*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις 92 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021
  • 2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό
  • ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 15 Οκτωβρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ: Όλοι και όλες στις Απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Κλάδων Μουσικής (ΠΕ79 και ΤΕ16) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης Μουσικών Σχολείων για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών τρίμηνης (κατ΄ελάχιστον) διάρκειας
  • Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 89284 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος noname

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 460
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #56 στις: Μάιος 05, 2011, 03:40:06 μμ »
    Τα παιδιά στο Λύκειο είναι τα ίδια παιδιά που ήταν στο δημοτικό πριν 9 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι. Απλά στα Λύκεια ακόμα δεν έχουν ιδρυθεί αρκετά τμήματα.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:36:21 »

    Αποσυνδεδεμένος emmaki

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3176
    • The best is yet to come......
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #57 στις: Μάιος 05, 2011, 08:51:08 μμ »
    Τα παιδιά στο Λύκειο είναι τα ίδια παιδιά που ήταν στο δημοτικό πριν 9 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι. Απλά στα Λύκεια ακόμα δεν έχουν ιδρυθεί αρκετά τμήματα.


    δεν διαφωνώ!
    Απλά για κάποιο λόγο ακατανόητο σε μένα, πιο εύκολα ιδρύεται ΤΕ σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, παρά σε γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο σε λύκειο! Μέχρι τώρα εγώ δεν έχω συναντήσει σε λύκειο (γνωρίζω ότι κάποια υπάρχουν)
    Ειδικη Αγωγη: 16 χρονια! Πλεον διαλειμμα

    Αποσυνδεδεμένος vasp

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1638
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #58 στις: Μάιος 05, 2011, 09:25:14 μμ »

    δεν διαφωνώ!
    Απλά για κάποιο λόγο ακατανόητο σε μένα, πιο εύκολα ιδρύεται ΤΕ σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, παρά σε γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο σε λύκειο! Μέχρι τώρα εγώ δεν έχω συναντήσει σε λύκειο (γνωρίζω ότι κάποια υπάρχουν)
    Στα Νηπιαγωγεία δίνονται πολλές παράλληλες και δημιουργούνται Τ.Ε κυρίως γιατί πολλά παιδιά δεν πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία (γιατί οι γονείς τους δεν το επιθυμούν) αλλά φοιτούν στα γενικά και γιατί στην ειδική ειδικά ξέρουμε οτι η πρώιμη παρέμβαση είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα για την περαιτέρω πορεία(αν και πρώιμη στα 5 δεν είναι και τόσο "πρώιμη") στα Δημοτικά ανοίγουν Τ.Ε για να παρέμβουν σε μ.δ "άμεσα" και να προλάβουν κ τις ψυχολογικές επιτώσεις.
     Δεν διαφωνώ οτι πρέπει να δημιουργούνται και στα Λύκεια Τ.Ε απλά κατανοώ γιατί δίνεται προτεραιότητα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά.
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2011, 09:29:32 μμ από vasp »

    Αποσυνδεδεμένος emmaki

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3176
    • The best is yet to come......
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #59 στις: Μάιος 06, 2011, 12:29:03 πμ »

    δεν διαφωνώ!
    Απλά για κάποιο λόγο ακατανόητο σε μένα, πιο εύκολα ιδρύεται ΤΕ σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, παρά σε γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο σε λύκειο! Μέχρι τώρα εγώ δεν έχω συναντήσει σε λύκειο (γνωρίζω ότι κάποια υπάρχουν)
    Στα Νηπιαγωγεία δίνονται πολλές παράλληλες και δημιουργούνται Τ.Ε κυρίως γιατί πολλά παιδιά δεν πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία (γιατί οι γονείς τους δεν το επιθυμούν) αλλά φοιτούν στα γενικά και γιατί στην ειδική ειδικά ξέρουμε οτι η πρώιμη παρέμβαση είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα για την περαιτέρω πορεία(αν και πρώιμη στα 5 δεν είναι και τόσο "πρώιμη") στα Δημοτικά ανοίγουν Τ.Ε για να παρέμβουν σε μ.δ "άμεσα" και να προλάβουν κ τις ψυχολογικές επιτώσεις.
     Δεν διαφωνώ οτι πρέπει να δημιουργούνται και στα Λύκεια Τ.Ε απλά κατανοώ γιατί δίνεται προτεραιότητα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά.

