το κράτος για να υπάρχουν τα δημόσια σχολεία. Άρα οφείλουμε να θέτουμε και τους όρους λειτουργίας τους και το επίπεδο του προσωπικού τους (εκπαιδευτικό και μαθητικό δυναμικό) - ουσιαστικά έχουμε δικαίωμα επ' αυτού γιατί πληρώνουμε. Και εμείς παραπάνω από τον κάθε γονιό σε αυτό γιατί εμείς είμαστε και φορολογούμενοι και εργαζόμενοι στη μονάδα για την οποία φορολογούμαστε.
Τώρα το αν απολυταρχικά καθεστώτα το έχουν εφαρμόσει το θέμα της συγκηδεμονίας η όχι - προφανώς και είχαν ενεργητική ασφάλεια ήδη και δε χρειαζόταν και το αν αυτό που έχουμε σήμερα είναι κοντινό ή σχετικό με αυτά, είναι θέμα άλλης μακράς συζήτησης.
Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί και χρειάζονται λύσεις για να μη φτάνει η κατάσταση στα άκρα (τα δικαστήρια). Μόνον ο εκπαιδευτικός θα σώσει τον εαυτό του με το να απαιτεί ανώτερου επιπέδου σπουδές που θα περιλαμβάνιυν εκτός από ψυχολογία και νομομάθεια για να μπορεί σε πρώτο επίπεδο να γνωρίζει τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση που τις χρειαστεί.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #34 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:12:26 pm »
Το να κανεις έναν γονέα να διαπιστώσει πώς οτιδήποτε σχετικά με το παιδί του ίσως πάει λάθος, είναι δύσκολο. Ακόμα και για πιο απλα ζητήματα της νηπιακής ηλικίας, που μπορούν γρήγορα να μπουν σε σειρά με παρέμβαση ειδικών. Αυτό φυσικά δυσκολεύει όλο και περισσότερο, όσο τα παιδιά μεγαλώνουν και μιλάμε για περίπλοκα ζητήματα. Πολλοί γονείς κάνουν σοβαρα λάθη, και κάποιοι ίσως είναι και παντελώς ακατάλληλοι. Δεν γίνεται όμως να θεωρούμε ότι οι μαθητες μας είναι παιδιά μας. Και με δεδομένη την ανυπαρξία φροντίδας για παιδιά που δεν έχουν γονεϊκη φροντίδα στη χώρα μας, πρέπει κι εμείς να ειμαατε πολυ προσεκτικοί όταν εντοπίζουμε δείγματα παραμέλησης ή σοβαρής δυσκολίας στην εκτέλεση του γονεϊκού ρόλου, διότι δεν ξέρεις ποτέ αν θα κανεις μεγαλύτερο κακό. Όμως υπάρχουν τρόποι να φέρεις τους γονείς σε σημείο να συνεργαστούν ή έστω να αποδεχτούν ότι πρέπει να δράσουν. Θέλει άτομα με εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες, δεν πετυχαίνει πάντα, ή πετυχαίνει ώς ένα σημείο, αλλά γίνεται. Κι αν δεν γίνει με πειθώ, υπάρχουν και αρμόδιες υπηρεσίες εκτός σχολείου που μπορούν να διατάξουν κοινωνική έρευνα και έτσι να ασκηθεί μεγαλύτερη πίεση. Φυσικά αν δεν
υπάρχουν διευθυντές που να αναλαμβάνουν την ευθύνη, δεν γίνεται τίποτα.
Γι' αυτό πρέπει να ενδυναμωθεί ο εκπαιδευτικός ως μονάδα για να μπορέσει να λειτουργήσει ερήμην πλαισίου και να μην τον επηρεάζει αν είναι θετικό ή αρνητικό ή αδιάφορο το κλίμα στο σχολείο και η στάση της διοίκησης.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #35 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:20:42 pm »
οι εκπαιδευτικοί πέρα από τη φωνή, παίζουμε με το νευρικό μας σύστημα,.όπως ακριβώς οι ηθοποιοί. Η διαφορά είναι ότι ο θεατής πληρώνει και αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος από μια παράσταση δεν ξαναπάει, αν φορτίζει αρνητικά την ατμόσφαιρα στο κοινό, ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη και ο ηθοποιός αν το εισπράξει διαισθητικά ξέρει ότι είναι για μία μεμονωμένη βραδιά.
Εμείς πολλές φορές καλούμαστε να παίξουμε σε μια παράσταση που δε θέλει να παρακολουθήσει κανείς, δεν την πληρώνει (στο δημόσιο) και νομίζει ότι μπορεί να έχει μόνο δικαιώματα πάνω στο φορέα της.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3544
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #36 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:23:40 pm »
Παράθεση
Αν οι εκπαιδευτικοί δε διεκδικήσουμε συγκηδεμονία

 Υπάρχει σε κάποια χώρα του κόσμου τέτοια συγκηδεμονία; Δεν έχω κάτι υπόψη.
