*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις 92 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021
  • 2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό
  • ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 15 Οκτωβρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ: Όλοι και όλες στις Απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Κλάδων Μουσικής (ΠΕ79 και ΤΕ16) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης Μουσικών Σχολείων για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών τρίμηνης (κατ΄ελάχιστον) διάρκειας
  • Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 89230 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 279
    • ΠΕ04.05
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #350 στις: Δεκέμβριος 07, 2019, 08:38:32 μμ »
    Σιγά μην αρχίσουμε και το αυτομαστίγωμα εδώ μέσα. Καταρχάς διορισμοί τόσοι όσες και οι θέσεις-πραγματικές ανάγκες δεν πρόκεται να γίνουν ποτέ οπότε που το παράλογο να επιδιώκεται να είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι και κατανεμημένοι σε όλες τις ειδικότητες; Που είναι η ευαισθησία σας όταν γίνονται διορισμοί στο υπόλοιπο δημόσιο (υγεία, ασφάλεια, δήμοι κλπ); Εκεί γίνονται καλώς αλλά στην εκπαίδευση είναι περιττοί; Μιλάμε για ένα τομέα (ειδική αγωγή) στον οποίο δεν έχει γίνει ποτέ κανένας μόνιμος διορισμός!

    Όσο για τις γνωματεύσεις με το τσουβάλι που αναφέρθηκε προηγουμένως, από την ετήσια έκθεση για την εκπαίδευση του 2017-18 της ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ, προκύπτει ότι η χώρα μας συγκαταλέγεται στην κατηγορία χωρών με χαμηλό ποσοστό (2.5-6.6%) μαθητών με επίσημη διάγνωση ως μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές μαθησιακές ανάγκες ως προς το σύνολο των μαθητών που φοιτούν σε όλους τους τύπους σχολικών μονάδων της τυπικής Πρωτοβάθμιας& Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    Θα ήθελα να δω αντίστοιχες μελέτες που υποστηρίζουν ότι στην Ελλάδα οι γνωματεύσεις δίνονται με το τσουβάλι.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:38:08 »

    Αποσυνδεδεμένος werm

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 226
    • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #351 στις: Δεκέμβριος 12, 2019, 12:18:14 πμ »

    Παράσταση διαμαρτυρίας διοργανώνει η ΟΛΜΕ, ζητώντας συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
    Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να παραστούν στη διαμαρτυρία, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου και ώρα 13.00, στο υπουργείο Παιδείας, με αίτημα την τροποποίηση της τροπολογίας που οδηγεί στον περιορισμό/αποκλεισμό τους ΠΕ04 από τα Τμήματα ένταξης στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

    Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο παράστασης διαμαρτυρίας της Ομοσπονδίας την Παρασκευή 13/12/2019 στις 13.00 στο Υπουργείο Παιδείας για το πρόβλημα που έχει προκύψει για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής κλάδου ΠΕ04 ζητάμε συνάντηση μαζί σας για το θέμα».

    «Η αντίσταση στα σχέδια συρρίκνωσης των ΤΕ θα πρέπει να είναι δυναμική», σημειώνουν από την πλευρά τους Εκπαιδευτικοί ΠΕ04 ΕΑΕ.

    Παράλληλα, η Ομοσπονδία καταθέτει αίτημα για συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου.

    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/306727_diamartyria-sto-yp-paideias-gia-toys-pe04-eidikis-agogis

    Αποσυνδεδεμένος potri

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 12
    • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #352 στις: Δεκέμβριος 13, 2019, 10:05:57 μμ »
    ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ...ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ???   ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ??


    Ενημέρωση για τη συνάντηση ΠΕ04 ΕΑΕ-ΟΛΜΕ με τη γ.γ του υπ. Παιδείας

    Εκθέσαμε στην κ.Γκίκα γ.γ. του υπουργείου Παιδείας το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει στον κλάδο των ΠΕ04 ειδικής αγωγής, η τροπολογία που ψηφίστηκε για τη σύσταση οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης στη Δευτεροβάθμια, η οποία στην κυριολεξία εξοβελίζει εντελώς αυθαίρετα τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04.ΕΑΕ από τα τμήματα ένταξης στα σχολεία κάτω των 300 μαθητών, δηλαδή από τα περισσότερα σχολεία της Ελλάδας που έχουν Τ.Ε. Της είπαμε ότι η  νομοθετική ρύθμιση κατατέθηκε στη Βουλή, αιφνιδιαστικά μια μέρα πριν ψηφιστεί, και ότι στην ουσία είναι η τροπολογία, που είχε καταθέσει ο Σύριζα αλλά λόγω εκλογών αποσύρθηκε, η οποία τροπολογία έχει υποστεί κάποιες «χειρουργικές επεμβάσεις» που εξαφανίζουν τον κλάδο των φυσικών επιστημών  από τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων με Τ.Ε., βάζοντας τον κόφτη των 300 μαθητών.

