*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;  (Αναγνώστηκε 79857 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #336 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 06:39:04 πμ »
Mετά τις εκλογές σύχναζε στους διαδρόμους του υπεθ κάποιος Σίσκος πε03 από σύλλογο αναπληρωτών καθηγητών ειδικης αγωγής και χτυπούσε την πόρτα του Παπακωνσταντίνου που έχει δικό του γραφείο εκεί. Τέλος πάντων πίεζε να ευνοηθούν οι πε03.
Κι ας είμαι μαθηματικός θεωρώ ότι τέτοιου είδους παρμβάσεις αμαυρώνουν τον κλάδο μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:28 »

Αποσυνδεδεμένος xriana1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1230
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #337 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 08:03:38 πμ »
Mετά τις εκλογές σύχναζε στους διαδρόμους του υπεθ κάποιος Σίσκος πε03 από σύλλογο αναπληρωτών καθηγητών ειδικης αγωγής και χτυπούσε την πόρτα του Παπακωνσταντίνου που έχει δικό του γραφείο εκεί. Τέλος πάντων πίεζε να ευνοηθούν οι πε03.
Κι ας είμαι μαθηματικός θεωρώ ότι τέτοιου είδους παρμβάσεις αμαυρώνουν τον κλάδο μας.
Θέλεις να πεις δηλαδή ότι οι ενέργειες ενός συναδέλφου που τολμάς να ονομάσεις ενώ εσύ που ήσουν εκεί γράφεις με ψευδώνυμο οδήγησαν στην αύξηση των θέσεων των πε03 και στη συρρίκνωση των πε04.
Γελάει ο κόσμος.
Αλήθεια εσύ τι ακριβώς έκανες στους ίδιους διαδρομους;

Αποσυνδεδεμένος sapore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #338 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 08:12:15 πμ »
Mετά τις εκλογές σύχναζε στους διαδρόμους του υπεθ κάποιος Σίσκος πε03 από σύλλογο αναπληρωτών καθηγητών ειδικης αγωγής και χτυπούσε την πόρτα του Παπακωνσταντίνου που έχει δικό του γραφείο εκεί. Τέλος πάντων πίεζε να ευνοηθούν οι πε03.
Κι ας είμαι μαθηματικός θεωρώ ότι τέτοιου είδους παρμβάσεις αμαυρώνουν τον κλάδο μας.

Γιατί; Οι της €€Φ πάνε πίσω; Έτσι ήταν και θα είναι (ίσως για πολλούς αιώνες, όσο υπάρχει ακόμα) η κατάσταση σε αυτό το "κράτος".

Σημασία έχει να υπάρχει ένα "αφήγημα" πίσω από κάθε νομοθέτημα , που να νομιμοποιεί τη θέση του ως έτσι διατυπωμένο:
Και στην περίπτωση αυτής της τροπολογίας (και όπως τέθηκε αλλά και όπως "πέρασε" μαύρα μεσάνυχτα της Τετάρτης 13/11/2019) δεν υπάρχει για να το δικαιολογεί, παρά, όπως λες, υπερίσχυση ομάδων συμφερόντων που πείσαν την τρέχουσα εξουσία στο υπουργείο. Οποιαδήποτε άλλο αφήγημα (τύπου kinegiros) μόνο προσωπικές εμπάθειες κρύβει από πίσω,
δικαιολογώντας το ίδιον (ιδιαιτερότητες) αυτού του λαού, ώστε να δίνει το θράσσος σε ό,ποια εξουσία (εδώ και αιώνες αλλά και τους επόμενους αρκετούς) να κάνουν ό,τι κάνουν:
Καλά να παθαίνουμε αφού τέτοιοι/-ες είμαστε.


Υ.Γ.> Ειδικά για τα Λύκεια (όσα ελάχιστα έχουν ιδρυμένο Τ.Ε.) ειδικά, δε δικαιολογείται καμιά τέτοια εύνοια υπέρ των ΠΕΕ03.
Πάντα τέτοιοι είμασταν: Καλά να πάθουμε.
Την επόμενη φορά που θα είναι η σειρά των ΠΕ04 (με άλλη εξουσία), να μη διαμαρτύρονται οι ΠΕ03.