Νομικά μού φαίνεται αδιανόητο.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #37 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:34:44 pm »
Το ότι είμαστε ανυπεράσπιστοι δεν σημαίνει ότι πρέπει να φορτωθούμε και όλες τις αμαρτίες του κόσμου πάνω μας. Δεν μπορεί το σχολείο να μετατραπεί σε οικοτροφείο και αυτό που περιγράφεις δεν το θεωρώ ενδυνάμωση, το θεωρώ πλήρη μετακύλιση στους εκπαιδευτικούς όλων των ευθυνών για την κατασταση των παιδιών. Το ότι θα έπρεπε να έχουμε μεγαλύτερη κατάρτιση σε θέματα ψυχολογίας, παιδαγωγικής και ειδικής αγωγής, είναι ένα ζήτημα. Όμως ο ειδικός επιστήμονας που οι σπουδές του και οι γνώσεις του εστιάζουν σε ένα επιστημονικό πεδίο που αγαπά και θέλει να μεταδωσει τις γνώσεις του στα νέα παιδιά, δεν μπορεί να υποκαταστήσει άλλους επιστήμονες όπως είναι οι αναπτυξιολογοι, οι ψυχίατροι και οι κοινωνικοί λειτουργοί, κσι δεν
κατανοώ γιατί πρέπει να ζητάμε και τέτοιες αρμοδιότητες και σε τι ακριβώς θα ενδυναμωθούμε αν ασχοληθούμε και με αυτό. Και να ήταν έτσι όμως, ας πούμε ότι παραπέμπει στο ΚΕΔΑΣΥ καποιο παιδί χωρίς τη θέληση του γονέα. Ας πούμε ότι εχεις και τη δύναμη να του φέρεις και παράλληλη στήριξη χωρίς την υπογραφή  του γονέα. Το έκανες αυτό και στο σχολείο γίνεται κάτι αλλά ο γονέας δεν κάνει στο σπίτι αυτά που πρέπει (πχ λογοθεραπεία). Θες ο διευθυντής σαν εισαγγελέας να διστάζει και ψυχιατρική παρακολούθηση με την απειλή της αφαίρεσης γονικής μέριμνας, αν η οικογένεια δεν συνεργαστεί; Ή θες ο ψυχίατρος να λογοδοτεί στον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς για τα όσα συζητά με τους γονείς, ώστε να είμαστε σίγουροι σαν σχολείο ότι οι γονείς συνεργάζονται; Αυτά τα πράγματα μπορεί να πάνε πολύ μακριά και φεύγουν και τελείως από την αρμοδιότητά μας, και καλώς κάνουν και φεύγουν. Άσε που όλα αυτά δεν είναι και μια μαγική λύση από μόνα τους. Είναι για να φαντασιωνόμαστε , ότι αν κάποιον οι γονείς τον πήγαιναν στο ΚΕΔΑΣΥ, κάτι θα ήταν διαφορετικό. Για κάποιους θα ήταν, καθαρα για μαθησιακά θέματα. Θα προόδευσε κάποια παιδιά αν είχαν υποστήριξη. Δεν θα λύνονταν όμως τα θέματα συμπεριφοράς άλλων, μη σου πω ότι θα μας δένονταν και τα χέρια λόγω μιας διάγνωσης, σχετικά μα τους βαθμούς και την επιβολή ποινών. Για να το δούμε και πιο κυνικα, πιστεύεις ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί θα συμφωνούσαν για λήψη μέτρων για τους μαθητες; Θα έκριναν όλοι αναγκαία κάποια παρέμβαση; Ή θα μετατρέπονταν εκ νέου τα σχολεια σε πεδίο μάχης;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3345
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #38 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 06:44:17 pm »
Τα συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών προκύπτουν απ' το γεγονός ότι αδιαφορεί η πολιτεία για την κλίση τους. Τα στοιβάζουν όλα σε γυμνάσια ΓΕΛ ΕΠΑΛ τα διδάσκονται όλα εξετάζονται σ' όλα κι άντε γεια. Θα 'πρεπε να υπάρχουν ξεχωριστών τύπων σχολεία για τα παιδιά με κλίση στα φυσικομαθηματικά στα φιλολογικά στη ζωγραφική στ' αθλήματα στις τέχνες στη μουσική κτλ κτλ. Θα 'πρεπε να τρέχουν πολλά και διάφορα προγράμματα σπουδών για όλες τις κλίσεις. Εδώ γίνεται τ' αντίθετο. Τα παιδιά υποχρεώνονται ασφυκτιούν και ξεσπούν. Φυσικά η λύση που προτείνω απαιτεί χρηματοδότηση στην παιδεία. Εγκαταστάσεις χώρους καθηγητές προσωπικό κτλ. Οπότε το κράτος αδιαφορεί τα ομογενοποιεί όλα και μπάχαλο.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #39 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 07:11:17 pm »
Δεν υπάρχει και δεν υπήρξε πουθενά τέτοια εξουσία στα χέρια εκπαιδευτικών, παρά μόνο σε σκοτεινές περιόδους της τα ιστορίας στους άρρενες μαθητές σε ολοκληρωτικά καθεστώτα, σε ιδιαίτερες πολεμικές καταστάσεις ή στην αρχαία Σπάρτη και πάλι όμως η εξουσία δεν ήταν του εκπαιδευτικού, αλλά του κράτους που χρησιμοποιούσε τον εκπαιδευτικό.
