0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Φυσικά υπάρχουν και εκπαιδευτικοί οι οποίοι λήγουν τις καταλήψεις σε μία μέρα γιατί αναγνωρίζουν τη σημασία του μαθήματος. Υπάρχουν Διευθυντές που δεν επιτρέπουν να γίνουν καταλήψεις στα σχολεία τους, «μπαίνουν μπροστά» και ανοίγουν τα σχολεία."Τι εννοεί η αξιαγάπητη υπουργός μας;;;
Η Χριστοφιλοπούλου λέει αυτή την ώρα στο Χατζηνικολάου ότι έχουν πετύχει τους στόχους με τα κενά των εκπαιδευτικών. Όποιος μπορεί ας την ακούσει, πραγματικά πιστεύει ότι είμαστε ηλίθιοι.
Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες.
Δεν ψηφίσαμε ούτε την 48ωρη,ούτε τίποτε.
Πάρα πολύ ωραία. Ας δουλέψουμε 30 ώρες. Όμως σε τάξη ζωντανό οργανισμό, δε βγαίνει ούτε 5ωρο! Οπότε, ας γίνουμε ο μπαμπούλας με το μαστίγιο, οι μαθητές στρατιωτάκια, να μη κουνιέται φύλλο και η παιδαγωγική και η ανάπτυξη δεξιοτήτων, ας πάει περίπατο. Έτσι βγαίνει άνετα και 8ωρο διδασκαλίας και μελλοντικοί ππολίτες φυτά (που μισούν το σχολείο)! Μια χαρά θα το εξυπηρετούμε το σύστημα!
Αναφορικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως δεν αφορά μεγάλο αριθμό προσωπικού στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, έχουν συνταξιοδοτηθεί χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Το υπουργείο Παιδείας μελετά διάφορα σενάρια, έτσι ώστε να εξοικονομήσει προσωπικό και κατ' επέκταση πόρους. Ειδικότερα εξετάζεται: Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες. Απορρόφηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε διάφορους φορείς.