*

Αποστολέας Θέμα: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;  (Αναγνώστηκε 39233 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tilesia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 14, 2019, 09:36:17 μμ »
Πλάκα κάνεις, έτσι;;  ;D  ;D  ;D
Χε χε.. Από που το ..αντεγραψες το μανιφέστο ρε marion;;
Για το ρόλο μιλάμε marion, όχι για τρόπους βελτίωσης της διδακτικής διαδικασίας.. ;)  ;)
Περιμενουμε γνώμες ρε παιδιά μπας και βγει τίποτα..  ;)  ;)

Αφού θέλετε γνώμη εγώ πάντα λέω γνώμες που δεν έχετε ξανακούσει, όπως είπε κάποιος συνάδελφος  σε προηγούμενη ανάρτησή μου.  ΜΕ παράδειγμα. Εγώ το ρόλο μου στο σύγχρονο σχολείο θέλω να τον παίξω ουσιαστικά, με ένα δημοκρατικό τρόπο, όπως άλλωστε είναι και σημερινές επιταγές. Όμως αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί. Γιατί στο σχολείο μου, επικρατούν "συμμορίες" παιδιών που δημιουργούν οι ίδιοι οι συνάδελφοί μου, με άξονα τον ίδιο τον εκάστοτε διευθυντή. Μην σας φαίνεται περίεργο και μην βιαστείτε να πείτε "μα δεν συμβαίνουν αυτά. ή στο χέρι μου είναι να κρατήσω το τμήμα κ να γίνει ομαλά η εκπαιδευτική διαδικασία".  Οι ψυχολογικές μορφές βίας είναι πολλές. και τα εμπόδια στο μάθημα πλείστα. Και όλες οι εμπειρίες μου παραπέμπουν στην ευθύνη των διευθυντών πρώτα πρώτα κ μην πω και παραπάνω. Κ μετά ακολουθούν οι παρέες και οι κλίκες των καθηγητών εναντίον κάποιου συναδέλφου, που θέλουν να υφίσταται βία, να μην μπορεί να την αποδείξει,  αφού κανείς δεν θα μιλήσει γιατί έτσι είναι το σχέδιο. Οι θεματοφύλακες του groupthink προστατεύονται από κάθε απειλή της αυταρέσκειάς τους. Θέλουν να σε βλάψουν και χρησιμοποιούν τα παιδιά. Στα παιδιά γίνεται προπαγάνδα για να ασκούν ψυχολογική βία στον καθηγητή/τρια που έχουν στοχοποιήσει. Ασκείται πίεση να το κάνουν και υποσχέσεις. Θα τους βάζουν χαμηλούς βαθμούς, αλλά θα βγουν από τη τάξη. Θα περνάνε με κάποια project project, θρησκευτικά κλπ. Αλλά να προσέχουν όμως τις απουσίες τους. Αυτή είναι η προτροπή προς τους μαθητές που μπαίνουν μόνον για την απουσία. Οι άλλοι δεν έχουν ανάγκη. Αρκεί να σιωπούν. Αρκεί να υπάρχει ομερτά.  Όμως ξανά λέω ότι θα μου πείτε δεν συμβαίνουν αυτά. Ίσως γιατί δεν πρέπει να ακούγονται. Οκ. Όμως θα πιστεύατε αν σας έλεγα περσινό μόλις συμβάν στο ίδιο το σχολείο,  που αποκαλύφθηκε  λόγω λανθασμένης κίνησης ενός συναδέλφου. Ο συνάδελφος από το συγκεκριμένο σχολείο έφυγε. Δεν βγήκε όμως στο φως. Αποκρύπτεται το θέμα. Δωροδοκούσε κάποιους μαθητές για να διαπομπεύουν δύο καθηγήτριες στο σχολείο που συμπλήρωνε ωράριο. Βρέθηκαν από αστυνομία μετά από μήνυση που κατέθεσαν οι καθηγήτριες, στα κινητά τους όπου ο συνάδελφος τους έδινε 20 ευρώ για να προβαίνουν σε τέτοιες πράξεις. Στη δική μου περίπτωση δεν αποκαλύπτεται τίποτα για χρόνια και διαιωνίζεται. Μου στήνουν σκηνικά, για πράγματα που δεν έκανα. Π.