*

Αποστολέας Θέμα: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026  (Αναγνώστηκε 71888 φορές)

deepblue_1981, Zbbt, marialenape09, Oliver και 24 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #518 στις: Σήμερα στις 09:50:38 am »
Δυνητικη προταση χρηματοδοτησης, κατι σαν business paln, δώστε μας χρήματα αν μπορείτε και έχετε, γιατί θα θέλαμε να κάνουμε προσληψεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:04 »

Αποσυνδεδεμένος Νικ_ΚΔ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #519 στις: Σήμερα στις 09:54:43 am »
Πλέον των 3.300 που έχουν επικοινωνηθεί,όμως;

Αποσυνδεδεμένος Thomai@mad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #520 στις: Σήμερα στις 10:44:59 am »
Δηλαδή θα έχει επιπλέον χρηματοδότηση πέρα των 3.300 προσλήψεων? μα τι business plan!? αλφαδιά!! ντιπ κι από ντιπ plan είναι αυτοί!

Αποσυνδεδεμένος Dwraki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #521 στις: Σήμερα στις 10:58:54 am »
Δηλαδή θα έχει επιπλέον χρηματοδότηση πέρα των 3.300 προσλήψεων? μα τι business plan!? αλφαδιά!! ντιπ κι από ντιπ plan είναι αυτοί!

Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ.
Σιγά το business plan...
Πηγαίνω στο άγνωστο/ Τοπίο στην ομίχλη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:04 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1789
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #522 στις: Σήμερα στις 11:00:28 am »
Αυτά είπε ο κύριος Βλάσης στην βουλή σε ερώτηση βουλευτή του πασοκ:
Κωνσταντίνος Βλάσης
Εκπαίδευση
23.10.2025 - 09:14
Αντιπαράθεση στη Βουλή μεταξύ του υφ. Παιδείας Κ. Βλάση και του Μ. Χριστοδουλάκη για προσλήψεις, ολοήμερα και συγχωνεύσεις τμημάτων
Λεωνίδας Βουρλιώτης Λεωνίδας Βουρλιώτης
 Facebook
 Twitter
 Linkedin
 E-mail
Στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης 90/20-10-2025 ο βουλευτής Α΄ Ανατολικής Αττικής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝ.ΑΛ. Μανώλης Χριστοδουλάκης κατήγγειλε ότι, παρά τις προσλήψεις, παραμένουν 662 κενά στην Πρωτοβάθμια της Ανατολικής Αττικής, με ιδιαίτερη ένταση σε Διόνυσο, Αχαρνές και Ωρωπό, ενώ πάνω από το 50% των ολοήμερων «δεν λειτουργεί καθόλου ή λειτουργεί με περιορισμένο πρόγραμμα». Ζήτησε δε ανάκληση συγχωνεύσεων που –όπως υποστήριξε– έγιναν για «λογιστική» μείωση κενών.

Απαντώντας, ο υφυπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Βλάσης αντέτεινε ότι η κυβέρνηση από το 2020 έχει προχωρήσει σε πολύ υψηλό αριθμό μόνιμων διορισμών, ενώ η Γ΄ φάση αναπληρωτών προγραμματίζεται τέλος Οκτωβρίου – αρχές Νοεμβρίου. Επικαλέστηκε πρόσφατη ενίσχυση πιστώσεων μέσω ΠΔΕ για κάλυψη πρόσθετων αναγκών (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, άδειες κ.λπ.). Για τα ολοήμερα σχολεία, τόνισε ότι η εγκύκλιος θέτει προτεραιότητες (όχι «περιορισμούς») και ότι οι δηλώσεις συμμετοχής συχνά δεν αντιστοιχούν στη πραγματική φοίτηση.

Διαβάστε όλη τη συζήτηση στη βουλή
Θα συνεχίσουμε με τη δεύτερη με αριθμό 90/20-10-2025 επίκαιρη ερώτηση δεύτερου κύκλου του Βουλευτή Α΄ Ανατολικής Αττικής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής κ. Εμμανουήλ Χριστοδουλάκη προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Κενά και Προβλήματα στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ανατολικής Αττικής».

Κύριε Χριστοδουλάκη, έχετε τον λόγο για την πρωτολογία σας.