    Ακριβώς, όμως το παιδί που εμφανίζει μια μαθησιακή δυσκολία στην προσχολική ηλικία η οποία μετά στο δημοτικό χαρακτηρίζεται ως δυσλεξία ή παραμένει μ.δ. (γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο, και επίσης διάγνωση για δυσλεξία δεν κάνουμε πριν από τα μέσα της Β δημοτικού) ή το παιδί που έχει μια ελαφριά ή μέτρια νοητική, είναι το ίδιο παιδί που θα πάει στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Την ίδια στήριξη θα χρειάζεται και εκεί!
    Εκέι έγκειται η δυσκολία μου να κατανοήσω γιατί όχι και στη δευτεροβάθμια με την ίδια ευκολία ή στην ίδια συχνότητα, στον ίδιο αριθμό, αν θέλετε, με την πρωτοβάθμια. Μετά το δημοτικό, στις καλύτερες των περιπτώσεων μετά το γυμνάσιο τα παιδιά αυτά τα "χάνουμε". Ούτε από το ΚΕΔΔΥ περνάνε, εκτός αν έχουν δυσλεξία και χρειάζονται απαλλαγή από γραπτά.
    Ειδικη Αγωγη: 16 χρονια! Πλεον διαλειμμα

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:36:21 »

    Αποσυνδεδεμένος vickyN

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 589
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #60 στις: Μάιος 06, 2011, 01:53:58 πμ »
    Στα Νηπιαγωγεία δίνονται πολλές παράλληλες και δημιουργούνται Τ.Ε κυρίως γιατί πολλά παιδιά δεν πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία (γιατί οι γονείς τους δεν το επιθυμούν) αλλά φοιτούν στα γενικά

    Βέβαια κατά πόσο αυτό θα συνεχίσει να είναι εφικτό, μετά τις συγχωνεύσεις,την υποχρηματοδότηση στην παιδεία, είναι ένα θέμα (μάς σώζει λίγο το ΕΣΠΑ, αλλά και αυτό είναι πρόγραμμα που κάποτε τελειώνει).
    Θεωρώ ότι όπως  υπάρχει η τάση για δημιουργία σχολείων-μαμούθ στη γενική αγωγή, αυτό θα επεκταθεί και στην ειδική. Μην εκπλαγούμε αν δούμε 12/θέσια Ειδικά!!!

    Αποσυνδεδεμένος pd

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 370
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #61 στις: Μάιος 06, 2011, 10:23:30 πμ »
    το ερωτημα ειναι πως αυτα τα παιδια εφτασαν στο Λυκειο χωρις προηγουμενως να εχουν υπαρξει Τ.Ε σε αλλες ταξεις που να τα αφορουν??? Η  διαθεση του δ/ντη μου φαινεται υποπτη , τι παει να πει δεν ξερει....ΑΠΛΩΣ υπαρχουν αυτα τα παιδια μεσα στις ταξεις με τη μαθησιακη δυσκολια τους μεχρι να παρουν το απολυτηριο.. ελπιζω τουλαχιστον να σεβονται την αξιοπρεπεια τους και να τους δειχνουν τον απολυτο σεβασμο ως προς τις ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες που εχουν.