χ. βάζουν μαθήτριες ή μαθητές να παίξουν έναν ρόλο ότι κάτι τους έκανα, φέρνοντας τους γονείς τους, κ αρχίζουν ένα θέατρο, κλαίγοντας και  με λεκτικές επιθέσεις εναντίον τους, ή ότι χτύπησα το παιδί τους, ή ότι τους έθιξα τη μάνα. Τέτοια συμβάντα μου τα θύμισε  μόλις χτες μία μαθήτρια.  Δηλαδή δίδασκα τον φορέα κοινωνικοποίησης και σε κάποιο σημείο είπα ότι η υπερπροστασία στερεί από το άτομο την πρωτοβουλία και την αυτενέργεια, και δεν βοηθά στην ανάπτυξη μιας ανθεκτικής προσωπικότητας. Η μαθήτρια άρχισε ξαφνικά να φωνάζει. Τώρα μας λες για τις οικογένειές μας? Ε? Μας λες για την οικογένειά μας. Και να μην το σταματάει. Να κοιτάζονται μεταξύ τους και να προκαλεί το γέλιο στους υπόλοιπους. Να προσπαθώ να συνεχίσω το μάθημα, κ να δημιουργούν πηγαδάκια με κραυγές και συνομιλίες μεταξύ τους, κ να μου πετάνε μπαλάκια που φτιάχνουν από αλουμινόχαρτο για να με πετυχαίνουν καλά. Θα μου πείτε να τους βγάλω έξω. Ακούστε λοιπόν κ την απάντηση. Ένα παράδειγμα ξανά πρόσφατο προχτεσινό σαν όλα τα άλλα. Αφού όλοι κάθονταν όρθιοι, όχι δηλαδή στα θρανία, είχαν περάσει 20 λεπτά με υποδείξεις να καθίσουν, αλλά αυτοί κάναν πως έφτιαχναν το μπουφάν τους, ή έσκυβαν ότι κάτι ψάχνουν, απίστευτες καταστάσεις με κραυγές κλπ. , οπότε έβγαλα 4 έξω. Αμέσως αρχίζουν να με πλησιάζουν κ να με ρωτάνε τι έκαναν. Εγώ έγραφα στο απουσιολόγιο τα ονόματα. Τότε ξεσηκώθηκαν και οι αρχηγοί κ τους είπαν πάμε όλοι στην .....(υποδιευθύντρια). Ωραία πηγαίνετε όπου θέλετε τους λέω, και εγώ βάζω τις απουσίες. Κάθισαν κάποιοι κι οι άλλοι έφυγαν. Εγώ συνέχισα να αναλύω το μάθημα. Ήταν 7η ώρα. Τελικά απλώς ήθελαν να βγουν από πάνω. Δεν πήγαν χτες, αλλά σήμερα τελικά. Ακούστε. Σήμερα είχα το ίδιο τμήμα. Είδα ότι έλειπαν πολύ. Είχαν περάσει 10 λεπτά και άρχισα να βάζω απουσίες. Καθώς φώναζα κατάλογο, μου έλεγαν είναι στην .......(υποδιευθύντρια). Εντάξει τους λέω, αλλά από μένα κανένας δεν είπε  το λόγο που θα απουσιάζουν. Είμαι υποχρεωμένη να βάλω απουσίες. Μετά από 10 λεπτά, έρχονται κάπου 7 με 10 άτομα μέσα, κάθονται. Και ξαφνικά μπαίνει και η υποδιευθύντρια. Μου λέει αυτούς τους απασχόλησα εγώ μεταξύ αυτών κ η ..........