*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;  (Αναγνώστηκε 80528 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #294 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 08:51:36 μμ »
καλησπερα

θα φυγουν για συνταξη πολλοι φετος στη γενικη. Τωρα αν σκοπευουν να χρησιμοποιησουν τους φιλολογους και μαθηματικους στη γενικη και δημιουργησαν αυτη τη σφαγη, ειναι πολυ διπροσωπο.
Βισματα μαθηματικοι πιστευω εκαναν αυτη τη βρωμικη δουλεια. Αν μπορουσαμε να μαθουμε!
Θεωρίες συνωμοσίας φίλε μου..
Μήπως και στα ΖΕΠ που παίρνουν μόνο φιλολόγους ειναι μεγαλύτερα βύσματα απο τους μαθηματικους; ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:46:00 »

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #295 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 09:23:24 μμ »
Οι μαθηματικοι παιρνουν β αναθεση φυσικη  κατα την τοποθετηση τους στη δευτεροβαθμια. Ομως κανουν ολες τις ωρες μαθηματικα στα σχολεια αντι να κανουν και τη β αναθεση που τους εχουν δωσει, γιατι δεν ξερουν φυσικη.

Αποσυνδεδεμένος sounds92

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #296 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 09:32:11 μμ »
το ότι τα ΤΕ έχουν ως κύρια αντικείμενα την Γλώσσα και τα μαθηματικά μάλλον ξεχάστηκε γιατί κακώς τόσο καιρό το υπουργείο έπαιρνε ΠΕ04 αντί για ΠΕ03. Προσοχή δεν λέω ότι δεν χωράει ο ΠΕ04, αλλά πρώτα είναι ο ΠΕ02 και ο ΠΕ03 και έπειτα ο ΠΕ04. Απλά συνηθίσατε να δουλεύετε εις βάρος των ΠΕ03 και το περάσατε για κανονικότητα. Αντί τώρα η διεκδίκηση σας να είναι η δημιουργία 1 οργανικής ΠΕ04 όπως και στους ΠΕ02 και ΠΕ03 ζητάτε να πάρετε τις μισές οργανικές των ΠΕ03. Η απόλυτη ξεφτίλα.
Kinegiros θα μπορούσες να αναρτήσεις με βάση ποιο νόμο-εγκύκλιο-νομοθετικό πλαίσιο ισχύει ότι στα ΤΕ υπάρχουν ως κύρια τα αντικείμενα της Γλώσσας και των μαθηματικών.
Σε ευχαριστώ..
(ΥΓ: κανένας ΠΕ04 δεν ζήτησε τις μισές θέσεις των ΠΕ03..)

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #297 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 10:23:09 μμ »
Οι μαθηματικοι παιρνουν β αναθεση φυσικη  κατα την τοποθετηση τους στη δευτεροβαθμια. Ομως κανουν ολες τις ωρες μαθηματικα στα σχολεια αντι να κανουν και τη β αναθεση που τους εχουν δωσει, γιατι δεν ξερουν φυσικη.
Θα σε συμβούλευα να μην γενικεύεις γιατι υποπέπτεις σε σφάλμα και μάλιστα στατιστικό. Όπερα έδει δείξε οτι και εσυ με τα μαθηματικα δεν σκίζεις. Αλλά αφού το θέτεις έτσι φυσικά και δεν ξέρουν φυσικη αφού οι άνθρωποι μαθηματικα σπούδασαν. Εσυ ξέρεις και οικονομικα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:46:00 »

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #298 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 11:01:01 μμ »
Στη σχολη εχουμε μαθηματικα α β γ δ εξαμηνο και ε, στ στατιστικη φυσικη (δε πιανομαστε στη στατιστικη οι φυσικοι). Το πιο ουσιωδες ειναι οτι σε ολες τις φυσικες ολες οι ασκησεις λυνονταν με μπολικα μαθηματικα οριζουσες ολοκληρωματα  παραγωγους. Εσεις τη φυσικη τη σταματησατε στο λυκειο.