Ανακαλύψτε και άλλα
Σχολικά είδη και προμήθειες
Μαθήματα Τεχνικής Εκπαίδευσης
Νομοθεσία παιδείας
Υπηρεσίες ΟΠΣΥΔ
Σχολικά είδη
Υπηρεσίες προετοιμασίας ΑΣΕΠ
Προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Πολιτική εκπαίδευσης
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΜΑΝΩΛΗΣ) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

Κύριε Υπουργέ, πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική: Στις 29 Αυγούστου ακούσαμε την Υπουργό να μας λέει ότι φέτος θα περάσουμε σε μια διαδικασία μόνιμων προσλήψεων και διορισμών, έτσι ώστε να υπάρχει ένας συμπαγής πυρήνας που θα εξασφαλίσει την αποτελεσματική στελέχωση των σχολείων όλης της Ελλάδας πριν ξεκινήσει η σχολική χρονιά. Έτσι λοιπόν στην Ανατολική Αττική διορίστηκαν εκατόν εξήντα δάσκαλοι γενικής παιδείας και εκατόν τριάντα πέντε εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, σε μια περιοχή στην οποία έχουμε τετρακόσια ογδόντα σχολεία και εξήντα χιλιάδες μαθητές.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Σήμερα, μετά και τη δεύτερη φάση προσλήψεων, υπάρχουν διακόσια δεκαεννέα κενά δασκάλων γενικής παιδείας και, αν προσθέσουμε και την ειδική αγωγή, τα κενά στην Ανατολική Αττική σήμερα είναι εξακόσια εξήντα δύο. Μόνο στην περιοχή του Διονύσου, των Αχαρνών και του Ωρωπού υπάρχουν διακόσια πενήντα κενά εκπαιδευτικών. Σε αυτή τη συνθήκη προστίθεται και το κρίσιμο ζήτημα με τα ολοήμερα σχολεία. Στην Ανατολική Αττική πάνω από το 50% των ολοήμερων σχολείων είτε δεν λειτουργεί καθόλου είτε λειτουργεί με περιορισμένο πρόγραμμα.

Στις 18 Σεπτεμβρίου, δηλαδή έξι μέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, έρχεται το Υπουργείο και εκδίδει εγκύκλιο για τα ολοήμερα σχολεία, προφανώς και πιθανώς για να απαντήσει στο ζήτημα ότι τα μισά δεν λειτουργούν. Και τι έρχεται να κάνει; Έρχεται να καταργήσει το δικαίωμα της καθολικής πρόσβασης στα ολοήμερα σχολεία, χωρίς επιμέρους κριτήρια.

Υπάρχει, λοιπόν, ένα πολιτικό ζήτημα -και κλείνω ευθύς αμέσως με τα ερωτήματα μου-, το οποίο λέει ότι αντί σήμερα η Κυβέρνηση, ενώ είμαστε ήδη έναν και επιπλέον μήνα σε ενεργή εκπαιδευτική διαδικασία, να ασχοληθεί με το πώς θα καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, δασκάλους και ειδική αγωγή, επιλέγει να κάνει διάφορες επικοινωνιακές δαπάνες, όπως τα 160 εκατομμύρια που ξόδεψε για διαδραστικούς πίνακες, ενώ τα κρίσιμα προβλήματα είναι υπαρκτά και πολύ πιο σημαντικά στην καθημερινότητα.

Δυο ερωτήματα, λοιπόν, πάρα πολύ απλά: Πώς και πότε θα καλυφθούν τα εξακόσια εξήντα δύο κενά που συνδέονται με τις ελλείψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική και αν έχει σκοπό το Υπουργείο να αναθεωρήσει την εγκύκλιο που καταργεί το δικαίωμα της καθολικής πρόσβασης στα ολοήμερα σχολεία.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος):

Κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΛΑΣΗΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Κύριε Πρόεδρε, κύριε Χριστοδουλάκη, η ερώτησή σας αγγίζει ένα ζήτημα που απασχολεί όλους και το οποίο είναι η επάρκεια και η στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού στα σχολεία μας. Κι αυτό γιατί πίσω από κάθε κενό καταγράφεται ένα παιδί, καταγράφεται ένας γονιός και βέβαια μια ολόκληρη οικογένεια. Γι’ αυτό το λόγο το Υπουργείο Παιδείας, από την αρχή του έτους και καθ’ όλη τη διάρκεια μιας χρονιάς, αντιμετωπίζει όλα αυτά με σεβασμό στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής και με συνέπεια απέναντι στις δεσμεύσεις μας.