    Μας απάντησε ότι ο χρόνος ήταν πολύ πιεστικός για να θέσουν την τροπολογία προς διαβούλευση ή να ζητήσουν τη γνώμη της ΟΛΜΕ γιατί ήθελαν να κάνουν γρήγορα τους μόνιμους διορισμούς στην ειδική αγωγή και θα ήθελαν να την είχε ήδη ψηφίσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Πρόσθεσε ότι η υπηρεσία του υπουργείου παιδείας έκανε τη συγκεκριμένη ρύθμιση, και ότι αφήνει μόνο τους μαθηματικούς ΠΕ03 στα σχολεία κάτω των 300 μαθητών, γιατί απ’ ότι έχει ακούσει θα μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο.

    Ωστόσο ένα μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ της ανέφερε ότι το πρωί της ίδιας μέρας, πριν κατατεθεί από την κυβέρνηση το μεσημέρι η τροπολογία, είχε συνάντηση το ΔΣ της ΟΛΜΕ με την κ. Κεραμέως, την κ. Ζαχαράκη και την ίδια την κ. Γκίκα, και δεν είχε ειπωθεί τίποτα από την ηγεσία για το τί πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή για ψήφιση σε λίγες ώρες!

    Ζητήσαμε νέα τροπολογία κατά την οποία στα σχολεία με τμήματα ένταξης κάτω των 200 συνολικά μαθητών  να συσταθούν οργανικές θέσεις με 1 ΠΕ02, 1 ΠΕ03 και 1 ΠΕ04. Και στα σχολεία άνω των 200 μαθητών 2 ΠΕ02, 1 ΠΕ03 και 1 ΠΕ04.

    Μας απάντησε ότι θα μεταφέρει το θέμα στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και θα δώσει απάντηση αυτήν τη Δευτέρα.

    Αναμένουμε την απάντηση του υπουργείου και σε περίπτωση που δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα του κλάδου ΠΕ04 ΕΑΕ προχωράμε σε νέα διαμαρτυρία αυτήν την Τετάρτη πάλι στο υπουργείο.

    Ομάδα αναπληρωτών ΠΕ04. ΕΑΕ

    Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 279
    • ΠΕ04.05
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #353 στις: Δεκέμβριος 13, 2019, 10:29:42 μμ »
    ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ...ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ???   ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ??


    Ναι, ξεκάθαρα. Ήθελαν να περιορίσουν τις ανάγκες σε προσωπικό και θυσίασαν τους ΠΕ04. Δεν κρατήσαν ούτε τα προσχήματα, πετσόκομα κανονικό.
    Κατά τα άλλα, η Γκίκα κλασσική περίπτωση βλάβης!
    Εμείς γιατί κοιτάξτε στην αρχή ούτε και κοιτάξτε αυτοί δε θέλανε για να γίνει αυτό αλλά ύστερα μόλις αυτοί είπανε να γίνει και μεις μετά είπαμε όχι..

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:38:08 »

    Αποσυνδεδεμένος potri

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 12
    • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #354 στις: Δεκέμβριος 13, 2019, 10:59:02 μμ »
    Το οτι οι μαθηματικοι μπορουν να συμπληρωσουν ωραριο τι σου λεει??