    Αποσυνδεδεμένος vasp

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1638
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #62 στις: Μάιος 06, 2011, 02:42:11 μμ »
    Εκέι έγκειται η δυσκολία μου να κατανοήσω γιατί όχι και στη δευτεροβάθμια με την ίδια ευκολία ή στην ίδια συχνότητα, στον ίδιο αριθμό, αν θέλετε, με την πρωτοβάθμια. Μετά το δημοτικό, στις καλύτερες των περιπτώσεων μετά το γυμνάσιο τα παιδιά αυτά τα "χάνουμε". Ούτε από το ΚΕΔΔΥ περνάνε, εκτός αν έχουν δυσλεξία και χρειάζονται απαλλαγή από γραπτά.
    Nαι, είναι γεγονός οτι τα παιδιά αυτά "χάνονται" στην Β/βαθμια και λογικά φοιτούν σε ΕΠΑΛ,που οι απαιτήσεις "φαντάζομαι" πως είναι λιγότερες...Μακάρι να ανοίξουν Τ.Ε στη β/βαθμια ειδικά τώρα που υπάρχουν και αρκετοί καθηγητές με μεταπτυχιακά ειδικής...
    Ακριβώς, όμως το παιδί που εμφανίζει μια μαθησιακή δυσκολία στην προσχολική ηλικία η οποία μετά στο δημοτικό χαρακτηρίζεται ως δυσλεξία ή παραμένει μ.δ. (γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο, και επίσης διάγνωση για δυσλεξία δεν κάνουμε πριν από τα μέσα της Β δημοτικού) ή το παιδί που έχει μια ελαφριά ή μέτρια νοητική, είναι το ίδιο παιδί που θα πάει στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Την ίδια στήριξη θα χρειάζεται και εκεί!
    Αυτά στην παρένθεση υποθέτω οτι δεν τα λες σε μένα γιατί εγω δεν μίλησα για διαγνώσεις, ούτε για το πότε γίνονται  πολύ περισσότερο δεν μίλησα για δυσλεξία αλλά για μαθησιακές δυσκολίες/ε.ε.ανάγκες στο νηπιαγωγείο. Όσο για το Δημοτικό, όταν έλεγα μ.δ συμπεριλάμβανα και τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξίες/δυσορθογραφίες κτλ)

    vickyN ας ελπίσουμε οτι και μετά το ΕΣΠΑ θα δωθεί λίγη παραπάνω σημασία στην ειδική γιατί οι ανάγκες είναι πολλές και τα κενά σε εκπαιδευτικούς ακόμα περισσότερα :(
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2011, 02:55:28 μμ από vasp »

    Αποσυνδεδεμένος emmaki

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3176
    • The best is yet to come......
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #63 στις: Μάιος 07, 2011, 03:31:07 μμ »
    Ακριβώς, όμως το παιδί που εμφανίζει μια μαθησιακή δυσκολία στην προσχολική ηλικία η οποία μετά στο δημοτικό χαρακτηρίζεται ως δυσλεξία ή παραμένει μ.δ. (γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο, και επίσης διάγνωση για δυσλεξία δεν κάνουμε πριν από τα μέσα της Β δημοτικού) ή το παιδί που έχει μια ελαφριά ή μέτρια νοητική, είναι το ίδιο παιδί που θα πάει στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Την ίδια στήριξη θα χρειάζεται και εκεί!
    Αυτά στην παρένθεση υποθέτω οτι δεν τα λες σε μένα γιατί εγω δεν μίλησα για διαγνώσεις, ούτε για το πότε γίνονται  πολύ περισσότερο δεν μίλησα για δυσλεξία αλλά για μαθησιακές δυσκολίες/ε.ε.ανάγκες στο νηπιαγωγείο. Όσο για το Δημοτικό, όταν έλεγα μ.δ συμπεριλάμβανα και τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξίες/δυσορθογραφίες κτλ)


    Καλέ ναι! Δεν απευθυνόμουν σε σένα προσωπιά! Απλά ήθελα να είναι ξεκάθαρο σε όλους αυτό που λέω, και να μην υπάρξει απορία πώς μπορεί μια ΜΔ να "μεταμορφώνεται" σε δυσλεξία.....
    Ειδικη Αγωγη: 16 χρονια! Πλεον διαλειμμα

    Αποσυνδεδεμένος vasp

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1638
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #64 στις: Μάιος 07, 2011, 03:40:56 μμ »
    Καλέ ναι! Δεν απευθυνόμουν σε σένα προσωπιά! Απλά ήθελα να είναι ξεκάθαρο σε όλους αυτό που λέω, και να μην υπάρξει απορία πώς μπορεί μια ΜΔ να "μεταμορφώνεται" σε δυσλεξία.....
    ok ;) ;)