Τώρα, τι έχει κάνει αυτή η Κυβέρνηση από το 2020. Από το 2020 μέχρι σήμερα και επί Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο αριθμός των εκπαιδευτικών, των μονίμων που έχουν διοριστεί, φτάνει τους σαράντα επτά χιλιάδες εξακόσιους είκοσι τέσσερις. Αυτός ο αριθμός δεν έχει κανένα προηγούμενο. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό διορισμών από το 2010 συνολικά και αυτό δεν είναι απλώς ένας αριθμός. Είναι αλλαγή νοοτροπίας, είναι ο τρόπος με τον οποίο εμείς βλέπουμε το δημόσιο σχολείο και πώς θέλουμε να στηρίξουμε το παιδί, τον γονιό, την οικογένεια, τον εκπαιδευτικό.

Μέχρι το 2025 και όσον αφορά την Ανατολική Αττική, να σας πω ότι έγιναν οκτώ χιλιάδες νέοι διορισμοί και ενισχύθηκαν οι σχολικές δομές με πάνω από τριακόσιους πενήντα μόνιμους εκπαιδευτικούς τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη γενική και ειδική εκπαίδευση. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί ότι επί Κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη συνολικά έχουν έρθει χίλιοι εξακόσιοι εκπαιδευτικοί, χίλιοι διακόσιοι σαράντα πέντε στη γενική εκπαίδευση και τριακόσιοι πενήντα τέσσερις στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

Στο σύνολο όλων αυτών των μόνιμων εκπαιδευτικών που ήρθαν τέλη Αυγούστου και ανέλαβαν από 1η Σεπτέμβρη στα σχολεία -και βέβαια σε αυτό να σας πω, κύριε Χριστοδουλάκη, ότι ένα ποσοστό άνω του 20% πήρε θεσμοθετημένες άδειες, με αποτέλεσμα να μη φτάσει στην τάξη, άδειες τις οποίες δικαιούται, τις οποίες καλά έκανε και πήρε και βέβαια επειδή είμαστε δίπλα στον κάθε εκπαιδευτικό, θέλουμε και τον στηρίζουμε και προς αυτή την κατεύθυνση, με αποτέλεσμα όμως να υπάρχουν κάποια κενά- προστέθηκαν και είκοσι οκτώ χιλιάδες τετρακόσιοι σαράντα αναπληρωτές.

Πάλι είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός, που η πρώτη φάση του ξεκίνησε στις αρχές του Σεπτέμβρη, για να είναι στις 11 Σεπτέμβρη στα σχολεία, και ακολούθησε η δεύτερη φάση πολύ νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, τέλος Σεπτέμβρη. Κάτι σημαντικό τώρα στην ανατολική Αττική μάλιστα, επειδή, αναφερθήκατε ειδικότερα εκεί, κάλυψαν τις όποιες εκπαιδευτικές ανάγκες χίλιοι εκατό αναπληρωτές.

Τώρα αυτό που θέλω να πω είναι ότι εμείς λειτουργούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για να καλύψουμε όλα τα κενά και όλες τις ανάγκες που δημιουργούνται τόσο με με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που επαναλαμβάνω και το λέω, ο αριθμός τους ξεπερνά οποιαδήποτε αισιόδοξη πρόβλεψη και με τους αναπληρωτές, και τώρα βέβαια θα ακολουθήσει και το στάδιο τέλος Οκτώβρη της τρίτης φάσης των αναπληρωτών, ακριβώς, για να δούμε όπου υπάρχουν προβλήματα και σε και σε προσλήψεις σε θέσεις που αφορούν το καθημερινό ωρολόγιο αλλά πόσο μάλλον και στα ολοήμερα, ακριβώς, για να λύσουμε το πρόβλημα αυτό.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος): Ευχαριστούμε πολύ, κύριε Υφυπουργέ.

Κύριε Χριστοδουλάκη έχετε τον λόγο.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΜΑΝΩΛΗΣ) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε, ευχαριστώ, κύριε Υπουργέ.

Επειδή μιλάμε για δημοτικά σχολεία και επειδή άκουσα και την απάντηση του κ. Υπουργού να πω το εξής. Σε μια εξίσωση μπορεί στο πρώτο μέρος της να υπάρχουν προσθέσεις να υπάρχουν και αφαιρέσεις. Τι σημαίνει αυτό; Όταν μιλάμε για αποτέλεσμα κενών, δεν φτάνει να ξέρουμε μόνο πόσοι ήρθαν, πρέπει να ξέρουμε και πόσοι έφυγαν. Γιατί αν αυτοί που έφυγαν είναι περισσότεροι απ’ αυτούς που ήρθα, το αποτέλεσμα είναι αρνητικό. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί το Υπουργείο και ο Υπουργός σήμερα, μας έκανε μια αναλυτική αναφορά στο πόσοι εκπαιδευτικοί ήρθαν στα σχολεία -και στα σχολεία της ανατολικής Αττικής- παραλείποντας να μας πει στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα πόσοι έφυγαν.