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #299 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 12:39:26 πμ »
Kinegiros θα μπορούσες να αναρτήσεις με βάση ποιο νόμο-εγκύκλιο-νομοθετικό πλαίσιο ισχύει ότι στα ΤΕ υπάρχουν ως κύρια τα αντικείμενα της Γλώσσας και των μαθηματικών.
Σε ευχαριστώ..
(ΥΓ: κανένας ΠΕ04 δεν ζήτησε τις μισές θέσεις των ΠΕ03..)

Η φοίτηση σε τ.ε γίνεται μετά από πρόταση του κεσυ για να εφαρμοστούν εξατομικευμενα προγράμματα σε κάθε μαθητή. Στα κεσυ δεν έχω δει να διορίζονται αναπληρωτές πε04 , είναι κατά αποκλειστικότητα μαθηματικοί κ φιλόλογοι κ.α. Επίσης αν δεις και τις διαγνώσεις όλες αναφέρονται στα φιλολογικά και μαθηματικά.
Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι κανένας πε04 δεν ζήτησε τις μισές θέσεις των πε03. Αυτό ακριβώς κάνουν όλοι οι ΠΕ04 για αυτό και αντιδρούμε εμείς οι μαθηματικοί. Για παράδειγμα από την Ένωση Ελλήνων φυσικών ανακοίνωση
"Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο."

Αυτό που παρέθεσα είναι αυτό που ζητάνε ΟΛΟΙ, δεν έχω δει πουθενά κάτι άλλο, και είναι παράλογο. Με λίγα λόγια λένε στις μισές σχολικές μονάδες να υπάρχει πε04 χωρίς να υπάρχει Πε03 όπου θα κάνει ΚΥΡΙΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ... Θα ήταν πιο λογικό να πούνε ότι πάνω από 200 ή 250 να υπάρχει ΚΑΙ ένας πε04, και αυτό θα είχε την στήριξη όλων μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2019, 12:53:52 πμ από silver30 »

Αποσυνδεδεμένος xriana1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #300 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 09:57:24 πμ »
Στη σχολη εχουμε μαθηματικα α β γ δ εξαμηνο και ε, στ στατιστικη φυσικη (δε πιανομαστε στη στατιστικη οι φυσικοι). Το πιο ουσιωδες ειναι οτι σε ολες τις φυσικες ολες οι ασκησεις λυνονταν με μπολικα μαθηματικα οριζουσες ολοκληρωματα  παραγωγους. Εσεις τη φυσικη τη σταματησατε στο λυκειο.
Ίσως θα έπρεπε να ζητήσετε μέσω της Ε.Ε.Φ. και το πτυχίο του μαθηματικού τμήματος με τόσα πολλά μαθηματικά. Καλά πολύ μεγάλη αδικία.

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #301 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 02:05:58 μμ »
Εγραψα οτι οι βθμιες στους μαθηματικους δινουν β αναθεση φυσικη σε ενταξη και δεν κανουν φυσικη γιατι δεν ξερουν. Προς Θεου δε λεω οτι δε δουλευουν αφου κανουν ολες τις ωρες μαθηματικα.
Οσο αφορα τα μαθηματικα μας ως φυσικοι τα εχουμε διδαχθει στο πανεπιστημιο συμφωνα με το προγραμμα σπουδων (καθολου θεωριες και χομπι) ενω ταυτοχρονα ειναι ενσωματωμενα στη φυσικη. Ετσι οταν μας δινουν β αναθεση μαθηματικα τα διδασκουμε.