    Αποσυνδεδεμένος sw1

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 46
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 19, 2011, 10:35:22 πμ »
    Καλημέρα.
    Δεν προβλέπεται τμήμα ένταξης σε Λύκειο. Η μόνη μορφή ειδικης αγωγής που πραγματοποιείται στα Λύκεια είναι η Παράλληλη Στήριξη και αυτή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις: τύφλωση, κώφωση, κινητικές αναπηρίες (τετραπληγίες κτλ) και αυτισμό.

    Αποσυνδεδεμένος isovitis

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 141
    • Φύλο: Άντρας
    • ισόβια εξεταζόμενος....
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 19, 2011, 10:53:12 πμ »
    Καλημέρα.
    Δεν προβλέπεται τμήμα ένταξης σε Λύκειο. Η μόνη μορφή ειδικης αγωγής που πραγματοποιείται στα Λύκεια είναι η Παράλληλη Στήριξη και αυτή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις: τύφλωση, κώφωση, κινητικές αναπηρίες (τετραπληγίες κτλ) και αυτισμό.


    Πώς προκύπτει αυτό; Υπάρχουν Τ.Ε. στη β/θμια  (και λύκεια) αλλά είναι ελάχιστα!
    Με τον καιρό να ΄ναι κόντρα έχει τιμή σα πετάς...

    Αποσυνδεδεμένος sw1

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 46
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 19, 2011, 01:27:26 μμ »
    Τα τμήματα ένταξης υπάρχουν μόνο μέχρι και το γυμνάσιο, όπου και και σταματά η υποχρεωτική εκπαίδευση. Ο νόμος δεν προβλέπει τμήματα ένταξης για το λύκειο. Αν το παιδί θέλει να συνεχίσει και χρειάζεται ειδική αγωγή -και δεν ανήκει στις περιπτώσεις που προανέφερα- θα εγγραφεί σε ΕΕΕΚ.

    Αποσυνδεδεμένος dessi

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 523
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 19, 2011, 02:17:50 μμ »
    Τι γίνεται στην περίπτωση που υπάρχει υποψία για Μαθησιακές Δυσκολίες (ανάμεσά τους και δυσλεξία) αλλά δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση (χαρτί από ΚΕΔΔΥ κτλ)? Αυτά τα παιδιά έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τα άλλα (βαθμολογία κτλ)?

    Αποσυνδεδεμένος kinegiros

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3564
      • Προφίλ
    Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
    « Απάντηση #69 στις: Ιούνιος 19, 2011, 03:33:59 μμ »
    Τα τμήματα ένταξης υπάρχουν μόνο μέχρι και το γυμνάσιο, όπου και και σταματά η υποχρεωτική εκπαίδευση. Ο νόμος δεν προβλέπει τμήματα ένταξης για το λύκειο. Αν το παιδί θέλει να συνεχίσει και χρειάζεται ειδική αγωγή -και δεν ανήκει στις περιπτώσεις που προανέφερα- θα εγγραφεί σε ΕΕΕΚ.

    Αυτό που λες δεν προκύπτει από πουθενά (νομοθετικα)

    επίσης γνωρίζω την ύπαρξη Τ.Ε. και σε γενικό λύκειο και σε επαγγελματικό

    απλά όπως αναφέρθηκε είναι δύσκολο να δημιουργηθεί για πολλούς και διάφορους λόγους

    το ΕΕΕΕΚ είναι για πολύ βαριές περιπτώσεις και υπάρχουν και τα άλλα ειδικά σχολεία (ειδικό επαγγελματικό λυκειο και ειδικό λυκειο)

    αλλά προς θεού μην λέμε ότι δεν προβλέπεται ΤΕ σε Λυκειο...

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30002
    • Τελευταία: kalgyr
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1038584
    • Σύνολο θεμάτων: 17765
    • Σε σύνδεση σήμερα: 447
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 10
    Επισκέπτες: 395
    Σύνολο: 405

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.