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #339 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 02:23:37 μμ »
Γιατί; Οι της €€Φ πάνε πίσω; Έτσι ήταν και θα είναι (ίσως για πολλούς αιώνες, όσο υπάρχει ακόμα) η κατάσταση σε αυτό το "κράτος".

Σημασία έχει να υπάρχει ένα "αφήγημα" πίσω από κάθε νομοθέτημα , που να νομιμοποιεί τη θέση του ως έτσι διατυπωμένο:
Και στην περίπτωση αυτής της τροπολογίας (και όπως τέθηκε αλλά και όπως "πέρασε" μαύρα μεσάνυχτα της Τετάρτης 13/11/2019) δεν υπάρχει για να το δικαιολογεί, παρά, όπως λες, υπερίσχυση ομάδων συμφερόντων που πείσαν την τρέχουσα εξουσία στο υπουργείο. Οποιαδήποτε άλλο αφήγημα (τύπου kinegiros) μόνο προσωπικές εμπάθειες κρύβει από πίσω,
δικαιολογώντας το ίδιον (ιδιαιτερότητες) αυτού του λαού, ώστε να δίνει το θράσσος σε ό,ποια εξουσία (εδώ και αιώνες αλλά και τους επόμενους αρκετούς) να κάνουν ό,τι κάνουν:
Καλά να παθαίνουμε αφού τέτοιοι/-ες είμαστε.


Υ.Γ.> Ειδικά για τα Λύκεια (όσα ελάχιστα έχουν ιδρυμένο Τ.Ε.) ειδικά, δε δικαιολογείται καμιά τέτοια εύνοια υπέρ των ΠΕΕ03.
Πάντα τέτοιοι είμασταν: Καλά να πάθουμε.
Την επόμενη φορά που θα είναι η σειρά των ΠΕ04 (με άλλη εξουσία), να μη διαμαρτύρονται οι ΠΕ03.
Πολυ σωστα τα λες.... Μόνο μην ξεχναμε πως αυτο  εχει ηδη  γινει με την προηγουμενη εξουσία η οποία σκανδαλδως ευνοούσε τους βιολόγους και γενικα τους ΠΕ04 και δυστυχως τοτε κανεις δεν μίλησε...  Για κοιταξτε λιγο την αναλογια στιςπροσλήψεις ΠΕ03 με ΠΕ04 πριν το 2014. Ο καθενας ζηταει οτι θελει και προπαντως ότι τον συμφέρει. Δεν υπαρχει λογική δεν μπορουμε να διακρίνουμε το σημαντικό από το επουσιώδες και σκοτωνομαστε ενώ τα πράγματα ειναι απλά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:28 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3558
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #340 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 04:52:31 μμ »


ορίστε το "Αφήγημα" μου κύριε Σαπόρε, αν δεν σου αρέσει λυπάμαι αλλά δεν απευθυνόταν σε εσένα αλλά σε όσους έχουν άμεση επαγγελματική σχέση με την ειδική αγωγή. Εσύ δεν, οπότε λογικό είναι να μην το καταλαβαίνεις. Αλλά στην Ελλάδα έχουμε όλοι άποψη για όλα... "Καλά να παθαίνουμε αφού τέτοιοι/-ες είμαστε" όπως λες και εσύ

το ότι τα ΤΕ έχουν ως κύρια αντικείμενα την Γλώσσα και τα μαθηματικά μάλλον ξεχάστηκε γιατί κακώς τόσο καιρό το υπουργείο έπαιρνε ΠΕ04 αντί για ΠΕ03. Προσοχή δεν λέω ότι δεν χωράει ο ΠΕ04, αλλά πρώτα είναι ο ΠΕ02 και ο ΠΕ03 και έπειτα ο ΠΕ04. Απλά συνηθίσατε να δουλεύετε εις βάρος των ΠΕ03 και το περάσατε για κανονικότητα. Αντί τώρα η διεκδίκηση σας να είναι η δημιουργία 1 οργανικής ΠΕ04 όπως και στους ΠΕ02 και ΠΕ03 ζητάτε να πάρετε τις μισές οργανικές των ΠΕ03. Η απόλυτη ξεφτίλα.