(μαθήτρια). Της λέω αυτής δεν της έβαλα απουσία, γιατί εδώ ήταν εξ αρχής και μου είπε να πάει τουαλέτα. Εν πάση περιπτώσει μου λέει, έγραψε η ίδια τη λέξη προσήλθε δίπλα αγνοώντας με, και υπέγραψε. Οκ είπα,  έφυγε και  προσπάθησα να κάνω μάθημα. Όλοι αυτοί που μπήκαν, άρχισαν πάλι να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από το ενδιαφέρον με το μάθημα. Τους λέω, τελικά  γιατί συνεχίζετε τα πηγαδάκια, να σεβαστείτε αυτούς που θέλουν να ακούσουν. Μήπως τελικά τόση ώρα είπατε κάτω ότι πρέπει να συνεχίσετε το ρόλο σας? Δεν το πιστεύω βέβαια να συζητούσατε κάτι τέτοιο. Γι' αυτό σταματήστε επιτέλους να ακουστώ και να ακούσουν και οι μαθητές που θέλουν κάτι να μάθουν. Κ  να αναφέρω κι άλλο ένα παράδειγμα για να δείτε τι παίζει,  να πω ότι στο ίδιο τμήμα, ένας από τη παρέα αυτή, όταν είχα απομακρύνει με απουσία το μήνα Δεκέμβριο, γιατί ενοχλούσε σε υπερβολικό βαθμό, του μιλούσα και ούτε καν έδινε σημασία και συνέχιζε να μιλάω πίσω με άλλον μαθητή, αυτός λοιπόν έφερε τη μητέρα του  και άρχισε να κλαίει η μητέρα  κ αυτός να φωνάζει ότι αυτό που έκανε ήταν να σκύψει και να πάρει ένα στυλό. Τότε ο διευθυντής είπε ότι εγώ έκανα λάθος που τον έβγαλα έξω, (το ίδιο είχε πει και η διευθύντρια πριν από αυτόν που την αντικατέστησε σε κάποιον άλλον μαθητή) και είπε να κάνει το τμήμα συνέλευση κ να αποφασίσουν αν θέλουν να κάνουν μάθημα, διαφορετικά εγώ τους είπε θα κάθομαι και θα τους φυλάω, ώστε να μην πάρουν την απουσία, χωρίς να παραδίδω. Να περιμένω να χτυπήσει κουδούνι. Μάλιστα στη συνέλευση αυτή, μου είπε ο ίδιος την άλλη μέρα, ότι μπήκε κι αυτός μέσα στη συνέλευσή τους και είπε σε όλο το τμήμα ότι εγώ έκανα λάθος και δεν θα το ξανακάνω. Έτσι όλα τα τμήματα τότε το έμαθαν και άρχιζαν να μου μιλάνε για το μαθητή αυτόν, ότι μου την έφερε κλπ, και άρχιζαν κι αυτά να εμφανίζουν παρόμοιες συμπεριφορές. Από καλά τμήματα που ήταν κάποια έγιναν όπως και το συγκεκριμένο τμήμα. Βέβαια το συγκεκριμένο παίζει το πρώτο ρόλο εξυπηρέτησης των συμφερόντων των καθηγητών τους. Τα παραδείγματα όμως και οι εμπειρίες αμέτρητες και πολύ πιο σοβαρές από αυτές που περιέγραψα. Όμως ήθελα κάπου να μιλήσω  και βρήκα την ευκαιρία, να εκφράσω κάποιες περιπτώσεις που δείχνουν  και μια άλλη όψη του σχολείου, κ όχι την καλλιέργεια των αξιών και των ιδανικών, συνειδήσεων κλπ που πρέπει να πραγματώνει μία σχολική κοινότητα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 14, 2019, 10:52:43 μμ »
@tilesia:

Από κοινωνιολογικής απόψεως:
ΑΝ δεν ενσωματώσει κάποιος την κουλτούρα ενός χώρου (θετική ή αρνητική), ΔΕΝ μπορεί να επιβιώσει σε αυτό το χώρο.

Λύσεις? :
1) Παρατάει αυτό το "χώρο" και πάει σε άλλον.
2) Πανδύσκολη (και στο 99% ανέφικτη λόγω συγκριτικών πληθυσμών με εγκολπωμένη κουλτούρα αλλά κυρίως λόγω παντελούς αδυναμίας): Παρασύρει αργά-αργά όλη την κοινότητα του χώρου σε μια νέα νοοτροπία): Αργά αργά, ίσως και μετά τον "θάνατό" του: ΔΕΝ αξίζ€ι αυτή η λύση στην €ποχή μας.

ΣΑΝ moto : "Εν αρχή ην η βλάβη" (ούτε ο λόγος , ούτε το μεταμοντερνιστικό συναίσθημα).

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 17, 2019, 09:34:22 μμ »
tilesia,

αν το περιβάλλον στο σχολείο σου είναι τόσο χάλια, όπως το περιγράφεις, μήπως είναι καλύτερο, για να  μη διαιωνίζονται τέτοια σκηνικά, την επόμενη χρονιά να αλλάξεις σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα με βοηθούσε πολύ να μάθω πώς αντιμετωπίζει το κάθε σχολείο, σε πρακτικό επίπεδο, την ενισχυτική διδασκαλία. Εγγράφονται πραγματικά τα παιδιά που έχουν ανάγκη; Λειτουργεί φροντιστηριακά στο παρακάτω μάθημα ή ενισχυτικά πίσω από την ύλη του υποχρεωτικού μαθήματος; Γράφονται διαγωνίσματα; Υπάρχει πραγματικά συνεργασία μεταξύ των δυο συναδέλφων; Ρωτάω γιατί δεν έχω καμία εμπειρία από ενισχυτική και η συνεργασία μας είναι πολύ χαλαρή με την συνάδελφο της ενισχυτικής.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2023, 05:33:46 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εμείς είμαστε σε νησί όπου με πολλή δυσκολία εξασφαλίζουμε κάθε χρόνο την τοποθέτηση εκπαιδευτικού. Βασικό κριτήριο για αυτό είναι ο αριθμός των μαθητών, επομένως ο διευθυντής καταβάλλει πολύ κόπο για να προσελκύσει μαθητες και να εξασφαλίσει ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν (συνυπολογίζοντας και την ιδιαιτερότητα της διαμονής αρκετών μαθητών στα «προάστια» της πρωτεύουσας ή σε χωριά, που είναι ένας παράγοντας κούρασης αποτρεπτικός κάποιες φορές).

Επειδή το βιοτικό επίπεδο του πληθυσμού είναι υψηλό και τα φροντιστήρια πολύ διαδεδομένα, σε γενικές γραμμές οι καλοί μαθητες, αφού προέρχονται από οικογένειες ενός α επιπέδου, δεν εγγράφονται (χωρίς να τους έχουμε αποτρέψει). Έτσι, η ενισχυτική (κακώς) παρουσιάζεται σαν δωρεάν φροντιστήριο, και μιας και το φροντιστήριο στο γυμνάσιο χρησιμεύει για την επίλυση των ασκησεων για το σπίτι, κάπως έτσι έχει παρουσιαστεί και η ενισχυτική). Ουσιαστικά ο διευθυντής παροτρύνει τους γονείς των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, τους πολύ αδύναμους και αδιάφορους μαθητες, αυτούς που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα, και όσα παιδιά προέρχονται από μη υποστηρικτικά περιβαλλοντα, να γραφτούν στην ενισχυτική για να μπορέσουν να περάσουν το μάθημα (και να έρχονται γραμμένοι στο σχολείο, αυτό δεν λέγεται ευθέως αλλά επιβάλλεται ουσιαστικά στους διδάσκοντες).

Συνεργασία δεν θα έλεγα ότι υπάρχει. Οι καθηγητές έρχονται περίπου 1-1.30, με δεδομένο ότι τελευταίες ώρες σπάνια έχει μάθημα κάποιος φιλόλογος-μαθηματικός-φυσικός, μπορεί να μην βλέπονται καν. Εγω προσωπικά έχω πει τι θα ήθελα να γνωρίζουν οι μαθητες αλλά έχω καταλάβει ότι κυρίως λύνουν τις ασκήσεις για το σπίτι.

