0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αν καταλαβαίνω καλά θα θέλαμε μια διοίκηση της εκπαίδευσης στην οποία δεν θα εμπλέκονται εκπαιδευτικοί. Αναρωτιέμαι όμως μήπως τότε θα αφήναμε πολύ σοβαρά θέματα σε άσχετους και αδιάφορους υπαλλήλους; Μήπως τότε και οι διευθυντές των σχολείων να είναι διοικητικοί υπάλληλοι και εμείς να περιοριστούμε μόνο στα διδακτικά μας καθήκοντα;
Φυσικά και οι θεσεις αυτές δεν πρέπει να φύγουν από τα χερια των εκπαιδευτικών για τους λόγους που ανέλυσαν οι συναδελφοι πιο πάνω.Επίσης, μπορεί για χ-ψ λόγο για μια χρονιά να μη μπορείς να ανταποκριθείς στην ψυχολογική φθορά της τάξης, ή να πρέπει να μετακινηθείς σε ενα τόπο και να μη γίνεται αλλιώς. Αυτές οι θέσεις σου δίνουν τη δυνατότητα. Αυτό που πρέπει να θεσπιστεί άμεσα είναι η μοριοδότηση, όχι της προϋπηρεσίας αλλά των προσόντων. Ακόμα και σήμερα, τουλάχιστον για ξεκάρφωμα δε θα έπρεπε να νοείται να βγει η αναμενόμενη λίστα χωρίς να φαίνεται αν οι συνάδελφοι έχουν και τα 3: 1. πτυχίο/μεταπτυχιακό/εσδδ ή σεμινάρια στη διοίκηση/οικονομία, 2. πιστοποίηση στις ΤΠΕ και 3."lower", όπως ζητά η εγκύκλιος εξάλλου. Αλλά για να είναι δίκαιο το σύστημα, θα έπρεπε κάθε εκπαιδευτικός που έχει βέβαια τα προσόντα, να μπορεί να αξιοποίησει το δικαίωμα πχ. μία χρονιά κατα τη θητεία του στην εκπαίδευση, ώστε να πάει κυκλικά και να περάσουν όλοι όσοι θέλουν από τις θέσεις αυτές. Και μετα ξυπνησα.
απλή δεν είναι η λύση;βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;
Συνάδελφε , η κάθε Δ/νση είναι μια υπηρεσία , που έχει συγκεκριμένη δομή , οργανόγραμμα και εργασίες που πρέπει να γίνουν. Για να είναι λειτουργική η υπηρεσία θα πρέπει να έχει μόνιμο προσωπικό. Δεν μπορείς ας πούμε στη μισθοδοσία να εναλλάσσεις κάθε χρόνο το υπάλληλο. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί έτσι όπως χρησιμοποιούνται τώρα , επειδή οι περισσότεροι διοικητικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί και δεν μπορούν να προσλάβουν άλλους αυτή τη στιγμή για κάθε προϊστάμενο είναι μερικώς αναντικατάστατοι. Ξέρουν το αντικείμενο εργασίας και αυτός δε θέλει να έχει μια υπηρεσία που δε θα λειτουργεί. Γι΄αυτό και υπάρχει η λίστα . Ως ένα σημείο είναι κατανοητό για τη λειτουργικότητα της υπηρεσίας, όμως είναι αλήθεια ότι εκεί ελοχεύει κάθε φορά η πολιτική τάξη που επιθυμεί να επιβάλει τα δικά της παιδιά. Από την άλλη εξυπηρετεί και τους εκπαιδευτικούς να υπάρχει η δυνατότητα απόσπασης. Σήμερα έχω ανάγκη να ειμαι εγώ αύριο μπορεί να έχεις ανάγκη εσύ. Μη τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα.Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να υπάρχουν κριτήρια και προσοντολόγιο. Αυτό όμως αποκλείει ειδικότητες που δεν κολλούν σε καμιά υπηρεσία πχ. γυμναστές, μουσικούς,φυσικούς κλπ και ευνοείε άλλες όπως οικονομολόγους, πληροφορικούς κλπ. Αν πχ εγώ θέλω για λόγους ανάγκης απόσπαση και είμαι πληροφορικός πιο εύκολα μπορώ να πάρω απόσπαση από έναν γυμναστή γιατί θα μπορώ να κολλήσω σε μια εργασία και να προσφέρω. Ο γυμναστής ενδεχομένως να προβληματιστεί για το τι ακριβώς θα κάνει!