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #341 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 05:03:01 μμ »
Ειναι κ κατι διευθυνταδες στα ειδικα επαγγελματικα γυμνασια λυκεια που εχουν αποψη για ολα με μπολικη εξουσιολαγνια κ δεν ξερουν την τυφλα τους.

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 996
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #342 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 07:09:11 μμ »
Θέλεις να πεις δηλαδή ότι οι ενέργειες ενός συναδέλφου που τολμάς να ονομάσεις ενώ εσύ που ήσουν εκεί γράφεις με ψευδώνυμο οδήγησαν στην αύξηση των θέσεων των πε03 και στη συρρίκνωση των πε04.
Γελάει ο κόσμος.
Αλήθεια εσύ τι ακριβώς έκανες στους ίδιους διαδρομους;
Γενικα παντως στην εκπαιδευση , μια μικρη ομαδα ανθρωπων , οταν βρει προσφορο εδαφος (καταλληλους ανθρωπους σε καταλληλη θεση παντως), μπορουν να φερουν τα πανω κατω. Ενδεικτικα, προσθηκη απειρων ωρων Βιολογιας εις βαρος Φυσικης και Χημειας, Αυξηση ωρων Κοινωνιολογιας εις βαρος οικονομικων και φιλολογικων μαθηματων και τωρα αυτο με την ειδικη, οπου για μενα η αναλογια των οργανικων θα επρεπε να ηταν οπως και στη γενικη με βαση την α αναθεση. Δηλαδη: 12 μαθηματικοι, 5 φυσικοι, 3 βιολογοι ,3 γεωλογοι και 2 χημικοι σε καθε πυσδε. Μεγαλη αδικια για χημικους αυτο που προτεινω αλλα δυστυχως με αυτες τις 2 ωρες σε ολο το γυμνασιο...

Αποσυνδεδεμένος sapore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #343 στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 07:31:50 μμ »

ορίστε το "Αφήγημα" μου κύριε Σαπόρε, αν δεν σου αρέσει λυπάμαι αλλά δεν απευθυνόταν σε εσένα αλλά σε όσους έχουν άμεση επαγγελματική σχέση με την ειδική αγωγή. Εσύ δεν, οπότε λογικό είναι να μην το καταλαβαίνεις. Αλλά στην Ελλάδα έχουμε όλοι άποψη για όλα... "Καλά να παθαίνουμε αφού τέτοιοι/-ες είμαστε" όπως λες και εσύ

Έχεις απόλυτο δίκιο απ'τη μεριά σου κύριε δντα ΠΕ03 (με τις ιδιότητές σου/σας), αποδεικνύοντας απολύτως όσα έγραψα παραπάνω.

Το ποιός είναι της "Αγωγής" (και προφανώς όχι Εκπαίδευσης, όπως τα έχεις γράψει πάμπολλες φορές) που ευαγγελίζεσαι θα το κρίνει το μέλλον (αν υπάρξει):

Towards an Archaeopsychology of Ancient Egypt: Spiritual Doubles, Divine Manifestations, and Communicative Life-forces byBrian Mcveigh

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #344 στις: Δεκέμβριος 06, 2019, 10:07:31 πμ »
Οι 80 θέσεις εννοείς ότι καλύπτουν μόνο τα οργανικά κενά στα Τ. Ε.  και θα αυξηθούν με τα οργανικά κενά στα ΣΜΕΑΕ?

Αν περιμένεις να σώσουν την κατάσταση τα κενά στα ΣΜΕΑΕ, χ€σ€ ψηλά κι αγνάντευε...

Ίσα ίσα που μετά τις μεταθέσεις, αυτά που θα απομείνουν τελικά για διορισμούς θα είναι ακόμα λιγότερα.
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #345 στις: Δεκέμβριος 06, 2019, 10:30:07 μμ »
και τωρα αυτο με την ειδικη, οπου για μενα η αναλογια των οργανικων θα επρεπε να ηταν οπως και στη γενικη με βαση την α αναθεση. Δηλαδη: 12 μαθηματικοι, 5 φυσικοι, 3 βιολογοι ,3 γεωλογοι και 2 χημικοι σε καθε πυσδε. Μεγαλη αδικια για χημικους αυτο που προτεινω αλλα δυστυχως με αυτες τις 2 ωρες σε ολο το γυμνασιο...