Αυτό έχει το θετικό ότι και τα μη προνομιούχα πσιδια δεν αισθάνονται μειονεκτικά σε σχέση με τα παιδιά που έρχονται «γραμμένα» από τα ιδιωτικά μαθήματα, μπορούν πού και πού να σηκώσουν το χέρι και ελπίζω ότι έστω κι έτσι, κάτι τους μένει.
Το μεγάλο αρνητικό είναι ότι συντηρεί τη λανθασμένη κουλτούρα ότι στο σχολείο πας για να δείξεις ότι εχεις κάνει ασκήσεις για το σπίτι και κατα τ άλλα δεν μαθαίνεις, γιατί απλα θα σε διαβάσει η μαμα σου ή ο φροντιστής, νοοτροπία που δυστυχώς στο μέρος μας είναι έντονη λόγω της βαθμοθηριας. Έτσι, τα παιδιά που ούτως ή άλλως δεν είχαν μαθησιακά κίνητρα για να ασχοληθούν στο πρωινό πρόγραμμα, συνεχίζουν να αδιαφορούν στη γενική τάξη και επιβαρύνονται με άλλες 2-3 ώρες μάθημα το απόγευμα όπου πάλι δεν μαθαίνουν, απλώς αντιγράφουν κάτι μηχανικά για να φανούν «γραμμένα» στο μάθημα.

Παλιά με ενοχλούσε πολύ αυτό, είχα τσακωθεί και με τον διευθυντή, εξακολουθώ να διατυπώνω τη διαφωνία μου αλλά έχω αποδεχτεί την κοινωνική προσφορά τουλαχιστον

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Την ίδια νοοτροπία  θα περιγράψω και εγώ. Η ενισχυτική κακώς προβάλλεται ως μονόδρομος για αδύναμους μαθητές, έτσι ώστε να έρχονται "γραμμένοι" στο πρωινό.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ και τις δυο συναδέλφους που μου απάντησαν. Μετά από έρευνα που έκανα και σε γνωστούς μου σε άλλα σχολεία, ίσως είμαστε -λόγω περιοχής υποθέτω- σε μια ιδιαίτερη κατάσταση, στο άλλο άκρο. Στα δικά μας τμήματα παρακολουθούν καλοί και μέτριοι μαθητές (και στα αρχαία και στα μαθηματικά που έχουμε ενισχυτική) και γίνεται προσπάθεια να είναι το τμήμα πιο μπροστά στην ύλη από την πρωινή ζώνη.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Την ενισχυτική στα γυμνάσια της Αθήνας την παρακολουθούν οι καλοί μαθητές. Στην επαρχία δεν ξέρω, αλλά από φίλη μου που υπηρετεί στη Λήμνο επίσης οι καλοί μαθητές παν στην ενισχυτική.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ leon, ήταν πολύτιμη η πληροφορία που μου έδωσες.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ενδιαφέρον αυτό, ίσως έχει σχέση με γενικότερα πληθυσμιακά-κοινωνικά χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής.

Σ εσάς δηλαδή οι αδύναμοι μαθητες δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν; Ή δεν τους το προτείνει κάποιος; Έχετε άλλα αντισταθμιστικά μέτρα για να βοηθηθούν;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το Γυμνάσιο σε μας είναι μικρό, χωρίς τμήμα ένταξης και κατά κάποιο τρόπο, αυτό που συγκεντρώνει τους καλύτερους μαθητές της περιοχής (οι αποστάσεις είναι μικρές και η περιοχή τουριστική με υψηλό βιοτικό επίπεδο). Κακώς βέβαια, αλλά δεν είχα ασχοληθεί με την ενισχυτική. Φέτος, επειδή παρουσιάστηκε ένα θέμα με παράπονο γονέων, έμαθα πως ουσιαστικά πρόκειται για τμήματα περίπου αριστούχων που κάνουν μάθημα φροντιστηριακού τύπου, μπροστά από την ύλη της πρωινής ζώνης. Οι αδύναμοι μαθητές δεν πιέζονται να παρακολουθήσουν και δεν ενδιαφέρονται στο ελάχιστο. Εγώ δεν βασίστηκα ποτέ σε τμήμα μου σε βοήθεια εκτός,  αν και στα αρχαία της Α τάξης, η απόφαση να διαβάσεις πρέπει να ληφθεί νωρίς (η ύλη δεν επιτρέπει καθυστερήσεις για να μάθουν όλοι με το ζόρι, όπως σε άλλα μαθήματα) και σε αυτό επιμένω: ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να μάθετε, αν μου δώσετε την ευκαιρία να σας μάθω.
Αριστούχοι παρακολουθούν και τα Μαθηματικά. Η ενισχυτική έγινε όμιλος δηλ άθελά μας.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αριστούχοι παρακολουθούν και τα Μαθηματικά. Η ενισχυτική έγινε όμιλος δηλ άθελά μας.