 Στη Γερμανία τα παιδιά κατηγοριοποιούνται από μικρή ηλικία ανάλογα με τις επιδόσεις και ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι πάνω κάτω ο ίδιος.

Επίσης, αν δεχτούμε πως έχουμε μίνιμουμ κηδεμονίας όλοι οι εκπαιδευτικοί, τότε όλοι οι πολίτες έχουν μίνιμουμ εργοδοσίας. Σε μια παράσταση όλοι οι θεατές πληρώνουν εισιτήριο. Αν η παράσταση δεν είναι καλή δεν τους υποχρεώνει ο νόμος να ξαναπάνε και να συνεχίζουν να πληρώνουν εισιτήριο και ο κακός ηθοποιός να έχει μονιμότητα στο θέατρο.

Παιδιά, ας μην λέμε τέτοια πράγματα που δεν ευσταθούν και μας υποβιβάζουν. Απελπισμένοι είμαστε όλοι επειδή η κοινωνία μας σαπίζει και το κράτος συμπεριλαμβάνει και αδιαφορεί...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #40 στις: Ιανουαρίου 18, 2025, 08:19:00 pm »

Το θέμα είναι ότι ο Έλληνας συγκεκριμένα ως λαός πιστεύει ότι είναι ειδικός της δουλειάς του διπλανού του. Προς τους εκπαιδευτικούς αυτό ισχύει ×10. Αν δε γίνουν αλλαγές και στη χρηματοδότηση και στη νοοτροπία που λέει ο Leon έτσι ώστε να ανακαλύπτεται από νωρίς η κλίση των παιδιών, να κατευθύνονται σε ανάλογες σπουδές κ.λπ. θα είμαστε οι περιττοί που τρώνε τα αποφάγια.
Πολλοί μας θεωρούν περιττούς, δεν έχουμε κύρος πια,.ούτε το ελάχιστο που απορρέει από το γνωστικό μέρος των σπουδών μας και μας κάνουν υποδείξεις ενώ δεν έχουν ιδέα από σχολικό περιβάλλον.
Πώς θα ξαναγίνουμε ορατοί; αυτό είναι το θέμα.
Δε βλέπω άλλη λύση από τη μακρά αποχή.
Και όσο για την κατάρτιση, ναι, ο εκπαιδευτικός πρέπει σε ένα πρωτοβάθμιο επίπεδο να μπορεί να κινηθεί νομοθετικά και διαδικαστικά σε θέματα παραπομπής για διερεύνηση της ψυχικής υγείας και της ανάπτυξης κατάστασης του παιδιού, σε θέματα δικών του δικαιωμάτων και νομοθετικής κάλυψης, γι'αυτό και η κατάρτιση είναι επιβεβλημένη. Σε πρωτοβάθμιο επίπεδο να υποκαθιστά άλλους επαγγελματίες, σε δευτεροβάθμιο όμως αν υπάρχει συνέχεια, να τους επικαλείται για να αναλαμβάνουν αυτοί. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να μπορεί να λειτουργεί ως μια ολοκληρωμένη μονάδα σε ένα ικανό εύρος δράσης πριν χρειαστεί βοήθεια από μεγαλύτερα μέσα. Τώρα κινείται πολύ περιορισμένα.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκδικητική συμπεριφορά μαθητών με σοβαρές συνέπειες
« Απάντηση #41 στις: Ιανουαρίου 19, 2025, 09:00:49 am »
Πρόσεχε τι εύχεσαι, barbarossa. Ελευθερια κινήσεων πάνω σε παιδιά που δεν είναι δικά μας, θα σημαίνει και ευθύνη για αυτά. Ήδη έχουμε δει έμμεσες ή και ευθείες μομφές για τους εκπαιδευτικούς σε υποθέσεις παιδικής κακοποίησης που απασχόλησαν ή απασχολούν την επικαιρότητα. Σκεψου το αυτό όλο στην εικόνα που εχεις πλάσει με τη φαντασία σου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32811
  • Τελευταία: venouli25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179703
  • Σύνολο θεμάτων: 19441
  • Σε σύνδεση σήμερα: 609
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.