Και να προσθέσω και το εξής. Στις 24 Σεπτεμβρίου, σε τοποθέτησή του ο Υπουργός εδώ στη Βουλή σε διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου είχε πει κάτι το οποίο εγώ θα πω ότι είναι λογικό, ότι η διαδικασία είναι δυναμική πάνω στις θεσμοθετημένες άδειες προφανώς -και καλώς λαμβάνονται- και άρα η δυναμική διαδικασία μετά την πρώτη και τη δεύτερη φάση προσλήψεων θα λύσει τα κενά αυτά. 

Εγώ, λοιπόν, δεν κατέθεσα την επίκαιρη ερώτηση πριν την πρώτη φάση των προσλήψεων, δεν την κατέθεσα ούτε πριν τη δεύτερη φάση των προσλήψεων. Έρχομαι σήμερα και λέω ότι μετά τη δεύτερη φάση των προσλήψεων που έπρεπε να έχετε δει τις θεσμοθετημένες άδειες και παρά τις προσλήψεις που ευαγγελίζεστε, υπάρχει μία πραγματικότητα. Τι να κάνουμε; Είναι μια πραγματικότητα. Η πραγματικότητα λέει, λοιπόν, ότι σήμερα -το ξαναλέω- στην ανατολική Αττική σήμερα όχι προηγουμένως, υπάρχουν εξακόσια εξήντα δύο κενά εκπαιδευτικών και αυτό είναι πρόβλημα.

Είχε πει, επίσης, ο Υπουργός τότε γιατί έχουν αξία τα λεγόμενά του καθενός, ότι η Κυβέρνηση απαντάει με πράξεις. Όντως θα αναγνωρίσω εγώ, ότι σήμερα η Κυβέρνηση έρχεται να απαντήσει με πράξεις. Κάναμε λάθος πράξεις. Αντί, λοιπόν, να καλύψει τα κενά με εκπαιδευτικούς έρχεται και συγχωνεύει τμήματα σε τάξεις των σχολείων για να μειώσει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και να στοιβάξει είκοσι πέντε μαθητές σε κάθε τμήμα εν μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Τι έκανε δηλαδή συγκεκριμένα η Κυβέρνηση; Συγχώνευσε στο 3ο Δημοτικό Ραφήνας δύο τμήματα σε ένα, κάναμε ερώτηση στις 30 Σεπτεμβρίου, έχει έρθει η ώρα να απαντηθεί. Στο 1ο Δημοτικό Μαραθώνα πρώτη και τρίτη τάξη δύο τμήματα σε ένα σε κάθε μία τάξη. Ερώτησή μας στις 16 Οκτωβρίου, οφείλει να απαντηθεί. Αντίστοιχα Δημοτικό Σχολείο Ανθούσας έκτη τάξη. Το 23ο Αχαρνών δεύτερη τάξη. Το 6ο Αχαρνών τρίτη τάξη. Το 4ο Νηπιαγωγείο Παιανίας. Αυτές, λοιπόν, είναι οι πράξεις της Κυβέρνησης που λένε το εξής πάρα πολύ απλό. Ότι η λύση για εμάς παιδιά δεν είναι να καλύψουμε τις ανάγκες σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ή έστω και σε αναπληρωτές, η λύση είναι να πάρουμε τα παιδιά από δύο διαφορετικές τάξεις, καταστρατηγώντας οποιαδήποτε έννοια  ρογραμματισμού και του σχολείου και του παιδιού και της οικογένειας και του εκπαιδευτικού του ίδιου εν μέσω σχολικής χρονιάς, και να τους πάμε σε ένα τμήμα είκοσι πέντε παιδιών, υποβαθμίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία, απλώς για να πούμε ότι λογιστικά τα κενά τελικά είναι λίγο λιγότερα.

Υπάρχει, λοιπόν, ένα καθαρό έλλειμμα στρατηγικής και ένα καθαρό έλλειμμα σχεδιασμού σε βάρος της ποιότητας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα.