Στο γυμνάσιο δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία να έχεις συστηματική βοήθεια αν δεν έχεις κάποια σοβαρή δυσκολία που σε εμποδίζει να ακολουθήσεις τον ρυθμό της τάξης, ειδικά αν είσαι πολύ καλός έως άριστος, που σημαίνει ότι θα έχεις και πολλές δραστηριότητες και ούτως ή άλλως θα μελετάς πολύ, δηλαδή πόσο πια να επιβαρυνθεί ένα παιδί αυτής της ηλικίας;  Ας πάει σε έναν όμιλο ή σε ένα πρόγραμμα, να κάνει κάτι διαφορετικό. Αλλά εάν οι γονείς αυτό ζητούν και εάν η κατάσταση εξελίχθηκε έτσι από μόνη της, χωρίς δηλαδή να απωθηθεί κάποιο παιδί με πραγματική αδυναμία επειδή είδε ότι δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό, δεν ευθύνεστε εσείς. Το κρίμα θα είναι αν υπήρξαν λίγα παιδιά αδύναμα που γράφτηκαν είδαν ότι αυτό δεν είναι αυτό που έχουν ανάγκη, και τα παράτησαν. Που όπως καταλαβαίνω, δεν είναι η περίπτωσή σας.

Το ότι είναι άσχημο να έρχονται μαθητές γνωρίζοντας το παρακάτω, δεν το συζητώ. Είναι αρκετό προβλημα το ότι συμβαίνει στο λύκειο. Δεν γίνεται να συμβαίνει και στο γυμνάσιο και μάλιστα σε επίσημο φορέα. Σ'  αυτό το κομμάτι βλέπω ευθύνες και στον διδάσκοντα και στη διεύθυνση που το δέχεται (ή ίσως το ενθαρρύνει;). ΟΙ ενδοσχολικοί συντονιστές σ'  αυτό θα μπορούσαν να έχουν λόγο, αν είναι κάτι που σας ενοχλεί όλους σας, να τεθεί εξ αρχής σαν οδηγία, ότι τα παιδιά δεν θα προετοιμάζονται για το παρακάτω. Αν είναι όλοι τόσο υψηλού επιπέδου, ας τους κάνει εμβάθυνση σε πιο δύσκολα φαινόμενα που δεν είναι για την γενική τάξη, αφού όμως έχουν διδαχτεί το μάθημα από τον καθηγητή τους το πρωί.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 02, 2023, 03:29:57 μμ »
Απ' ό,τι φαίνεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού σήμερα είναι να κάνει παιδοφύλαξη κ να τα ακούει από τους γονείς, που έρχονται στο σχολείο, όχι για να ενημερωθούν για την πρόοδο κ τη συμπεριφορά των παιδιών τους, αλλά για να "τα χώσουν" στους εκπαιδευτικούς, που έπιασαν το βλαστάρι τους με ανοιχτό κινητό την ώρα του μαθήματος & του έδωσαν αποβολή και για να τους απειλήσουν, μάλιστα...!
Εδώ έχουμε φτάσει από την πολλή ανοχή κι ανεκτικότητα και από την απουσία αλληλουποστήριξης στους συλλόγους εκπαιδευτικών, μιας κ ο καθηγητής ή ο δάσκαλος που κάνει ιδιαίτερα σε μαθητές του απ' το σχολείο της θέσης του, σηκώνει κ νύπτει τας χείρας του, όταν αυτός ο συγκεκριμένος μαθητής προκαλεί ένα σωρό καθημερινά προβλήματα στη σχολική τάξη κ μιλάει για τακτικές πρόληψης κλπ. ανεφάρμοστες τακτικές, όταν οι σημερινοί μαθητές είναι θηρία ανήμερα...!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα σύγχρονο σχολείο;
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 02, 2023, 05:51:34 μμ »
Παιδοφυλαξη και γελωτοποιος! Αυτο θελουν και γιαυτο τους ειναι χρησιμος!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.