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 585
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #355 στις: Σεπτέμβριος 05, 2020, 02:45:10 μμ »
    Συνάδελφοι καλησπέρα.
    Ως νεοδιοριστη φιλόλογος τοποθετήθηκα σε τ.ε. στο οποίο θα συμπληρώνω ωράριο εκτός απροόπτου.Οσα χρόνια δουλεύω στην ειδική αγωγή βρισκόμουν σε σμεαε (κυρίως εεεεκ) με ένα μικρό διάλειμμα στην παράλληλη στήριξη.Επομενως δεν έχω στελεχώσει ποτέ τ.ε. Στο σχολείο που θα είμαι λειτουργεί τ.ε. εδώ και κάποια χρόνια στο οποίο έρχονταν συνάδελφοι αναπληρωτές για πολύ λίγες ώρες και με πολλές μετακινήσεις.Ο διευθυντής πολύ πρόθυμος και ευγενής αλλά χαμένος σε άλλες δουλειες που τρέχουν αυτή την περίοδο.Ρωτωντας, λοιπόν, γνωστούς μου για τον τρόπο λειτουργίας αυτής της δομής άκουσα πολλές, διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις, οι οποίες περισσότερο με μπέρδεψαν παρα με βοήθησαν.Σας παραθέτω καπαοιες από αυτές χωρίς να εκφέρω άποψη για την ορθότητα ή μη:
    1. Θα παίρνεις μόνο τα παιδιά με γνωμάτευση και μόνο με υπεύθυνη δήλωση γονέων
    2. Θα παίρνεις και παιδιά χωρίς γνωμάτευση...έλα μωρέ βοήθησε τα λίγο
    3. Θα παίρνεις μόνο από φιλολογικες ώρες και θα κάνεις όλα τα γνωστικά αντικείμενα
    4. Θα παίρνεις από όλες τις ώρες ώστε να μη χάνουν τον ίδιο καθηγητή και εννοείται πως θα κάνεις μόνο Γλώσσα
    5. Δεν ανακατεύεσαι καθολουυ με ύλη σχολείου και εκπονείς ΕΕΠ με δικό σου υλικό
    6. Λύνετε μαζί αακησεις που βάζει ο καθηγητής της τάξης και προετοιμάζεις για διαγωνίσματα
    7. Μη διανοηθεις να λύσεις ασκήσεις θα σου την πει ο καθηγητής
    8.Συνεργαζεσαι με τον καθηγητή στη βαθμολογια
    9. Αποκλείεται να δεχτεί.καθηγητης να του πεις τη γνώμη σου για βαθμολογία/διαγωνίσματα
    ....και άλλα πολλά...
    Δεν υπάρχει κοινή γραμμή και κάποιο νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργια του τ.ε.;Μπορείς κάποιος να το παραθεσει;
    Γιατί τόσα πολλά.και αντικρουόμενα;
    Που πρέπει να απευθυνθώ ώστε να.παρω επίσημες οδηγίες για τη λειτουργία;Στο κεσυ; Πως προσεγγίζω περίεργους συναδέλφους που δε θέλουν να απομακρύνεται μαθητής από την τάξη τους;Πως προσεγγίζω γονείς που δε θέλουν να φοιτά το παιδί τους στο τμήμα υπό το φόβο του στιγματισμού.
    Επίσης θα ήταν ευπρόσδεκτο να στείλετε links με εκπαιδευτικό υλικό που θα με βοηθούσε στη δουλειά.μου σχετικο με βαθμίδα και ειδικότητα.
    Ηρώ συγγνώμη για το πλήθος των ερωτημάτων αλλά είμαι κάπως πελαγωμενη.
    Περιμένω εμπεριστατωμένες απόψεις, εμπειρίες και κείμενη νομοθεσία από.οποιον έχει το χρόνο και τη διάθεσή.
    Ευχαριστώ και καλή χρονιά!

    Αποσυνδεδεμένος tiel

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 709
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #356 στις: Σεπτέμβριος 05, 2020, 05:26:12 μμ »
    Γιατί δεν επικοινωνείς με τον/ την σύμβουλο ειδικής αγωγής που υπάγεται το πυσδε σου; Το να ρωτάς από εδώ κι από εκεί δεν βοηθάει. Περισσότερο θα χαωθεις πιστεύω.

    Αποσυνδεδεμένος erietta

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2134
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #357 στις: Σεπτέμβριος 05, 2020, 07:41:18 μμ »
    Συμφωνώ απολύτως με tiel. Ψάξε τον σύμβουλο. Εξάλλου ό,τι και να σου λένε οι γενικής, εσύ με αυτόν θα έχεις να κάνεις. Επίσης, ποιος ο λόγος να παίρνεις τα παιδιά χωρίς γνωμάτευση; Προσοχή να μην σου φορτώσουν τα παιδιά που δημιουργούν πρόβλημα στο μάθημα.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 29997
    • Τελευταία: Nik Sid
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1038517
    • Σύνολο θεμάτων: 17763
    • Σε σύνδεση σήμερα: 428
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 13
    Επισκέπτες: 341
    Σύνολο: 354

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.