Οχι κι ετσι...πρεπει συμφωνα με την αναλογια στις προσληψεις των αναπληρωτων, οτιδηποτε αλλο ειναι εκ του πονηρου.


Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #346 στις: Δεκέμβριος 06, 2019, 10:53:45 μμ »
Οχι κι ετσι...πρεπει συμφωνα με την αναλογια στις προσληψεις των αναπληρωτων, οτιδηποτε αλλο ειναι εκ του πονηρου.

Γιατί όχι έτσι; Είναι εκ του πονηρού το ωρολόγιο πρόγραμμα και όχι οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής οι οποίες έχουν προκύψει στο παρελθόν ανάλογα με τις κ@βλες του κάθε πύσδε/δντη/περιφερειάρχη/μετακλητού/παραγοντίσκου;


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2019, 10:59:15 μμ από gagarin_3 »
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #347 στις: Δεκέμβριος 07, 2019, 10:11:56 πμ »
Ορισμένοι θέλουν να ανοίξει θέση για τους εαυτούς τους τόσες λοιπόν όσες να τους συμπεριλαμβάνουν οι προσλήψεις. Όπως βέβαια θέλουν να υπάρχουν και τόσες θεσεις στα αει όσοι οι υποψήφιοι. Όλοι πετυχημένοι και η ζωή συνεχίζεται. Με τέτοια μυαλά μάς βλέπω σύντομα στην χρεοκοπία και σε πολλά ακόμη μνημόνια! Ειδικά στα ΤΕ οι θέσεις δεν μπορεί να είναι ούτε καν κοντά στις προσλήψεις των αναπληρωτών, διότι δεν είναι φυσιολογικό τα παιδιά που χρειάζονται τε εις το διηνεκές να είναι τα ίδια ή και περισσότερα. Μην σχολιάσω το πώς δίνονται οι σχετικές γνωματεύσεις. Η κουτοπονηριά του Έλληνα δεν έχει όριο. Στο τέλος όμως πέφτει ο ίδιος στην παγίδα που στήνει.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8520
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #348 στις: Δεκέμβριος 07, 2019, 12:08:04 μμ »
Ορισμένοι θέλουν να ανοίξει θέση για τους εαυτούς τους τόσες λοιπόν όσες να τους συμπεριλαμβάνουν οι προσλήψεις. Όπως βέβαια θέλουν να υπάρχουν και τόσες θεσεις στα αει όσοι οι υποψήφιοι. Όλοι πετυχημένοι και η ζωή συνεχίζεται. Με τέτοια μυαλά μάς βλέπω σύντομα στην χρεοκοπία και σε πολλά ακόμη μνημόνια! Ειδικά στα ΤΕ οι θέσεις δεν μπορεί να είναι ούτε καν κοντά στις προσλήψεις των αναπληρωτών, διότι δεν είναι φυσιολογικό τα παιδιά που χρειάζονται τε εις το διηνεκές να είναι τα ίδια ή και περισσότερα. Μην σχολιάσω το πώς δίνονται οι σχετικές γνωματεύσεις. Η κουτοπονηριά του Έλληνα δεν έχει όριο. Στο τέλος όμως πέφτει ο ίδιος στην παγίδα που στήνει.
Συμφωνώ απόλυτα JURE. Φαίνεται ότι η νοοτροπία του Έλληνα παραμένει η ίδια. Δεν διδαχτήκαμε τίποτα τα προηγούμενα χρόνια, που πολλοί έζησαν με άνεση πέρα από την οικονομική τους δυνατότητα και οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο. Όλα τα πράγματα έχουν όρια, ας τα τηρούμε. Δε χρειάζεται να πάθουμε ξανά, για να μάθουμε!

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 786
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #349 στις: Δεκέμβριος 07, 2019, 02:14:40 μμ »
jure να προσθεσω και κατι.Με το τσουβαλι γνωματευσεις στο δημοτικο,με μετρο στο γυμνασιο,καθολου στο λυκειο.Οποτε ας το πιασουμε απο εκει

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29299
  • Τελευταία: Kataikat
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1007481
  • Σύνολο θεμάτων: 17345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 245
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 147
Σύνολο: 169

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.