Πολύ σωστά είπατε ότι οι Δ/νσεις έχουν ανάγκη από μόνιμο προσωπικό, το οποίο αν είναι σταθερό στη θέση του εκπαιδεύεται και διεκπεραιώνει τα καθήκοντά του. Δυστυχώς, όμως, η στελέχωση κάθε χρόνο των Δ/νσεων γίνεται -ειδικά σε κάποιες περιοχές- με ανεκδιήγητο τρόπο. Στη δδε μας που απασχολεί 6 αποσπασμένους και 3 μεταταγμένους κι αυτό είναι όλο το προσωπικό, δε μπορείς να κάνεις δουλειά, γιατί σχεδόν κανείς (πλην μιας μεταταγμένης υπαλλήλου) δεν ξέρει πώς γίνεται. Πας για πρωτόκολλο, σε κοιτάζουν λες και είσαι εξωγήινος. Πας για άδεια - αίτηση - βεβαίωση, το ίδιο. Αυτό γιατί έχουν τραβήξει στη ΔΔΕ τα βύσματα και τους αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο (και δε μιλάω για άτομα με αναπηρία, αλλά καθυστέρηση). Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δε μπορούν να μπουν σε τάξη, αλλά δε γίνεται να είναι και το αποκλειστικό προσωπικό στο γραφείο. Επί 2 χρονιές ζητούσα απόσπαση στη δδε (όπως και στο ΠΥΣΔΕ) γιατί είχα ανάγκη την απόσπαση, δύο φορές απορρίφθηκα. Τα προσόντα δεν τα μετρά κανείς - κι ας έχω μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση Η/Υ κλπ. Αυτοί που πήγαν δεν είχαν τίποτα... Έτσι κι εγώ δεν ξανάκανα αίτηση.
Παράθεση από: ΠΕ0404 στις Ιουλίου 24, 2012, 11:48:30 amΠολύ σωστά είπατε ότι οι Δ/νσεις έχουν ανάγκη από μόνιμο προσωπικό, το οποίο αν είναι σταθερό στη θέση του εκπαιδεύεται και διεκπεραιώνει τα καθήκοντά του. Δυστυχώς, όμως, η στελέχωση κάθε χρόνο των Δ/νσεων γίνεται -ειδικά σε κάποιες περιοχές- με ανεκδιήγητο τρόπο. Στη δδε μας που απασχολεί 6 αποσπασμένους και 3 μεταταγμένους κι αυτό είναι όλο το προσωπικό, δε μπορείς να κάνεις δουλειά, γιατί σχεδόν κανείς (πλην μιας μεταταγμένης υπαλλήλου) δεν ξέρει πώς γίνεται. Πας για πρωτόκολλο, σε κοιτάζουν λες και είσαι εξωγήινος. Πας για άδεια - αίτηση - βεβαίωση, το ίδιο. Αυτό γιατί έχουν τραβήξει στη ΔΔΕ τα βύσματα και τους αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο (και δε μιλάω για άτομα με αναπηρία, αλλά καθυστέρηση). Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δε μπορούν να μπουν σε τάξη, αλλά δε γίνεται να είναι και το αποκλειστικό προσωπικό στο γραφείο. Επί 2 χρονιές ζητούσα απόσπαση στη δδε (όπως και στο ΠΥΣΔΕ) γιατί είχα ανάγκη την απόσπαση, δύο φορές απορρίφθηκα. Τα προσόντα δεν τα μετρά κανείς - κι ας έχω μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση Η/Υ κλπ. Αυτοί που πήγαν δεν είχαν τίποτα... Έτσι κι εγώ δεν ξανάκανα αίτηση. Δε μπορούσες να κάνεις κάτι; Δεν προβλέπεται ένσταση; Πόσο πια θα διαιωνίζεται αυτο το πράγμα;
Παράθεση από: billst στις Ιουλίου 24, 2012, 11:53:03 amαπλή δεν είναι η λύση;βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;προυπηρεσία και οικογενειακοί λόγοι υπάρχουν στις αποσπάσεις... δλδ αυτός που έχει παίδι χειρίζεται καλύτερα τα προγράμματα της δ/νσης από τον πληροφορικό; Παράθεση από: leniao στις Ιουλίου 24, 2012, 10:20:03 am