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #302 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 02:42:51 μμ »
Εγραψα οτι οι βθμιες στους μαθηματικους δινουν β αναθεση φυσικη σε ενταξη και δεν κανουν φυσικη γιατι δεν ξερουν. Προς Θεου δε λεω οτι δε δουλευουν αφου κανουν ολες τις ωρες μαθηματικα.
Οσο αφορα τα μαθηματικα μας ως φυσικοι τα εχουμε διδαχθει στο πανεπιστημιο συμφωνα με το προγραμμα σπουδων (καθολου θεωριες και χομπι) ενω ταυτοχρονα ειναι ενσωματωμενα στη φυσικη. Ετσι οταν μας δινουν β αναθεση μαθηματικα τα διδασκουμε.
Το επιχείρημα σας ποιο είναι; Ότι αν κ ο καθένας έχει το μάθημα του άλλου ως β αναθεση , και του πούνε να το διδάξει ο φυσικός θα πει με χαρά να διδάξει γιατί γνωρίζει μαθηματικά ενώ ο μαθηματικός θα αρνηθεί γιατί δεν γνωρίζει και "φοβάται" να κάνει φυσική? Η πραγματικότητά είναι πως λίγοι μαθηματικοί κάνουν φυσική όχι γιατί φοβούνται, αλλά γιατί απλά συμπληρώνουν τις ώρες τους με μαθήματα α ανάθεσης! Δεν έχω συναντήσει μαθηματικό που να μην συμπληρώνει ώρες κ να πει ότι δεν θέλει να διδάξει φυσική στο γυμνάσιο γιατί είναι δύσκολη και δεν γνωρίζει..
Όπως και να έχει με επιχειρήματα τύπου ξέρω εναν, μου είπαν , συγκεκριμένες περιπτώσεις δλδ, δεν γίνεται γόνιμος διάλογος. Η αρχή είναι ότι αν του ζητηθεί κάποιος σε εξαιρετικές περιπτώσεις θα κάνει τα μαθήματα β ανάθεσης, άσχετα αν πιστεύει ότι έχει το υπόβαθρο ενω ο άλλος δεν το χει,αλλά αυτό θα είναι εξαίρεση, όχι ο κανόνας...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2019, 02:50:39 μμ από silver30 »

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #303 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 07:28:02 μμ »
Δεν εγραψα αρνηση τοποθετησης αντιθετως τοποθετουνται κανονικα γιατι τους βολευει το σχολειο. Εφοσον ισχυριζεσαι οτι οι μαθηματικοι συμπληρωνουν ωραριο με μαθηματα α αναθεσης σημαινει οτι θα συμπληρωνουν σε 2 σχολεια. Δηλαδη 2 οργανικες θεσεις απο δυο σχολεια θα τις πιανει ενας μαθηματικος ως 1 οργανικη. Τοτε απορω πως τους πειραζει το ΠΕ03 ή ΠΕ 04 !!!!