Συμπληρωματικά, λοιπόν, και κλείνω με αυτό, ρωτάω κ. Υπουργέ, αν έχετε σκοπό να ανακαλέσετε τις συγχωνεύσεις των τμημάτων στα σχολεία που προανέφερα για να εγγυηθείτε και να εγγυηθούμε όλοι μαζί ως πολιτεία, την ποιότητα της εκπαίδευσης ειδικά στα δημοτικά σχολεία και ειδικά στην ανατολική Αττική.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος): Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Χριστοδουλάκη.

Έχετε τον λόγο, κύριε Υφυπουργέ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΛΑΣΗΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Κύριε Πρόεδρε, κύριε συνάδελφε, απορώ πώς κάνετε αυτά τα μαγικά και γνωρίζετε ακριβώς και τα όποια κενά βρίσκονται στην ανατολική Αττική. Και αυτό σας το λέω γιατί ούτε στην πρώτη ούτε στη δεύτερη φάση δεν ζητήσαμε να ξέρουμε ακριβώς τον αριθμό των κενών από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά εσείς ως διά μαγείας τα γνωρίσετε όλα. Τα αφήνω στην άκρη. Η ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ ήταν  για συγκεκριμένο αριθμό κενών. Αλήθεια κύριε ΒΛΆΣΗ κάνατε προσλήψεις αναπληρωτων για 1η και 2η φάση χωρίς να έχουν ζητηθεί τα πραγματικά κενά από τις διευθύνσεις;;;

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».

Αποσυνδεδεμένος Μαρια_Σ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #524 στις: Σήμερα στις 02:06:00 pm »
Πιστώσεις κάτω από 3000 και αλλού λένε ότι πηρε έγκριση για νέες πιστώσεις για το τρέχον ετος.
Γ φάση 15 Νοέμβρη και αλλού λένε τέλος Οκτώβρη.

Δεν βγάζεις ακρη εχει κουράσει ολο αυτό

Αποσυνδεδεμένος Kostantina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #525 στις: Σήμερα στις 02:38:25 pm »
Ακριβώς Μαρία

Συνδεδεμένος elen4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #526 στις: Σήμερα στις 03:55:32 pm »
Το συμπέρασμα είναι ότι δεν έχουν αποφασίσει ακόμα τί θέλουν να κάνουν κ πότε!

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #527 στις: Σήμερα στις 04:02:43 pm »
Φαίνεται πως αποφάσισαν νωρίτερα από ποτέ πως δεν έχουν αποφασίσει ακόμα για το πότε θα τρέξει και πως θα τρέξει η Γ φασούλα...
Εκτός αν το κάνουν για να φαίνεται ότι όντως πράττουν σβέλτα και τρέξει 31/10 η γενική μόνο και από Νοέμβρη η ειδική

Συνδεδεμένος Zbbt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #528 στις: Σήμερα στις 04:06:02 pm »
Έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα, θα δούν πρώτα τα κενά και μετά θα το παίξουν ανάλογα το παιχνίδι. Αυτή την στιγμή που μιλάμε δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τί ακριβώς θα κάνουν.

Αποσυνδεδεμένος Kostantina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #529 στις: Σήμερα στις 04:09:45 pm »
Τα κενά τα οποία μάλλον θα είναι πολλά..

Αποσυνδεδεμένος Off the record

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #530 στις: Σήμερα στις 04:09:52 pm »
Αναρωτιέμαι... πώς το ανεχόμαστε όλο αυτο; σε τι αφασία έχουμε περιέλθει; πόσο περισσότερο να ισοπεδώσουν την κατάσταση;
Στα πόσα  μύρια κλικ  θα δεήσουν δημόσιο και δημοσιογράφοι να πράξουν το καθήκον τους; και να σωπάσουν;

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Απάντηση #531 στις: Σήμερα στις 04:26:51 pm »
Εγώ να ξανά ρωτήσω θέτοντας παράλληλα έναν προβληματισμό, τα κενά υποτίθεται ήταν 15κ μετά το πέρας της β φάσης. Σε ένα δημοσίευμα αναφέρθηκε το νούμερο 7.5κ και το αμφισβήτησε η νωρίτερα από ποτέ υπουργός.
Σίγουρα κάποια εκκαθάριση θα έγινε πχ με τμήματα 25 άρια που είχαν σπάσει όπως και με τις ώρες για φουλ ωράριο σε όλους , οπότε από σήμερα πόσα κενά να υπάρχουν; Δεν έχω δει κάπου κάποιο νούμερο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33115
  • Τελευταία: Vickypes
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193807
  • Σύνολο θεμάτων: 19568
  • Σε σύνδεση σήμερα: 1103
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 645
Σύνολο: 656

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.