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #304 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 09:44:56 μμ »
Δεν εγραψα αρνηση τοποθετησης αντιθετως τοποθετουνται κανονικα γιατι τους βολευει το σχολειο. Εφοσον ισχυριζεσαι οτι οι μαθηματικοι συμπληρωνουν ωραριο με μαθηματα α αναθεσης σημαινει οτι θα συμπληρωνουν σε 2 σχολεια. Δηλαδη 2 οργανικες θεσεις απο δυο σχολεια θα τις πιανει ενας μαθηματικος ως 1 οργανικη. Τοτε απορω πως τους πειραζει το ΠΕ03 ή ΠΕ 04 !!!!
Μας πειράζει γιατί στο άλλο σχολείο που λες ότι θα πάμε για συμπλήρωση θα υπάρχει ένας ΠΕ04 που θα διδάσκει μαθηματικά! Οπότε πως θα συμπληρώσουμε;Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό που ζητάτε είναι ανθρωποφαγία? Ότι ζητάτε να κάνετε ώρες άλλης ειδικότητας? Δλδ αντί να ζητήσετε να υπάρχει ΚΑΙ ένας ΠΕ04 ζητάτε να διδάσκετε ώρες άλλης ειδικότητας,αφαιρώντας αυτή τη δυνατότητα από άτομο που τη σπουδασε!!Αυτό είναι πρωτόγνωρο..
Λοιπόν η αναλογία με βάση τις ανάγκες δλδ οι προσλήψεις αναπληρωτών τα δύο τελευταία χρόνια είναι 2/5.Αντι να ζητάτε να προκύψουν οργανικές ώστε να ικανοποιείται αυτή η αναλογία ,που θα μπορούσε να προκύψει αν πχ το 300 γίνονταν 200, και ο καθένας θα διδάσκει ότι σπούδασε, πάτε εντελώς εκτος λογικής να "φάτε" ώρες πρώτης ανάθεσης των άλλων, ζητώντας το 50-50. Στην τελική έτσι θα αναβαθμιστεί ο ρόλος των Τ.Ε; Όπου στα μισά τ.ε θα διδάσκουν  άτομα που δεν σπούδασαν το ΚΥΡΙΩΣ μάθημα που κάνουν?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:00:03 μμ από silver30 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3558
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #305 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:00:52 μμ »
Μας πειράζει γιατί στο άλλο σχολείο που λες ότι θα πάμε για συμπλήρωση θα υπάρχει ένας ΠΕ04 που θα διδάσκει μαθηματικά! Οπότε πως θα συμπληρώσουμε;Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό που ζητάτε είναι ανθρωποφαγία? Ότι ζητάτε να κάνετε ώρες άλλης ειδικότητας? Δλδ αντί να ζητήσετε να υπάρχει ΚΑΙ ένας ΠΕ04 ζητάτε να διδάσκετε ώρες άλλης ειδικότητας,αφαιρώντας αυτή τη δυνατότητα από άτομο που τη σπουδασε!!Αυτό είναι πρωτόγνωρο..
Λοιπόν η αναλογία με βάση τις ανάγκες δλδ οι προσλήψεις αναπληρωτών τα δύο τελευταία χρόνια είναι 2/5.Αντι να ζητάτε να προκύψουν οργανικές ώστε να ικανοποιείται αυτή η αναλογία ,που θα μπορούσε να προκύψει αν πχ το 300 γίνονταν 200, και ο καθένας θα διδάσκει ότι σπούδασε, πάτε εντελώς εκτος λογικής να "φάτε" ώρες πρώτης ανάθεσης των άλλων, ζητώντας το 50-50. Στην τελική έτσι θα αναβαθμιστεί ο ρόλος των Τ.Ε; Όπου στα μισά τ.ε θα διδάσκουν  άτομα που δεν σπούδασαν το ΚΥΡΙΩΣ μάθημα που κάνουν?

μα αυτό κάνουν τα τελευταία χρόνια, μαθηματικά. Έτσι έμαθαν αυτό ζητούν, δείξε κατανόηση.... δώσε και τις μισές οργανικές μην είσαι φαταούλας και τα θες όλα δικά σου.... ο Ερτογάν έχει δίκιο.... εεεε οι ΠΕ04 ήθελα να πω

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #306 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:11:07 μμ »
μα αυτό κάνουν τα τελευταία χρόνια, μαθηματικά. Έτσι έμαθαν αυτό ζητούν, δείξε κατανόηση.... δώσε και τις μισές οργανικές μην είσαι φαταούλας και τα θες όλα δικά σου.... ο Ερτογάν έχει δίκιο.... εεεε οι ΠΕ04 ήθελα να πω
Έτσι είναι, εδώ ταιριάζει το "εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι"...

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #307 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 11:36:37 μμ »
Εμένα η απορία μου είναι η εξής...600+, όσες είναι οι οργανικές τους πλέον, μαθηματικούς δεν υπάρχει περίπτωση να διορίσει, εκτίμησή μου είναι γύρω στους 350. Επομένως τι λόγο
είχαν να νομοθετήσουν τόσες οργανικές ΠΕ03; Εκτός κι αν καλυφθούν πολλές από μεταθέσεις.

υ.γ. Τα υπολοιπα για γλώσσα και μαθηματικά είναι ανάξια σχολιασμού.
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29349
  • Τελευταία: matallina
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009268
  • Σύνολο θεμάτων: 17383
  • Σε σύνδεση σήμερα: 232
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 201
Σύνολο: 221

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.